Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 4050 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze man heeft wel te maken met twee twijfelende vrouwen hè? Eentje die eerst na één date zei het niet te voelen en eentje die na twee dates twijfelt. Bovendien weten we bij vrouw 2 niet waaraan/waarom ze twijfelt.
The impossible only takes a little longer
Pringle schreef:
20-06-2025 10:13
Eens. Als hij je echt heel leuk had gevonden, had hij na date 2 meteen geappt of jij nog wilde daten, want dat hij jou veel leuker vindt.
Ja ook mee eens..
Mimali schreef:
20-06-2025 09:41
Dat klopt maar ik dacht dat Attraverso gisteren bedoelde..

Ja die gedachte komt bij mij ook wel op... al blijft het dubbel omdat ik hem in eerste instantie zelf heb afgewezen.
Maar het staat er nu wel anders voor..
Misschien wordt hij in jouw ogen begeerlijker nu hij hard to get is.
Mus schreef:
20-06-2025 10:15
Deze man heeft wel te maken met twee twijfelende vrouwen hè? Eentje die eerst na één date zei het niet te voelen en eentje die na twee dates twijfelt. Bovendien weten we bij vrouw 2 niet waaraan/waarom ze twijfelt.
Haha ik dacht hetzelfde. Er zit duidelijk iets twijfelachtig bij die man :-D
Mus schreef:
20-06-2025 10:15

Hij treft het niet nee😅
Jawel ze voelt het niet , heeft niet de wauw en daardoor twijfel..
Ook niet gezoend(zegt hij) op de tweede date, wel op de eerste. .

Denk wel dat het een feit is dat hij haar leuker vind dan mij, en dat zijn jagers instinct naar boven komt, want ze twijfelt maar kapt het ook niet af.
Mimali schreef:
20-06-2025 08:29
Hij dacht er anders over dan jij dus, vroeg hij verder niet door?
Het blijft zoeken naar de speld in de hooiberg, denk dat het steeds lastiger wordt..

Een weekje naar een Grieks eiland met mijn dochter..
Nee, hij vroeg verder niet door maar vond het wel heel jammer. Naja wel goed voor mijn zelfvertrouwen haha! En nav deze date besefte ik mij ineens dat ik meer afwijs dan dat ik afgewezen wordt.. Terwijl ik echt niet mega kritisch ben en ook wel het besef heb dat het bij de eerste date niet meteen vuurwerk hoeft te zijn. Maar lekker zeg!

Maar jeetje wat een ingewikkelde situatie! Ik sluit mij wel aan bij wat Peertjes zei én je had ook brutaal kunnen zijn en wel een tweede date met hem kunnen doen om te laten zien dat je véél leuker bent dan die andere vrouw. Maar goed dat heb je niet gedaan dus ik zou het nu ook een beetje laten.

**

Heeft er trouwens nog iemand een date gepland één deze dagen?
Ps. ik heb net iemand geliked die als verborgen talent koken heeft :lol:
pupke wijzigde dit bericht op 20-06-2025 11:41
4.67% gewijzigd
Dames, houd jullie gewoon lekker bezig met die ene man die duidelijk zin heeft om je weer te zien en ook gewoon snel een afspraak met je maakt. Echt! Nooit voor minder gaan!!!
Pupke schreef:
20-06-2025 10:53
Nee, hij vroeg verder niet door maar vond het wel heel jammer. Naja wel goed voor mijn zelfvertrouwen haha! En nav deze date besefte ik mij ineens dat ik meer afwijs dan dat ik afgewezen wordt.. Terwijl ik echt niet mega kritisch ben en ook wel het besef heb dat het bij de eerste date niet meteen vuurwerk hoeft te zijn. Maar lekker zeg! Naar welk eiland ga je?

Maar jeetje wat een ingewikkelde situatie! Ik sluit mij wel aan bij wat Peertjes zei én je had ook brutaal kunnen zijn en wel een tweede date met hem kunnen doen om te laten zien dat je véél leuker bent dan die andere vrouw. Maar goed dat heb je niet gedaan dus ik zou het nu ook een beetje laten.

**

Dat is misschien ook iets om over na te denken, dat je meer afwijst..

Het voelde al als tweede keus om af te spreken(heb ik hem ook gezegd) omdat zij die avond niet kon..
En ook wel uit zelfbescherming, omdat ik dacht stel dat ik er toch meer bij ga voelen, en hij daarna met haar verder gaat..
Ik besef me net dat het wel heel herkenbaar wordt allemaal, ik hoop maar dat niemand mee leest🙈

Ja ik ben ook benieuwd of er verder nog iemand leuke gesprekken e/o dates heeft staan..

Haha dat is alvast een pluspunt dat hij kan koken ..
Kitty30plus schreef:
20-06-2025 10:57
Dames, houd jullie gewoon lekker bezig met die ene man die duidelijk zin heeft om je weer te zien en ook gewoon snel een afspraak met je maakt. Echt! Nooit voor minder gaan!!!
Dat is wel makkelijk gezegd als je dat zelf getroffen hebt..
Ik denk dat dat nog heel weinig voorkomt in deze tijd..
Mee eens dat je niet voor minder moet gaan Kitty maar het is wel verrekte lastig tegenwoordig! Het is niet onmogelijk want dat zie ik ook om mij heen maar soms ben ik wel 'bang' dat ik niemand ga ontmoeten :facepalm: Ik heb gewoon zin om leuke dates met iemand te hebben!

Klopt Mimali maar er zijn een aantal dingen die ik zoek in een man, niet persé heel veeleisend hoor maar ik vind sociaal zijn, familiemens en openheid heel belangrijk. Zoals mijn date van afgelopen woensdag bijvoorbeeld was heel rechtlijnig, beetje vaag soms en daarvan weet ik dat ik daar niet tegen kan omdat ik heel flexibel ben én van duidelijkheid hou. Haha, als iemand uit mijn directe kring hier mee leest weten ze ook meteen dat ik het ben maar wat maakt het uit? Dan zitten zij toch ook op een forum? Maar ik snap je ergens ook wel weer wat betreft die tweede date.. Ik zeg wel heel stoer dat je had moeten gaan maar ik weet ook niet wat ik had gedaan haha.
Pupke schreef:
20-06-2025 11:30
Mee eens dat je niet voor minder moet gaan Kitty maar het is wel verrekte lastig tegenwoordig! Het is niet onmogelijk want dat zie ik ook om mij heen maar soms ben ik wel 'bang' dat ik niemand ga ontmoeten :facepalm: Ik heb gewoon zin om leuke dates met iemand te hebben!

Klopt Mimali maar er zijn een aantal dingen die ik zoek in een man, niet persé heel veeleisend hoor maar ik vind sociaal zijn, familiemens en openheid heel belangrijk. Zoals mijn date van afgelopen woensdag bijvoorbeeld was heel rechtlijnig, beetje vaag soms en daarvan weet ik dat ik daar niet tegen kan omdat ik heel flexibel ben én van duidelijkheid hou. Haha, als iemand uit mijn directe kring hier mee leest weten ze ook meteen dat ik het ben maar wat maakt het uit? Dan zitten zij toch ook op een forum? Maar ik snap je ergens ook wel weer wat betreft die tweede date.. Ik zeg wel heel stoer dat je had moeten gaan maar ik weet ook niet wat ik had gedaan haha.
Dat zijn wel een beetje de normale dingen ja, die vind ik ook belangrijk..

Ik neig nu naar laten gaan maar als hij zou appen of ik nog ergens voor open sta ga ik toch weer twijfelen denk ik..
Ik zou echt willen dat ik wat besluitvaardiger zou zijn soms haha..

Ik heb je trouwens een pb gestuurd..
Mimali schreef:
20-06-2025 11:21
Dat is wel makkelijk gezegd als je dat zelf getroffen hebt..
Ik denk dat dat nog heel weinig voorkomt in deze tijd..
Nee hoor, ze heeft helemaal gelijk. Er is niets veranderd aan de hormoonhuishouding van mensen, dus "deze tijd" heeft er niets mee te maken. Als een man je leuk vindt, laat hij dat merken en hoef je niet steeds zelf te vissen naar een opening.

Ik begrijp dat je graag een relatie wil, maar je bent zó gefixeerd op wat je niet hebt, en hoe weinig leuke mannen er rondlopen/matches er zijn, en als er dan een strohalm is van een man die je zelf helemaal niet lekker vond, pin je daarop vast.
Wanhopigheid is echt niet sexy, of je nu een man of een vrouw bent. Misschien een tijdje echt van de apps afblijven,
voor je eigen rust?
Pringle schreef:
20-06-2025 11:47
Nee hoor, ze heeft helemaal gelijk. Er is niets veranderd aan de hormoonhuishouding van mensen, dus "deze tijd" heeft er niets mee te maken. Als een man je leuk vindt, laat hij dat merken en hoef je niet steeds zelf te vissen naar een opening.

Ik begrijp dat je graag een relatie wil, maar je bent zó gefixeerd op wat je niet hebt, en hoe weinig leuke mannen er rondlopen/matches er zijn, en als er dan een strohalm is van een man die je zelf helemaal niet lekker vond, pin je daarop vast.
Wanhopigheid is echt niet sexy, of je nu een man of een vrouw bent. Misschien een tijdje echt van de apps afblijven,
voor je eigen rust?
Deze tijd bedoel ik mee dat er heel veel singles zijn, dus veel aanbod ,veel mannen(vrouwen wellicht ook) gaan niet meer voor iets serieus ..
En op mijn leeftijd (50+) draag je allemaal iets mee wat je ook weer gevormd heeft..
Dus het is echt wel een speld in een hooiberg en er lijkt altijd wel iets te zijn waarom het niet lukt..

En nee je schat het niet goed in, ik ben niet wanhopig en zeker niet gefixeerd op wat ik niet heb, want ik heb het prima voor elkaar alleen..
Ik zou het wel heel leuk vinden als daar iets bij komt...
Maar het is wel lastiger dan 5 jaar geleden bijvoorbeeld. Dat hoor én lees je overal, mensen die niet monogaam zijn en iemand er naast willen, mensen die alleen gezelligheid willen en geen vastigheid, gohsten etc.. Als ik de mensen om mij heen hoor die 'langere tinder relaties' hebben (5-6 jaar) kwam dat destijds bijna tot niet voor en nu veel meer. En wanhopig of niet, er is niets mis met iemand die graag een relatie wil en als dat niet lukt dat je daar van baalt. Ik wil ook weer graag een relatie en ik baal soms echt wel dat het nog niet lukt. Mijn leven is nu heel fijn en leuk maar iemand naast je maakt het net even wat gezelliger ;)
Pringle schreef:
20-06-2025 11:47

voor je eigen rust?

Ik ben het hier helemaal mee eens!

En in alle eerlijkheid: ik vond mijn huidige relatie pas op het moment dat ik mijn mindset veranderde naar: ik ga alleen nog maar daten met degene die duidelijk ook echt met mij willen daten en er werk van maken, meer niet! Geen genoegen meer met broodkruimels of 1 van de andere opties of even afwachten hoe het met de andere date afloopt, dat soort onzin. Die halfbakken kerels hiervoor vonden mij gerust wel leuk maar gewoon niet leuk GENOEG om echt tijd te investeren en er werk van te maken.

En het heeft mij ook veel kracht gekost om hier aan te werken, maar bracht me ook veel rust en uiteindelijk een hele fijne relatie die niet perfect is.

En ik heb al vanaf het begin nooit getwijfeld in waar ik stond bij hem, en bij z'n voorgangers had ik dat wél. Dat maakte het grote verschil. Toen zat ik ook in dezelfde situatie zoals die van Mimali.

In het algemeen roepen veel vrouwen geen man nodig te hebben, maar intussen blijven ze zich wel bezighouden met mannen die duidelijk not into them zijn. Ik vind eigenlijk dat de uitspraak 'ik heb geen man nodig', wel een beetje ontkracht wordt op die manier.

Ik heb het over niemand persoonlijk hier, maar iets wat me in het algemeen is opgevallen.

Een relatie is leuk en fijn, maar echt niet altijd rozengeur en maneschijn.

Dus ja, misschien zitten hier vrouwen die ongewild single blijven, maar dan nog kan het leven heel leuk en fijn zijn.
En er zijn echt genoeg mannen (en vrouwen) die ook op zoek zijn naar een serieuze monogame relatie, maar juist met degene met wie je echt een klik hebt. En je klikt nou eenmaal niet met de meeste mensen (voor een liefdesrelatie potentie), daarom lijkt het alsof de meeste niet serieus zijn.
Kitty30plus schreef:
20-06-2025 12:59
En er zijn echt genoeg mannen (en vrouwen) die ook op zoek zijn naar een serieuze monogame relatie, maar juist met degene met wie je echt een klik hebt. En je klikt nou eenmaal niet met de meeste mensen (voor een liefdesrelatie potentie), daarom lijkt het alsof de meeste niet serieus zijn.

Op de datingapps is echt iets veranderd in de afgelopen 15 jaar. En ik kan het weten, want ik heb heel wat tinderdates gehad in die tijd. Het is veel vluchtiger geworden en een stuk minder serieus. Ghosten deden we niet aan, dickpics ook niet en hoewel je toen ook mensen had die gewoon op zoek waren naar casual seks, had de meerderheid serieuzere intenties. Er waren nog nauwelijks nepprofielen en de profielen waren gemiddeld genomen uitgebreider ingevuld. Toen swipete je om te daten, nu is swipen een ding op zich geworden.

Dat wil niet zeggen dat er nu minder mensen een serieuze relatie willen, maar wel dat je ze meer op andere plekken zult moeten zoeken. Veel mensen zijn nogal datingapp-moe.
Mus schreef:
20-06-2025 13:35
Op de datingapps is echt iets veranderd in de afgelopen 15 jaar. En ik kan het weten, want ik heb heel wat tinderdates gehad in die tijd. Het is veel vluchtiger geworden en een stuk minder serieus. Ghosten deden we niet aan, dickpics ook niet en hoewel je toen ook mensen had die gewoon op zoek waren naar casual seks, had de meerderheid serieuzere intenties. Er waren nog nauwelijks nepprofielen en de profielen waren gemiddeld genomen uitgebreider ingevuld. Toen swipete je om te daten, nu is swipen een ding op zich geworden.

Dat wil niet zeggen dat er nu minder mensen een serieuze relatie willen, maar wel dat je ze meer op andere plekken zult moeten zoeken. Veel mensen zijn nogal datingapp-moe.

Ghosten was vroeger ook al hoor. Dat is echt van alle tijden, maar doordat miljoenen mensen datingapps gebruiken, en er veel makkelijker en vluchtiger wordt afgesproken, valt het gewoon meer op.

Ik had in 2012 mijn eerste datingapp date en die had mij ook geghost.

Ik geloof wel dat dickpics en het aantal nep profielen zijn toegenomen.

Hoewel ik in mn hele leven nog nooit een dickpic heb ontvangen, thank god.
Kitty30plus schreef:
20-06-2025 12:56
In het algemeen roepen veel vrouwen geen man nodig te hebben, maar intussen blijven ze zich wel bezighouden met mannen die duidelijk not into them zijn. Ik vind eigenlijk dat de uitspraak 'ik heb geen man nodig', wel een beetje ontkracht wordt op die manier.

Als ik voor mezelf spreek, dan is mijn mindset ook veranderd. Ik viel op mannen die not into me waren, omdat ik bindingsangst had. Zodra een man wel voor mij ging, rende ik hard weg.

Maar ik vind het ook een beetje gemakkelijk om nu je zelf geslaagd bent op de datingmarkt anderen hier de les te gaan lezen. Ik besef ook dat ik gewoon veel geluk heb gehad met mijn Bumbleman. Want ook toen ik bereid was om mijn angst aan te kijken en echt voor een relatie te gaan, heb ik me een ongeluk geswiped en gingen er maar heel weinig mannen naar rechts. En ik heb in heel Nederland en Vlaanderen geshopt.
Mus schreef:
20-06-2025 13:43
Als ik voor mezelf spreek, dan is mijn mindset ook veranderd. Ik viel op mannen die not into me waren, omdat ik bindingsangst had. Zodra een man wel voor mij ging, rende ik hard weg.

Maar ik vind het ook een beetje gemakke ... aan lezen. Ik besef ook dat ik gewoon veel geluk heb gehad met mijn Bumbleman. Want ook toen ik bereid was om mijn angst aan te kijken en echt voor een relatie te gaan, heb ik me een ongeluk geswiped en gingen er maar heel weinig mannen naar rechts. En ik heb in heel Nederland en Vlaanderen geshopt.
Oh jammer, dat je dat zo negatief ziet. Ik probeer alleen mee te geven dat het ook echt aan jezelf kan liggen waarom het zo moeilijk gaat allemaal en lang niet altijd aan die vervelende mannen die niets serieus willen.

Maar.. ik denk dat ik idd voortaan netjes mn mond houd en gewoon af en toe meelees :)
Pupke schreef:
20-06-2025 10:53
Nee, hij vroeg verder niet door maar vond het wel heel jammer. Naja wel goed voor mijn zelfvertrouwen haha! En nav deze date besefte ik mij ineens dat ik meer afwijs dan dat ik afgewezen wordt.. Terwijl ik echt niet mega kritisch ben en ook wel het besef heb dat het bij de eerste date niet meteen vuurwerk hoeft te zijn. Maar lekker zeg!

**

Ik hwb nog steeds vooral veel dates met mijn tandarts momenteel :rofl:
Kitty30plus schreef:
20-06-2025 13:53
Oh jammer, dat je dat zo negatief ziet. Ik probeer alleen mee te geven dat het ook echt aan jezelf kan liggen waarom het zo moeilijk gaat allemaal en lang niet altijd aan die vervelende mannen die niets serieus willen.

Maar.. ik denk dat ik idd voortaan netjes mn mond houd en gewoon af en toe meelees :)
Ze bedoelt het vast niet negatief. Ik vind het ook super leuk dat je een hele leuke man hebt getroffen! Maar kreten als ‘Je moet er anders in gaan staan’ is heel makkelijk gezegd want zo makkelijk is het niet. Ik ga een date ook in met ‘Ik zie wel’ maar alsnog is het vooral puur geluk hebben. Je kan het niet afdwingen en dan maakt het weinig uit hoe je er in staat..

Nou, dat zijn geen leuke dates Peertjes! Heel erg eenrichtingsverkeer ook en jij mag zeker alles betalen? :P
Pupke schreef:
20-06-2025 14:04
Ze bedoelt het vast niet negatief. Ik vind het ook super leuk dat je een hele leuke man hebt getroffen! Maar kreten als ‘Je moet er anders in gaan staan’ is heel makkelijk gezegd want zo makkelijk is het niet. Ik ga een date ook in met ‘Ik zie wel’ maar alsnog is het vooral puur geluk hebben. Je kan het niet afdwingen en dan maakt het weinig uit hoe je er in staat..

Nou, dat zijn geen leuke dates Peertjes! Heel erg eenrichtingsverkeer ook en jij mag zeker alles betalen? :P
:rofl:

Nou, nu je het zegt! Ik ga vanmiddag tegen hem zeggen hoor dat ik er helemaal klaar mee ben en dat ik echt niet meer voor minder ga en gewoon een knappe en rijke gozer wil die ook gewoon onze afspraakjes betaald en ook eens bij mij komt ipv dat ik altijd naar hem moet!
Ik ben niet geslaagd op de datingmarkt en zou het leuk vinden om iemand te ontmoeten, maar ben het toch helemaal met jullie eens hoor, Mus en Kitty.

Ik vind mezelf een catch, dus hij moet echt HEEL leuk zijn en mij ook HEEL leuk vinden wil ik ervoor settelen. Tippy toe Timmy's gaan maar fijn een deurtje verder ;-D
Peertjes schreef:
20-06-2025 14:13
:rofl:

Nou, nu je het zegt! Ik ga vanmiddag tegen hem zeggen hoor dat ik er helemaal klaar mee ben en dat ik echt niet meer voor minder ga en gewoon een knappe en rijke gozer wil die ook gewoon onze afspraakjes betaald en ook eens bij mij komt ipv dat ik altijd naar hem moet!
PRECIES! Zeg er maar wat van! Wat denkt ‘ie wel niet zeg!
🤣

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven