Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
donderdag 12 juni 2025 om 10:19
Ja, hoor, stuur maar een PB!Rouge__ schreef: ↑11-06-2025 19:35nice, mag ik je een Pb sturen? wij gaan ook richting het noorden o.a Sapporro & Hakodate.
Hiroshima was echt indrukwekkend was er compleet stil van, wij waren er in de ''herfst'' maar voelde meer als lente.
Osaka & Kyoto waren mijn favoriet![]()
zag er vreselijk tegen de vlucht op, maar het viel mee, ging ook best snel
OT.. nou dat was leuk zolang het duurde...![]()
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 12 juni 2025 om 15:02
donderdag 12 juni 2025 om 17:43
Na 30 jaar ben ik nog steeds bang om het aan iemand op te biechten als ik per ongeluk iets van diegene kapot heb gemaakt. Of een fout heb gemaakt. En altijd ben ik weer verbaasd als diegene dan niet heel kwaad op mij wordt. Meestal krijg ik te horen: oh dat geeft niet, kan gebeuren. Hoogstens is het even lastig, maar er kan wat aan gedaan worden.
Maar toch heb ik elke keer weer even een steen in mijn maag en loop er eerst een uur mee rond voordat ik iets durf te zeggen. En dat is jouw schuld.
Maar toch heb ik elke keer weer even een steen in mijn maag en loop er eerst een uur mee rond voordat ik iets durf te zeggen. En dat is jouw schuld.
huismuis
donderdag 12 juni 2025 om 17:47
Wat een goed nieuws!aliva schreef: ↑11-06-2025 18:02Ik wil het WEL hardop zeggen!
Tegen iedereen die luisteren wil!
5 jaar na diagnose ben ik zo stabiel dat mijn controles worden teruggeschroefd van om de 3 maand naar 6 maand.
Ook mijn scans: gaan van om de 6 maand naar een jaar en worden CT ipv MRI.
1 medicament wordt volledig afgeschaft.
De boodschap erachter is super geruststellend![]()
Het wordt allemaal zo ook minder belastend (hopelijk ook qua bijwerkingen).
Het kwam als een complete verrassing. Het voelt echt als een bevrijdingen een stap dichter bij de normaliteit.
Woehoe!

Je pense donc je suis
donderdag 12 juni 2025 om 19:28
Wat een goed nieuws Aliva! Is het al een beetje ingedaald?aliva schreef: ↑11-06-2025 18:02Ik wil het WEL hardop zeggen!
5 jaar na diagnose ben ik zo stabiel dat mijn controles worden teruggeschroefd van om de 3 maand naar 6 maand.
Het kwam als een complete verrassing. Het voelt echt als een bevrijdingen een stap dichter bij de normaliteit.
Woehoe!
Dat is nog eens een verrassing!
donderdag 12 juni 2025 om 19:35
Dat is geweldig! Hopelijk mag je weer fijn gaan landen in het ‘normale’ leven.aliva schreef: ↑11-06-2025 18:02Ik wil het WEL hardop zeggen!
Woehoe!
donderdag 12 juni 2025 om 19:47
aliva schreef: ↑11-06-2025 18:02Ik wil het WEL hardop zeggen!
Woehoe!

Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 14 juni 2025 om 22:37
En vergeet niet te vermelden dat het wel goed is voor het financiële gedeelte, ze staat er straks natuurlijk alleen voor.
Echt he, hele volksstammen maken dit mee, maar daar hoor je niemand over want die zijn geen BNer.
Vals sentiment.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 16 juni 2025 om 07:59
donderdag 19 juni 2025 om 12:24
Rol iedereen dan maar in bubbeltjesplastic. Stel je voor zeg, dat je echt geráákt zou worden. Zo recht in je gevoel. Door grote problemen en misstanden. Dat moeten we natuurlijk niet hebben, dat leidt alleen maar af van zaken die er echt toe doen met first world problemen waarbij je anderen lekker de maat kunt nemen als er een komma verkeerd uit de strot komt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in