Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 909 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
calvijn1 schreef:
18-06-2025 15:30
Het is niet alleen Raven he, het hele team roddelt en zegt nare dingen, dus heeft weinig met eruit flappen te maken

Wat dan zoal???
calvijn1 schreef:
Het is niet alleen Raven he, het hele team roddelt en zegt nare dingen, dus heeft weinig met eruit flappen te maken

Hen omringt zich met gelijkgestemden.
anoniem_686901ee4386c wijzigde dit bericht op 18-06-2025 15:58
0.66% gewijzigd
SweetFirefly schreef:
18-06-2025 14:46
Maar Fiona heeft/had wel echt kennis van mode. En ook van hoe kleding gemaakt is en verstand van soorten stoffen. Nikkie Plessen staat daar weliswaar heel erg verzorgd maar wat zij uitkraamt is geen nieuws of kennis. Ze wordt graag ontwerpster genoemd maar ik ben echt nog niet vergeten hoe zij jaren geleden letterlijk kopieën maakte van kleding en die onder haar naam uitbracht als zijn unieke en authentieke ontwerpen maar die plagiaten waren van Zoë Karsen.

Helemaal waar. Maar verstand van zaken hebben is in Fiona's geval helaas niet gelijk aan leuk kunnen presenteren.
Vind ik hé.

Ik vind ze nog steeds beide vreselijk.
Hallodaar schreef:
18-06-2025 15:39
Wat dan zoal???

Lees de link van Calvijn
SweetFirefly schreef:
18-06-2025 10:18
Ik hoor net de herhaling van Boulevard met daarin Nikkie Plessen die “alles weet hoe je deze zomer als een zeemeermin voor de dag kunt komen” over sieraden met een schelpenthema. Wat een niksige vrouw is dat toch. Sponsort zij het programma of zo want ze voegt echt niets toe. In het begeleidende filmpje komt namelijk ook al een dame (modejournaliste?) aan het woord die precies zegt wat Plessen daarna nog eens herhaalt. Het doet gewoon afbreuk aan het programma. Vroeger was er Fiona Hering, die wist tenminste echt iets over mode te vertellen.
Fiona Hering ❤️
Where is my mind?
https://www.hln.be/celebrities/taakstra ... ~a4669dfa/

Mishandel je (ex-)partner en je krijgt ... de volle 32 uur aan taakstraf.
(Oftewel: 8 ochtendjes papier-prikken.)

Ben ik de enige die zijn kaak terug moet gaan zoeken ergens op de grond?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
en vaak ontkomen ze er ook nog aan. Heb een tijd terug een podcast geluisterd vanuit de dader. 1 ervan vertelde dat ze bij een kringloop moest werken maar dat de eigenaar zei dat ze weg mocht blijven (ja duh). En lachend vertelde ze dat ze dus nooit de taakstraf heeft uitgevoerd. Een ander vertelde dat ie gewoon niet kwam opdagen. Zo een taakstraf is gewoon een wassen neus.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Wissewis schreef:
18-06-2025 17:34

Wat had je dan verwacht? Jij bent toch Belg? Hier krijgen ‘ze’ (even gechargeerd) iig nog een strafblad. In Belgie wordt ‘studenten’ in dit soort zaken (weer even gechargeerd) de hand boven het hoofd gehouden.

En ja, ik vind het ook triest, got the T-shirt btw, imo is iets beter dan niets binnen deze wetgeving. Wel ben ik zeker voorstander van opkomen voor rechten en proberen dit soort zaken beter te kunnen beoordelen vanuit politie/OM en daardoor óók vaker te kunnen bestraffen.
Where is my mind?
VGM1980 schreef:
17-06-2025 13:53
En dat terwijl vroeger alle jongens lang haar hadden. In de jaren 80 helemaal, de rockers.
Snap uberhaupt niet dat je je zo bezig houdt met het uiterlijk van een ander. Kijken of je nog geinig durft te zijn tegen een man van 2 meter lang en breed met een hanenkam en oorbel.
Prince has entered the chat :

Afbeelding

Yakuzakiko schreef:
17-06-2025 13:46
Wat verschrikkelijk idioot toch, dat lang haar bij jongens van basisschoolleeftijd gewoon niet geaccepteerd wordt.

Yolanthe:
"Het lange haar van mijn zoontje is altijd een topic", zegt de veertigjarige Cabau in een interview met VROUW. Via Instagram krijgt ze naar eigen zeggen honderden opmerkingen.
"Dat ik liever een meisje had gehad of dat ik het fashionable vind", zegt Cabau, die niet op de reacties ingaat. "Ik vind het zonde van mijn energie om erop te reageren."
Sommige berichten gaan volgens haar heel ver. "Er wordt met ziektes gescholden of gezegd dat mijn kind moet sterven. Dat vind ik zo shocking."
:facepalm: :facepalm: mag het niet zeggen maar dit soort mensen wens ik een erge ziekte toe.. dat zeg je toch niet. wtf

kinderen zijn off limit!! zij hebben nergens om gevraagd.
ben zelf geen fan van Yolanthe maar het zal me aan me reet roesten wat ze doet.
Yakuzakiko schreef:
17-06-2025 13:47
Ik heb ook weleens mensen rázend zien worden van nagellak of een parelkettinkje ofzo bij een jongen. Die mensen zijn toch niet helemaal goed?
compleet gestoord... dan heb werkelijk niks te doen met je leven.
in deze tijd houden mensen ook gewoon van hate watching , omdat ze of jaloers zijn of again niks beters te doen hebben :bonk:
SweetFirefly schreef:
18-06-2025 14:46
Maar Fiona heeft/had wel echt kennis van mode. En ook van hoe kleding gemaakt is en verstand van soorten stoffen. Nikkie Plessen staat daar weliswaar heel erg verzorgd maar wat zij uitkraamt is geen nieuws of kennis. Ze wordt graag ontwerpster genoemd maar ik ben echt nog niet vergeten hoe zij jaren geleden letterlijk kopieën maakte van kleding en die onder haar naam uitbracht als zijn unieke en authentieke ontwerpen maar die plagiaten waren van Zoë Karsen.
Nikkie vind ik erg onsympathiek en heel ver af staan van mensen met een gewone beurs. “ Ik Als je branding wilt maar geen merk tas kunt betalen koop je gewone een sjaaltje van een merk” dus koop je een suf sjaaltje van Chanel voor een paar honderd euro? Met haar winkel waar eerste alleen blonde nikkie look a likes mochten werken. Nu ook wel brunnetes als ze maar vooral de nikkie uitstraling hebben. Diversiteit is niets.

Fiona vond ik sympathiek en wel gewoon van deze wereld.
ach.. ik doe ook maar wat..
Die straffen veranderen niets aan hoe dat soort mannen over vrouwen denken, namelijk dat ze jouw bezit is en als ze iets doet wat je niet aanstaat, je haar -desnoods met geweld- terug in het gareel krijgt.
Aan dit maatschappij-ontwrichtende probleem wordt nog altijd veel en veel te weinig gedaan. Ik zie ook zo weinig mannen zich hiervoor hard maken of zich erover uitspreken. Het is allemaal zo lafjes, mijn man trekt zijn bek ook niet open bij vrouwonvriendelijke grappen bij de voetbal.
Acteur beschuldigt Tyler Perry van seksueel wangedrag en misbruik

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 38985.html

Acteur, producent en regisseur Tyler Perry wordt beschuldigd van seksueel misbruik. Volgens TMZ heeft een acteur uit de langlopende tv-serie The oval hem aangeklaagd. Hij wil 260 miljoen dollar schadevergoeding. Perry ontkent de beschuldiging.
Poedelnaakt
Het begint met een bizar gerucht over de manager van Raven die poedelnaakt in bed zou zijn gestapt bij een jong vrouwelijk crewlid van hun band: “Raven gaf aan dat de manager altijd naakt slaapt, ook als hij het bed deelt met een mannelijk crewlid. Het meisje moest zich maar niet zo aanstellen. Daarna is ze haar baan kwijt geraakt.”

Daarna is er nog iets over een mannelijk crewlid dat zijn voet is kwijtgeraakt en zou zijn afgedankt door Raven omdat ‘ze geen zin hadden in een kreupele’. In hoeverre dat allemaal klopt is onduidelijk, maar veruit de meeste juice gaat over hoe Raven en hun team omgaan met de BN’ers in Boerderij Van Dorst.

Roddeltante
BN’ers die meedoen aan Boerderij Van Dorst worden achter hun rug om flink bespot en besmeurd door team-Raven, aldus het kanaal. “De bron geeft aan dat de gasten flink werden besproken door de manager van Raven. Zo werd Martien Meiland een ‘nare nicht’ genoemd en Tygo Gernandt een ‘zielig figuur’. Alles en iedereen ging over de tong.”

“Ook zegt de bron dat Gordon alleen was uitgenodigd omdat Anouk dat wilde, want anders zou ze niet komen. Iedereen vond het verschrikkelijk dat hij kwam. Er zijn maar weinig BN’ers waar echt respect voor was. Een week voor de uitzending met Waylon kregen vrienden al appjes. ‘Deze uitzending moet je niet missen, die gast gaat voor lul!'”
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rouge__ schreef:
18-06-2025 20:25
Acteur beschuldigt Tyler Perry van seksueel wangedrag en misbruik

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 38985.html

Acteur, producent en regisseur Tyler Perry wordt beschuldigd van seksueel misbruik. Volgens TMZ heeft een acteur uit de langlopende tv-serie The oval hem aangeklaagd. Hij wil 260 miljoen dollar schadevergoeding. Perry ontkent de beschuldiging.
260 miljoen? Really?

Nu ... Als die kerel schuldig zou zijn mag ie best wat zweten.
Maar 260 miljoen ... Benieuwd of je dat effectief loskrijgt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
18-06-2025 17:34

Ik las dat zijn voorarrest verrekend wordt met zijn taakstraf. Hij hoeft dus niet eens meer 8 ochtendjes papier te gaan prikken. O_O
noekske74 schreef:
18-06-2025 20:33
Ik las dat zijn voorarrest verrekend wordt met zijn taakstraf. Hij hoeft dus niet eens meer 8 ochtendjes papier te gaan prikken. O_O

4 hele dagen, of 8 halve dagen.
Met aftrek van zijn voorarrest, hoeft hij dus gewoon nog maar 0 dagen papier te prikken.
Rouge__ schreef:
18-06-2025 20:05
Prince has entered the chat :

Afbeelding

Ik zie dan voor mij hoe Prince voor diegene zn neus staat (even alsof hij nog steeds leeft dan he) En dat die ander dan
probeert hem belachelijk te maken over hoe raar hij er wel niet uit ziet met zijn haar, oorbel, make up, kleding etc.
Na een paar minuten is waarschijnlijk de lol er wel van af
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Wissewis schreef:
18-06-2025 20:28
260 miljoen? Really?

Nu ... Als die kerel schuldig zou zijn mag ie best wat zweten.
Maar 260 miljoen ... Benieuwd of je dat effectief loskrijgt.
Dit is een blufbedrag maar ik heb gisteren gekeken naar iemand die de hele zaak heeft voorgelezen. Is een openbaar dossier en er zitten ook veel foto's en screenshots bij van berichten van deze Tyler Perry.
En er is ook bewijs dat deze man niet de enige was die Tyler Perry heeft lastig gevallen, aangerand en erger.
Allemaal werknemers van Tyler Perry's, veel al acteurs films en series.
Ook weten andere werknemers van Tylers bedrijven wat Tyler allemaal deed, het is gewoon Diddy 2.0.

Alleen dommer, Diddy liet veel over aan andere mensen en speciale telefoons en veel ging mondeling.
Tyler Perry viel mensen heel veel lastig telefonsich en vol in beeld van anderen.

Dus het bedrag is hoog en dat gaat nooit worden maar paar miljoen zit er zeker wel in en ws word het ook nog een strafzaak.
De Feds zijn echt wel aan het meelezen en medewerkers aan het zoeken om te flippen.
Het is ook nog zo dat naast het lastigvallen seksueel ( en er is melding gedaan maar niets mee gedaan) hij uiteindelijk ontslag genomen, hij zou doorbetaald krijgen en mocht niets zeggen, maar Tyler heeft niet betaald en een NDA geldt niet bij criminele acties. Dus hij wil zijn geld die hij sowieso nog zou krijgen en geld van bedrijf voor het onderdrukken van bewijs, hem onder druk zetten en bedreigen, het kapot maken van zijn carrière en smartengeld voor wat hem is aangedaan.

Ik hoop dat hij een bak geld krijgt en uiteindelijk de politie of de federale politie deze man ook gaat aanpakken.
calvijn1 schreef:
Ik vindt het bizar gedrag. Daar wil je als gast toch niet meer heen?
Nee, lijkt me niet.
Hoewel ik wel vind dat er e.e.a. bij wordt gesleept. Dat het "nep" is op die boerderij, omdat de gasten niet zelf koken, lijkt me zo'n beetje inherent aan televisie. Er zijn zoveel dingen nep op tv, daar is het televisie voor.
Wat ik ergens gelezen of gehoord heb is dat Ellen ten Damme te laat was op de boerderij en dat er daarom voor haar iets was gehaald.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
19-06-2025 13:01
Wat ik ergens gelezen of gehoord heb is dat Ellen ten Damme te laat was op de boerderij en dat er daarom voor haar iets was gehaald.
Grappig, ik las dat ook - ze was ruim twee uur te laat op die boerderij - en ik had voor werk ooit een afspraak met Ellen waarop ze ook uren te laat kwam. Wel een leuke vrouw, verder, maar heel chaotisch, hoewel het volgens mij ook wel een beetje diva-gedrag was.
Ik kijk de Netflix serie van Yolanthe. Wat een neppige show.
muts87 schreef:
19-06-2025 21:11
Ik kijk de Netflix serie van Yolanthe. Wat een neppige show.
Bizar inderdaad. Gisteren een stukje gekeken. Die ‘beste vriendin’ met wie ze een soort first dates-gesprek voert. Niets in de serie komt normaal of echt over, één grote (slechte) act.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven