Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 907 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Wat fijn Aliva :cheer2:
Maar mensen gaan voorbij
Rouge__ schreef:
11-06-2025 19:35
nice, mag ik je een Pb sturen? wij gaan ook richting het noorden o.a Sapporro & Hakodate.
Hiroshima was echt indrukwekkend was er compleet stil van, wij waren er in de ''herfst'' maar voelde meer als lente.
Osaka & Kyoto waren mijn favoriet :heart:

zag er vreselijk tegen de vlucht op, maar het viel mee, ging ook best snel

OT.. nou dat was leuk zolang het duurde... :wtf:
Ja, hoor, stuur maar een PB!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Hun telefoon is bijna vergroeid met hun hand maar als ik een bericht stuur duurt het uren voor ik een reactie krijg.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Na 30 jaar ben ik nog steeds bang om het aan iemand op te biechten als ik per ongeluk iets van diegene kapot heb gemaakt. Of een fout heb gemaakt. En altijd ben ik weer verbaasd als diegene dan niet heel kwaad op mij wordt. Meestal krijg ik te horen: oh dat geeft niet, kan gebeuren. Hoogstens is het even lastig, maar er kan wat aan gedaan worden.
Maar toch heb ik elke keer weer even een steen in mijn maag en loop er eerst een uur mee rond voordat ik iets durf te zeggen. En dat is jouw schuld.
huismuis
aliva schreef:
11-06-2025 18:02
Ik wil het WEL hardop zeggen!
Tegen iedereen die luisteren wil!

5 jaar na diagnose ben ik zo stabiel dat mijn controles worden teruggeschroefd van om de 3 maand naar 6 maand.

Ook mijn scans: gaan van om de 6 maand naar een jaar en worden CT ipv MRI.

1 medicament wordt volledig afgeschaft.

De boodschap erachter is super geruststellend 🥳
Het wordt allemaal zo ook minder belastend (hopelijk ook qua bijwerkingen).

Het kwam als een complete verrassing. Het voelt echt als een bevrijding ⛓️‍💥 en een stap dichter bij de normaliteit.

Woehoe!
Wat een goed nieuws! :heart:
Je pense donc je suis
pepexx schreef:
12-06-2025 15:02
Hun telefoon is bijna vergroeid met hun hand maar als ik een bericht stuur duurt het uren voor ik een reactie krijg.
Bij dochter was telefoon altijd leeg als ik belde 😂
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
12-06-2025 17:48
Bij dochter was telefoon altijd leeg als ik belde 😂

:-D
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
aliva schreef:

5 jaar na diagnose ben ik zo stabiel dat mijn controles worden teruggeschroefd van om de 3 maand naar 6 maand.

Het kwam als een complete verrassing. Het voelt echt als een bevrijding ⛓️‍💥 en een stap dichter bij de normaliteit.

Woehoe!
Wat een goed nieuws Aliva! Is het al een beetje ingedaald?
Dat is nog eens een verrassing!
aliva schreef:

Woehoe!
Dat is geweldig! Hopelijk mag je weer fijn gaan landen in het ‘normale’ leven. 😌
aliva schreef:

Woehoe!
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Thank God It's Holiday :cheer: :cheer: :cheer:

2 héle weken en na 3 jaar eindelijk eens een keer een collega als achtervang die de toko recht houdt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dianaf schreef:
12-06-2025 10:19
Ja, hoor, stuur maar een PB!
je hebt PB :$
Wat interesseert mij het nou, dat die Suzan en Freek weer gaan optreden? Vinden jullie dat nou echt zo relevant om te melden als binnenlands nieuws, NOS?
huismuis
Milestone schreef:
14-06-2025 16:00
Wat interesseert mij het nou, dat die Suzan en Freek weer gaan optreden? Vinden jullie dat nou echt zo relevant om te melden als binnenlands nieuws, NOS?
En vergeet niet te vermelden dat het wel goed is voor het financiële gedeelte, ze staat er straks natuurlijk alleen voor.

Echt he, hele volksstammen maken dit mee, maar daar hoor je niemand over want die zijn geen BNer.

Vals sentiment.
Heerlijk. Als enige nuchtere op een feest met dronken aardbeien. Moet ik vaker doen.
Toen ik er achter kwam dat je overleden was, wist ik meteen hoe laat het was. Ik vind het zo erg dat je nooit over je verleden heen kon komen.
Cum non tum age
Ik mis de verboden topics van een huis vol en mommyvloggers. Was eigenlijk echt even míjn momentje, voor het slapen gaan lachen om de parodieën die daar geschreven werden. :$
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Juniper_ schreef:
15-06-2025 22:16
Ik mis de verboden topics van een huis vol en mommyvloggers. Was eigenlijk echt even míjn momentje, voor het slapen gaan lachen om de parodieën die daar geschreven werden. :$

Oh, ik vind het juist een hele goede beslissing.
Wat ben jij een vieze stokert zeg!
Hoewel de “afleiding” fijn is wil ik overal zijn behalve hier en de gedachte dat ik morgen weer moet heb er zo geen zin in :sigh:
Een auto van 4,1 miljoen kopen? Je kunt niet iets beters verzinnen om met je geld te doen?
Maar mensen gaan voorbij
Rol iedereen dan maar in bubbeltjesplastic. Stel je voor zeg, dat je echt geráákt zou worden. Zo recht in je gevoel. Door grote problemen en misstanden. Dat moeten we natuurlijk niet hebben, dat leidt alleen maar af van zaken die er echt toe doen met first world problemen waarbij je anderen lekker de maat kunt nemen als er een komma verkeerd uit de strot komt.
Ik weet nu echt wel dat jullie niet met elkaar door 1 deur kunnen, dat hoef ik niet steeds opnieuw te horen. Laat mij er gewoon buiten en doe je werk.
Al die hersenloze zooi op tv, ik kan er echt niet meer tegen.
huismuis
Jij denkt dat ik ga speechen??? Mocht je willen. Dat is toch echt een taak die bij jouw functie hoort, niet bij die van mij.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven