Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
zondag 22 juni 2025 om 16:07
Ha medemensen. Ik kan niet zo goed tegen hitte, maar toch geniet ik ervan. Vandaag is het hier niet zo zonnig, maar wel erg warm. Gisteren vond ik het aangenamer (32 graden), nu (31). Scheelt niks qua temperatuur, wel qua gevoel. Zelfs buiten zitten is het me nu te warm. Gisteravond heerlijk op het terras van een restaurant gezeten.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
zondag 22 juni 2025 om 20:25
zondag 22 juni 2025 om 20:41
Ach wat verdrietig. Sterkte voor je dochter.Sabine schreef: ↑22-06-2025 20:25Hier opeens een andere dag dan gepland. Vriend van oudste dochter heeft het uitgemaakt en ze is heel verdrietig.
Echt zo sneu. Man en ik zouden weg gaan maar zijn thuis gebleven. Wat kan liefdesverdriet toch heftig zijn. We hebben wel lekker buiten gezeten. Geen regen gehad.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
zondag 22 juni 2025 om 22:03
zondag 22 juni 2025 om 22:39
Schijnt een symptoom te zijn van nieuwe Covid-variant. Omschreven als 'razor burn'....
maandag 23 juni 2025 om 14:37
Sterrenstof74 schreef: ↑22-06-2025 22:39Schijnt een symptoom te zijn van nieuwe Covid-variant. Omschreven als 'razor burn'....
Vroeger heette dat gewoon angina.
Het was overigens ook een symptoom van de Covid-variant die ik had in 2022.
Het was de hel, maar gelukkig maar twee dagen. En daarna en daarnaast verder nergens last van gehad.
maandag 23 juni 2025 om 14:55
Dank!
Ah liefdesverdriet, zo sneu. Hopelijk gaat het zonnetje snel ook in haar hartje weer schijnen.
Ik had het de vorige Covid besmetting ook, die keelpijn. Gewoon dat je niks wil eten want dat doet echt zeer. Ik zou mijn lievelingskorstje gaan maken (pannekoeken) maar ik heb om 21.00 maar een diepvriespizza in de oven geschoven omdat ik eigenlijk helemaal niet wilde eten en het zonde van de moeite dan vond om dat helemaal te gaan staan bakken, en ik had geen zin om te bakken (terwijl Ugli heeft altijd zin om pannekoeken te bakken). En ik werd gister gek van mezelf want ik was lamlendig en wist niet waarom. Vandaag is de keelpijn bijna over en voel ik me ineens top, dus blijkbaar was die lamlendigheid ook een symptoom.
Nou ja, nu stukken beter alweer gelukkig! Er staat echt een heftige wind. Buienradar zegt windkracht 4 maar daar geloof ik niks van, tenzij de wind anders dan normaal staat. Normaal hoor ik het nooit zo spoken rond mijn huis (maar de wind staat normaal ook zo dat het niet zo de binnentuin in waait) maar nu gaat het helemaal loesoe.
Ah liefdesverdriet, zo sneu. Hopelijk gaat het zonnetje snel ook in haar hartje weer schijnen.
Ik had het de vorige Covid besmetting ook, die keelpijn. Gewoon dat je niks wil eten want dat doet echt zeer. Ik zou mijn lievelingskorstje gaan maken (pannekoeken) maar ik heb om 21.00 maar een diepvriespizza in de oven geschoven omdat ik eigenlijk helemaal niet wilde eten en het zonde van de moeite dan vond om dat helemaal te gaan staan bakken, en ik had geen zin om te bakken (terwijl Ugli heeft altijd zin om pannekoeken te bakken). En ik werd gister gek van mezelf want ik was lamlendig en wist niet waarom. Vandaag is de keelpijn bijna over en voel ik me ineens top, dus blijkbaar was die lamlendigheid ook een symptoom.
Nou ja, nu stukken beter alweer gelukkig! Er staat echt een heftige wind. Buienradar zegt windkracht 4 maar daar geloof ik niks van, tenzij de wind anders dan normaal staat. Normaal hoor ik het nooit zo spoken rond mijn huis (maar de wind staat normaal ook zo dat het niet zo de binnentuin in waait) maar nu gaat het helemaal loesoe.
maandag 23 juni 2025 om 18:18
maandag 23 juni 2025 om 19:06
maandag 23 juni 2025 om 20:13
Ik werd vannacht steeds wakker van de gierende wimd maar het kostte even tijd voor ik genoeg wakker was om er wat aan te doen. Daarna weer warm. Vandaag alles tegen elkaar open gezet om het wat af te koelen in huis.
Gelukkig vanaf woensdag weer minder wind en meer zon.
Terug van weggeweest
dinsdag 24 juni 2025 om 17:35
Hier wordt het pas vanaf zaterdag weer lekker. Morgen wel warm, maar geen zon en de rest van de dagen regen. Het weekend tot en met dinsdag daarentegen....
Op zich heb ik het liefst alleen maar zon, maar ik vind het ook al een cadeautje dat ik op mijn vrije dagen zon heb. Dan kan ik er tenminste ook echt van genieten.
vrijdag 27 juni 2025 om 19:01
Er komt een bak warmte aan vlg de weerapps. Dinsdag zelfs rond de 35-36 graden, midden nederland.
Gelukkig kan ik tegen warmte, al kan ik mij voorstellen dat veel anderen het te warm vinden. Maar het weer doet toch wat ie zelf wil.
Gelukkig kan ik tegen warmte, al kan ik mij voorstellen dat veel anderen het te warm vinden. Maar het weer doet toch wat ie zelf wil.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in