Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 20 juni 2025 om 09:10
Ik werd pas om 8 uur wakker!!!

Lang leve de visite.
Gisteren zat ik om half 6 al aan de koffie.
Toch liever om half 6 wakker, als ik mag kiezen, nu zijn er zomaar een paar uur “weg”.
We gaan wederom een plas (water) opzoeken vandaag, omdat het kan.
Gefeliciteerd Takkie, dat je tante wordt.
Pieremachochel
vrijdag 20 juni 2025 om 09:31
Wat leuk, Takkie! 
Ik ben al 2 keer oudtante, mijn kleine broertje heeft 2 kleinkinderen. Nog steeds een heel gek idee
Mijn zelfgemaakte fruitvliegval werkt uitstekend. Een soepbord met water, wijn en afwasmiddel, plastic folie met gaatjes. Ze gaan bij bosjes, die klojo’s.
Ik ben al 2 keer oudtante, mijn kleine broertje heeft 2 kleinkinderen. Nog steeds een heel gek idee

Mijn zelfgemaakte fruitvliegval werkt uitstekend. Een soepbord met water, wijn en afwasmiddel, plastic folie met gaatjes. Ze gaan bij bosjes, die klojo’s.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
vrijdag 20 juni 2025 om 09:52
Ik heb haar echt jaren een leuke forumster gevonden en heb veel van haar geleerd over racisme, maar dat is echt al jaren niet meer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 09:57
Het werd idd erger met de jaren. Ik vond het soms zelfs beangstigend, hoe fel en verbitterd ze te keer kon gaan. Of er iets geknakt was.
To the end of my days; I will follow.
vrijdag 20 juni 2025 om 10:47
vrijdag 20 juni 2025 om 11:11
Ja vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 20 juni 2025 om 15:56
Of je bent jaloers omdat jouw pubers nooit zoiets hatelijks/schatelijks zeggen.

De sgatjes.
Ik heb helaas geen pubers meer, dus ik kan niets bijdragen in dat topic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 16:11
vrijdag 20 juni 2025 om 16:11
Mijn lexicale kwaliteiten schieten hier ook tekort, dus ik heb het maar eens gevraagd aan Chatgpt. En die zei het volgende:
Dus.Hallo! Het woord "schatelijk" betekent ongeveer of naar schatting. Het wordt gebruikt om aan te geven dat iets niet precies bekend is, maar dat het een benadering of schatting betreft. Bijvoorbeeld: "Het kost schatelijk 50 euro," betekent dat de prijs ongeveer 50 euro is, maar niet exact. Als je nog meer vragen hebt, help ik je graag!
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 16:14
vrijdag 20 juni 2025 om 16:36
Welke ene? Er zijn er meer die altijd en eeuwig aankomen met te gekke anekdotes over pubers die intussen de leeftijd hebben om zelf te lijden aan een puber.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 16:48
Ah duidelijk scheelt mij zoeken.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 16:11Mijn lexicale kwaliteiten schieten hier ook tekort, dus ik heb het maar eens gevraagd aan Chatgpt. En die zei het volgende:
Dus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 20 juni 2025 om 16:50
https://www.psyned.nl/blog/alles-wat-je ... delijk-is/
vrijdag 20 juni 2025 om 16:53
Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 16:51Het napraattopic! Uw onschatbare partner in uw zoektocht naar de betekenis van Vreemde Woorden!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in