Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
woensdag 11 juni 2025 om 13:45
woensdag 11 juni 2025 om 18:22
woensdag 11 juni 2025 om 19:46
donderdag 12 juni 2025 om 09:39
Dat heb ik niet, die gerichte zoektermen. Ik vind het juist fijn om een beetje rond te kijken bij wat me wordt aangeboden. Dus ik was ook niet blij toen ik laatst één item (een t-shirt) van mijn dochter van 12 bekeek via een linkje en ik vervolgens een paar dagen alleen nog maar maat 158 kreeg aangeboden en dan niet alleen shirts, maar ook bikini's en broeken in die maat
donderdag 12 juni 2025 om 09:40
Hahah, nou inderdaad. Dat ligt buiten jouw bereik.
zaterdag 14 juni 2025 om 20:47
Ik heb een mini massage gun gekocht op Vinted. Mooie deal gevonden, een massage gun voor 30 euro met een nieuwprijs van 129 euro, opgegeven als nieuw zonder prijskaartje, volgens de advertentie slechts 1 week gebruikt. Foto’s waar de gun met hulpstukken op staat. Geen verdere opmerkingen erbij. Gekocht en ontvangen en nu blijkt er geen oplader bij te zitten. Ik geef aan dat ik een probleem heb en vertel de verkoper dat de oplader ontbreekt en dat ik die graag nog wil ontvangen. Verkoper zegt: Dat klopt dat deze ontbreekt, vandaar de hele lage prijs. U kunt in principe gwn ieder andere lader gebruiken ervoor of ik kan een retour aanvragen als u dat liever wilt.
Ik vind dat je niet iets als nieuw zonder prijskaartje kan verkopen en dan niet vermelden dat de oplader ontbreekt, ik vind dat misleidend. De advertentie zegt nieuwprijs 129, nu voor een mooie prijs. Kennelijk moet je dan raden dat dat betekent dat de oplader er niet bij zit. De oplader staat niet apart op de foto, maar de foto met alles in de doos, zou de oplader prima in het zakje kunnen zitten dat je wel ziet.
Ik kan hem natuurlijk terugsturen, maar ik wil deze wel graag hebben, dus probeer een geschikte oplader te vinden, zodat ik kan checken of hij wel werkt. En dan geef ik de verkoper een slechte review, want ik vind het misleidend.
Ik vind dat je niet iets als nieuw zonder prijskaartje kan verkopen en dan niet vermelden dat de oplader ontbreekt, ik vind dat misleidend. De advertentie zegt nieuwprijs 129, nu voor een mooie prijs. Kennelijk moet je dan raden dat dat betekent dat de oplader er niet bij zit. De oplader staat niet apart op de foto, maar de foto met alles in de doos, zou de oplader prima in het zakje kunnen zitten dat je wel ziet.
Ik kan hem natuurlijk terugsturen, maar ik wil deze wel graag hebben, dus probeer een geschikte oplader te vinden, zodat ik kan checken of hij wel werkt. En dan geef ik de verkoper een slechte review, want ik vind het misleidend.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in