Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
maandag 9 juni 2025 om 18:27
maandag 9 juni 2025 om 18:29
maandag 9 juni 2025 om 19:07
Nee hoor, geeft alleen maar moed.RedRoseThorn schreef: ↑09-06-2025 19:03Hier alleen maar meer te melden vanaf de neon roze wolkook dat gaat vervelen bij de luisteraar
Ik heb een nieuwe date-poging met ex-date...

maandag 9 juni 2025 om 19:20
Dat is ook heel leuk om te horen en van harte gegund..RedRoseThorn schreef: ↑09-06-2025 19:03Hier alleen maar meer te melden vanaf de neon roze wolkook dat gaat vervelen bij de luisteraar
En dat geld ook voor jou Avena!
maandag 9 juni 2025 om 19:21
Wat heeft je doen besluiten om hem nog een kans te geven?Attraverso schreef: ↑09-06-2025 19:07Nee hoor, geeft alleen maar moed.
Ik heb een nieuwe date-poging met ex-date...![]()
maandag 9 juni 2025 om 19:32
Ik hoop dat je niet weet teleurgesteld wordt, maar als dit goed voelt voor jou moet je het zeker doen..
Zie je hem al snel?
maandag 9 juni 2025 om 19:46
Ah, dat is grootmoedig van je! Ik vind het tof dat je hem nog een kans geeft. Hij weet dat het zijn laatste zal zijn.
The impossible just takes a little longer.
maandag 9 juni 2025 om 19:50
Jaaaa leuk dat je toch weer een date hebt met je ‘ex date’. En dan kun je na de tweede date alsnog bekijken hoe en wat..
Ik ben sinds gisteren in gesprek met een man, gesprek loopt lekker. Niet de hele dag door maar ook weer niet heel weinig, snap je hem nog
Super leuk Avena & RRT! Ik wil ook die roze wolk!
maandag 9 juni 2025 om 19:59
Komend weekend.
Er zijn veel punten die in zijn voordeel spelen... En hij begint nog maar pas met daten. Zat al heel zijn leven in een relatie..
maandag 9 juni 2025 om 20:05
Wat leuk! Je zit in de goede flow nu hé..Pupke schreef: ↑09-06-2025 19:50Jaaaa leuk dat je toch weer een date hebt met je ‘ex date’. En dan kun je na de tweede date alsnog bekijken hoe en wat..
Ik ben sinds gisteren in gesprek met een man, gesprek loopt lekker. Niet de hele dag door maar ook weer niet heel weinig, snap je hem nogDus het zou zomaar kunnen dat ik ergens deze week weer een date heb
Super leuk Avena & RRT! Ik wil ook die roze wolk!![]()
maandag 9 juni 2025 om 20:46
Daar is wat voor te zeggen..Attraverso schreef: ↑09-06-2025 19:59Komend weekend.
Er zijn veel punten die in zijn voordeel spelen... En hij begint nog maar pas met daten. Zat al heel zijn leven in een relatie..
Hopelijk pakt hij deze kans goed op..
maandag 9 juni 2025 om 21:01
dinsdag 10 juni 2025 om 19:02
Ja, vind ik ook heel fijn! En er is ook geen man overboord als er een paar uur of iets langer tussen zit. Iemand die hele dag appt vind ik altijd heel benauwendAttraverso schreef: ↑09-06-2025 20:00Dat is leuk he Pup, heb ik ook graag. De hele dag, heel af en toe een appje over en weer... Benieuwd!
dinsdag 10 juni 2025 om 19:31
Die arme mannen kunnen het niet gauw goed doen hè...

woensdag 11 juni 2025 om 10:51
Nou ik dacht ook binnenkort een date te hebben maar dat gaat niet door. Na aantal pogingen ging het steeds niet door op laatste moment; ik zal jullie en mijzelf de vermoeiende details besparen. Ik twijfelde om af te haken maar heb hem toch maar gevraagd of hij nog interesse heeft. En na aantal berichten over en weer bleek dat de man een open relatie zou willen. Dus dan houdt het voor mij helaas op. Baal er wel een beetje van, volgende keer hopelijk beter.
woensdag 11 juni 2025 om 10:59
Ik lees al een tijdje mee, maar zal vanaf nu ook eens actief mee gaan schrijven.
Ik wil ook eens een poging wagen, maar heb 0,0 ervaring met daten op deze manier, want altijd relaties gehad via school, studie en uitgaan. Ik moet daarom wel even een drempel over. Ik ben in de 30 met een jong kind (zonder co-ouderschap), dus de vijver zal in elk geval niet groot zijn, wel zo overzichtelijk
Hebben jullie advies/tips voor iemand die nog nooit een datingapp heeft gebruikt? Wat zet je bijvoorbeeld wel of juist niet op je profiel?
Ik wil ook eens een poging wagen, maar heb 0,0 ervaring met daten op deze manier, want altijd relaties gehad via school, studie en uitgaan. Ik moet daarom wel even een drempel over. Ik ben in de 30 met een jong kind (zonder co-ouderschap), dus de vijver zal in elk geval niet groot zijn, wel zo overzichtelijk

Hebben jullie advies/tips voor iemand die nog nooit een datingapp heeft gebruikt? Wat zet je bijvoorbeeld wel of juist niet op je profiel?
regendruppels wijzigde dit bericht op 11-06-2025 11:56
40.06% gewijzigd
woensdag 11 juni 2025 om 11:40
Ik ben vooral moe haha, druk op het werk en aan vakantie toe..
En daardoor ook minder energie om het dating gebeuren warm te houden merk ik..
Lexa abonnement is afgelopen dat laat ik ff zo, heb nog wel Bumble en Tinder maar swipe vrij weinig..
Zit eigenlijk nog wel aan die date van vorige week te denken, wat als ik het toch een kans had gegeven
woensdag 11 juni 2025 om 11:48
woensdag 11 juni 2025 om 11:50
Why not? Je moet de liefde af en toe wel een handje helpen hè? Hoi, het moest even bezinken, maar ik vond onze date laatst eigenlijk toch wel heel geslaagd. Wat vind jij ervan om het nog een tweede kans te geven?
woensdag 11 juni 2025 om 11:55
Jammer, @idd!
Ik neem aan dat je een vrouw bent en een man zoekt? Ik kan niet voor mannen spreken, maar wat mij betreft is een goed profiel zo volledig mogelijk ingevuld en met een paar goede, recente foto's. Zowel van je gezicht als waar je helemaal op staat, geen zonnebrillen, geen bikini's, geen filters en het liefst geven de foto's ook een inkijkje in je kledingstijl en wat je graag doet. Zorg gewoon dat (serieuze) mannen een aardig idee krijgen van wie jij bent en wat je belangrijk vindt in het leven. En wees jezelf.
regendruppels schreef: ↑11-06-2025 10:59Hebben jullie advies/tips voor iemand die nog nooit een datingapp heeft gebruikt? Wat zet je bijvoorbeeld wel of juist niet op je profiel?
Ik wil binnenkort eens een poging wagen, maar heb 0,0 ervaring met daten op deze manier, want altijd relaties gehad via school, studie en uitgaan. Ik moet daarom wel even een drempel over. Ik ben in de 30 met een jong kind (zonder co-ouderschap), dus de vijver zal in elk geval niet groot zijn, wel zo overzichtelijk![]()
Ik neem aan dat je een vrouw bent en een man zoekt? Ik kan niet voor mannen spreken, maar wat mij betreft is een goed profiel zo volledig mogelijk ingevuld en met een paar goede, recente foto's. Zowel van je gezicht als waar je helemaal op staat, geen zonnebrillen, geen bikini's, geen filters en het liefst geven de foto's ook een inkijkje in je kledingstijl en wat je graag doet. Zorg gewoon dat (serieuze) mannen een aardig idee krijgen van wie jij bent en wat je belangrijk vindt in het leven. En wees jezelf.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in