Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund? deel 2

06-03-2021 17:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier weer verder! Wat heb je jezelf gegund? Waarmee maak je jezelf blij? Show het hier, of twijfel hier verder of je het wel of niet moet doen :) Wij halen je wel over om het wel te doen! Want iedereen verdiend zo nu en dat een kadootje voor zichzelf :cheer2:

Afbeelding
irregular_choice wijzigde dit bericht op 07-11-2023 07:00
18.37% gewijzigd
Ik heb mezelf een boel zwangerschapskleding gegund. Het leukste: gekocht op Vinted :heart:
Pluviofiel
Wij hebben onszelf een luxe reis naar Indonesië gegund met prive chauffeur luxe hotels en business class vliegreis, heen en terug. Onze vakanties zijn nooit heel duur en we kunnen het betalen dus er was eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen.
Wow Takkie! Klinkt goed!

Ik heb mezelf 2 nieuwe shirtjes cadeau gedaan vandaag, de kast ligt vol maar voel me in een heleboel shirtjes net niet happy zeg maar,
Als je blij bent met de nieuwe shirtjes is het toch een prima aankoop? Kast vol netniet shirts of niet
Ooohhhh Takkie, dat klinkt fantastisch! Ga lekker genieten.

Ik heb alleen een Alessi theelichtje gekocht recentelijk. Voor de rest heb ik het even rustig aan gedaan. Wel kreeg ik van mijn man een paar Marco Bicego oorbellen voor mijn verjaardag. Die gunde hij mij :-D .

https://www.cwsellors.co.uk/products/ma ... nYQAvD_BwE
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Takkie schreef:
19-06-2025 19:42
Als je blij bent met de nieuwe shirtjes is het toch een prima aankoop? Kast vol netniet shirts of niet
Zeker!
Takkie schreef:
19-06-2025 18:37
Wij hebben onszelf een luxe reis naar Indonesië gegund met prive chauffeur luxe hotels en business class vliegreis, heen en terug. Onze vakanties zijn nooit heel duur en we kunnen het betalen dus er was eigenlijk geen enkele reden om het niet te doen.
Oh Takkie wat ontzettend leuk! Zo'n soort reis hebben wij als huwelijksreis gemaakt (We hebben goede vrienden in de regio en een deel was hun cadeau). Wij hadden ook nog de luxe dat we 5 heerlijke weken gehopt hebben van eiland naar eiland. Het is bijna 30 jaar geleden maar de meest memorabele reis ooit. Zoveel indrukken, zoveel schoonheid, zoveel luxe en zoveel fijne contacten aan over gehouden. :heart: En het is jullie zo gegund dat jullie jezelf dit gunnen. En wat gaan jullie genieten van al dat heerlijke eten! Vast veel plezier met de voorpret! :bigkiss:
MyLittlePony schreef:
19-06-2025 15:29
Ik heb mezelf een abonnement op ChatGPT van $200,- per maand gegund. Erg blij mee

$200,- per maand?? :O
Wat kan je daar meer mee als de gratis versie?

OT: Een Samsung Galaxy S25 Edge.
Blij mee (denk ik, hij ligt te installeren as we speak)
nbk wijzigde dit bericht op 23-06-2025 22:59
0.16% gewijzigd
What have we done....
Ik heb mezelf een nieuwe auto gegund! De oude hebben we 7,5 jaar gehad. Destijds nieuw gekocht en nu stond er 110.000km op de teller. Tijd om hem in te ruilen voor een iets grotere auto, wel weer tweedehands nu. Heb gelukkig weer een rode auto kunnen vinden! Ik wilde graag een kleur. Wit, grijs of zwart past niet bij me :)
nbk schreef:
20-06-2025 23:51
$200,- per maand?? :O
Wat kan je daar meer me als de gratis versie?

OT: Een Samsung Galaxy S25 Edge.
Blij mee (denk ik, hij ligt te installeren as we speak)
Nieuwste model onbeperkt gebruiken, betere plaatjes en filmpjes maken, beter geheugen en vooral heel veel betere resultaten
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Irregular_Choice schreef:
20-06-2025 23:56
Ik heb mezelf een nieuwe auto gegund! De oude hebben we 7,5 jaar gehad. Destijds nieuw gekocht en nu stond er 110.000km op de teller. Tijd om hem in te ruilen voor een iets grotere auto, wel weer tweedehands nu. Heb gelukkig weer een rode auto kunnen vinden! Ik wilde graag een kleur. Wit, grijs of zwart past niet bij me :)
Gefeliciteerd! Ik vind dat zo leuk, een knalkleurtje, maar de mijne staat vlak voor de deur en dan is onopvallend grijs toch handiger. Anders moet ik binnen een zonnebril op ;-) .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Baggal schreef:
19-06-2025 20:24
Ooohhhh Takkie, dat klinkt fantastisch! Ga lekker genieten.

Ik heb alleen een Alessi theelichtje gekocht recentelijk. Voor de rest heb ik het even rustig aan gedaan. Wel kreeg ik van mijn man een paar Marco Bicego oorbellen voor mijn verjaardag. Die gunde hij mij :-D .

https://www.cwsellors.co.uk/products/ma ... nYQAvD_BwE
Ik keek even. Ik dacht als ze leuk zijn koop ik er ook een paar.
:nope: Wat een geld.

Wel lief van je man.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef:
21-06-2025 11:06
Gefeliciteerd! Ik vind dat zo leuk, een knalkleurtje, maar de mijne staat vlak voor de deur en dan is onopvallend grijs toch handiger. Anders moet ik binnen een zonnebril op ;-) .
De mijne staat wel voor de deur ook, maar dat vind ik geen probleem :mrgreen: onze woonkamer zit ook niet voor, dus ik zie hem niet vanaf de bank. En ik kijk er sowieso graag naar, want hij is zo mooi! :heart:
merano schreef:
21-06-2025 11:08
Ik keek even. Ik dacht als ze leuk zijn koop ik er ook een paar.
:nope: Wat een geld.

Wel lief van je man.
Ik dacht hetzelfde haha! Wel heel lief! Maar voor dat geld kan ik ook een week op vakantie :mrgreen:
Ik zou zulke oorbellen niet eens in durven doen, veel te bang dat ik er 1 kwijt raak..

On topic: ik heb mezelf 10 dagen geleden ook een grotere auto gegund omdat ik bang bleef na een ongeluk 2 jaar geleden, ook hier geen zwart, wit of grijs maar ook geen rood; het is een blauwe. De eerste 1000 km van mij staan er alweer op dus ik heb hem al goed uitgetest ;-)

Verder heb ik mezelf ook een nieuwe mobiel gegund, de samsung a36. mijn oude ( een xiamo redmi note 10) krijgt steeds meer kuren maar dat is ook niet zo gek gezien hij de laatste update eind 2023 heeft gehad..
MyLittlePony schreef:
21-06-2025 04:41
Nieuwste model onbeperkt gebruiken, betere plaatjes en filmpjes maken, beter geheugen en vooral heel veel betere resultaten
Ik snap je, man is hier helemaal in de wolken met dit abbo. En dan gebruikt hij het niet eens voor werk maar puur voor de hobby. Blije man thuis ;-D
lizenlotte schreef:
21-06-2025 16:12
Ik zou zulke oorbellen niet eens in durven doen, veel te bang dat ik er 1 kwijt raak..
Lang geleden gunde ik mezelf een trouwring met veel diamanten en briljanten. En iedereen riep dat ik die toch niet elke dag kon dragen want... Bijna 30 jaar later ben ik nog steeds blij met mijn ring die ik sinds elke dag (behalve bij controleren zettingen e.d.) draag. En de grap is dat iedereen denkt dat het 'schmuck' is want dit kan toch niet echt zijn. Wel dus :D
Een nieuwe camera, zodat ik op onze reis straks mooie plaatjes kan schieten
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Weer mooie dingen! Ik heb mezelf een Levis 501 gegund. In de sale, dat wel. Ik wilde dat al jaren, maar kon mezelf er niet toe zetten omdat ik ook makkelijk een tweedehands spiekerboks kan aanschaffen of eentje bij de L.idl voor een tientje. Maar dit model zit me zo mooi! Rond mijn 18e woonde ik zo ongeveer in die broeken. Droeg ze jaren tot ze uit elkaar vielen. Uit pure nostalgie wilde ik es kijken of dit model nog steeds zo lekker zit! Uiteraard wel een paar maatjes groter dan toen, maar yesss, best zittende jeans ever, nog steeds. Zelfs manlief die niks om kleding geeft, moest toegeven dat ik hier een leuk setje kadetjes in heb :yes:

Voor mijn dan niet zo kledingminnende man hebben we afgelopen week een pak gekocht dat hij gaat dragen op de trouwerij van onze oudste zoon, in augustus. Het hele plaatje is prachtig. Alles nieuw, van pak tot overhemd, das, schoenen en een riem. Gelukkig hebben we in onze woonplaats een grote winkel waar alles in 1 keer aangeschaft kon worden. Hij ziet er in uit om op te vreten, hij draagt eigenlijk nooit een pak (behalve bij rouw of trouw) maar het staat hem geweldig. :heart:
framboise-t schreef:
19-06-2025 15:41
Het Rembrandthuis op de Jodenbree is een aanrader, vind ik. Ik ben er jaren geleden geweest, ik hoop dat het nog zo is als toen, want toen hadden ze, naast de tekeningen en schilderijen, ook vanalles staan over materialen en pigmenten, ik was met neefjes en nichtjes en je mocht ook echt aan de slag, heel leuk.
Oooohhh.... dat ziet er veel belovend uit. Bedankt voor de tip.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
OlleGrieze schreef:
21-06-2025 19:00
Ik snap je, man is hier helemaal in de wolken met dit abbo. En dan gebruikt hij het niet eens voor werk maar puur voor de hobby. Blije man thuis ;-D
:D ik kan het me helemaal voorstellen. Hier is het ook nog voornamelijk hobby. Mijn werkgever gebruikt co-pilot, daar word ik vooral verdrietig van
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Een nieuw badpak!

Afbeelding

Afbeelding

Hoop dat hij past. Ben al weken aan het zoeken en kon eigenlijk niks vinden wat goed was. Ik zocht iets waar mijn borsten niet uit vallen, dus wat hoger gesloten. Iets waarbij hij rond mijn billen goed zit, niet zo half over de bil zodat hij bij elke stap tussen je billen schiet. En achter ook hoog of net een extra hoge sluiting zoals deze heeft, zodat de schouderbandjes goed blijven zitten. En dan nog het liefst een leuke print of mooie kleur. Deze vind ik zelf erg mooi! Beetje chique ook nog :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven