Teams? Ervaring
vrijdag 27 juni 2025 om 07:15
Dan bel je die persoon toch gewoon even op? Of je stuurt een mail als je het telefoonnummer niet hebt. Hoe moeten wij dat weten?Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 06:58Hij staat op offline de hele dag.
Mmm.. geen verbinding zou ook nog kunnen.
maar ik ook geblokkeerd zijn ofzo?
vrijdag 27 juni 2025 om 07:20
TO is enigszins in paniek denk ik, getuige haar andere topic.OgenvanTijgers schreef: ↑27-06-2025 07:15Dan bel je die persoon toch gewoon even op? Of je stuurt een mail als je het telefoonnummer niet hebt. Hoe moeten wij dat weten?
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 27 juni 2025 om 07:32
vrijdag 27 juni 2025 om 07:33
Paniek is wat overdreven.Grobbekuiken_ schreef: ↑27-06-2025 07:20TO is enigszins in paniek denk ik, getuige haar andere topic.
vrijdag 27 juni 2025 om 07:34
Ja we hebben geen telefoonnummer van elkaar. We belden via teams. Maar daar krijg ik oproep niet voltooid.OgenvanTijgers schreef: ↑27-06-2025 07:15Dan bel je die persoon toch gewoon even op? Of je stuurt een mail als je het telefoonnummer niet hebt. Hoe moeten wij dat weten?
Wel een beetje gek. Als we dagelijks contact hadden via daar.
vrijdag 27 juni 2025 om 07:54
Ik ben bang dat hij niet helemaal eerlijk geweest is en je geblokkeerd heeft of teams heeft uitgelogd zodat je hem in ieder geval niet meer kan bereiken.
Hij kan natuurlijk een heel mooi verhaal vertellen van scheiden, ander huis wonen enz. Maar als het contact alleen via teams heeft plaatsgevonden lijkt me dat zijn verhaal er in het echt heel anders uit kan zien.
Hij kan natuurlijk een heel mooi verhaal vertellen van scheiden, ander huis wonen enz. Maar als het contact alleen via teams heeft plaatsgevonden lijkt me dat zijn verhaal er in het echt heel anders uit kan zien.
vrijdag 27 juni 2025 om 08:43
Je hebt helemaal gelijk.Nanouk schreef: ↑27-06-2025 07:54Ik ben bang dat hij niet helemaal eerlijk geweest is en je geblokkeerd heeft of teams heeft uitgelogd zodat je hem in ieder geval niet meer kan bereiken.
We hebben ook afgesproken. Maar dat was tijdens werktijden.
Ik vond het wel gek dat ik hem vaak kon bereiken de afgelopen tijd. Ook in de avond vaak.
Ja teams kan je natuurlijk uitloggen.
vrijdag 27 juni 2025 om 09:18
Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 07:34Ja we hebben geen telefoonnummer van elkaar. We belden via teams. Maar daar krijg ik oproep niet voltooid.
Wel een beetje gek. Als we dagelijks contact hadden via daar.
Hij is weg bij zijn vrouw, maar de enige manier waarop je hem kan bereiken is via teams of e-mail.
Hij is wel heel slim geweest om geen telefoonnummers uit te wisselen. Je hebt het hem wel heel makkelijk gemaakt om jullie affaire geheim te houden.
Je wilt niet met jouw minnaar eindigen maar open wel topics omdat hij nu niet bereikbaar is

vrijdag 27 juni 2025 om 09:25
Nee maar het contact was veel tussen ons. Dus kan intens zijn als je zo gewend bent aan elkaar veel spreken.ChloeJ schreef: ↑27-06-2025 09:18Hij is weg bij zijn vrouw, maar de enige manier waarop je hem kan bereiken is via teams of e-mail.
Hij is wel heel slim geweest om geen telefoonnummers uit te wisselen. Je hebt het hem wel heel makkelijk gemaakt om jullie affaire geheim te houden.
Je wilt niet met jouw minnaar eindigen maar open wel topics omdat hij nu niet bereikbaar is![]()

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in