Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 772 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Je geeft kritiek op mijn creativiteit en vervolgens blok je mij. Ik heb je opgebeld en vroeg je op een normale manier wat er aan de hand is en je begon gewoon hard tegen me te schreeuwen dat ik het altijd over mijn interesses heb,ik egoistisch ben,alleen met mijn telefoon speel...een hoop verwijten. Toen zei ik op een normale manier dat ik het niet prettig vond de manier hoe je tegen me pratte en dat het de toon was die de muziek maakt en toen ging je echt brullen tegen mij. Zeg eens,ben je nog goed bij je hoofd? Praat gewoon normaal tegen me! Ik heb de hoorn erop gegooid en ben klaar met je. Ik wil met je niets meer te maken hebben.
Je pense donc je suis
Zo dan,ben je zo lekker afgevallen,komen ze er weer aan door je zwangerschap.
Oeps.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Heb gewoon nu al zin om te koken en mijn lief op te wachten met een home cooked meal als hij thuis komt van een lang weekend weg. Help ik word nog een tradwife!
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Al dagen blijk ik met een klodder paarse shampoo in m’n oor (bovenste schelp) te lopen (zag het net zelf toen ik met een klein spiegeltje m’n zij profiel bekeek) en niemand die het ziet…….
Rouge, ah tof. Ik ben de eerste keer naar Fukuoka, Hiroshima, Matsumoto, Nagano, Kyoto en Tokyo geweest. We hadden toen heel warm weer en Matsumoto en Nagano liggen in de bergen, dus dat was een stuk koeler. Hiroshima vond ik echt heel indrukwekkend.
De tweede keer was Sapporo, Asahidake, Toyako-onsen, Hakodate (meer voor de overstap op de shinkansen om van Hokkaido af te komen), Tokyo, Gora (vond ik geen aanrader, veel te klein), Kyoto en Osaka.

Lemoos, het is inderdaad een lange vlucht. Maar ik vond hem best te doen in vergelijking met die naar Nieuw-Zeeland. :cry: Die duurde echt te lang. o_o De beste tactiek met dit soort zaken is: ga zo ver en zo duur mogelijk de eerste keer, dan valt het daarna altijd mee. :biggrin:
Ik kijk op de vluchten inderdaad alle nieuwe films en zo. :popcorn:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Verdomme wat is mijn ex toch een lul op pootjes. Gelukkig zorgen zijn sneue pogingen om me te kwetsen en me schuldig te laten voelen er nu alleen maar voor dat ik hem overal blokkeer, in plaats van hem weer binnen laat. Maar dat is olie op het vuur, dus ik ben benieuwd (of eigenlijk, bang) wat zijn volgende stap gaat zijn.

(Niet bang in dat hij me iets gaat aandoen, voordat jullie de hooivorken erbij pakken! Maar vorig weekend speelde hij het via mijn familie, omdat hij weet dat dat mij heel erg kwetst. Ik ben bang nu blijkt dat dat niet effectief was, dat hij misschien iets via werk gaat doen om me terug onder de duim te krijgen)
Ik heb op veel fronten een hekel aan mijn enig overgebleven familielid. Maar kan en zal dit nooit laten merken. Want hij is een eenzaam en beetje zielig mens.
stokbootje schreef:
10-06-2025 20:43
Verdomme wat is mijn ex toch een lul op pootjes. Gelukkig zorgen zijn sneue pogingen om me te kwetsen en me schuldig te laten voelen er nu alleen maar voor dat ik hem overal blokkeer, in plaats van hem weer binnen laat. Maar dat is olie op het vuur, dus ik ben benieuwd (of eigenlijk, bang) wat zijn volgende stap gaat zijn.

(Niet bang in dat hij me iets gaat aandoen, voordat jullie de hooivorken erbij pakken! Maar vorig weekend speelde hij het via mijn familie, omdat hij weet dat dat mij heel erg kwetst. Ik ben bang nu blijkt dat dat niet effectief was, dat hij misschien iets via werk gaat doen om me terug onder de duim te krijgen)
*legt de hooivork weg*

over exen gesproken OT; laat me met rust gek! het was niet altijd leuk vooral op het laatst niet..
Relax we're all crazy, it's not a competition
STOM!!! Hij vindt mij niet leuk!! STOP ERMEE!!!
Ik word echt ontzettend agressief van die mensen die bellend door de winkel lopen. Echt sodemieter op😡
Maar mensen gaan voorbij
@Stokbootje: Ik heb je verhaal een beetje gevolgd. Hou ajb een logboekje bij van zijn kwalijke acties. Zodra je ex ook maar iets doet wat in de buurt van een strafbaar feit komt, meteen aangifte doen.
ollegrieze wijzigde dit bericht op 11-06-2025 12:33
23.52% gewijzigd
Een uitnodiging tot een functioneringsgesprek, maar dat mag ook in groepsverband of ik mag 2 mensen uitnodigen?? WTF. Ik ben hier te oud voor.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dubbel
dianaf wijzigde dit bericht op 11-06-2025 12:52
94.59% gewijzigd
Kerel, je maakt teveel kabaal. Opzouten.

Al helemaal als je poeslief komt vragen wanneer mijn collega's pauze nemen zodanig dat je hierboven kabaal kan gaan maken.
Je bent duidelijk vanochtend ook niet eerst bij hen gaan horen of het hier zou storen :evil:.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
x
He joh, trek je broek op. Ik hoef je bilspleet niet te zien. En kun je even ergens anders gaan bellen want er zijn nog meer mensen die boodschappen willen doen.
huismuis
stokbootje schreef:
10-06-2025 20:43

Ik sluit me bij Olliegrieze aan. Alles opschrijven d.m. van een logboekje. En als hij over je grens heen gaat,iets doet wat strafbaar is,aangifte doen! Sterkte! :redrose:
Je pense donc je suis
Milestone schreef:
11-06-2025 16:19
He joh, trek je broek op. Ik hoef je bilspleet niet te zien. En kun je even ergens anders gaan bellen want er zijn nog meer mensen die boodschappen willen doen.
Zulk soort mensen zie ik ook zo vaak rondlopen. :woa:
Je pense donc je suis
Ik wil het WEL hardop zeggen!
Tegen iedereen die luisteren wil!

5 jaar na diagnose ben ik zo stabiel dat mijn controles worden teruggeschroefd van om de 3 maand naar 6 maand.

Ook mijn scans: gaan van om de 6 maand naar een jaar en worden CT ipv MRI.

1 medicament wordt volledig afgeschaft.

De boodschap erachter is super geruststellend 🥳
Het wordt allemaal zo ook minder belastend (hopelijk ook qua bijwerkingen).

Het kwam als een complete verrassing. Het voelt echt als een bevrijding ⛓️‍💥 en een stap dichter bij de normaliteit.

Woehoe!
Ja joh, plan nog even lekker een overleg in. En nog één en nog één.... Alsof ik niet genoeg te doen heb.
dianaf schreef:
10-06-2025 09:45
Rouge, ah tof. Ik ben de eerste keer naar Fukuoka, Hiroshima, Matsumoto, Nagano, Kyoto en Tokyo geweest. We hadden toen heel warm weer en Matsumoto en Nagano liggen in de bergen, dus dat was een stuk koeler. Hiroshima vond ik echt heel indrukwekkend.
De tweede keer was Sapporo, Asahidake, Toyako-onsen, Hakodate (meer voor de overstap op de shinkansen om van Hokkaido af te komen), Tokyo, Gora (vond ik geen aanrader, veel te klein), Kyoto en Osaka.

Lemoos, het is inderdaad een lange vlucht. Maar ik vond hem best te doen in vergelijking met die naar Nieuw-Zeeland. :cry: Die duurde echt te lang. o_o De beste tactiek met dit soort zaken is: ga zo ver en zo duur mogelijk de eerste keer, dan valt het daarna altijd mee. :biggrin:
nice, mag ik je een Pb sturen? wij gaan ook richting het noorden o.a Sapporro & Hakodate.
Hiroshima was echt indrukwekkend was er compleet stil van, wij waren er in de ''herfst'' maar voelde meer als lente.
Osaka & Kyoto waren mijn favoriet :heart:

zag er vreselijk tegen de vlucht op, maar het viel mee, ging ook best snel

OT.. nou dat was leuk zolang het duurde... :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
dianaf schreef:
10-06-2025 09:45

In Nieuw-Zeeland ben ik geweest. Toen ik aankwam, zei ik tegen man dat ik al opzag tegen de vlucht terug :P. En toen sodemieterde ik op dag twee gewoon enorm lullig en debiel van een minuscuul stoepje. Bam, dubbele beenbreuk. Lag ik daar in een ziekenhuis. Wel ontzettend vriendelijke en aardige mensen daar. De laatste week toch nog een en ander kunnen zien vanuit een rolstoel, georganiseerd door een vrijwilliger in het ziekenhuis die het zo sneu voor ons vond. Vlucht terug was wel wat relaxter (want business class ivm gipspoot).
aliva schreef:
11-06-2025 18:02

5 jaar na diagnose ben ik zo stabiel dat mijn controles worden teruggeschroefd van om de 3 maand naar 6 maand.

Het kwam als een complete verrassing. Het voelt echt als een bevrijding ⛓️‍💥 en een stap dichter bij de normaliteit.

Woehoe!
:cheer2: Goed nieuws Aliva! Vooral lekker dat je niet meer in die MRI-scanner moet.
En OT:

Ja en nu zou ik dus al vijf dagen zonder medicatie zitten als het aan jullie had gelegen. Met je ‘eerder bestellen’. Ik mag van jullie niet eerder bestellen, dan krijg ik al gelijk te horen hoeveel pillen ik nog moet hebben volgens jullie overzicht.

Maar goed, schijnbaar hebben de zuiderburen nergens last van qua voorraden en heb ik de zooi al in huis. Tenminste een voorraadje.
aliva schreef:
11-06-2025 18:02

Woehoe!
:hyper: FIJN :cheer2:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven