Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
dinsdag 3 juni 2025 om 10:57
Nou inderdaad. Alleen UPS thuisbezorgd voor 10,49.

En ik ben ook al meerdere keren tegengekomen dat Duitse verkopers het niet via "het systeem" willen doen. En alleen betaling via Paypal.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
woensdag 4 juni 2025 om 22:19
Ik ga niets kopen buiten Vinted om, veel te veel gedoe en risico. Wat me ook opvalt dat ik vaak bij Duitse verkopers geen mogelijkheid heb om een bod te doen of het te kopen, de ‘knoppen’ zijn er helemaal niet. Heel vreemd!
Helaas kun je niet filteren op het land waar de verkopers vandaan komen, dan zou ik Duitsland en Italië uitsluiten vanwege de hoge verzendkosten.
Helaas kun je niet filteren op het land waar de verkopers vandaan komen, dan zou ik Duitsland en Italië uitsluiten vanwege de hoge verzendkosten.
woensdag 4 juni 2025 om 22:30
Ik ben wel een beetje klaar met Vinted. Je betaalt voor kopersbescherming, maar als een pakje niet aankomt, dan kun je fluiten naar je geld, zelfs als het vervoersbedrijf aangeeft dat het pakketje kwijt is. Dit komt nog steeds uit de “lege kluisjes saga”. Ik heb het wel laten storneren door mijn bank overigens…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 5 juni 2025 om 20:19
donderdag 5 juni 2025 om 20:34
Serieus, het is al raar dat je Vinted beschouwt als een webshop en iets niet ophaalt (omdat je van gedachten veranderd bent?), maar om dan de verkoper op te gaan jagen omdat je snel je geld terug wilt is wel lef hebben hoor. Jij hebt moeite gedaan om het netjes in te pakken en af te leveren bij het pakketpunt en het levert je niets op. Effe dimmen hoor.
donderdag 5 juni 2025 om 20:46
donderdag 5 juni 2025 om 21:31
Dat vind ik ook hoor.Ravintola schreef: ↑05-06-2025 20:34Serieus, het is al raar dat je Vinted beschouwt als een webshop en iets niet ophaalt (omdat je van gedachten veranderd bent?), maar om dan de verkoper op te gaan jagen omdat je snel je geld terug wilt is wel lef hebben hoor. Jij hebt moeite gedaan om het netjes in te pakken en af te leveren bij het pakketpunt en het levert je niets op. Effe dimmen hoor.
donderdag 5 juni 2025 om 22:39
Ik als nieuweling heb dus al twee keer gehad dat een pakketje retour ging naar mij. Ik was ook bang dat ik nu geen deal had en gelukkig heb ik het met beide kopers alsnog via betaalverzoek via vinted om kunnen regelen. Maar vervelend is het wel.Ravintola schreef: ↑05-06-2025 20:34Serieus, het is al raar dat je Vinted beschouwt als een webshop en iets niet ophaalt (omdat je van gedachten veranderd bent?), maar om dan de verkoper op te gaan jagen omdat je snel je geld terug wilt is wel lef hebben hoor. Jij hebt moeite gedaan om het netjes in te pakken en af te leveren bij het pakketpunt en het levert je niets op. Effe dimmen hoor.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in