Belastingaangifte 2024 (dagtekening)
maandag 12 mei 2025 om 10:53
Ik zelf heb ing en heb t sinds vanochtend al binnen alleen mijn vriend heeft ABN en die heeft ook nog niks binnenVrolijkaapje schreef: ↑12-05-2025 10:49Ik nog niet. Maar komt soms laat binnen, zie ik bij mijn toeslagen vaak. Maar jij ook nog niet?
maandag 12 mei 2025 om 11:56
woensdag 14 mei 2025 om 22:22
Wellicht, maar denk eerder dat dat geldt voor dagtekening 17 Mei
vrijdag 16 mei 2025 om 14:25
vrijdag 6 juni 2025 om 11:59
vrijdag 6 juni 2025 om 16:07
Bij mij staat er nu dat er een brief per post onderweg is met titel 'geen voorlopige aanslag ib 2024'. Dat ik geen voorlopige aanslag krijg, en nog wel een definitieve.
Bij mijn man staat dat hij wel een voorlopige aanslag heeft gekregen. Ook dat er nog een definitieve volgt.
Iemand enig idee wat dit betekent?
Ik heb al gebeld alleen kunnen ze niks zeggen omdat het in de brief staat en nog niet digitaal.
Bij mijn man staat dat hij wel een voorlopige aanslag heeft gekregen. Ook dat er nog een definitieve volgt.
Ik heb al gebeld alleen kunnen ze niks zeggen omdat het in de brief staat en nog niet digitaal.
vrijdag 6 juni 2025 om 16:16
Anders wacht je even tot de brief er is en dan ga je hem lezen?Johanna76 schreef: ↑06-06-2025 16:07Bij mij staat er nu dat er een brief per post onderweg is met titel 'geen voorlopige aanslag ib 2024'. Dat ik geen voorlopige aanslag krijg, en nog wel een definitieve.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in