Een huis vol, ook buiten het tv seizoen, deel 5
woensdag 11 juni 2025 om 19:45
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.
Het nieuwe seizoen van Een huis vol begint weer op Maandag 4 Augustus 2025, om
19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1
Kijk je vooruit?
Spoilers (van vooruit streamen) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)

19.00 uur. En is elke dag te zien bij KRO-NCRV op NPO 1
Kijk je vooruit?
Spoilers (van vooruit streamen) zijn niet toegestaan in dit topic.
aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.
Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
vrijdag 13 juni 2025 om 07:29
vrijdag 13 juni 2025 om 11:35
J en J worden voor het lifeplus karretje gespannenMeisjemetdeparel schreef: ↑13-06-2025 10:37Zij gebruiken Lifeplus voor de centen en Lifeplus gebruikt hen voor de bekendheid. Kun je van alles van vinden, maar zo gaat het heel vaak.

vrijdag 13 juni 2025 om 11:45
Dat is wel zielig eigenlijk.
Maar ze worden er zelf financieel beter van.
De ene hand, wast de andere.
Als je die supplementen zelf gebruikt, weet je toch ook of het werkt.
Of dat je toch iets anders moet doen en laten.
Dan is het kiezen of je voor de inkomsten doorgaat met verkoop. Of dat je eerlijk aangeeft hoe het zit.
Het zal wel makkelijk verdiend zijn.
Maar dan weten ze ook best waar ze mee bezig zijn.
Wat dat aangaat; tot zover mijn medelijden.
Ik volg en kijk hun niet meer.

vrijdag 13 juni 2025 om 12:57
Jullie zijn wel veeleisend he! Maar goed,, alles voor mijn lieve vrienden natuurlijk!

Ik slaap wel kort en vroeg op werken

Luxe kaasjes komen na m’n pasta’s met weer een borreltje erbij!!!
Dan kunnen we gezellig even bijkletsen met z’n allen.
Heb de jacuzzi ook nog klaargezet voor de liefhebbers

Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.

vrijdag 13 juni 2025 om 14:24
En met dit warme weer natuurlijk ais, heel veel ais. Liefst in de smaak Pina Colada en zure matten.Wintertime16 schreef: ↑13-06-2025 14:00Neemt iemand koeken mee? Dan kunnen we meteen Koekendag vieren.
vrijdag 13 juni 2025 om 14:58
Dat klinkt lekker: gefrituurde worstenbroodjes. Alcohol met deze temperatuur, dat doe ik maar niet. Hebben jullie de temperatuur al gezien?Loesiepoesie2 schreef: ↑13-06-2025 13:47Ahh wat gezellig, is het zwembad ook open? Neem ik mijn bikini mee.
Ik neem gefrituurde worstenbroodjes mee voor naast de vele alcoholische drankjes!
Mag ik mijn nieuwe lieve vrienden meenemen?
Een van hen wenste me vanmorgen een fijne dag, toen ik hulp vroeg bij het online shoppen naar roze met gouden merkpoepzakjes. En die andere
lachte naar me, bij padelles. Ik weet niet of het toe- of uitlachen is, ik versta haar niet.
Rombertus Horlepiep, zo heet ik officieel.
Dat is beter dan Jan Jansen.Want zo heten er zo veel.
vrijdag 13 juni 2025 om 17:26
Ik weet het; het kan altijd en overal mis gaan, maar ik blijf dat constant vliegen van de ouders Nagelkerke, zonder of met een deel van hun minderjarige kinderen, een akelig idee vinden.
Door een persoonlijke ervaring hiermee. En soms gebeurt er iets dat dit extra triggert.
Jelies heb ik niet meer gezien, ook geen behoefte aan.
Af en toe een kort voorstukje of nabeschouwing van het programma, op social media.
Ik heb niet het idee dat dat programma, met HET zelfbenoemde kijkcijferkanon, nou zo'n succes is.
Zo zal de publiciteit hopelijk langzaam wegebben.
Het nieuwe EHV seizoen wordt een leuke lijkt me.
Door een persoonlijke ervaring hiermee. En soms gebeurt er iets dat dit extra triggert.
Jelies heb ik niet meer gezien, ook geen behoefte aan.
Af en toe een kort voorstukje of nabeschouwing van het programma, op social media.
Ik heb niet het idee dat dat programma, met HET zelfbenoemde kijkcijferkanon, nou zo'n succes is.
Zo zal de publiciteit hopelijk langzaam wegebben.
Het nieuwe EHV seizoen wordt een leuke lijkt me.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
zaterdag 14 juni 2025 om 08:10
zaterdag 14 juni 2025 om 09:11
Zag hem op de dansvloer in een wit shirt en zwarte korte broek met uiteraard een biertje in z'n hand. Was duidelijk niet de bedoeling dat hij zo gefilmd werd, hij dook snel weg toen hij zag dat hij gefilmd werd. En uiteraard deelt Janneke die beelden van het dansen niet.yellowpino schreef: ↑14-06-2025 09:00Las bij 1 van de dames dat ze een chique afscheidsdiner en gala hadden. Vind Janneke nou niet bepaald chique gekleed op de foto's. Heb Johan niet op foto's gespot, wel benieuwd naar wat zijn chique kloffie is.
Mag Janneke niet meer alleen ofzo dat hij er bij moet zijn.
zaterdag 14 juni 2025 om 09:26
Peertjes schreef: ↑14-06-2025 09:11Zag hem op de dansvloer in een wit shirt en zwarte korte broek met uiteraard een biertje in z'n hand. Was duidelijk niet de bedoeling dat hij zo gefilmd werd, hij dook snel weg toen hij zag dat hij gefilmd werd. En uiteraard deelt Janneke die beelden van het dansen niet.
[/quote
Vraag me af of Janneke het alleen wel aandurft...
Zag trouwens nog een man van een van de collega 's , Johan is niet de enige
zaterdag 14 juni 2025 om 10:45
Het zag er ook weer erg onsmakelijk uit hoe hij die twerkende vrouw vanachter besloopPeertjes schreef: ↑14-06-2025 09:11Zag hem op de dansvloer in een wit shirt en zwarte korte broek met uiteraard een biertje in z'n hand. Was duidelijk niet de bedoeling dat hij zo gefilmd werd, hij dook snel weg toen hij zag dat hij gefilmd werd. En uiteraard deelt Janneke die beelden van het dansen niet.