Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
zondag 22 juni 2025 om 19:51
Ja, dat kan ook zeker hoor, die miniset, ben echt even energieloos..Idd_ schreef: ↑22-06-2025 19:30Zou ook nog kunnen, al vond ik hem zo helemaal niet overkomen.
Mimali, jaaa wat leuk! Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen. En laat dat idee van verwachtingen maar los (probeer het althans haha). Hij weet dat jij twijfelde dus misschien valt dat wel mee met die verwachtingen. Maar het komt misschien idd ook even door de mindset waar je nu in zit. Dinsdag heb je er vast weer helemaal zin in.
Zakt het rotgevoel bij jou al een beetje?
zondag 22 juni 2025 om 19:52
Ik ook
Maar ik had ook een lekkere flow maar nu even niet zo lijkt wel. Ik heb echt 3-4 halve gesprekken maar geen van de mannen antwoord nog.. Misschien liggen ze allemaal aan het zwembad of zitten ze aan de bbq. Oké ik had woensdag nog een (rare) date maar ik heb wel zin om meer te daten en leuke mannen te ontmoeten

Dat is ook jammer Attraverso! Misschien heeft hij eventjes niet zoveel tijd en komt hij morgen weer op de radar..
*Onthoudt dit voor als ik weer een date heb en loop te stressen
zondag 22 juni 2025 om 19:53
Hoe is het mogelijk...Attraverso schreef: ↑22-06-2025 19:38Zo toevallig, seconden geleden dacht ik net hetzelfde, dan scroll ik naar beneden en lees ik dit... Ik denk dat wij allemaal samen gewoon een heel goeie match zijn![]()
Dat denk ik dan ook ja!
zondag 22 juni 2025 om 19:53
zondag 22 juni 2025 om 19:55
Haha ja dat stressen moeten we gewoon niet meer doen..Pupke schreef: ↑22-06-2025 19:52Ik ook
Maar ik had ook een lekkere flow maar nu even niet zo lijkt wel. Ik heb echt 3-4 halve gesprekken maar geen van de mannen antwoord nog.. Misschien liggen ze allemaal aan het zwembad of zitten ze aan de bbq. Oké ik had woensdag nog een (rare) date maar ik heb wel zin om meer te daten en leuke mannen te ontmoetenen anders leuke ervaringen haha*
Dat is ook jammer Attraverso! Misschien heeft hij eventjes niet zoveel tijd en komt hij morgen weer op de radar..
*Onthoudt dit voor als ik weer een date heb en loop te stressen![]()
zondag 22 juni 2025 om 19:57
Haha, ik brak tientallen pagina's geleden ook even in... Al voel ik me inmiddels niet zo single meer, het blijft voorlopig leuk om hier mee te schrijven.
The impossible only takes a little longer
zondag 22 juni 2025 om 20:05
maandag 23 juni 2025 om 07:44
Gelukkig
Je schreef dat hij een open relatie wilde. Kan het zijn hij toch een partner thuis heeft zitten die weinig weet heeft van die open relatie die hij zoekt, zat ik me te bedenken.
maandag 23 juni 2025 om 07:48
Dat is leuk toch. Hij date nog met die andere vrouw of is de derde date niets geworden?
maandag 23 juni 2025 om 10:18
Mimali leuk! Al hoop ik dat het niet meespeelde dat hij hard to get was.. en nu niet meer en dat je dan terugkrabbelt. Been there done that hoor, inmiddels ken ik het van mezelf, is voor de ander niet leuk maar ook niet voor mezelf. Geef het nu echt een kans! Tenzij het echt niets is. Dat kan en mag natuurlijk altijd, zonder verontschuldigingen, jullie zijn elkaar gewoon aan het verkennen, pas een tweede date.
Ben al 1,5 week of zo van Bumble af, geeft rust ook al is het wat saai. Toch een gewoonte om even te swipen. Erg eigenlijk hoe je daar aan gewend raakt haha
Komt ms ook omdat ik weer contct heb met een ex van 10 jaar geleden. We waren super match in de zin dat we elkaar begrepen en veel lol hadden. Door vervelende omstandigheden kon het toen niets worden.
Maar… merk dat ik het lastig vind, we zouden bk een afspraak hebben en ik zit weer beetje continu naar mijn telefoon te turen… gisteraviond een app gestuurd en nog geen reactie. Echt niet erg, maar baal van mezelf dat ik er nu op gefocust ben pfft
@Attraverso al iets gehoord? Vind het overigens niet gek dt hij niet direct reageerde gezien zijn evenement, vlg mij heb je dan nergens tijd voor.
@Mus wat leuk dat het zo goed loopt ts jullie. Toch spannend als je hem weer ziet of heb je dat gevoel niet?
@Pupke, je klinkt goed. Lijkt alsof je ontspannen ah daten bent, dat trekt aan!
@iIdd, fijn dat je er weer wat overheen bent. Maar dit zijn niet bepaald de leukste ervaringen… snel weer een leukere ervaring overheen.
Ben al 1,5 week of zo van Bumble af, geeft rust ook al is het wat saai. Toch een gewoonte om even te swipen. Erg eigenlijk hoe je daar aan gewend raakt haha
Komt ms ook omdat ik weer contct heb met een ex van 10 jaar geleden. We waren super match in de zin dat we elkaar begrepen en veel lol hadden. Door vervelende omstandigheden kon het toen niets worden.
Maar… merk dat ik het lastig vind, we zouden bk een afspraak hebben en ik zit weer beetje continu naar mijn telefoon te turen… gisteraviond een app gestuurd en nog geen reactie. Echt niet erg, maar baal van mezelf dat ik er nu op gefocust ben pfft
@Attraverso al iets gehoord? Vind het overigens niet gek dt hij niet direct reageerde gezien zijn evenement, vlg mij heb je dan nergens tijd voor.
@Mus wat leuk dat het zo goed loopt ts jullie. Toch spannend als je hem weer ziet of heb je dat gevoel niet?
@iIdd, fijn dat je er weer wat overheen bent. Maar dit zijn niet bepaald de leukste ervaringen… snel weer een leukere ervaring overheen.
maandag 23 juni 2025 om 10:39
Nee dat is het niet, ik zit gewoon ff niet lekker in mijn vel, moe en aan vakantie toe..Emmely schreef: ↑23-06-2025 10:18Mimali leuk! Al hoop ik dat het niet meespeelde dat hij hard to get was.. en nu niet meer en dat je dan terugkrabbelt. Been there done that hoor, inmiddels ken ik het van mezelf, is voor de ander niet leuk maar ook niet voor mezelf. Geef het nu echt een kans! Tenzij het echt niets is. Dat kan en mag natuurlijk altijd, zonder verontschuldigingen, jullie zijn elkaar gewoon aan het verkennen, pas een tweede date.
En ik vraag me soms oprecht af, kan ik het nog wel een relatie hebben, na zolang (jaar of 10) het alleen gedaan te hebben.. en zelfs wil ik daar nog wel in investeren maar dat komt wellicht door mijn mindset nu..
Ingewikkeld pff
maandag 23 juni 2025 om 10:56
Emmely schreef: ↑23-06-2025 10:18
Maar… merk dat ik het lastig vind, we zouden bk een afspraak hebben en ik zit weer beetje continu naar mijn telefoon te turen… gisteraviond een app gestuurd en nog geen reactie. Echt niet erg, maar baal van mezelf dat ik er nu op gefocust ben pfft.
Leuk dat jullie weer contact hebben en gaan afspreken! Maar vervelend he die onrust van het wachten op een berichtje. Ik heb er ook last van en heb ook niet echt tips.. Ja doorgaan met je dingen doen, maar dat zul je waarschijnlijk wel doen en tóch blijft die onrust ertussendoor glippen.
maandag 23 juni 2025 om 11:04
Mimali schreef: ↑23-06-2025 10:39Nee dat is het niet, ik zit gewoon ff niet lekker in mijn vel, moe en aan vakantie toe..
En ik vraag me soms oprecht af, kan ik het nog wel een relatie hebben, na zolang (jaar of 10) het alleen gedaan te hebben.. en zelfs wil ik daar nog wel in investeren maar dat komt wellicht door mijn mindset nu..
Ingewikkeld pff

Herkenbaar hoor. Ik vraag het mij ook regelmatig af of een relatie wel zo'n goed idee is. Ook al lange tijd alleen en een relatie betekent wel een zekere investering aan tijd en gevoelens. Daarnaast ben ik bang om gekwetst te worden, toch nog wel. Dus vraag me af of ik er wel klaar voor ben. Aan de andere kant mis ik het wel op bepaalde momenten en bij leuk contact ga ik wel weer nadenken over hoe fijn het zou kunnen zijn..
maandag 23 juni 2025 om 11:13
Oh ja bang om gekwetst te worden ook zeker..Idd_ schreef: ↑23-06-2025 11:04
Herkenbaar hoor. Ik vraag het mij ook regelmatig af of een relatie wel zo'n goed idee is. Ook al lange tijd alleen en een relatie betekent wel een zekere investering aan tijd en gevoelens. Daarnaast ben ik bang om gekwetst te worden, toch nog wel. Dus vraag me af of ik er wel klaar voor ben. Aan de andere kant mis ik het wel op bepaalde momenten en bij leuk contact ga ik wel weer nadenken over hoe fijn het zou kunnen zijn..
De laatste keer dat ik een tijdje met een man was , verliefd en alles, trok hij de stekker er ineens uit en ik was er kapot van..
Best wel lang echt verdriet van gehad en daar zit ik zo niet op te wachten..
Dus een stuk zelfbescherming zit er zeker bij.
Nu ik zo moe ben vind ik het heerlijk om alleen te zijn.. maar weet ook dat die momenten dat ik me alleen voel ook weer terugkomen..
maandag 23 juni 2025 om 11:21
Dit scenario ging idd ook door m'n hoofd.
En zucht, kreeg gister later op de avond een appje van hem. Hij schreef dat hij bij familie was.
maandag 23 juni 2025 om 11:29
Mimali schreef: ↑23-06-2025 11:13Oh ja bang om gekwetst te worden ook zeker..
De laatste keer dat ik een tijdje met een man was , verliefd en alles, trok hij de stekker er ineens uit en ik was er kapot van..
Best wel lang echt verdriet van gehad en daar zit ik zo niet op te wachten..
Dus een stuk zelfbescherming zit er zeker bij.
Nu ik zo moe ben vind ik het heerlijk om alleen te zijn.. maar weet ook dat die momenten dat ik me alleen voel ook weer terugkomen..
Ja dat heb ik ook gehad, een paar maanden en helemaal verliefd. Toen ben ik gehost door hem en dat heeft mij echt een klap gegeven. En in eerdere relaties heb ik ook e.e.a. meegemaakt wat het vertrouwen niet altijd ten goede komt.
Ik ben wel in staat om een evt. nieuwe man weer te zien als een ander persoon hoor, maar eerdere ervaringen draag ik toch nog wel enigszins mee.
maandag 23 juni 2025 om 11:35
Lastig hé.. dat blijft je toch bij of komt weer naar boven als er weer iemand in beeld is..Idd_ schreef: ↑23-06-2025 11:29Ja dat heb ik ook gehad, een paar maanden en helemaal verliefd. Toen ben ik gehost door hem en dat heeft mij echt een klap gegeven. En in eerdere relaties heb ik ook e.e.a. meegemaakt wat het vertrouwen niet altijd ten goede komt.
Ik ben wel in staat om een evt. nieuwe man weer te zien als een ander persoon hoor, maar eerdere ervaringen draag ik toch nog wel enigszins mee.
En als er dan, zoals nu bij deze date, niet gelijk een vonk is, dan vind het moeilijk om te investeren.
Terwijl hij echt lief is, me begrijpt en het app contact leuk is..
maandag 23 juni 2025 om 11:36
Haha nee dat heb ik maar niet gedaan. Ik schreef dat ik dacht dat ik onder de negeer stond, nou dat was niet zo volgens hem. Tja, schiet mij maar lek hoor.
idd_ wijzigde dit bericht op 23-06-2025 11:37
0.17% gewijzigd
maandag 23 juni 2025 om 11:36

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in