Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2485 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Goedemorgen .geen wnder dat neefje graag bij jullie is coetje de hele dag aandacht ijsjes en ander lekkers.😂
Zou ook de hele dag bezig zijn met zo.n kleintje heerlijk.
Denk dat we vandaag maar n rustdagje houden. aan klungelen huis.iets lekkers eten.wasje draaien.
Fijne Zondag🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Chris,dat zegt neefje ook,Tante Coetje,jij hebt allemaal lekkere dingen voor mij🤣

Vandaag met oudste,haar vriendin en de mijne naar Robbie Williams,we vertrekken al om 13u,hebben we de hele dag de tijd.
Fijne dag allemaal!!
Oh ja veel plezier coetje doe Robbie de groeten🥳
Veel plezier coetje bij Robbie!
We zijn net thuis,het was fantastisch!
Nu lekker naar bed😁
Goedemorgen .coetje uitrusten van het spektakel met Robbie.

Hier wakker om de dag te beginnen. Geen plannen het is bewolkt. Ga karweitjes doen in huis. En zie wel wat er verder gaat gebeuren .
Fijne dag👍
Goedemorgen.
Ik heb slecht geslapen, de kat was weer es vervelend vanaf 4.30 zonder reden :roll:
Ik heb de slaapkamer stofgezogen, de was opgevouwen en de vaatwasser uit en in gepakt, nu even zitten.
Straks naar de endocrynoloog, geen idee wat me daar te wachten staat ik onderga het maar gewoon. Het lijstje met klachten zit in de tas zodat ik niks vergeet en ook de uitslagen van het onderzoek van de orthopeed van afgelopen week heb ik bij me, net als alles wat ik slik aan medicijnen meer kan ik niet doen.
Succes Liz!
Hoop dat je goed geholpen wordt.

Chris,ik doe vandaag ook wat huishouden,alles staat tegen elkaar open,kan het huis lekker doorwaaien.
Liz succes.❤️
Stom gedoe weer.
Mooi dus dat ik een aparte afspraak moet maken voor de 2e uberweisung in tegenstelling tot wat de assistente me gezegd heeft :facepalm:
En voor een deel van de klachten die we vandaag hebben besproken moet er nuchter bloed worden geprikt, wat dus ook niet kon vandaag (ik moest er om 13.30 zijn) en het feit dat ik de pil slik maakt ook wel degelijk wat uit, ook al zei de assistente van niet toen ik dat aangaf bij het maken van de afspraak 2 maanden geleden :roll: dus nu is er vandaag bloed afgenomen, en volgende week moet ik nog es terug voor de 2e ronde bloedafname. Dan moet ik als deze pilstrip op is een stopweek Inlassen en bellen als mijn menstruatie is begonnen zodat we dan nog een afspraak kunnen maken op dag 3 of 4 van de bloeding om een 3e keer bloed af te nemen. Dat zal over 2 weken zijn. Als dat allemaal gebeurd is moet ik terug komen voor de uitslagen en worden er eventueel nog echo's of andersoortig verder onderzoek uitgevoerd waarna er met het behandelen begonnen word (als er iets gevonden word natuurlijk, dat spreekt voor zich.) En als dat allemaal rond is kan ik dus pas wat met het verhaal van de orthopeed bij nog weer een nieuwe afspraak.
Dat worden dus nog heel wat kms die ik in de nieuwe auto mag afleggen de komende tijd..maar goed dat ik niks beters te doen heb zal ik maar zeggen..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven