Teams (meerdere accounts zichtbaar?)

20-06-2025 12:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb een teams account voor mezelf, en ik heb net ingelogd op mijn "werk-Teams" account.

Bij "automatisch aanmelden bij alle desktop-apps en websites op dit apparaat, heb ik het vinkje "mijn organisatie toestaan om dit apparaat te beheren" niet uitgezet (niet op gelet helaas).
Vervolgens heb ik voor "alleen deze app" gekozen.

Is het nu mogelijk voor mijn collega's/werkgever om mijn persoonlijke agenda ergens te zien? Cq in te kijken? Via de gewone werkmail-kalender ofzo?

Heb ik mezelf nu op magische wijze toegevoegd aan het rijtje van agenda's van mijn collega's met mijn prive mail/adres? Zodat zij nu bijvoorbeeld twee agenda's van mij op kunnen zoeken?

Beetje paniek hier nu..
(Ik ben zo'n computer nitwit!!)
Je organisatie weet van je apparaat, kan het zien, maar kan het niet beheren. Het voegt je werk- of schoolaccount toe aan je apparaat.

Om je apparaat te deregistreren, ga naar Instellingen > Accounts > Toegang tot werk of school > selecteer Verbinding verbreken voor het juiste account.

Ze kunnen zeker niet in je agenda kijken, maar als je bovenstaande stappen volgt, dan kunnen ze je helemaal niet meer zien. Overigens zien ze alleen dat je in Teams zit met je werkaccount.
Hecamel schreef:
20-06-2025 13:15

Om je apparaat te deregistreren, ga naar Instellingen > Accounts > Toegang tot werk of school > selecteer Verbinding verbreken voor het juiste account.

Ze kunnen zeker niet in je agenda kijken, maar als je bovenstaande stappen volgt, dan kunnen ze je helemaal niet meer zien. Overigens zien ze alleen dat je in Teams zit met je werkaccount.
Ik heb je stappen gevolgd, maar ik zag geen aparte accounts staan (om te selecteren), dus dan ga ik er van uit dat er niets op mijn laptop staat.

Opluchting! Dank je voor je snelle reactie!
loulou39 schreef:
20-06-2025 13:49
Ik heb je stappen gevolgd, maar ik zag geen aparte accounts staan (om te selecteren), dus dan ga ik er van uit dat er niets op mijn laptop staat.

Opluchting! Dank je voor je snelle reactie!

Laat anders even een collega checken of dat inderdaad zo is, mocht je nog niet helemaal zeker zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
21-06-2025 08:11
Laat anders even een collega checken of dat inderdaad zo is, mocht je nog niet helemaal zeker zijn.
Ik wil juist niet dat mijn collega´s het zien, zelfs niet de lieve collega´s :-$

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven