Minnaar?

26-06-2025 20:15 63 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft er weleens een minnaar gehad? En hoe hebben jullie dat ervaren?
Ik ervaar het als heel intens namelijk.
DronkenAardbei schreef:
27-06-2025 08:00
Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.

En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
Via teams kun je toch gewoon bellen? De privé nummers zijn niet uitgewisseld nee.
DronkenAardbei schreef:
Waarom wil je ervaringen horen van anderen over minnaars? Jij hebt geen minnaar, je had wat spannende contacten via Teams. Als je dat al 'heel intens' vindt, kun je maar beter niet aan een minnaar beginnen.

En hoe kan hij de telefoon niet opnemen als je belt, terwijl je ook schrijft dat jullie je 06 nrs. privé willen houden?
Via teams kun je toch gewoon bellen? De privé nummers zijn niet uitgewisseld nee.
Misschien is hij na het weekend weer miraculeus beschikbaar .
Yoekiweerstand schreef:
27-06-2025 09:02
Oh OK, zo las ik de zin 'En als ik hem bel krijg ik ook geen gehoor' niet.
DronkenAardbei schreef:
27-06-2025 09:09
Ja er staat oproep is niet voltooid.
DronkenAardbei schreef:
27-06-2025 09:09
Ja er staat oproep is niet voltooid.
Yildizlar2 schreef:
27-06-2025 09:03
Misschien is hij na het weekend weer miraculeus beschikbaar .
Tja daar zit wat in.
Vorig weekend heb ik hem wel nog veel gesproken. Maargoed elk weekend is anders met een gezin.
Als je het allemaal zo vréselijk spannend en onrustig vindt kun je natuurlijk ook eerst een eind breien aan je huwelijk, aangezien je blijkbaar al jaren ongelukkig bent in dat huwelijk.
Dan kun je legaal en in alle openheid met de Teamskerel aan de slag. Hij is naar eigen zeggen bij zijn vrouw weg, wat ik ernstig betwijfel, maar goed.

Of wil je dit huwelijk helemaal niet uit en is het bedrog een onderdeel waar je iets uit haalt?
himalaya schreef:
Hebben jullie al lichaamssappen uitgewisseld in die 2 weken? Op de doordeweekse dagen dat hij (kuch) de kinderen niet heeft?
Of alleen via mail en teams gekletst?
Hoe kom je aan die 2 weken?
Wat wil jij? Wat wil hij? Dat is toch het uitgangspunt, meer dan ervaringen van anderen.
Verkeerde topic.
vivalafete25 wijzigde dit bericht op 27-06-2025 10:19
Reden: Sorry
91.34% gewijzigd
Vivalafete25 schreef:
27-06-2025 10:12
Wat wil jij? Wat wil hij? Dat is toch het uitgangspunt, meer dan ervaringen van anderen.
We zouden volgende week afspreken om te praten. Omdat ik ook gevoelens erbij krijg. En hij zelf ook. Dus of tijdelijk een break nemen. En anders moeten we het stoppen.
Maar er moet wel gepraat worden.
Ja hoor, ik heb wel eens een minnaar gehad en ook wel eens 2. Het mag vooral leuk zijn vind ik, gedoe heb je al met je vaste partner toch?

Nu heb je gedoe in tweevoud, waarom kies je daarvoor?
.
Rooss4.0 schreef:
27-06-2025 10:24
Ja hoor, ik heb wel eens een minnaar gehad en ook wel eens 2. Het mag vooral leuk zijn vind ik, gedoe heb je al met je vaste partner toch?

Ja stom ik weet het.
Het is zo verslavend.. die aandacht gesprekken samen etc

Vond jij dat niet intens je leeft echt in 2 werelden dan.
Rooss4.0 schreef:
27-06-2025 10:24

Ja stom ik weet het.
Het is zo verslavend.. die aandacht gesprekken samen etc

Vond jij dat niet intens je leeft echt in 2 werelden dan.
Ik vond het leuk maar het koste ook enorm veel energie. Nu ging ik niet vreemd, dat scheelt enorm, ik kon mijn gedoetjes gewoon met mijn man bespreken.
.
Rooss4.0 schreef:
27-06-2025 10:47
Ik vond het leuk maar het koste ook enorm veel energie. Nu ging ik niet vreemd, dat scheelt enorm, ik kon mijn gedoetjes gewoon met mijn man bespreken.
Dat scheelt zeker.
Het kost echt veel energie ja.
Yoekiweerstand schreef:
27-06-2025 06:46
Ja hier is de koek al een aantal jaar op. Heel erg eenzaam voel ik mij in dit huwelijk. Doe heel veel alleen met de kids. En daar put ik mijn kracht en geluk zeg maar uit.
Doe je man, je kinderen en jezelf een plezier en ga met je eigen gevoelens aan de slag.
Yoekiweerstand schreef:
27-06-2025 10:21
We zouden volgende week afspreken om te praten. Omdat ik ook gevoelens erbij krijg. En hij zelf ook. Dus of tijdelijk een break nemen. En anders moeten we het stoppen.
Maar er moet wel gepraat worden.
Wees eerlijk tegen jezelf. Als je ook gevoelens erbij krijgt en dat (misschien rationeel) een reden is om al dan niet tijdelijk te stoppen, moet je juist niet afspreken. Dat weet je zelf denk ik ook wel. Het afkappen kan prima via andere kanalen.
Heb je hem al eens in het echt ontmoet?
Of alleen maar online?
Dat is een wereld van verschil namelijk.
Felidaez schreef:
27-06-2025 07:26
Kan je nagaan hoe onrustig dit voor zijn vrouw is.

Ik gok dat hij helemaal niet weg is bij zijn vrouw en nu daar op de blaren zit.
Dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Raver schreef:
27-06-2025 13:18
Heb je hem al eens in het echt ontmoet?
Of alleen maar online?
Dat is een wereld van verschil namelijk.
Ja zeker we zagen elkaar vaker.
Even heel direct: Ik vermoed dat hij maanden gratis webcamseks heeft gehad, getrouwd is en alles bij elkaar gelogen heeft om die lekkere gratis webcamseks met jou te hebben, waarbij hij ook nog eens helemaal kan genieten van jouw adoratie en focus op hem.

En als dit zo is dan vind ik het super erg voor jou dat je zo’n zieke gast bent tegengekomen. Ik heb geen goed woord over voor zulke schijnheilige klootzakken.

Echt, weet wat je doet, met wie je wat doet, of het oprecht is, verifieer, ga op onderzoek uit, ontmoet in het echt, check alle bekende potentiële rode vlaggen enz. enz. Je kunt niet zomaar iemand (online) vertrouwen, daar moet je bewijs voor hebben. En dan nog. Denk na en zet die roze bril soms af om de realiteit te checken.
Raver schreef:
27-06-2025 13:35
Even heel direct: Ik vermoed dat hij maanden gratis webcamseks heeft gehad, getrouwd is en alles bij elkaar gelogen heeft om die lekkere gratis webcamseks met jou te hebben, waarbij hij ook nog eens helemaal kan genieten van jouw adoratie en focus op hem.

En als dit zo is dan vind ik het super erg voor jou dat je zo’n zieke gast bent tegengekomen. Ik heb geen goed woord over voor zulke schijnheilige klootzakken.

Echt, weet wat je doet, met wie je wat doet, of het oprecht is, verifieer, ga op onderzoek uit, ontmoet in het echt, check alle bekende potentiële rode vlaggen enz. enz. Je kunt niet zomaar iemand (online) vertrouwen, daar moet je bewijs voor hebben. En dan nog. Denk na en zet die roze bril soms af om de realiteit te checken.
Nou webcamsex hebben we niet gehad hahah.
Wel elkaar gezien in het echt. 1x in de week vaak.
Yoekiweerstand schreef:
27-06-2025 13:35
Ja zeker we zagen elkaar vaker.
Oké, dan is dat eerste gedeelte wat ik hierboven schreef niet van toepassing.

Ikzelf trek de grens bij het ineens niks meer laten horen.
Er is geen enkel excuus gerechtvaardigd later om dat recht te kletsen. Iedereen kan altijd even iets laten horen. Al is het maar een: bel je straks terug.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven