Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.

29-05-2025 16:29 1159 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.5 met geklets.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
07-06-2025 11:48
Thanks. Ik neem wel flink pijnstillers. Ik ga zo weer onder die verdomde douche. Dat is best een ingewikkeld proces.
Mijn bed is net verschoond door mijn ‘logé’. Je moet ze inzetten waar je kunt :proud:
Dat wil ik geloven, ja!
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
ldp schreef:
07-06-2025 10:46
Ja en dat is dus precies het probleem.
Van alle anonieme accounts weten we in principe niks. Als daar kennelijk accounts tussen zitten waar niet naar mag worden gewezen maar die wel met een speciale behandeling benaderd moeten worden dan werkt dat dus niet.

Iedereen heeft punten waar hij bovengemiddeld fel op reageert. En in sommige gevallen vinden we dat vermakelijk, in andere gevallen drukken we daar nog even extra op en in dit specifieke geval mag daar niks over gezegd worden. Want zielig.

Er zijn hier wel meer forummers met pek en veren van het forum gejonast die overduidelijk de een of andere beperking hadden maar die in hun onhandigheid op wat tenen hebben gestaan. Ook niet leuk maar een stuk minder mededogen.

Deze knuffelaandacht wordt wel heel selectief toegepast hoor.
Je hebt met de één gewoon een andere band dan met de ander. Is dat zo onbegrijpelijk? De meesten hier kennen H al heel lang en kennen haar geschiedenis. Moeilijker is het niet hoor.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Feow, wat heftig! Ik wens jullie een rustig weekend.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
@Star, ik weet niet of je de tv zender ONS kunt ontvangen: vanavond, The Boat That Rocked, met onze Bill.
Ik neem hem op.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
ldp schreef:
07-06-2025 11:01
Ja precies. Tot zover het begrip voor psychische issues. Dat geeft niet, maar doe dan ook niet zo moreel verheven.
Het gaat gewoon om vind ik je aardig of niet, net als in de rest van de wereld.
We zijn allemaal gewoon mensen he, waarom verwacht je dat de mensen hier allemaal heiligen zijn?
yasmijn schreef:
07-06-2025 12:11
@Star, ik weet niet of je de tv zender ONS kunt ontvangen: vanavond, The Boat That Rocked, met onze Bill.
Ik neem hem op.
ONS? Nooit van gehoord, even kijken.
MrsM schreef:
07-06-2025 11:21
Maar als persoon A nou een keer onterecht uit de bocht vliegt, of meerdere keren, en D zegt daar dan op een gegeven moment iets van omdat diens begrippertje er even klaar mee is, is het dan terecht dat persoon A (ondanks het goede hart en de goede bedoelingen) hierop aangesproken wordt? Of is persoon D een botte hark die onnodig kwetsend is en geen rekening houdt met persoon A?

In hoeverre mag je van forummers verwachten altijd rekening te houden met de persoonlijke kenmerken van anderen?
Dat hoeft niet, maar ga een ander dan niet verwijten dat die dat wel doet.
Feow, wat naar!
Star⁴ schreef:
07-06-2025 12:13
ONS? Nooit van gehoord, even kijken.
Op ziggo nummer 50.
KPN 89
24 uur per dag rock ’n roll. Midden op zee. Tegen de regels in, en precies daarom zo geliefd.

In 1966 draaide de BBC maar een paar uur per week popmuziek. Een groep eigenwijze DJ’s besloot dat anders te doen.
Vanaf hun piratenschip Radio Rock zonden ze dag en nacht muziek uit. Miljoenen mensen luisterden — tot grote frustratie van de overheid.

Een vrolijke film over vrijheid, vriendschap en de kracht van muziek.

📆 Zaterdag 7 juni om 21.00 uur
📺 Je ziet het bij ONS
📡 ZIGGO 50 – KPN 89 – CaiWay 50
🖥️ kijkbijons. nl

#theboatthatrocked #onstv #muziekfilm #filmklassieker #tvtip #nostalgie #kijkbijons
ldp schreef:
07-06-2025 10:46
Ja en dat is dus precies het probleem.
Van alle anonieme accounts weten we in principe niks. Als daar kennelijk accounts tussen zitten waar niet naar mag worden gewezen maar die wel met een speciale behandeling benaderd moeten worden dan werkt dat dus niet.

Iedereen heeft punten waar hij bovengemiddeld fel op reageert. En in sommige gevallen vinden we dat vermakelijk, in andere gevallen drukken we daar nog even extra op en in dit specifieke geval mag daar niks over gezegd worden. Want zielig.

Er zijn hier wel meer forummers met pek en veren van het forum gejonast die overduidelijk de een of andere beperking hadden maar die in hun onhandigheid op wat tenen hebben gestaan. Ook niet leuk maar een stuk minder mededogen.

Deze knuffelaandacht wordt wel heel selectief toegepast hoor.
Geheel met je eens.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Hela schreef:
07-06-2025 12:24
KPN 89
Dank je!
ldp schreef:
07-06-2025 11:01
Ja precies. Tot zover het begrip voor psychische issues. Dat geeft niet, maar doe dan ook niet zo moreel verheven.
Het gaat gewoon om vind ik je aardig of niet, net als in de rest van de wereld.
Ik erger me dan ook meer aan al dat gekoetsiekoetsie dan aan HA zelf.

Hannah Arendt
feow schreef:
07-06-2025 12:01
Overvallen, bedreigd met pistool op hoofd, paniekaanval en naar ziekenhuis gebracht.

Maar: niks bij zich dus niet bestolen, fysiek in orde, fijne vrienden en weer veilig thuis.
Jezus, dat is echt heftig.
Misschien kan slachtofferhulp nog wat voor hem betekenen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
rosanna08 schreef:
07-06-2025 12:10
Je hebt met de één gewoon een andere band dan met de ander. Is dat zo onbegrijpelijk? De meesten hier kennen H al heel lang en kennen haar geschiedenis. Moeilijker is het niet hoor.
De meesten kennen elkaar sowieso al heel lang, dus in dit geval blijft het een dubbele standaard.

Hannah Arendt
Tha fuck Feow...
Wat ontzettend naar.
Star⁴ schreef:
07-06-2025 10:54
Vind ik dan weer vrij logisch; met de ene persoon heb je meer dan de ander.
Dan moet je wel weten wie het is. In dit geval viel mijn kwartje pas bij de pest-opmerking.
OlleGrieze schreef:
07-06-2025 13:22
Dan moet je wel weten wie het is. In dit geval viel mijn kwartje pas bij de pest-opmerking.
Duurde bij mij ook even.
Jeetje Feow, wat heftig! Sterkte!
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
feow schreef:
Overvallen, bedreigd met pistool op hoofd, paniekaanval en naar ziekenhuis gebracht.

Maar: niks bij zich dus niet bestolen, fysiek in orde, fijne vrienden en weer veilig thuis.
Sterkte!
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
feow schreef:

Wat naar :hug:
Maar mensen gaan voorbij
Sterkte Feow, wat heftig zeg!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
.
Hélène_Amélie schreef:
07-06-2025 14:31
Het is gewoon best duidelijk gezegd door Redhead.

Niet iedereen leest bij. Ik kan ook dagen hier niet zijn, soms lees ik bij, soms niet.
Richt je even een poosje op jezelf, het forum is nu even geen goede plek voor jou. :hug:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven