Minnaar?
vrijdag 27 juni 2025 om 09:02
Via teams kun je toch gewoon bellen? De privé nummers zijn niet uitgewisseld nee.DronkenAardbei schreef: ↑27-06-2025 08:00Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.
En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
vrijdag 27 juni 2025 om 09:02
Via teams kun je toch gewoon bellen? De privé nummers zijn niet uitgewisseld nee.DronkenAardbei schreef: ↑27-06-2025 08:00Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.
En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
vrijdag 27 juni 2025 om 09:09
Oh OK, zo las ik de zin 'En als ik hem bel krijg ik ook geen gehoor' niet.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 09:02Via teams kun je toch gewoon bellen? De privé nummers zijn niet uitgewisseld nee.
vrijdag 27 juni 2025 om 09:11
Ja er staat oproep is niet voltooid.DronkenAardbei schreef: ↑27-06-2025 09:09Oh OK, zo las ik de zin 'En als ik hem bel krijg ik ook geen gehoor' niet.
vrijdag 27 juni 2025 om 09:11
Ja er staat oproep is niet voltooid.DronkenAardbei schreef: ↑27-06-2025 09:09Oh OK, zo las ik de zin 'En als ik hem bel krijg ik ook geen gehoor' niet.
vrijdag 27 juni 2025 om 09:12
Tja daar zit wat in.
Vorig weekend heb ik hem wel nog veel gesproken. Maargoed elk weekend is anders met een gezin.
vrijdag 27 juni 2025 om 09:24
Als je het allemaal zo vréselijk spannend en onrustig vindt kun je natuurlijk ook eerst een eind breien aan je huwelijk, aangezien je blijkbaar al jaren ongelukkig bent in dat huwelijk.
Dan kun je legaal en in alle openheid met de Teamskerel aan de slag. Hij is naar eigen zeggen bij zijn vrouw weg, wat ik ernstig betwijfel, maar goed.
Of wil je dit huwelijk helemaal niet uit en is het bedrog een onderdeel waar je iets uit haalt?
Dan kun je legaal en in alle openheid met de Teamskerel aan de slag. Hij is naar eigen zeggen bij zijn vrouw weg, wat ik ernstig betwijfel, maar goed.
Of wil je dit huwelijk helemaal niet uit en is het bedrog een onderdeel waar je iets uit haalt?
vrijdag 27 juni 2025 om 10:21
We zouden volgende week afspreken om te praten. Omdat ik ook gevoelens erbij krijg. En hij zelf ook. Dus of tijdelijk een break nemen. En anders moeten we het stoppen.Vivalafete25 schreef: ↑27-06-2025 10:12Wat wil jij? Wat wil hij? Dat is toch het uitgangspunt, meer dan ervaringen van anderen.
Maar er moet wel gepraat worden.
vrijdag 27 juni 2025 om 10:32
Ja stom ik weet het.
Het is zo verslavend.. die aandacht gesprekken samen etc
Vond jij dat niet intens je leeft echt in 2 werelden dan.
vrijdag 27 juni 2025 om 10:32
Ja stom ik weet het.
Het is zo verslavend.. die aandacht gesprekken samen etc
Vond jij dat niet intens je leeft echt in 2 werelden dan.
vrijdag 27 juni 2025 om 10:53
vrijdag 27 juni 2025 om 11:03
Doe je man, je kinderen en jezelf een plezier en ga met je eigen gevoelens aan de slag.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 06:46Ja hier is de koek al een aantal jaar op. Heel erg eenzaam voel ik mij in dit huwelijk. Doe heel veel alleen met de kids. En daar put ik mijn kracht en geluk zeg maar uit.
vrijdag 27 juni 2025 om 11:20
Wees eerlijk tegen jezelf. Als je ook gevoelens erbij krijgt en dat (misschien rationeel) een reden is om al dan niet tijdelijk te stoppen, moet je juist niet afspreken. Dat weet je zelf denk ik ook wel. Het afkappen kan prima via andere kanalen.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 10:21We zouden volgende week afspreken om te praten. Omdat ik ook gevoelens erbij krijg. En hij zelf ook. Dus of tijdelijk een break nemen. En anders moeten we het stoppen.
Maar er moet wel gepraat worden.
vrijdag 27 juni 2025 om 13:32
Dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 27 juni 2025 om 13:35
Even heel direct: Ik vermoed dat hij maanden gratis webcamseks heeft gehad, getrouwd is en alles bij elkaar gelogen heeft om die lekkere gratis webcamseks met jou te hebben, waarbij hij ook nog eens helemaal kan genieten van jouw adoratie en focus op hem.
En als dit zo is dan vind ik het super erg voor jou dat je zo’n zieke gast bent tegengekomen. Ik heb geen goed woord over voor zulke schijnheilige klootzakken.
Echt, weet wat je doet, met wie je wat doet, of het oprecht is, verifieer, ga op onderzoek uit, ontmoet in het echt, check alle bekende potentiële rode vlaggen enz. enz. Je kunt niet zomaar iemand (online) vertrouwen, daar moet je bewijs voor hebben. En dan nog. Denk na en zet die roze bril soms af om de realiteit te checken.
En als dit zo is dan vind ik het super erg voor jou dat je zo’n zieke gast bent tegengekomen. Ik heb geen goed woord over voor zulke schijnheilige klootzakken.
Echt, weet wat je doet, met wie je wat doet, of het oprecht is, verifieer, ga op onderzoek uit, ontmoet in het echt, check alle bekende potentiële rode vlaggen enz. enz. Je kunt niet zomaar iemand (online) vertrouwen, daar moet je bewijs voor hebben. En dan nog. Denk na en zet die roze bril soms af om de realiteit te checken.
vrijdag 27 juni 2025 om 13:39
Nou webcamsex hebben we niet gehad hahah.Raver schreef: ↑27-06-2025 13:35Even heel direct: Ik vermoed dat hij maanden gratis webcamseks heeft gehad, getrouwd is en alles bij elkaar gelogen heeft om die lekkere gratis webcamseks met jou te hebben, waarbij hij ook nog eens helemaal kan genieten van jouw adoratie en focus op hem.
Wel elkaar gezien in het echt. 1x in de week vaak.
vrijdag 27 juni 2025 om 13:43
Oké, dan is dat eerste gedeelte wat ik hierboven schreef niet van toepassing.
Ikzelf trek de grens bij het ineens niks meer laten horen.
Er is geen enkel excuus gerechtvaardigd later om dat recht te kletsen. Iedereen kan altijd even iets laten horen. Al is het maar een: bel je straks terug.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in