Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 2690 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Ik heb op zich genoeg leuks te melden, maar dat wordt misschien een beetje eentonig. Wij zijn weer terug bij videobellen en kijken uit naar onze volgende ontmoeting. We moeten nog een maand ons geduld bewaren.
The impossible just takes a little longer.
Avena schreef:
09-06-2025 18:25
Doet het ertoe? Hij laat duidelijk merken dat hij snapt dat hij een fout heeft gemaakt. En jij lijkt heel stellig in dat je hem die fout niet wilt vergeven. Dus of hij wel of niet thuis is gebleven maakt dan weinig uit.
Je hebt een punt.
Hier alleen maar meer te melden vanaf de neon roze wolk 🙃 ook dat gaat vervelen bij de luisteraar
RedRoseThorn schreef:
09-06-2025 19:03
Hier alleen maar meer te melden vanaf de neon roze wolk 🙃 ook dat gaat vervelen bij de luisteraar
Nee hoor, geeft alleen maar moed.
Ik heb een nieuwe date-poging met ex-date... :facepalm:
RedRoseThorn schreef:
09-06-2025 19:03
Dat is ook heel leuk om te horen en van harte gegund..

En dat geld ook voor jou Avena!
Attraverso schreef:
09-06-2025 19:07
Nee hoor, geeft alleen maar moed.
Ik heb een nieuwe date-poging met ex-date... :facepalm:
Wat heeft je doen besluiten om hem nog een kans te geven?
Dat hij contact bleef zoeken en zijn fout toegaf...
Attraverso schreef:
09-06-2025 19:27
Ik hoop dat je niet weet teleurgesteld wordt, maar als dit goed voelt voor jou moet je het zeker doen..
Zie je hem al snel?
Attraverso schreef:
09-06-2025 19:27

Ah, dat is grootmoedig van je! Ik vind het tof dat je hem nog een kans geeft. Hij weet dat het zijn laatste zal zijn.
Attraverso schreef:
09-06-2025 17:34
Nog iets leuk te melden hier?
Jaaaa leuk dat je toch weer een date hebt met je ‘ex date’. En dan kun je na de tweede date alsnog bekijken hoe en wat..

Ik ben sinds gisteren in gesprek met een man, gesprek loopt lekker. Niet de hele dag door maar ook weer niet heel weinig, snap je hem nog😂 Dus het zou zomaar kunnen dat ik ergens deze week weer een date heb🙈

Super leuk Avena & RRT! Ik wil ook die roze wolk!🥰
Mimali schreef:
09-06-2025 19:32
Ik hoop dat je niet weet teleurgesteld wordt, maar als dit goed voelt voor jou moet je het zeker doen..
Zie je hem al snel?
Komend weekend.
Er zijn veel punten die in zijn voordeel spelen... En hij begint nog maar pas met daten. Zat al heel zijn leven in een relatie..
Dat is leuk he Pup, heb ik ook graag. De hele dag, heel af en toe een appje over en weer... Benieuwd!
Pupke schreef:
09-06-2025 19:50
Jaaaa leuk dat je toch weer een date hebt met je ‘ex date’. En dan kun je na de tweede date alsnog bekijken hoe en wat..

Ik ben sinds gisteren in gesprek met een man, gesprek loopt lekker. Niet de hele dag door maar ook weer niet heel weinig, snap je hem nog😂 Dus het zou zomaar kunnen dat ik ergens deze week weer een date heb🙈

Super leuk Avena & RRT! Ik wil ook die roze wolk!🥰
Wat leuk! Je zit in de goede flow nu hé..
Attraverso schreef:
09-06-2025 19:59
Komend weekend.
Er zijn veel punten die in zijn voordeel spelen... En hij begint nog maar pas met daten. Zat al heel zijn leven in een relatie..
Daar is wat voor te zeggen..
Hopelijk pakt hij deze kans goed op..
Pupke schreef:
09-06-2025 19:50

:blob:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven