Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3278 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
1x is genoeg
pupke wijzigde dit bericht op 20-06-2025 16:29
96.79% gewijzigd
3x is overdreven
Peertjes schreef:
20-06-2025 13:59
[/b]

Ik hwb nog steeds vooral veel dates met mijn tandarts momenteel :rofl:
Ik zou hem ghosten 🤣
En verhuizen want hij weet natuurlijk haar adres😝
Kitty30plus schreef:
20-06-2025 10:57
Dames, houd jullie gewoon lekker bezig met die ene man die duidelijk zin heeft om je weer te zien en ook gewoon snel een afspraak met je maakt. Echt! Nooit voor minder gaan!!!
Als mannen er ook zo in moeten staan zouden die mij vaak links moeten laten liggen.
Mimali schreef:
20-06-2025 11:53
Deze tijd bedoel ik mee dat er heel veel singles zijn, dus veel aanbod ,veel mannen(vrouwen wellicht ook) gaan niet meer voor iets serieus ..
En op mijn leeftijd (50+) draag je allemaal iets mee wat je ook weer gevormd heeft..
Dus het is echt wel een speld in een hooiberg en er lijkt altijd wel iets te zijn waarom het niet lukt..

En nee je schat het niet goed in, ik ben niet wanhopig en zeker niet gefixeerd op wat ik niet heb, want ik heb het prima voor elkaar alleen..
Ik zou het wel heel leuk vinden als daar iets bij komt...
Helemaal waar. En ik heb vaak dat ik waarschijnlijk wel wil daten met iemand waar ik mee aan de praat ben maar toch niet zo super enthousiast ben, nog wat langer wil chatten of al genoeg in mijn agenda staan heb voor het komende weekend en het dan een week later plan... Die mannen zouden het contact dan met mij moeten verbreken omdat ik niet enthousiast genoeg ben?
Wauw! In het kader van bijzondere bio’s kwam ik net dit pareltje tegen:

“Vrouwen met een hoop eisen mij niet like want die hebben nooit iets zinnigs te zeggen. Ik hou niet van opgedirkte barbie poppen, ik hou wel van dikke billen. Dat vind ik f*king sexy!!”
Pupke schreef:
20-06-2025 18:58

“Vrouwen met een hoop eisen mij niet like want die hebben nooit iets zinnigs te zeggen. Ik hou niet van opgedirkte barbie poppen, ik hou wel van dikke billen. Dat vind ik f*king sexy!!”
Omg 🙈🤣
Pupke schreef:

Idd O.M.G.!!

Ik heb een super leuke babbel met een man uit Nederland :facepalm: Hij was in B en vandaar kreeg hij mijn profiel te zien en had het geliked... Ik zag de like en zijn profiel en kon niets anders dan terug liken...
Had al 3 gesprekken, kon wel nog eentje bij 😅
Maar geen enkel vlot lopend gesprek hoor...
Attraverso schreef:
20-06-2025 19:11
Idd O.M.G.!!

Ik heb een super leuke babbel met een man uit Nederland :facepalm: Hij was in B en vandaar kreeg hij mijn profiel te zien en had het geliked... Ik zag de like en zijn profiel en kon niets anders dan terug liken...
Had al 3 gesprekken, kon wel nog eentje bij 😅
Maar geen enkel vlot lopend gesprek hoor...
Lekker bezig haha!
Wat niet is kan nog komen😉
Mimali schreef:
20-06-2025 09:51
Hij ging er ook op in, want hij wilde me zondagavond zien maar ik wilde er niet tussen zitten..
Vooral ook om mezelf te beschermen..

Maar verder ben ik het wel met je eens ja..
En zeker nu hij een derde date heeft met een twijfelende vrouw..
Ik ga hem ook zeker niet uit mezelf appen..
Maar eigenlijk zeg je hem twee keer af.
Eerst na de date en een tweede keer toen hij zondag wilde afspreken.
Voor zijn date met haar dan denk ik. Dus hij wilde jou ontmoeten.
Je hebt hem nu 2 keer afgewezen.

Dus waarom die derde date dan maar niet met de vrouw die twijfelt ipv iemand die 2 keer afwijst 😉
Mimali schreef:
20-06-2025 17:45
Ik zou hem ghosten 🤣
:rofl:
Mimali schreef:
20-06-2025 09:51
Hij ging er ook op in, want hij wilde me zondagavond zien maar ik wilde er niet tussen zitten..
Vooral ook om mezelf te beschermen..

Maar verder ben ik het wel met je eens ja..
En zeker nu hij een derde date heeft met een twijfelende vrouw..
Ik ga hem ook zeker niet uit mezelf appen..
Oh dat had ik gemist! Hij wou meteen met jou terug daten? Hij wou die dame dus meteen voor jou opzij zetten... Jij wees hem nogmaals af dus heel normaal dat hij nu verder met haar date... Want was het zondag met jou een leuke date geweest dan ging die 3de date met haar hoogstwaarschijnlijk niet door...
En hij had toch wel eerst met jou contact opgenomen na zijn date. Niet jij. Met die foto van toen hij in je buurt was...
Mimali schreef:
20-06-2025 17:45
Ik zou hem ghosten 🤣
Ik zou 'm juist daten ;-D

You never know..
Julia_20 schreef:
20-06-2025 19:53
Maar eigenlijk zeg je hem twee keer af.
Eerst na de date en een tweede keer toen hij zondag wilde afspreken.
Voor zijn date met haar dan denk ik. Dus hij wilde jou ontmoeten.
Je hebt hem nu 2 keer afgewezen.

Dus waarom die derde date dan maar niet met de vrouw die twijfelt ipv iemand die 2 keer afwijst 😉
Nee hij had al een date met haar gehad en er zat een tweede date aan te komen.. zij kon zondagavond niet en toen vroeg hij mij op tweede date..
Pupke schreef:

Hahahhaha vraag me echt af wat er in zo iemand omgaat, hoezo denkt hij dat het goed idee is om zoiets in je bio te zetten :bonk:

Anyways ik was gisteren voor het eerst naar een single event geweest voor mensen van mijn leeftijdscategorie. Was echt heel erg leuk, veel beter dan al dat geswipe naar mijn idee.Veel leuke nieuwe mensen leren kennen, helaas zat er niet een man bij waarvan ik dacht wow die wil ik nog een keer zien. Maar heb wel het idee dat dit soort events beter bij mij passen :D Hebben jullie weleens zoiets gedaan?
Mimali schreef:
20-06-2025 20:13
Nee hij had al een date met haar gehad en er zat een tweede date aan te komen.. zij kon zondagavond niet en toen vroeg hij mij op tweede date..
Dan heb jij hem voor de 2de keer afgewezen. Had hij die andere vrouw leuker gevonden zoals jij ergens beweerde had hij jou niet op date gevraagd.
Weertje schreef:
20-06-2025 20:14
Anyways ik was gisteren voor het eerst naar een single event geweest voor mensen van mijn leeftijdscategorie. Was echt heel erg leuk, veel beter dan al dat geswipe naar mijn idee.Veel leuke nieuwe mensen leren kennen, helaas zat er niet een man bij waarvan ik dacht wow die wil ik nog een keer zien. Maar heb wel het idee dat dit soort events beter bij mij passen :D Hebben jullie weleens zoiets gedaan?
Ja, jaren geleden en vond er geen enkele man leuk, waren meestal nogal erg oninteressant types.
Attraverso schreef:
20-06-2025 20:01
Oh dat had ik gemist! Hij wou meteen met jou terug daten? Hij wou die dame dus meteen voor jou opzij zetten... Jij wees hem nogmaals af dus heel normaal dat hij nu verder met haar date... Want was het zondag met jou een leuke date geweest dan ging die 3de date met haar hoogstwaarschijnlijk niet door...
En hij had toch wel eerst met jou contact opgenomen na zijn date. Niet jij. Met die foto van toen hij in je buurt was...
Nee hij had met haar een eerste date gehad en er zat een tweede date aan te komen maar zij kon zondagavond niet..
Dus wilde hij zondagavond met mij afspreken en zou met haar ook nog een tweede date plannen..
Na zijn tweede date stuurde hij idd die foto en toen vroeg ik hoe zijn tweede date was..
Attraverso schreef:
20-06-2025 18:39
Helemaal waar. En ik heb vaak dat ik waarschijnlijk wel wil daten met iemand waar ik mee aan de praat ben maar toch niet zo super enthousiast ben, nog wat langer wil chatten of al genoeg in mijn agenda staan heb voor het komende weekend en het dan een week later plan... Die mannen zouden het contact dan met mij moeten verbreken omdat ik niet enthousiast genoeg ben?
Wij hadden het er volgens mij over dat je iemand al gezien hebt en dan gewoon echt enthousiast bent en een volgende date wil plannen (ook als dat pas over twee weken kan). Als iemand mij heeft ontmoet en het dan allemaal niet zo goed weet, en ondertussen ook nog met een ander blijft daten om te kijken of zij leuker is, dan zou ik inderdaad afhaken. Ik vind mezelf te leuk om een twijfelgeval te zijn.
Attraverso schreef:
20-06-2025 20:15
Dan heb jij hem voor de 2de keer afgewezen. Had hij die andere vrouw leuker gevonden zoals jij ergens beweerde had hij jou niet op date gevraagd.
Zo zie ik het toch niet hoor.. hij vond haar leuk en wilde dat contact sowieso voortzetten..
Maar omdat zij niet kon zondagavond vroeg hij mij, dat voelde voor mij als tweede keus..

Je brengt me nu wel aan het twijfelen trouwens 🙈
Weertje schreef:
Hahahhaha vraag me echt af wat er in zo iemand omgaat, hoezo denkt hij dat het goed idee is om zoiets in je bio te zetten :bonk:

Ik ben al 11 jaar lid van nmlk.
Maar momenteel erg actief met Meet5.

Niet om de liefde te ontmoeten, maar om leuke activiteiten te ondernemen met mensen.
Zou ik hem er tegenkomen is dat leuk meegenomen.
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2025 21:05
0.06% gewijzigd
Pringle schreef:
20-06-2025 14:55
Ik ben niet geslaagd op de datingmarkt en zou het leuk vinden om iemand te ontmoeten, maar ben het toch helemaal met jullie eens hoor, Mus en Kitty.

Ik vind mezelf een catch, dus hij moet echt HEEL leuk zijn en mij ook HEEL leuk vinden wil ik ervoor settelen. Tippy toe Timmy's gaan maar fijn een deurtje verder ;-D

En je bent dus niet bang dat als je de lat zo hoog legt, je altijd single blijft? Dingen moeten soms toch gewoon een beetje groeien? Zeker als je allebei al flink wat verleden hebt.
The impossible only takes a little longer
Weertje schreef:

Fijn dat het zo leuk was! Ik weet niet precies wat voor single events je bedoelt, maar ik had toevallig voor deze zomer na jaren weer eens een singlereis geboekt. Inmiddels weer gecanceld, haha.
The impossible only takes a little longer
Mus schreef:
20-06-2025 21:05
En je bent dus niet bang dat als je de lat zo hoog legt, je altijd single blijft? Dingen moeten soms toch gewoon een beetje groeien? Zeker als je allebei al flink wat verleden hebt.
Totaal niet, ik heb meerdere fijne relaties achter de rug en ik zal vast weer eens een heel leuke man tegenkomen. Dat groeien ken ik niet zo - verliefdheid moet meestal wel groeien, maar ik weet wel heel snel of dat er qua klik en aantrekkingskracht überhaupt in zou kunnen zitten. Ik zou andersom dus ook nooit afwachten of ik van "muah" naar een "ja" ga. Zó nodig hoef ik nu ook weer niet van de markt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven