Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
vrijdag 20 juni 2025 om 14:42
De "waar rook is, is vuur" gedachte?
Zo kun je iedereen neerhalen.
Overigens is de schrijver op MC iemand die 0,0 onderzoek doet. Enkel stukjes jat en kopieert, en er een persoonlijk zuur sausje eroverheen giet.
Maar het werkt..
vrijdag 20 juni 2025 om 14:48
Alles erin laten is weer wat anders dan gescript. Nu zit een redactie maandenlang te zoeken naar "mooie" verhalen waar Raven zogenaamd spontaan tegenaan rijdt 's nachts. Een ander scenario zou zijn als Raven idd gewoon 's nachts rondrijdt en aanbelt waar toevallig licht brandt, stuit op iemand die hen binnen laat en zijn sneeuwbollenverzameling laat zien. Natuurlijk hoeft niet ieder saai verhaal dan te worden uitgezonden, maar op zich zit er nog een heel gebied tussen dát of een redactie die alle verhalen opsnort.
vrijdag 20 juni 2025 om 15:31
Maar dan kun je geen programma vullen. Ik denk niet dat veel mensen midden in de nacht de deur open zouden doen last dtaan spontaan een cameraploeg binnenlaten.meisje85 schreef: ↑20-06-2025 14:48Alles erin laten is weer wat anders dan gescript. Nu zit een redactie maandenlang te zoeken naar "mooie" verhalen waar Raven zogenaamd spontaan tegenaan rijdt 's nachts. Een ander scenario zou zijn als Raven idd gewoon 's nachts rondrijdt en aanbelt waar toevallig licht brandt, stuit op iemand die hen binnen laat en zijn sneeuwbollenverzameling laat zien. Natuurlijk hoeft niet ieder saai verhaal dan te worden uitgezonden, maar op zich zit er nog een heel gebied tussen dát of een redactie die alle verhalen opsnort.
Bij b.v. miljoenenjacht zijn die aanbelmomentjes bij mensen thuis ook niet spontaan.
Where is my mind?
vrijdag 20 juni 2025 om 16:05
Tuurlijk welSurferRosa schreef: ↑20-06-2025 15:31Maar dan kun je geen programma vullen. Ik denk niet dat veel mensen midden in de nacht de deur open zouden doen last dtaan spontaan een cameraploeg binnenlaten.
Bij b.v. miljoenenjacht zijn die aanbelmomentjes bij mensen thuis ook niet spontaan.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 20 juni 2025 om 17:15
Deze opmerking slaat nergens op.
Ik vind de programma's van Raven prima. Hen is ook anders dan anders
Ik ga af op jouw insinuatie dat Raven (en het team) niets verkeerds kan doen, "want zo is zij"
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 20 juni 2025 om 18:10
Dat semi-spontane vind ik altijd grappig. Staat er ‘onverwachts’ een cameraploeg met een mega-verrassing voor de deur, zit toevallig de hele familie vers gekapt en in feestkleding in de kamer. Ook wel weer begrijpelijk, want niemand wil in z’n pyjama en met rechtopstaand haar op nationale televisie, maar de gespeelde verbazing is altijd komisch.SurferRosa schreef: ↑20-06-2025 15:31Maar dan kun je geen programma vullen. Ik denk niet dat veel mensen midden in de nacht de deur open zouden doen last dtaan spontaan een cameraploeg binnenlaten.
Op Instagram komen ook steeds spontane huwelijksaanzoeken voorbij waarbij de vrouw helemaal moet huilen en vlugzout nodig heeft om de enorme verrassing te verwerken. Maar ze draagt áltijd een wit jurkje en heeft professioneel gekruld haar

zaterdag 21 juni 2025 om 09:34
Ik hoorde dit gister al op YT;
Dafaq mankeert deze mannen
smh.
Rapper Fat Joe (54) is door Terrance Dixon, een voormalige hypeman van Fat Joe, beschuldigd van seks met minderjarigen. Terrance beweert dat zijn voormalige baas zich ook schuldig heeft gemaakt aan 'dwangmatige arbeidsuitbuiting, financiële fraude, seksuele manipulatie, gewelddadige intimidatie en psychologische dwang', schrijven Amerikaanse media.
https://www.nu.nl/muziek/6359796/rapper ... rigen.html
Dafaq mankeert deze mannen

Rapper Fat Joe (54) is door Terrance Dixon, een voormalige hypeman van Fat Joe, beschuldigd van seks met minderjarigen. Terrance beweert dat zijn voormalige baas zich ook schuldig heeft gemaakt aan 'dwangmatige arbeidsuitbuiting, financiële fraude, seksuele manipulatie, gewelddadige intimidatie en psychologische dwang', schrijven Amerikaanse media.
https://www.nu.nl/muziek/6359796/rapper ... rigen.html
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 21 juni 2025 om 10:34
Dit is zeker wel spontaan. Er zijn ook wel eens mensen niet thuis of zitten in hun oude pyjama op de bank.SurferRosa schreef: ↑20-06-2025 15:31Maar dan kun je geen programma vullen. Ik denk niet dat veel mensen midden in de nacht de deur open zouden doen last dtaan spontaan een cameraploeg binnenlaten.
Bij de postcode loterij de oudejaarstrekking weet ik dat de winnaars een belletje krijgen dat ze hebben gewonnen. Ze weten alleen niet welk bedrag ze krijgen.
zaterdag 21 juni 2025 om 10:48
Ik ben net zo, en hier op Viva ben ik ook geliefd of gehaat.Claire45 schreef: ↑20-06-2025 13:43Nou, ik ken best wat mensen die hen echt helemaal fantastisch vinden (ik ook trouwens) omdat die ongepolijste houding wel eens verfrissend is op tv, tussen al die neppe types. Raven is denk ik een ‘you love them or you hate them’-personality. En de ‘love’ is dan vaak heel groot.
Ik lig er ook niet wakker van net als Raven.
(zal ook wel regio gebonden zijn, Vlaardingen, Schiedam en Rotterdam, gewoon overal schijt aan)
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 21 juni 2025 om 11:46
Zeker niet spontaan, ik ken iemand die de mensen vooraf moet bellen als ze hebben gewonnen, en om toestemming moet vragen voor meedoen aan het programma.
•
zaterdag 21 juni 2025 om 12:13
zaterdag 21 juni 2025 om 12:19
Als Gaston aan de deur komt dan wordt je gebeld.. weet ik uit ervaring..
Je wordt een dag of 2 dagen van te voren gebeld dat ze langs komen. Je weet alleen niet wat je gewonnen hebt of hoe laat ze komen of wie er komt.
Maar je wordt zeker geïnformeerd.
Ze filmen dit ook midden op de dag, en meestal is de hele straat thuis: dat is best gek toch?
Je wordt een dag of 2 dagen van te voren gebeld dat ze langs komen. Je weet alleen niet wat je gewonnen hebt of hoe laat ze komen of wie er komt.
Ze filmen dit ook midden op de dag, en meestal is de hele straat thuis: dat is best gek toch?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 21 juni 2025 om 20:41
Ja, pasgeleden hebben mijn overburen gewonnen bij Postcodeloterij en zij zijn van te voren gebeld. Miljoenennacht weet ik dan weer niet, daar zijn soms mensen niet thuis dacht ik.biol schreef: ↑21-06-2025 12:19Als Gaston aan de deur komt dan wordt je gebeld.. weet ik uit ervaring..
zondag 22 juni 2025 om 15:46

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in