Het Blok 2025
donderdag 5 juni 2025 om 17:31
Bedankt voor de tip!
https://www.funda.nl/zoeken/koop?select ... at%2522%5D
Leuk om alvast te kunnen kijken want in het programma zelf werd ik niet veel wijzer. Vooral bij Edith en man zie je nog helemaal niks op TV.
Slaapkamer van Heidi en Mark is afgekomen en ik vind hem leuk.
Ik mis alleen het appartement van Chris en Faisal.
https://www.funda.nl/zoeken/koop?select ... at%2522%5D
Leuk om alvast te kunnen kijken want in het programma zelf werd ik niet veel wijzer. Vooral bij Edith en man zie je nog helemaal niks op TV.
Slaapkamer van Heidi en Mark is afgekomen en ik vind hem leuk.
Ik mis alleen het appartement van Chris en Faisal.
donderdag 5 juni 2025 om 19:24
Leuk idd om even op funda te kijken. Wat een prijzen voor zo’n beperkte ruimte! Ik hoop dat ze allemaal verkocht worden. Is het ook zoals in Australie, dat er een basisbedrag als inzet is en dat de kandidaten dan de ‘overwaarde’ krijgen? Weten jullie dat, ik heb dat niet meegekregen eigenlijk. (Ze zijn drukker met ruziemaken…)
donderdag 5 juni 2025 om 19:45
Ik heb er dit jaar nog niks over gehoord maar vorig jaar was het iets met percentage. Dus niet de absolute overwaarde maar de percentuele overwaarde die was gecreëerd. Maar volgens mij hebben ze daar dit seizoen ook nog niks over gezegd. Er is echt totaal geen overzicht of duidelijkheid gegeven, er lijkt overal op bezuinigd.
donderdag 5 juni 2025 om 20:46
Nee de winst gaat niet op vraagprijs. Volgens mij gecreëerde meerwaarde en dan min alle extra kosten die nog gemaakt zijn om herstelwerkzaamheden te doen. Daar verloren Anouk en Jair vorig jaar op toch? Eigenlijk meeste meerwaarde maar omdat de aannemer de hele badkamer etc opnieuw moest doen toch verloren? Of was het Sanne en ? waar dat bij was?
donderdag 5 juni 2025 om 21:45
donderdag 5 juni 2025 om 22:19
donderdag 5 juni 2025 om 22:22
Ik snap niet waarom die twee tuttebellen zo druk zijn met die styling. Er valt toch niks mee te winnen? Het moet gewoon af en ingericht, klaar. Dit kan je echt in een paar uurtjes makkelijk geregeld hebben. Zij maken er een meerdagenplan van. Sowieso snap ik dat hele stylinggedoe van het blok eigenlijk niet. Wie het ook koopt, neemt toch weer zijn eigen spullen mee? Wat gebeurt er dan met die spullen die alle kandidaten hebben gekocht?
donderdag 5 juni 2025 om 22:47
Minik schreef: ↑05-06-2025 22:22Ik snap niet waarom die twee tuttebellen zo druk zijn met die styling. Er valt toch niks mee te winnen? Het moet gewoon af en ingericht, klaar. Dit kan je echt in een paar uurtjes makkelijk geregeld hebben. Zij maken er een meerdagenplan van. Sowieso snap ik dat hele stylinggedoe van het blok eigenlijk niet. Wie het ook koopt, neemt toch weer zijn eigen spullen mee? Wat gebeurt er dan met die spullen die alle kandidaten hebben gekocht?
Bij funda staat dat de appartementen gemeubileerd worden verkocht. Heel apart.
donderdag 5 juni 2025 om 22:59
Naomi en Anouk hebben toch niets anders te doen. Het is niet alsof ze anders aan het klussen zijn. Dus dan maar lekker shoppen.
Arrogantie van “Mau” wordt onderhand ook tenenkrommend. Dat toontje ook constant. Verschrikkelijke mensen.
Ben benieuwd of de rug van Victor nou echt zo erg is of dat hij over twee afleveringen gewoon weer aan het werk is en de productie het gewoon enorm opblaast.
Arrogantie van “Mau” wordt onderhand ook tenenkrommend. Dat toontje ook constant. Verschrikkelijke mensen.
Ben benieuwd of de rug van Victor nou echt zo erg is of dat hij over twee afleveringen gewoon weer aan het werk is en de productie het gewoon enorm opblaast.
vrijdag 6 juni 2025 om 22:16
Ik vond het wel goed dat Dennis ingreep bij het vals spel bij hamertje tik en dat Feisal toch de prijs kreeg. De groep kan niet zo maar bepalen dat het anders moet, al had Marit wel een punt dat als ze dit blijven doen, Feisal het steeds gaat winnen. Ze moeten ook eens iets anders verzinnen.
De toilet van Heidi en Mark zag er netjes uit, terecht gewonnen w.m.b.
De toilet van Heidi en Mark zag er netjes uit, terecht gewonnen w.m.b.
vrijdag 6 juni 2025 om 22:58
vrijdag 6 juni 2025 om 23:09
Nee maar het kan ook dat de meubels er staan om het er aantrekkelijker uit te laten zien, voor de verkoop van het huis, maar dat hoeft niet te betekenen dat de meubels ook meeverkocht worden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in