Creatieve hobby's, praat gezellig mee!

01-01-2023 21:25 1657 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt geen idee of dit een vruchtbaar topic gaat worden maar ga het proberen

Ik ben van nature creatief maar door gezinsleven, werkleven en huishouden is er afgelopen jaren weinig meer uit m'n handen gekomen dan een haarwerkje tijdens het netflixen.

Ik merk echter dat is steeds minder gefocust kan zijn bij wederom een netflixserie en vaak denk aan een creatieve hobby. Maar strand dan in wat te doen, waar te beginnen etc.

Ik vind het leuk om met m'n handen bezig te zijn maar wat is dus de vraag. Daarom dit topic met eigenlijk de vraag: wat heb jij voor creatieve hobby waar je echt lekker rustig voor kan zitten?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-01-2023 09:14
Reden: Titel aangepast op verzoek to.
0.00% gewijzigd
Lexeflex, super schattig!! Ik snap dat je liever naar de lokale handwerkwinkel wilt, maar is er niet eentje in een andere plaats in de buurt?

Ik ben ondertussen bij de D aangekomen in mijn tekenproject. In samenspraak zijn we tot het onderwerp strand gekomen. Dus ik zit nu te broeden op wat ik daarvoor kan maken. De letter D komt ook echt op het papier te staan. Iemand ideeën?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dagjesmensen, D-Day stranden ( 8-) ), Dolce vita (kust Portofino), duinen, dijkweggetjes, dijkzicht, dolfijn.

Dat zijn mijn eerste ingevingen
Duinen
What would Patsy do?
Duinpad, duingras,duinwandeling, verder kom ik even niet.

Er zijn niet veel handwerkwinkels meer in de buurt. Ja een Pipoos, maar die hebben lang zoveel niet op het gebied van haken, vind ik.
Iets met duinen is nog wel een goed idee! Er is niemand die mij verplicht, maar ik vind het wel leuk.

Handwerkzaken zal ook wel steeds moeilijker worden, veel mensen halen toch veel van internet. Maar het is wel jammer, begrijpelijk maar wel jammer. Heb je ook al eens aan een fourniturenwinkel gedacht? Of op de markt?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb "mijn" handwerkwinkel een appje gestuurd, ze heeft 15mm oogjes. Doe ik het ook voor, dus ga morgen even langs op m'n vrije dag. :-|
Zal wel met meer thuiskomen, gok ik zo.
Ik heb mijn eerste mozaik deken af. En ik vind hem heel goed gelukt! nu ben ik 'projectloos' :-(

Nou ja, ik heb geen project lopen dat ik s'avonds op de bank kan doen. Vind het wel fijn om tijdens het tv kijken ofzo iets te frobelen.

vanaf volgende week hopelijk vrij, heb al aangegeven dat ik graag de eerste paar dagen gewoon bij huis wil hobbyen. Even afschakelen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven