Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 20 juni 2025 om 18:39
Boos dat ze geen doktertje mocht spelen
TAFKAPML
vrijdag 20 juni 2025 om 18:40
Wat ik zo leuk vond: zijn eerste stage was een stuk minder streng natuurlijk, daar werd kennis en inzet gewoon gemiddeld. En zoon had voor kennis een acht en voor inzet een vier, omdat ie altijd te laat kwam en zich nogal eens afmeldde om twijfelachtige redenen.. Geen probleem, het werd samen een zes dus zoon was gewoon over, maar blijkbaar heeft ie toch wat van die vier geleerd want dit keer had ie voor inzet een negen
Waarschijnlijk omdat ie nu een paar keer zo gek is geweest om 36 km enkele reis te gaan fietsen toen de trein niet reed, op zijn lullige stadfiets.

Waarschijnlijk omdat ie nu een paar keer zo gek is geweest om 36 km enkele reis te gaan fietsen toen de trein niet reed, op zijn lullige stadfiets.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 18:43
Dat verdient wel een goed cijfer jaLady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 18:40Wat ik zo leuk vond: zijn eerste stage was een stuk minder streng natuurlijk, daar werd kennis en inzet gewoon gemiddeld. En zoon had voor kennis een acht en voor inzet een vier, omdat ie altijd te laat kwam en zich nogal eens afmeldde om twijfelachtige redenen.. Geen probleem, het werd samen een zes dus zoon was gewoon over, maar blijkbaar heeft ie toch wat van die vier geleerd want dit keer had ie voor inzet een negen![]()

vrijdag 20 juni 2025 om 19:01
Geen verrassing toch?
LV, fijn van zoon.
Purr, kut.
MrsM, ruim 80% geslaagd, is toch prima?
Yas, kijk uit met alcohol en pijnstillers hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 19:04
Dat helpt niet, zoals inmiddels gebleken is.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 19:06
Shit, nu ben ik een pakketje kwijt via PostNL, zou geleverd zijn in de brievenbus. Nou mooi helemaal niks te vinden.... en pas morgen weer bereikbaar...
En ik had het juist nodig voor het festival morgen....

En ik had het juist nodig voor het festival morgen....
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 20 juni 2025 om 19:08
Mijn ervaring met brievenbuspakketjes via post.nl is dat ze random roepen dat het bezorgd is, totaal ongerelateerd aan de werkelijke bezorgtijd. Niet wanhopen dus.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 19:12
vrijdag 20 juni 2025 om 19:13
Ik denk omdat je dan als “slachtoffer” zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen.13th_Star schreef: ↑20-06-2025 17:27O, helemaal waar natuurlijk. Maar ik heb het idee dat er tegenwoordig vaak een psychisch dingetje van wordt gemaakt, terwijl verdrietig zijn om een verbroken relatie heel normaal is. Naar, maar heel normaal.
In dat topic is de man in kwestie al gediagnosticeerd met narcisme. Verassend.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
vrijdag 20 juni 2025 om 19:14
Maar de ezel heeft helemaal die steen niet opgemerkt, die eerste 400 ofzo keer.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 19:15
vrijdag 20 juni 2025 om 19:31
vrijdag 20 juni 2025 om 19:44
vrijdag 20 juni 2025 om 19:46
Wat wonderbaarlijk dat ik werkelijk niemand van de Oudgedienden hoor over de perma van FV. Een paar maandbannen geleden waren er toch genoeg die meteen in het geweer gingen, zal ik maar zeggen,
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 19:48
Yella yellaLady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 17:57Meh, de eerste zeikerts en perfecte opvoederts zijn al opgestaan hoor. Maar ja, het is een kipzonderkop topic dus dat viel te verwachten.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
vrijdag 20 juni 2025 om 19:49
1 van die oudgedienden komt altijd pas in de loop van de avond online.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 19:46Wat wonderbaarlijk dat ik werkelijk niemand van de Oudgedienden hoor over de perma van FV. Een paar maandbannen geleden waren er toch genoeg die meteen in het geweer gingen, zal ik maar zeggen,
vrijdag 20 juni 2025 om 19:50
vivapimpelmees schreef: ↑20-06-2025 19:491 van die oudgedienden komt altijd pas in de loop van de avond online.
Die heb ik bij de laatste maandban van FV ook al niet gehoord. Erger nog: daar hoorde ik helemaal niemand over.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 19:52
De oudgediende die ik bedoel heb ik daar zeker wel over gehoord.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 19:50Die heb ik bij de laatste maandban van FV ook al niet gehoord. Erger nog: daar hoorde ik helemaal niemand over.
vrijdag 20 juni 2025 om 19:56
Ik ben geen oudgediende maar ik vind het fijn. Wat een gif kwam daaruit. Ik voelde me serieus niet prettig.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 19:50Die heb ik bij de laatste maandban van FV ook al niet gehoord. Erger nog: daar hoorde ik helemaal niemand over.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in