Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
woensdag 25 juni 2025 om 20:42
Ja precies goed idd...
Ik probeer het ook echt voor mezelf in het hier en nu te houden..
Die zenuwen heeft iedereen wel denk ik voor een date dat is heel normaal.
Als het goed voelt is dat vast snel weg..
woensdag 25 juni 2025 om 20:51
Dat is het lastige he, fijn dat je voelt dat het nog in je zit en het dus mogelijk is. Maar pijnlijk als er een eind aan komt. Twee maanden is niet zo lang geleden, begrijp echt wel dat het nog wat met je kan doen. Maar ook een goed teken dat je weer door wilt.
woensdag 25 juni 2025 om 21:10
woensdag 25 juni 2025 om 23:17
Nou Pupke, op gevoel voor humor kunnen ze jou niet ghosten. En Ik vind je sprankelend overkomen. Daar gaat de echt leuke man voor vallen, je weet alleen niet wanneer..
Klinkt als leuke man Mimali! En zo fijn dat jullie ongecompliceerd contact hebben.
Care, nu weet ik het weer! Was echt jammer dat jullie de draad niet meer konden oppakken na jouw reis. Jij twijfelde naderhand ook toch? Maar idd fijn dat je het weer kunt voelen bij iemand anders, althans een beginnetje. Aantal maanden iemand in je hoofd hebben en vaak gezien hebben maakt wel dat je moet afkicken hoor, is echt anders dan een paar weken. En de hoop en blijheid die je hebt gevoeld omdat je met een leuke man ms wel echt serieus zou kunnen worden… En als dat dan weg valt , is het echt vet balen. Daar mag je echt af en toe verdriet nog van hebben,.
Attraverso en Peertjes hoe is het met de mannen die niet zo veel appen? Wat zei hij toen je hem vroeg hoe hij het contact ts jullie zag, Attraverso?
Idd, ms heb ik het gemist, maar staat de date nu vast? En het leuke van zenuwen in jouw geval is dat hij je wat doet. Beter dan dat je je er je schouders over ophaalt. Ik vind zelf soms de eerste minuten wat awkward, maar dat is maar heel even. Zie het als een pleister aftrekken, het moet even gebeuren.. En ‘no guts no glory’ !
En tja mijn ex, er is summier contact maar merk dat ik me verschuil. Heb gewoon geen zin om aan te geven dat ik de verbinding niet voel. Of te vragen waarom hij contact opnam, Heb ik al eerder gedaan. En klaar mee. Dus ik ben beetje lafjes, wsl omdat ik ook weer niet definitief de deur wil dichtgooien…
Klinkt als leuke man Mimali! En zo fijn dat jullie ongecompliceerd contact hebben.
Care, nu weet ik het weer! Was echt jammer dat jullie de draad niet meer konden oppakken na jouw reis. Jij twijfelde naderhand ook toch? Maar idd fijn dat je het weer kunt voelen bij iemand anders, althans een beginnetje. Aantal maanden iemand in je hoofd hebben en vaak gezien hebben maakt wel dat je moet afkicken hoor, is echt anders dan een paar weken. En de hoop en blijheid die je hebt gevoeld omdat je met een leuke man ms wel echt serieus zou kunnen worden… En als dat dan weg valt , is het echt vet balen. Daar mag je echt af en toe verdriet nog van hebben,.
Attraverso en Peertjes hoe is het met de mannen die niet zo veel appen? Wat zei hij toen je hem vroeg hoe hij het contact ts jullie zag, Attraverso?
Idd, ms heb ik het gemist, maar staat de date nu vast? En het leuke van zenuwen in jouw geval is dat hij je wat doet. Beter dan dat je je er je schouders over ophaalt. Ik vind zelf soms de eerste minuten wat awkward, maar dat is maar heel even. Zie het als een pleister aftrekken, het moet even gebeuren.. En ‘no guts no glory’ !
En tja mijn ex, er is summier contact maar merk dat ik me verschuil. Heb gewoon geen zin om aan te geven dat ik de verbinding niet voel. Of te vragen waarom hij contact opnam, Heb ik al eerder gedaan. En klaar mee. Dus ik ben beetje lafjes, wsl omdat ik ook weer niet definitief de deur wil dichtgooien…
donderdag 26 juni 2025 om 06:42
donderdag 26 juni 2025 om 07:21
Leuk idd!
Mijn 'drukke' match houdt me warm met 1 bericht laat in de avond (waar hij dan altijd een vraag in stelt) dat ik netjes beantwoord in de ochtend maar verder compleet niets te melden. Af en toe haal ik een nieuwe match binnen maar die zeggen niets, reageren niet, verwijderen de match of na een paar berichtjes om en weer in de trant van 'Ik doe dat is graag' ' haak ik af.
Zal aan mij liggen hoor maar een 50+ man die 'is' op die manier gebruikt, daar droog ik van op.
Mijn 'drukke' match houdt me warm met 1 bericht laat in de avond (waar hij dan altijd een vraag in stelt) dat ik netjes beantwoord in de ochtend maar verder compleet niets te melden. Af en toe haal ik een nieuwe match binnen maar die zeggen niets, reageren niet, verwijderen de match of na een paar berichtjes om en weer in de trant van 'Ik doe dat is graag' ' haak ik af.
Zal aan mij liggen hoor maar een 50+ man die 'is' op die manier gebruikt, daar droog ik van op.
donderdag 26 juni 2025 om 07:32
Wat lief! Ik hoor dat ook in het dagelijks leven van mensen om mij heen en ik krijg dit ook terug van dates

En wat betreft je ex: Wat is de reden waarom je de deur niet definitief dicht wil gooien? Snap dat dit heel lastig is, een soort strijd tussen ratio en gevoel maar het kan je wel heel veel rust brengen weet ik uit ervaring.
Oehh wat leuk dat jullie morgen een date hebben Idd! Wat gaan jullie doen?
Pff Attraverso, word je daar niet heel erg ongeduldig van? Ik zou heel snel mijn interesse verliezen als iemand zó weinig berichtjes stuurt. Non stop de dag door hoeft ook niet maar 1x per dag heel laat is ook weer het andere uiterste… Ergens wel fijn dat jij een beetje hetzelfde ervaart als mij met matches die niets zeggen of je meteen ontmatchen. Oja die spelfouten vind ik ook heel irritant!
Ik had gisteravond ineens weer wat matches, 2-3 waarmee ik leuk in gesprek ben maar ook een aantal mafkezen zoals jullie konden lezen haha. Daarna volgde er nog eentje: “Hij zocht fwb maar vond het maar wat jammer dat ik dat niet wou. Dat ik dan maar lekker moest leven zonder seks en oja hij had gisteren nog seks gehad en hij vond dit en dat lekker” Euh oké? Verder vertelde ik over de man die een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt. Die zegt niets meer dus ik vraag mij af of hij écht een ongeluk heeft gehad of dat dit een slechte versie is van ‘Ik heb geen interesse’.
Oja! En ik had nog een rare die vroeg wat mijn bmi was toen ik zei dat ik 10kg was afgevallen maar dat het nog een work in progress was. Toen gevraagd of hij ook mijn gewicht en vetpercentage wou weten..
donderdag 26 juni 2025 om 07:46
Attraverso schreef: ↑26-06-2025 07:21(...) en weer in de trant van 'Ik doe dat is graag' ' haak ik af.

donderdag 26 juni 2025 om 07:48
Attraverso schreef: ↑26-06-2025 07:21Mijn 'drukke' match houdt me warm met 1 bericht laat in de avond (waar hij dan altijd een vraag in stelt) dat ik netjes beantwoord in de ochtend maar verder compleet niets te melden.
Ik zou hier op gegeven moment ook ongeduldig van worden, zoals Pupke schrijft. Maar hij had het ook zwaar toch? Benoemt hij dat nog?
donderdag 26 juni 2025 om 07:50
Is dat in NL ook dat sommige mensen 'is' gebruiken ipv 'eens'? Vind dat zo onaantrekkelijk en dom overkomen bij volwassenen. Iets zoals 'me moeder' bij jullie.
Pup mijn match geeft het wel écht erg druk, heb de bewijzen online gezien maar ben benieuwd wat dat vanaf morgen gaat geven... Dan zet normaal zijn verlof in...
Pup mijn match geeft het wel écht erg druk, heb de bewijzen online gezien maar ben benieuwd wat dat vanaf morgen gaat geven... Dan zet normaal zijn verlof in...
donderdag 26 juni 2025 om 07:53
Ik heb Intussen lustig verder geswiped hoor maar zonder resultaat.
Eergisteren benoemde hij nog hoe zwaar hij dit allemaal vond, ik vind het een beetje overdreven. Het is niet dat hij nog kinderen en zo thuis lopen heeft waar hij moet voor zorgen. Hij heeft gewoon 2 heel drukke weken...
Maar soit, ik ben ook niet perfect. Voor de rest lijkt het een leuke vent met een boeiend leven maar hij mag een dezer dagen wel 'uit zijn pijp komen' om het op mijn beste Vlaams te zeggen.

donderdag 26 juni 2025 om 08:01
JAZEKER! En ‘na’ ipv ‘naar’Attraverso schreef: ↑26-06-2025 07:50Is dat in NL ook dat sommige mensen 'is' gebruiken ipv 'eens'? Vind dat zo onaantrekkelijk en dom overkomen bij volwassenen. Iets zoals 'me moeder' bij jullie.
‘Jha’ ‘Jah’ ipv ‘ja’..
donderdag 26 juni 2025 om 09:01
Attraverso schreef: ↑26-06-2025 07:50Is dat in NL ook dat sommige mensen 'is' gebruiken ipv 'eens'? Vind dat zo onaantrekkelijk en dom overkomen bij volwassenen. Iets zoals 'me moeder' bij jullie.
Zeker! En het doet hier ook pijn aan de ogen. 'Ik besef me' wil ik iemand nog wel vergeven, 'groter als' is op het randje en toen mijn huidige date een keer 'ik wordt' schreef, moest ik flink slikken, maar jouw voorbeelden zijn onvergeeflijk...

mus wijzigde dit bericht op 26-06-2025 09:06
0.10% gewijzigd
The impossible only takes a little longer
donderdag 26 juni 2025 om 09:02

donderdag 26 juni 2025 om 10:15
Ik heb nu op tinder trouwens een heleboel "too good to be true" mannen, categorie fotomodel.
Durf ze ook niet te liken, (met de kans dat ik nu de man van mijn dromen misloop
)
Maar ik denk eerder dat het iets van oplichting is.
Verder veel matches maar het loopt op de een of andere manier niet lekker.
Ik twijfelde nog of ik gewoon ter entertainment met ex date ga afspreken, maar hij reageert nu ook niet op een normale vraag op WhatsApp, dus daar ga ik ook geen energie meer in stoppen.
Durf ze ook niet te liken, (met de kans dat ik nu de man van mijn dromen misloop

Maar ik denk eerder dat het iets van oplichting is.
Verder veel matches maar het loopt op de een of andere manier niet lekker.
Ik twijfelde nog of ik gewoon ter entertainment met ex date ga afspreken, maar hij reageert nu ook niet op een normale vraag op WhatsApp, dus daar ga ik ook geen energie meer in stoppen.
lemon_pledge wijzigde dit bericht op 26-06-2025 14:29
0.40% gewijzigd
donderdag 26 juni 2025 om 10:21
donderdag 26 juni 2025 om 13:46
Het lijkt wel of het steeds periodes zijn van veel leuke matches en gesprekken en dan weer een tijd om te huilen..
Ben blij dat ik even niet hoef te swipen
..
Emmely wat maakt dat je de deur niet definitief dicht wil gooien?
En ja het is een leuke man, betrokken, niet opdringerig, heerlijk!
Leuk Idd dat er een date bijna gepland staat!
Ben blij dat ik even niet hoef te swipen
Emmely wat maakt dat je de deur niet definitief dicht wil gooien?
En ja het is een leuke man, betrokken, niet opdringerig, heerlijk!
Leuk Idd dat er een date bijna gepland staat!
donderdag 26 juni 2025 om 14:21
Ah ja, daar word je enthousiast van!

Maar eh, krkl??
donderdag 26 juni 2025 om 14:24
donderdag 26 juni 2025 om 14:25

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in