Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

20-01-2025 13:32 3448 berichten
Bij deze kletsen we weer verder :)

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
Alle reacties Link kopieren Quote
Attraverso schreef:
26-06-2025 14:28
Ik verslik me net bijna in mijn yoghurt met bosbessen, 'drukke man' nodigt me zopas uit voor een drankje zaterdag. Dit moest ik toch gauw even tijdens mijn werkuren laten weten :mrgreen:
Jaaa! Daar scoort hij punten mee😉
Mimali schreef:
26-06-2025 13:46
En ja het is een leuke man, betrokken, niet opdringerig, heerlijk!

Wat fijn!
Attraverso schreef:
26-06-2025 14:28
Ik verslik me net bijna in mijn yoghurt met bosbessen, 'drukke man' nodigt me zopas uit voor een drankje zaterdag. Dit moest ik toch gauw even tijdens mijn werkuren laten weten :mrgreen:

Oh maar dat is goed nieuws! En leuk dat je ons meteen op de hoogte brengt haha.
Jaaa @Attra, wat leuk! Toch goed dat je wat geduld hebt opgebracht voor deze slow starter, haha.
The impossible only takes a little longer
Mus schreef:
26-06-2025 14:24
Ja, dat had ik ook heel erg nadat ik mijn date voor het eerst had ontmoet. Of eigenlijk misschien nog meer andersom: laat dit ajb wat worden, want anders moet ik weer swipen...
:flag:
Haha ja herkenbaar! In dat stadium zit ik nu ook een beetje dat ik hoop dat het een keer raak gaat zijn want dat swipen is eigenlijk heel erg stom..

Yessss! Wat leuk Attraverso! :-D
Derde date staat gepland 🥳
Mimali schreef:
26-06-2025 20:28
Fijn!
Oeh leuk Mimali!
Mimali schreef:
26-06-2025 20:28
Jaa wat super leuk! :-D
Hoe, wat, waar, wanneer?
Goede vibes hier, de laatste tijd! Hopelijk voor jou ook snel, @Pupke!
Pupke schreef:
26-06-2025 20:45
Jaa wat super leuk! :-D
Hoe, wat, waar, wanneer?
Dinsdagavond, strandje, kleedje,lekker relaxed..
Mimali schreef:
26-06-2025 21:15

Klinkt goed, @Mimali!
Mimali schreef:
Klinkt Heerlijk!

Mijn date stelde voor om af te spreken op café maar daar had ik geen zin voor dus heb een stadswandeling in een stad die ik goed ken voorgesteld en hij was akkoord.
Oh dat zijn wat mij betreft de leukere dates Mimali!
En Attraverso heb je er een goed gevoel bij? En ach dat chatten moeizaam gaat is niet altijd een voorbode voor het echte contact. En kan juist ook andersom zijn.

En mbt de vraag waarom ik het niet gelijk afkap met ex… tja. Denk dat ik nog klein beetje hoop heb, ms tegen beter weten in. Maar goed het is niet fijn nu😌
Attraverso schreef:
26-06-2025 21:30
Klinkt Heerlijk!

Mijn date stelde voor om af te spreken op café maar daar had ik geen zin voor dus heb een stadswandeling in een stad die ik goed ken voorgesteld en hij was akkoord.
Dat is ook leuk, wandelen voor een eerste date vind ik sowieso fijn..
En je kan altijd nog wat drinken ergens..
Emmely schreef:
26-06-2025 21:35
Oh dat zijn wat mij betreft de leukere dates Mimali!
En Attraverso heb je er een goed gevoel bij? En ach dat chatten moeizaam gaat is niet altijd een voorbode voor het echte contact. En kan juist ook andersom zijn.
Ja hoor, hij heeft het ook écht erg druk en kijk, van zodra het rustig is initieert hij een date. Ik kijk er naar uit, lijkt een leuke man.
Mus schreef:
26-06-2025 21:03
Goede vibes hier, de laatste tijd! Hopelijk voor jou ook snel, @Pupke!
Ik hoop het! En laten we Attraverso, Care & Claire niet vergeten😊 Ben ik nog iemand vergeten?

Mimali schreef:
Ahh dat klinkt echt heel leuk en knus❤️

Leuk dat jullie gaan wandelen Attraverso! Ik vind dat ook altijd fijner dan tegen over elkaar zitten, voelt soms ongemakkelijk haha. Ik vind het trouwens wel goed dat je door het hele weinige contact heen kan kijken! Hoe doe je dat? Ik vraag dit voor mijzelf haha. Morgen toch?

Het is ook moeilijk Emmely maar soms moet je even door de zure appel heen bijten. En je zult je dan even een paar dagen rot voelen maar daarna zoveel beter!

Hier weinig nieuws. Wel 5 matches maar niemand is echt heel spraakzaam op eentje na, die woont ook aardig dichtbij. Maar ik heb zowel morgen als zondag al volgepland en ik heb weinig zin om vanavond af te spreken, ben de laatste dagen nogal moe door hooikoorts. Dus ik zie wel haha!
Ik had al gezegd dat mijn date zijn evenement online staat. Omdat hij me nu uitgenodigd heeft voor een date en ik nog erg weinig van hem wist heb ik zijn naam gegoogeld. Doe ik normaal nooit. Blijkt nu dat hij eigenlijk wel 'bekend' is in zijn vak.
Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Zeg ik dat ik hem gegoogeld heb?
Ik wou dat ik hem niet opgezocht had en onwetend naar de date kon...
Ik ben helemaal geen onzeker type want beslis meestal of er verder zal gedate worden of niet maar deze keer denk ik echt dat ik ga 'falen'.
attraverso wijzigde dit bericht op 27-06-2025 16:53
45.95% gewijzigd
Oeh dat is lastig Attraverso..
IHebben jullie wel of niet veel gemeen? (Er staat net in je bericht)
Ik zou denk ik kijken hoe het gesprek verloopt en dan kan je altijd nog besluiten of je het zegt of niet . Hij snapt denk ik ook wel dat je naar dat evenement gekeken hebt online..

Misschien juist omdat hij zo druk is zoekt hij iemand om rust bij te vinden...
Hij lijkt me een 'good guy', Rustig, houdt van de natuur maar toch brede interesses, intelligent, we hebben hetzelfde favoriete land om op vakantie te gaan, hij durft zich kwetsbaar opstellen,...
Zijn werk trekt de aandacht, hij niet, hij werkt achter de schermen, vandaar dat hij zo 'anoniem' op een dating app kan zitten.
Weet niet of het me zal lukken om vragen te stellen over dingen die ik nu al weet, te doen alsof ik het niet weet...
Eens met Mimali. Kijk even aan hoe het aanvoelt en als het goed zit dan zou ik het vertellen. Anders moet je je in allerlei bochten gaan wringen als hij dingen vertelt die je al weet. Googlen doen veel mensen tegenwoordig, je bent echter wat meer te weten gekomen dan je zou willen.
Ik begrijp je bericht niet zo goed denk ik. Waarom bang te falen?

En bijna iedereen is te googlen, helemaal als je een bedrijf hebt of specifieke dingen deelt zoals een evenement.
Lastig Attraverso!
Ik zat even te bedenken wat ik zelf zou doen. Ik zou mij ook lichtelijk geïntimideerd voelen hoor maar ik zou wel met hem op date gaan, al is het puur uit nieuwsgierigheid. En dan kun je altijd nog zien hoe je je voelt bij hem, hoe hij zelf is etc. Je zou kunnen zeggen dat je hem gegoogled hebt, op een grappige manier zo van ‘Ik moet je iets bekennen, ik heb je gegoogled en ik raakte er wel een klein beetje geïntimideerd door..’ Misschien is hij wel heel ‘normaal’ en lekker down to earth.
Match van net: ''Wat doe je voor werk?'
Ik geef antwoord en vraag wat hij doet.
Match ''Ik ben 2 jaar single en ik zoek een vaste relatie''

:rofl:
Pupke schreef:
27-06-2025 10:42
Match van net: ''Wat doe je voor werk?'
Ik geef antwoord en vraag wat hij doet.
Match ''Ik ben 2 jaar single en ik zoek een vaste relatie''

:rofl: