Wat eet je op dit moment deel 23
donderdag 19 juni 2025 om 10:30
Fijn dat er niets verontrustends is gevonden Chris.
Dat gaat de goede kant op Coetje. Ben je toch iets mobieler.
Lize hoe was het sporten gisteren?
Ik zit even uit te blazen achter een kop koffie. Ben al druk in huis aan het poetsen geweest. En naar het centrum gefietst om een sleutel te laten bijmaken. Tussendoor werk ik wat was weg.
Vanmiddag komt een vriendin langs. Gelukkig hebben we nog wrapvulling van gisteren over dus dat eten we vandaag weer. Lekker en makkelijk met dit weer.
Dat gaat de goede kant op Coetje. Ben je toch iets mobieler.
Lize hoe was het sporten gisteren?
Ik zit even uit te blazen achter een kop koffie. Ben al druk in huis aan het poetsen geweest. En naar het centrum gefietst om een sleutel te laten bijmaken. Tussendoor werk ik wat was weg.
Vanmiddag komt een vriendin langs. Gelukkig hebben we nog wrapvulling van gisteren over dus dat eten we vandaag weer. Lekker en makkelijk met dit weer.
donderdag 19 juni 2025 om 12:08
Hopelijk zijn ze tevreden over jongste zijn hand coetje.
Wat ben je al druk geweest fladderak, doe je nog wel een beetje rustig aan.
Het sporten ging wel goed, het was alleen naar benauwd daar ondanks dat de buitendeur open stond.
Ik ben vanmorgen bij de orthopeed geweest omdat hij wil onderzoeken of ik ontstekingsreuma heb, hij heeft een scan en foto's gemaakt en samen met de al bekende osteoporose en mijn klachten is dat blijkbaar genoeg om het verder te laten onderzoeken dmv bloedonderzoek door hem zelf en (daar is tie weer) de endokrinoloog. Hopelijk kan ik maandag dan beide verwijzingen in 1 keer afhandelen en hoef ik niet nog een extra afspraak daarvoor te maken want het is niet dat ze om de hoek zitten zeg maar..
Wat ben je al druk geweest fladderak, doe je nog wel een beetje rustig aan.
Het sporten ging wel goed, het was alleen naar benauwd daar ondanks dat de buitendeur open stond.
Ik ben vanmorgen bij de orthopeed geweest omdat hij wil onderzoeken of ik ontstekingsreuma heb, hij heeft een scan en foto's gemaakt en samen met de al bekende osteoporose en mijn klachten is dat blijkbaar genoeg om het verder te laten onderzoeken dmv bloedonderzoek door hem zelf en (daar is tie weer) de endokrinoloog. Hopelijk kan ik maandag dan beide verwijzingen in 1 keer afhandelen en hoef ik niet nog een extra afspraak daarvoor te maken want het is niet dat ze om de hoek zitten zeg maar..
donderdag 19 juni 2025 om 17:51
donderdag 19 juni 2025 om 18:18
Haha ik heb een beeld voor me dat jij in een tuinstoel zit en met je kruk (want buitenshuis) aanwijzingen zit te geven
Nou ik hoop met je mee dat je alle afspraken op 1 dag hebt Lize.
Ja was fijn vriendin weer te zien. Wat ik lastig vind is om met hun angst/verdriet om te gaan. Probeer het luchtig te houden maar weet niet of ik daar goed aan doe. Moeilijk allemaal hoor. Sorry dat ik het hier even spui moest het even kwijt.
Neem nog maar een koel glas ijsthee.

Nou ik hoop met je mee dat je alle afspraken op 1 dag hebt Lize.
Ja was fijn vriendin weer te zien. Wat ik lastig vind is om met hun angst/verdriet om te gaan. Probeer het luchtig te houden maar weet niet of ik daar goed aan doe. Moeilijk allemaal hoor. Sorry dat ik het hier even spui moest het even kwijt.
Neem nog maar een koel glas ijsthee.
donderdag 19 juni 2025 om 20:30
donderdag 19 juni 2025 om 21:56
Goed voor elkaar coetje .
Je kunt best samen heel verdrietig zijn Fladderak.vrienden horen samen te lachen en samen te huilen. Denk dat jullie samen ook nog heel wat lachbuien samen hebben.
Had ik destijds met mijn zusje ook.ook veel ernstige gesprekken.maar´ook heel veel lol. Denk dat je met elkaar de weg er wel in vindt.
Hier vandaag thuis geweest maar erbis niet veel´uit mijn handen gekomen.
Fijne avond lieve dames.
Je kunt best samen heel verdrietig zijn Fladderak.vrienden horen samen te lachen en samen te huilen. Denk dat jullie samen ook nog heel wat lachbuien samen hebben.
Had ik destijds met mijn zusje ook.ook veel ernstige gesprekken.maar´ook heel veel lol. Denk dat je met elkaar de weg er wel in vindt.
Hier vandaag thuis geweest maar erbis niet veel´uit mijn handen gekomen.
Fijne avond lieve dames.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 20 juni 2025 om 09:11
Goedemorgen.ja jammer genoeg heb ik die ervaring opgedaan met mijn zusje coetje.
En ik had ook vriendinnen die het moeilijk vonden toen mijn zusje was overleden om tegen mij te vertellen dat ze n gezellige dag hadden gehad met hun zus.
Ik zeg gewoon vertellen je kunt niet overal om heen draaien .al was ik natuurlijk ook wel eens n beetje jaloers.
Het leven veranderd naarmate je ouder wordt. Je moet steeds meer mensen missen.
Maar bij Fladderak gaan we nog steeds uit van het positieve.
Je mag nog op vakantie er is geen haast om met je behandeling te beginnen .
Dat zie ik allemaal als positief.
Als ik in n kapelletje of kerk kom brandt ik altijd n kaarsje voor de mensen die ziek zijn.
en dat blijf ik doen .
Fijne dag allemaal
En ik had ook vriendinnen die het moeilijk vonden toen mijn zusje was overleden om tegen mij te vertellen dat ze n gezellige dag hadden gehad met hun zus.
Ik zeg gewoon vertellen je kunt niet overal om heen draaien .al was ik natuurlijk ook wel eens n beetje jaloers.
Het leven veranderd naarmate je ouder wordt. Je moet steeds meer mensen missen.
Maar bij Fladderak gaan we nog steeds uit van het positieve.
Je mag nog op vakantie er is geen haast om met je behandeling te beginnen .
Dat zie ik allemaal als positief.
Als ik in n kapelletje of kerk kom brandt ik altijd n kaarsje voor de mensen die ziek zijn.
Fijne dag allemaal
vrijdag 20 juni 2025 om 11:10
Heerlijk coetje in het zwembad met neefje.
Ik ga vanmiddag even mijn leesbril ophalen bij Hans.A.
Verder niks bijzonders.
Man moest vanmorgen naar de garage .de schade expert zou komen .maar jullie raden het al. Hij kwam niet .
Nu volgende week nog n keer.
Tijd genoeg
Ik ga vanmiddag even mijn leesbril ophalen bij Hans.A.
Verder niks bijzonders.
Man moest vanmorgen naar de garage .de schade expert zou komen .maar jullie raden het al. Hij kwam niet .
Nu volgende week nog n keer.
Tijd genoeg
vrijdag 20 juni 2025 om 11:16
Och nee toch Chris wat is dat voor raar iets dat zo'n schade
Expert niet komt opdagen??
Fladderak succes met inpakken en de verdere voorbereidingen voor de vakantie.
Coetje veel plezier met neefje vanmiddag in het zwembad
Ik heb alweer gespart bij de fysio vanmorgen en boodschappen gedaan, nu even zitten en dan wat stofzuigen en was vrouwen. Vanmiddag dan naar stal en dan is het weekend
Expert niet komt opdagen??
Fladderak succes met inpakken en de verdere voorbereidingen voor de vakantie.
Coetje veel plezier met neefje vanmiddag in het zwembad

Ik heb alweer gespart bij de fysio vanmorgen en boodschappen gedaan, nu even zitten en dan wat stofzuigen en was vrouwen. Vanmiddag dan naar stal en dan is het weekend

vrijdag 20 juni 2025 om 20:18
vrijdag 20 juni 2025 om 21:03
Wat raar dat die schade-expert niet kwam. Kan je man er volgende week weer achteraan.
Gezellig dat neefje blijft logeren.
Volgens mij hebben we alles klaar staan. Morgenvroeg alles in de auto pakken en dan op weg. Gaan gelukkig niet voor dag en dauw. Dus rustig opstaan en nog een kopje koffie. En dan richting het hotel voor de overnachting. En dan zondagochtend richting eindbestemming
Jullie alvast een fijn weekend!
Gezellig dat neefje blijft logeren.
Volgens mij hebben we alles klaar staan. Morgenvroeg alles in de auto pakken en dan op weg. Gaan gelukkig niet voor dag en dauw. Dus rustig opstaan en nog een kopje koffie. En dan richting het hotel voor de overnachting. En dan zondagochtend richting eindbestemming

Jullie alvast een fijn weekend!
zaterdag 21 juni 2025 om 08:59
Goedemorgen. Huh wat raar dat je daar een formulier voor moet invullen Chris, een afspraak maken is telefonisch of per Mail toch veel handiger? Wat een bureaucratie weer.
Fladderak een heel fijne vakantie gewenst, geniet er van!
Coetje geniet van neefjes gezelligheid.
Ik mag gelukkig maandag beide verwijzjngen in 1 keer afhandelen bij de endocrynoloog, blij mee
ik heb de eerste 1000 km alweer gehad met mijn nieuwe auto zag ik gisteren terwijl ik hem nog geen 2 weken heb dus het is wel even genoeg nu met dat gecross overal heen, zeker in de warmte.
Fladderak een heel fijne vakantie gewenst, geniet er van!
Coetje geniet van neefjes gezelligheid.
Ik mag gelukkig maandag beide verwijzjngen in 1 keer afhandelen bij de endocrynoloog, blij mee

zaterdag 21 juni 2025 om 17:10
zaterdag 21 juni 2025 om 17:22
Het is echt heel onverwachts,ik vind het ook nog een beetje onwerkelijk.
Neefje is nog te klein om het te beseffen,zusje is daar en neefje blijft hier,wij maken plezier in het zwembad
Morgen ga ik naar Robbie Williams,heb er zin in maar zie er ook wel tegenop
We hebben gelukkig wel zitplaatsen en beneden
Neefje is nog te klein om het te beseffen,zusje is daar en neefje blijft hier,wij maken plezier in het zwembad
Morgen ga ik naar Robbie Williams,heb er zin in maar zie er ook wel tegenop
We hebben gelukkig wel zitplaatsen en beneden
zaterdag 21 juni 2025 om 18:39
Oh wat leuk coetje gelukkig kun je wel zitten. Veel plezier.
Vandaag weg geweest.weinig last gehad van de warmte.dank je de koekoek
ben amper uit de auto geweest .heerlijk koel met de airco.
Ben even op en neer gelopen op n plein wat winkels bekeken en ik voelde mij beter dan ik mij de laatste weken heb gevoeld.
Vandaag weg geweest.weinig last gehad van de warmte.dank je de koekoek
Ben even op en neer gelopen op n plein wat winkels bekeken en ik voelde mij beter dan ik mij de laatste weken heb gevoeld.
zaterdag 21 juni 2025 om 18:54
Ook nog lekker kibbeling gegeten onderweg en voor thuis n haring mee genomen.
Maar ik denk dat we die op morgen eten heb ik nu geen trek meer in.
Ze hebben in de koelbox gezeten onderweg en thuis gelijk in de koelkast.
Fijne avond nog
Maar ik denk dat we die op morgen eten heb ik nu geen trek meer in.
Ze hebben in de koelbox gezeten onderweg en thuis gelijk in de koelkast.
Fijne avond nog
zaterdag 21 juni 2025 om 20:14
Vriend had ook nieuwe haringen gehaald.Neefje heeft er 2 op
Nu zijn vriend en neefje weer een ijsje halen op de fiets en jongste zit met vrienden in het zwembad.We hebben een broodje hamburger van de bbq gegeten.
Fijn dat je je beter voelde vandaag Chris! Dat geeft toch moed!
Fladderak,hele fijne vakantie! Hoop dat je toch lekker kunt genieten
Fijn dat je je beter voelde vandaag Chris! Dat geeft toch moed!
Fladderak,hele fijne vakantie! Hoop dat je toch lekker kunt genieten

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in