Wat eet je op dit moment deel 23
zondag 22 juni 2025 om 08:08
Goedemorgen .geen wnder dat neefje graag bij jullie is coetje de hele dag aandacht ijsjes en ander lekkers.
Zou ook de hele dag bezig zijn met zo.n kleintje heerlijk.
Denk dat we vandaag maar n rustdagje houden. aan klungelen huis.iets lekkers eten.wasje draaien.
Fijne Zondag
Zou ook de hele dag bezig zijn met zo.n kleintje heerlijk.
Denk dat we vandaag maar n rustdagje houden. aan klungelen huis.iets lekkers eten.wasje draaien.
Fijne Zondag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 23 juni 2025 om 08:42
maandag 23 juni 2025 om 10:24
Goedemorgen.
Ik heb slecht geslapen, de kat was weer es vervelend vanaf 4.30 zonder reden
Ik heb de slaapkamer stofgezogen, de was opgevouwen en de vaatwasser uit en in gepakt, nu even zitten.
Straks naar de endocrynoloog, geen idee wat me daar te wachten staat ik onderga het maar gewoon. Het lijstje met klachten zit in de tas zodat ik niks vergeet en ook de uitslagen van het onderzoek van de orthopeed van afgelopen week heb ik bij me, net als alles wat ik slik aan medicijnen meer kan ik niet doen.
Ik heb slecht geslapen, de kat was weer es vervelend vanaf 4.30 zonder reden

Ik heb de slaapkamer stofgezogen, de was opgevouwen en de vaatwasser uit en in gepakt, nu even zitten.
Straks naar de endocrynoloog, geen idee wat me daar te wachten staat ik onderga het maar gewoon. Het lijstje met klachten zit in de tas zodat ik niks vergeet en ook de uitslagen van het onderzoek van de orthopeed van afgelopen week heb ik bij me, net als alles wat ik slik aan medicijnen meer kan ik niet doen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in