Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3467 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Niks sorry Fladderak.fijn dat je ons op de hoogte brengt.
Geniet verder❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Wat een opluchting fladderak dat de scan bij jou goed was! Blij voor jou :-)
Natuurlijk is het minder dat je nog wel geopereerd moet worden maar daar kom je ook doorheen, het alternatief was veel vervelender geweest toch..
Geniet nog lekker van je vakantie!!

Chris er zit ook wel wat bij vriend in de darm, dat heeft de arts gezien op de echo maar omdat alleen de ontstekingswaarden hoog zijn en de rest goed is gaat ze er van uit dat het een ontsteking is.

Coetje fijn dat neefje je even komt afleiden met zijn gezelligheid, hopelijk helpt dat je je zinnen te verzetten :hug:
Gelukkig maar dat middelste toch nog thuis aangekomen is ondanks al het gedoe.
Fijn nieuws Fladderak❤️
Wat Liz zegt,jammer dat er nog een operatie volgt maar in dit geval wel gunstig nieuws.

Neefje heeft gezwommen,ik vond het iets te fris vandaag😁 ben natuurlijk wel bij hem gebleven.Al heeft ie wel een vestje om waarmee hij blijft drijven.Hij spartelt zo het hele bad door.Wij aten pasta,neefje met rode saus,wij met biefstuk,champignons,zongedroogde tomaat en roomachtig sausje met parmezaan.

Jammer dat je niet mee kon met nichtje Chris,volgende keer beter!
Ach ja coetje ik zie dat kleine grietje gewoon te weinig. Maar ja door de week is ze op de opvang.
In het weekend zijn ze thuis .maar dan wil ik er niet te veel staan.er is meestal n vriendin van haar te logeten in het weekend.
Ze sporten ook nog plus dat ze veel vriendinnen heeft die of bij hun zijn of zij daar.
En dan wil ik er niet altijd staan als ouwe tante. Tot ze op n gegeven moment denken daar komt tante Chris ook weer aan.
Ik ben wat dat betreft net mijn vader.de kinderen hebben hun eigen leven zei hij altijd.
Ach ja het is wel zo en die drukte van hun begrijp ik heel goed wij waren vroeger ook altijd druk.en eigenlijk nu nog vaak .
Morgen samen met man naar Zwolle nou is dat maar n kippe eindje .en dan is het alweer Vrijdag enhet weekend schijnt het mooi weer te worden.
Denk dat ik zo maar ga slapen .trusten💤💤💤
En mijn haar is weer ietsjes korter en highlights .👍
Oh echt Chris heeft jouw nichtje zo vaak logees of visite? Zou voor mij echt horror zijn, zeker als ik al zo weinig vrije tijd had maar goed daar is iedereen natuurlijk anders in. Fijn dat je haar weer goed zit, ben je er mooi weer een paar weken vanaf.

Coetje hoe is het met jou, hopelijk zit je weer wat beter in je vel? Alhoewel het weer vandaag alles behalve meewerkt aan een goed humeur.. niet normaal zeg die hoeveelheid regen wat er de hele ochtend al uit de lucht komt gevallen :-?

Ik had de laatste keer aquagym voor de zomerstop, had net zo goed met kleren en al het water ingekund; mijn kleding is net zo nat van de regen als mijn badpak van het zwembad :|
Morgen heb ik een intake bij een sportschool, eens kijken wat ze daar aanbieden wat ik kan doen ipv de aquagym de komende 2 maanden en allicht daarna naast mijn sportprogramma bij de fysio.

Ik heb vanmorgen ook weer gas getankt, kerels zijn ook echt allemaal hetzelfde he;
Vorige keer kwam ik net van de kapper en had ik een jurkje aan, toen vochten ze er nog net niet om wie mij uit zichzelf mocht helpen en nu stond ik daar als verzopen kat met jas en lange broek in de regen en kwam mooi geen van beiden even uit zichzelf helpen :roll:
Volgende keer moet ik het tanken maar samen met vriend plannen zodat hij het me kan leren want het lukt me echt niet zelf, en ik snap er niks van wat ik fout doe.. De prijs bij de kassa maakt de frustratie gelukkig wel goed; 18 euro 40 voor een volle tank terwijl je op de reserve aankwam is natuurlijk een prijs om je suf te lachen 😊
Oh Liz,ik heb daar ook eens zo mee staan hannessen,toen ik het eenmaal doorhad was het een eitje.Gelukkig tankt meestal met de bus😁

Vandaag de sterfdag van schoonvader,einde middag gaan we naar schoonloeder.Vanmiddag met oudste naar orthopeed,heel benieuwd wat we daar te horen krijgen.
Ik meld me straks nog wel.

Fijne dag!
Spannend coetje wat de orthopeed vanmiddag zegt. Ook wel interessant of ze het in NL hetzelfde behandelen/ zien of niet.
Sterkte vandaag, ook vanwege de sterfdag van sv :hug:
Sterkte coetje :hug:

Ha ha Liz leuk toch .minder leuk dat het vandaag niet zo ging maar ja kerels he?
Ik liep n keer op de rommelmarkt als n verzopen kat.kwam ik n bekende tegen van vroeger.zegt ie goh jij was vroeger zo,n mooie meid.nou die kon ik in mijn zak steken 😂
Nog nieuws over je vriend?

We moesten vandaag niet naar Zwolle maar naar Emmen .dikke dombo ben ik soms.

Het was best n leuke dag al is in Emmen niks te doen.vanmorgen regen en later mooi weer en warm.
Nu gaan we eten gebakken aardappels appelmoes.klein balletje gehakt .
Fijne avond.
Emmen en Zwolle zijn ook bijna hetzelfde toch Chris :lol: in Emmen is idd niet veel te doen als je niet naar de dierentuin gaat, dat ben ik met je eens. Wat dat betreft was Zwolle toch een betere optie geweest als je je wilt vermaken..
Vriend was gisteren pijnvrij dus hij dacht dat het weg was maar vanmiddag had hij toch weer wat buikkramp, maar toen had hij wel net een broodje ei met ui op, dus dat kan ook net ff te heftig zijn geweest voor zijn darmen. we houden het in de gaten..
Vergeten. Liz ik was vroeger net zo als mijn nichtje .altijd weg altijd bang iets te missen.en altijd druk al had ik geen kind om voor te zorgen.
Nu is dat over maar denk nog vaak met heimwee terug was nl ook n ontzettend leuke tijd.👍
Ja uien en kool soorten zijn niet goed als je last van je buik hebt. Ook te koud drinken niet.maar ja drink eens n pilsje was niet lekker koud is.brrrr
Hiep hiep hoera voor coetjes jongste!! Gefeliciteerd! 18 jaar, een bijzondere mijlpaal 🥳🥳 ga het lekker vieren en maak er een fantastische dag van voor hem, dat heeft hij dubbel en dwars verdiend 😘
Gefeliciteerd met jongste Coetje 🎁

Hier is het bijzonder warm. We doen zo weinig mogelijk ☺️. Dobberen wat in het meer en elke avond halen we eten. Zelf koken vinden we het te warm voor 😅.

Fijne dag 👋🏻
Heerlijk zo'n vakantie Fladderak! Geniet er nog lekker van😘

Dank voor de felicitaties! Mijn kleintje al 18,die tijd is echt voorbij gevlogen😁
Einde middag komen familie en vrienden bbqen.

Oudste moet een mri laten maken van haar rug om uit te sluiten dat er geen zenuwen klem zitten,daarna komt er een behandelplan qia therapie.Ze komt wel in aanmerking voor een operatie maar dat stellen ze het liefst zolang mogelijk uit omdat je rug dan een soort van vastgezet wordt.
Wordt vervolgd dus Liz😁

Fijne dag allemaal!! Neem allemaal een lekker stukje taart van mij😋
Goeddmorgen.gefeliciteerd coetje. Het weer werkt mee. Bij oudste is het dus even uitzoeken nog wat het precies is. Niet fijn rugpijn.

En bij Fladderak ook die ligt lekker in het water te dobberen.en maakt zich het leven zo makkelijk mogelijk.👍

Heb het ontbijt op.stok brood met kaas en met ham.en koffie. Mijn haar gewassen nog stylen tussendoor opruimen en denk dat ik vanmiddag even naar n kennisje ga.
maar ik heb nog niks beslist . Kan ook thuis blijven man moet naar de autokeuring .
Verder geen nieuwtjes wens jullie een fijne dag ❤️
Hetzelfde als ze hier bij mij hebben gezegd dus coetje, ook hier stellen ze de operatie zo lang mogelijk uit omdat het niet niks is en het niet gezegd is dat je daarna pijnvrij bent. Ik mag 15 juli weer mijn mri's van vorige week laten beoordelen/ bespreken bij de neurochirurg.

Fladderak geniet van het mooie weer daar, hier geloof ik er nog weinig van dat het tropisch word dit weekend als ik naar buiten kijk (13 graden nu, bewolkt en bakken regen die de hele ochtend al naar beneden komen) maar het schijnt toch zo te zijn.. we wachten het af.

Chris even op visite is gezellig toch, waarom zou je dat niet doen? Als man er dan toch niet is..

Ik kom net van de fysio waar ik mijn rondje weer heb gemaakt, nu even wat drinken en dan straks intake bij de sportschool en boodschappen doen.
ik heb mezelf voor het komende kwartaal een PT gegund voor 3 keer per week; ik ben officieel gek geworden denk ik :lol:
De kennismaking was heel fijn en duidelijk, ze had ook echt veel tijd meegenomen.
ik heb er gewoon 1,5 uur gezeten :mrgreen:
Volgende week woensdag heb ik de lichaamsanalyse, waar ze je spiermassa, water en vetpercentage, botten enzo mee meten.
Ik mag dan 2 uur van te voren niet eten en 1 uur van te voren niet drinken en word dan ook gewogen en gemeten (help.. wil ik dat weten??)
En een gezondheidscheck plus uitleg/instelling van alle apparaten.
Ik heb duidelijk gezegd dat ik ook 2 keer per week bij de fysio train maar dat ik daar het gevoel heb dat in niet daar kom waar ik heen wil; genoeg kracht (en afvallen) om weer op Hanna te kunnen (ik wil niet weten wat ik nu weeg; te veel in elk geval naar mijn zin denk ik.)
Mijn verjaardagsgeld is in elk geval bij voorbaat al uitgegeven aan iets (hopelijk) nuttigs :-)
Dan maar gek geworden.
Gelijk heb je Liz zorg goed voor je zelf. Heel belangrijk. En als jij goed functioneert
functioneert je omgeving ook goed.
Liz jij bent toch heel slank als ik je fotos zo zie. Ik wil ook niet weten wat ik weeg.kop in het zand steken heet dat.maar ik heb spiegels in huis die mij dat wel laten zien.

Ik ben toch even mee geweest naar de auto keuring .zit ik daar te wachten in het keukentje komt ineens de vriendin van zoon binnenlopen .zoon moest ook n autokeuring laten doen wel toevallig.
Heb mij. Schoonzusje gebeld in Oldenzaal zijn we daar man en ik nog even naar toe gereden voor n kop koffie.
Als ik zo hoor op het nieuws wordt de koffie binnenkort onbetaalbaar.
Dat merken we dan ook wel weer.
Fijne avond🌹
Echt dik ben ik zeker niet Chris maar ik heb best een buikje gekregen de laatste jaren dat ik zo aan het kwakkelen ben. Ik heb geen idee van mijn gewicht nu maar het was een jaar geleden 73 kilo en ik ben echt wel aangekomen sindsdien als ik in de spiegel kijk. bij mijn lengte heb je overgewicht vanaf 71 kilo dus er mag echt wel wat vanaf al is dat niet mijn hoofddoel, hoofddoel is echt krachtopbouw en daarnaast stabiliteit, spieren langer maken en beweeglijkheid. Dat ik er ook nog wat door af zou vallen is een leuke bijkomstigheid :-)
Wat toevallig dat de vriendin van zoon en zoon ook bij de garage waren! Hoefde je in elk geval niet alleen koffie te drinken ;-)
Gezellig ook dat jullie nog even bij je schoonzus zijn geweest, zo heb je de dag maar mooi weer vol gekregen met gezelligheid :-)
Goedemorgen,

Wij hadden een hele gezellige verjaardag van jongste🥳 blij dat hij er zo van genoten heeft!
Vandaag gaat hij met vrienden naar Amsterdam en komt oudste met haar vriendinnen gebruik maken van het zwembad en de bbq😁 einde dag schuiven dan ook de vrienden van middelste aan.

Liz,dat is een mooi me-time kadoo van jezelf! Een goede investering in je eigen gezondheid.Als ik jouw foto's zie zou ik ook niet zeggen dat je te zwaar bent.

Chris,wat toevallig dat zoon ook naar de keuring moest😁 Zo te lezen heb je een gezellige middag gehad.
Ja en vandaag weer n fijne dag .we waren in t Harde op de Veluwe.daarna naar Elburg gereden ook n ontzettend leuk plaatsje.
En daar was wat te doen optredens van shanty koren.normaal ben ik daar niet zo dol op.maar er was een koor die echt grandioos zongen .echt geweldig.daar even bij staan kijken en toen naar huis gereden was het ook genoeg voor vandaag.
Thuis wat fruit gegeten,maar ik wil ook iets pittigs nog eten pizza geloof ik maar.
Dan nog n was draaien die hebik voor wij weggingen in de machine gestopt zo maar even aanzetten. nog n handdoeken was opvouwen .en dan eten en op tijd naar bed.
Gefeliciteerd lieve Liz! Hoop dat je een leuke dag hebt😘🥳❤️
Het is hier in de shaduw al 32,1 achter het huis.
Vandaag een rustige dag,de jongens gaan varen,wij de F1 kijken en afkoelen in het zwembad.Zo kom ik de dag wel door😁

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven