Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan
zaterdag 14 oktober 2023 om 15:24
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
dinsdag 24 juni 2025 om 20:58
Daar zal ze geen last van hebben. In ieder geval niet genoeg om haar kind uit zijn vertrouwde leven weg te rukken.
In Nederland wonen is sowieso niet te doen voor haar begreep ik.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 25 juni 2025 om 20:16
donderdag 26 juni 2025 om 10:09
vrijdag 27 juni 2025 om 12:41
Yep. Sommige hadden wat mij betreft nog wel langer vast mogen zitten op dat schip...

“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
vrijdag 27 juni 2025 om 12:45
zaterdag 28 juni 2025 om 14:43
Ik vind Yolanthe een sympathieke vrouw die hard werkt en goede dingen doet ( free a girl). Manlief en ik keken samen en zeiden beiden dat we liever in de mooie huis op Ibiza zouden wonen als in USA. Dat huis op Ibiza is echt prachtig.
Ik vind haar echt een hele lieve, betrokken moeder, misschien iets te betrokken soms maar ik kan mij dat in haar situatie wel voorstellen. Ik vind het bewonderenswaardig hoe zij omgaat met Wesley. Ik vind hem een soepkip.
Ik vind haar echt een hele lieve, betrokken moeder, misschien iets te betrokken soms maar ik kan mij dat in haar situatie wel voorstellen. Ik vind het bewonderenswaardig hoe zij omgaat met Wesley. Ik vind hem een soepkip.
ach.. ik doe ook maar wat..
zondag 29 juni 2025 om 13:56
Wij nu.. te heet om buiten te zijn.
maandag 30 juni 2025 om 10:33
Ik vroeg me af hoe goed het nu werkelijk is. Ik bedoel: ze haalt die meisjes uit hun benarde situatie, ze knuffelt ze dood, ze zegt dat ze hen gaat helpen en er voor altijd voor hen zal zijn en vervolgens vliegt ze hooguit een dag of twee later weer naar huis en zitten de meisjes daar, zonder die mevrouw die er in de eerste uren zo stellig zei voor hen te zullen zijn. Ik twijfel niet aan haar goede intenties, noch van de mensen in dat tehuis, maar ik vraag me wel of of dit de handigste aanpak is voor meisjes die al door de hele wereld in de steek zijn gelaten. Dat het haar een goed gevoel heeft om die meisjes daar fysiek weg te halen, snap ik, maar ik vraag me af of het voor de meisjes op deze manier ook het beste is.Krulliebollie73 schreef: ↑28-06-2025 14:43Ik vind Yolanthe een sympathieke vrouw die hard werkt en goede dingen doet ( free a girl).
maandag 30 juni 2025 om 11:48
Hoe vond je 'm?
Spelletjes spelen, met verliezers of deelnemers die 'af' zijn.
Met speciale betekenis van 'af'.
explorista wijzigde dit bericht op 30-06-2025 20:54
Reden: Spoilervrij genieten van S G seizoen 3
Reden: Spoilervrij genieten van S G seizoen 3
33.98% gewijzigd
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
maandag 30 juni 2025 om 13:25
Ik vind dit een spoiler.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
maandag 30 juni 2025 om 16:27
We merkten dat we er niet echt inkwamen.. na half uur afgezet. We gaan andere keer weer proberen.
maandag 30 juni 2025 om 16:28
Ja, dat vond ik wel bijzonder. Beetje Amerikaans ‘ i love you’. Maar neemt niet weg dat die meisjes weg zijn uit een bordeel en opgevangen worden en een opleiding krijgen. Dat is mooi en dat is goed.meisje85 schreef: ↑30-06-2025 10:33Ik vroeg me af hoe goed het nu werkelijk is. Ik bedoel: ze haalt die meisjes uit hun benarde situatie, ze knuffelt ze dood, ze zegt dat ze hen gaat helpen en er voor altijd voor hen zal zijn en vervolgens vliegt ze hooguit een dag of twee later weer naar huis en zitten de meisjes daar, zonder die mevrouw die er in de eerste uren zo stellig zei voor hen te zullen zijn. Ik twijfel niet aan haar goede intenties, noch van de mensen in dat tehuis, maar ik vraag me wel of of dit de handigste aanpak is voor meisjes die al door de hele wereld in de steek zijn gelaten. Dat het haar een goed gevoel heeft om die meisjes daar fysiek weg te halen, snap ik, maar ik vraag me af of het voor de meisjes op deze manier ook het beste is.
maandag 30 juni 2025 om 20:51
Hier ook. Ik begon ook te kijken met een vooroordeel over Yolanthe maar het viel mij 200 procent mee. Ze werkt hard, is lief en bezorgd voor Xess en haar familie en iedere aflevering was er wel weer wat dat mij boeide. Vind het ook best interessant om te weten hoe haar familie eigenlijk in elkaar steekt en waarom haar moeder met 6 jonge kinderen naar Nederland is gevlucht. Wel een heel verdrietig verhaal.Mighty_Macaw schreef: ↑30-06-2025 10:26Ik vind Yolanthe echt een hele leuke serie. Ik had verwacht dat ik het halverwege de eerste aflevering al op zou geven, maar ik vind het echt leuk, en boeiend. En Xess is een ontzettend schatje.
maandag 30 juni 2025 om 20:53
Ja precies, die meisjes zijn weg uit een bordeel en worden opgevangen. Wat ik me wel afvroeg is dat daar in die bordelen nu dus waarschijnlijk de volgende jonge meisjes komen te zitten.Krulliebollie73 schreef: ↑30-06-2025 16:28Ja, dat vond ik wel bijzonder. Beetje Amerikaans ‘ i love you’. Maar neemt niet weg dat die meisjes weg zijn uit een bordeel en opgevangen worden en een opleiding krijgen. Dat is mooi en dat is goed.
maandag 30 juni 2025 om 23:36
We hebben hem al afgekeken. Ik vond hem wel goed, vooral de spellen weer.
dinsdag 1 juli 2025 om 10:58

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in