Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
vrijdag 20 juni 2025 om 18:34
Als mannen er ook zo in moeten staan zouden die mij vaak links moeten laten liggen.Kitty30plus schreef: ↑20-06-2025 10:57Dames, houd jullie gewoon lekker bezig met die ene man die duidelijk zin heeft om je weer te zien en ook gewoon snel een afspraak met je maakt. Echt! Nooit voor minder gaan!!!
vrijdag 20 juni 2025 om 18:39
Helemaal waar. En ik heb vaak dat ik waarschijnlijk wel wil daten met iemand waar ik mee aan de praat ben maar toch niet zo super enthousiast ben, nog wat langer wil chatten of al genoeg in mijn agenda staan heb voor het komende weekend en het dan een week later plan... Die mannen zouden het contact dan met mij moeten verbreken omdat ik niet enthousiast genoeg ben?Mimali schreef: ↑20-06-2025 11:53Deze tijd bedoel ik mee dat er heel veel singles zijn, dus veel aanbod ,veel mannen(vrouwen wellicht ook) gaan niet meer voor iets serieus ..
En op mijn leeftijd (50+) draag je allemaal iets mee wat je ook weer gevormd heeft..
Dus het is echt wel een speld in een hooiberg en er lijkt altijd wel iets te zijn waarom het niet lukt..
En nee je schat het niet goed in, ik ben niet wanhopig en zeker niet gefixeerd op wat ik niet heb, want ik heb het prima voor elkaar alleen..
Ik zou het wel heel leuk vinden als daar iets bij komt...
vrijdag 20 juni 2025 om 18:58
vrijdag 20 juni 2025 om 19:03
vrijdag 20 juni 2025 om 19:11
Idd O.M.G.!!
Ik heb een super leuke babbel met een man uit Nederland

Had al 3 gesprekken, kon wel nog eentje bij
Maar geen enkel vlot lopend gesprek hoor...
vrijdag 20 juni 2025 om 19:20
Lekker bezig haha!Attraverso schreef: ↑20-06-2025 19:11Idd O.M.G.!!
Ik heb een super leuke babbel met een man uit NederlandHij was in B en vandaar kreeg hij mijn profiel te zien en had het geliked... Ik zag de like en zijn profiel en kon niets anders dan terug liken...
Had al 3 gesprekken, kon wel nog eentje bij
Maar geen enkel vlot lopend gesprek hoor...
Wat niet is kan nog komen
vrijdag 20 juni 2025 om 19:53
Maar eigenlijk zeg je hem twee keer af.Mimali schreef: ↑20-06-2025 09:51Hij ging er ook op in, want hij wilde me zondagavond zien maar ik wilde er niet tussen zitten..
Vooral ook om mezelf te beschermen..
Maar verder ben ik het wel met je eens ja..
En zeker nu hij een derde date heeft met een twijfelende vrouw..
Ik ga hem ook zeker niet uit mezelf appen..
Eerst na de date en een tweede keer toen hij zondag wilde afspreken.
Voor zijn date met haar dan denk ik. Dus hij wilde jou ontmoeten.
Je hebt hem nu 2 keer afgewezen.
Dus waarom die derde date dan maar niet met de vrouw die twijfelt ipv iemand die 2 keer afwijst
vrijdag 20 juni 2025 om 20:01
Oh dat had ik gemist! Hij wou meteen met jou terug daten? Hij wou die dame dus meteen voor jou opzij zetten... Jij wees hem nogmaals af dus heel normaal dat hij nu verder met haar date... Want was het zondag met jou een leuke date geweest dan ging die 3de date met haar hoogstwaarschijnlijk niet door...Mimali schreef: ↑20-06-2025 09:51Hij ging er ook op in, want hij wilde me zondagavond zien maar ik wilde er niet tussen zitten..
Vooral ook om mezelf te beschermen..
Maar verder ben ik het wel met je eens ja..
En zeker nu hij een derde date heeft met een twijfelende vrouw..
Ik ga hem ook zeker niet uit mezelf appen..
En hij had toch wel eerst met jou contact opgenomen na zijn date. Niet jij. Met die foto van toen hij in je buurt was...
vrijdag 20 juni 2025 om 20:13
Nee hij had al een date met haar gehad en er zat een tweede date aan te komen.. zij kon zondagavond niet en toen vroeg hij mij op tweede date..Julia_20 schreef: ↑20-06-2025 19:53Maar eigenlijk zeg je hem twee keer af.
Eerst na de date en een tweede keer toen hij zondag wilde afspreken.
Voor zijn date met haar dan denk ik. Dus hij wilde jou ontmoeten.
Je hebt hem nu 2 keer afgewezen.
Dus waarom die derde date dan maar niet met de vrouw die twijfelt ipv iemand die 2 keer afwijst![]()
vrijdag 20 juni 2025 om 20:14
Hahahhaha vraag me echt af wat er in zo iemand omgaat, hoezo denkt hij dat het goed idee is om zoiets in je bio te zetten

Anyways ik was gisteren voor het eerst naar een single event geweest voor mensen van mijn leeftijdscategorie. Was echt heel erg leuk, veel beter dan al dat geswipe naar mijn idee.Veel leuke nieuwe mensen leren kennen, helaas zat er niet een man bij waarvan ik dacht wow die wil ik nog een keer zien. Maar heb wel het idee dat dit soort events beter bij mij passen

vrijdag 20 juni 2025 om 20:15
Dan heb jij hem voor de 2de keer afgewezen. Had hij die andere vrouw leuker gevonden zoals jij ergens beweerde had hij jou niet op date gevraagd.
vrijdag 20 juni 2025 om 20:16
Ja, jaren geleden en vond er geen enkele man leuk, waren meestal nogal erg oninteressant types.Weertje schreef: ↑20-06-2025 20:14Anyways ik was gisteren voor het eerst naar een single event geweest voor mensen van mijn leeftijdscategorie. Was echt heel erg leuk, veel beter dan al dat geswipe naar mijn idee.Veel leuke nieuwe mensen leren kennen, helaas zat er niet een man bij waarvan ik dacht wow die wil ik nog een keer zien. Maar heb wel het idee dat dit soort events beter bij mij passenHebben jullie weleens zoiets gedaan?
vrijdag 20 juni 2025 om 20:17
Nee hij had met haar een eerste date gehad en er zat een tweede date aan te komen maar zij kon zondagavond niet..Attraverso schreef: ↑20-06-2025 20:01Oh dat had ik gemist! Hij wou meteen met jou terug daten? Hij wou die dame dus meteen voor jou opzij zetten... Jij wees hem nogmaals af dus heel normaal dat hij nu verder met haar date... Want was het zondag met jou een leuke date geweest dan ging die 3de date met haar hoogstwaarschijnlijk niet door...
En hij had toch wel eerst met jou contact opgenomen na zijn date. Niet jij. Met die foto van toen hij in je buurt was...
Dus wilde hij zondagavond met mij afspreken en zou met haar ook nog een tweede date plannen..
Na zijn tweede date stuurde hij idd die foto en toen vroeg ik hoe zijn tweede date was..
vrijdag 20 juni 2025 om 20:18
Wij hadden het er volgens mij over dat je iemand al gezien hebt en dan gewoon echt enthousiast bent en een volgende date wil plannen (ook als dat pas over twee weken kan). Als iemand mij heeft ontmoet en het dan allemaal niet zo goed weet, en ondertussen ook nog met een ander blijft daten om te kijken of zij leuker is, dan zou ik inderdaad afhaken. Ik vind mezelf te leuk om een twijfelgeval te zijn.Attraverso schreef: ↑20-06-2025 18:39Helemaal waar. En ik heb vaak dat ik waarschijnlijk wel wil daten met iemand waar ik mee aan de praat ben maar toch niet zo super enthousiast ben, nog wat langer wil chatten of al genoeg in mijn agenda staan heb voor het komende weekend en het dan een week later plan... Die mannen zouden het contact dan met mij moeten verbreken omdat ik niet enthousiast genoeg ben?
vrijdag 20 juni 2025 om 20:19
Zo zie ik het toch niet hoor.. hij vond haar leuk en wilde dat contact sowieso voortzetten..Attraverso schreef: ↑20-06-2025 20:15Dan heb jij hem voor de 2de keer afgewezen. Had hij die andere vrouw leuker gevonden zoals jij ergens beweerde had hij jou niet op date gevraagd.
Maar omdat zij niet kon zondagavond vroeg hij mij, dat voelde voor mij als tweede keus..
Je brengt me nu wel aan het twijfelen trouwens
vrijdag 20 juni 2025 om 20:52
Ik ben al 11 jaar lid van nmlk.Weertje schreef: ↑20-06-2025 20:14Hahahhaha vraag me echt af wat er in zo iemand omgaat, hoezo denkt hij dat het goed idee is om zoiets in je bio te zetten![]()
Anyways ik was gisteren voor het eerst naar een single event geweest voor mensen van mijn leeftijdscategorie. Was echt heel erg leuk, veel beter dan al dat geswipe naar mijn idee.Veel leuke nieuwe mensen leren kennen, helaas zat er niet een man bij waarvan ik dacht wow die wil ik nog een keer zien. Maar heb wel het idee dat dit soort events beter bij mij passenHebben jullie weleens zoiets gedaan?
Maar momenteel erg actief met Meet5.
Niet om de liefde te ontmoeten, maar om leuke activiteiten te ondernemen met mensen.
Zou ik hem er tegenkomen is dat leuk meegenomen.
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2025 21:05
0.06% gewijzigd
vrijdag 20 juni 2025 om 21:05
Pringle schreef: ↑20-06-2025 14:55Ik ben niet geslaagd op de datingmarkt en zou het leuk vinden om iemand te ontmoeten, maar ben het toch helemaal met jullie eens hoor, Mus en Kitty.
Ik vind mezelf een catch, dus hij moet echt HEEL leuk zijn en mij ook HEEL leuk vinden wil ik ervoor settelen. Tippy toe Timmy's gaan maar fijn een deurtje verder![]()
En je bent dus niet bang dat als je de lat zo hoog legt, je altijd single blijft? Dingen moeten soms toch gewoon een beetje groeien? Zeker als je allebei al flink wat verleden hebt.
The impossible only takes a little longer
vrijdag 20 juni 2025 om 21:07
Weertje schreef: ↑20-06-2025 20:14Anyways ik was gisteren voor het eerst naar een single event geweest voor mensen van mijn leeftijdscategorie. Was echt heel erg leuk, veel beter dan al dat geswipe naar mijn idee.Veel leuke nieuwe mensen leren kennen, helaas zat er niet een man bij waarvan ik dacht wow die wil ik nog een keer zien. Maar heb wel het idee dat dit soort events beter bij mij passenHebben jullie weleens zoiets gedaan?
Fijn dat het zo leuk was! Ik weet niet precies wat voor single events je bedoelt, maar ik had toevallig voor deze zomer na jaren weer eens een singlereis geboekt. Inmiddels weer gecanceld, haha.
The impossible only takes a little longer
zaterdag 21 juni 2025 om 05:29
Totaal niet, ik heb meerdere fijne relaties achter de rug en ik zal vast weer eens een heel leuke man tegenkomen. Dat groeien ken ik niet zo - verliefdheid moet meestal wel groeien, maar ik weet wel heel snel of dat er qua klik en aantrekkingskracht überhaupt in zou kunnen zitten. Ik zou andersom dus ook nooit afwachten of ik van "muah" naar een "ja" ga. Zó nodig hoef ik nu ook weer niet van de markt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in