AH Premium steeds slechtere aanbiedingen

27-06-2025 09:15 52 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het valt me op dat de AH Premium-aanbiedingen steeds slechter (lees minder relevant) worden.

Al een flink aantal weken lukt het me nauwelijks om vijf van de tien aanbiedingen te activeren en de laatste twee weken was slechts één aanbieding van de tien interessant. De rest bestaat uit artikelen die ik ooit 1 keer heb gekocht of dure merkartikelen die ik nooit koop.

Is dit herkenbaar voor mensen die hun boodschappen ook voornamelijk bij AH doen?
Nee, in mijn bonus box zit eigenlijk altijd wel merendeels spul dat we regelmatig kopen. En soms inderdaad, nadat je net wasmiddel hebt gekocht, een aanbieding voor wasmiddel, maar dat was altijd al. Ik heb geen veranderingen gezien. Niet toevallig een paar keer vergeten je pas te scannen of je pas uitgeleend (al dan niet zonder dat je het wist door een ander gezinslid bijvoorbeeld)? Waarschijnlijk niet hoor, maar je weet nooit. :-)
Ja hou op, ik heb nu ook dingen waarvan ik denk huh, die heb ik ooit 1x besteld. Ik bestel wel veel glutenvrij, maar krijg daar amper aanbiedingen van. Slaat nergens meer op. Ik heb trouwens altijd 15 aanbiedingen.
Nee, ik moet zeggen dat ik meestal veel heb aan de bonus box. Ik haal geen dingen die ik anders niet zou halen, maar wel wat ik altijd kan gebruiken. Nu zit bijvoorbeeld ah eigen merk toiletpapier, spaghetti en halve brood in de bonus box. Kan ik altijd gebruiken.
Klopt, ik had eigenlijk altijd aanbiedingen van dingen die ik vaker koop. Het is echt iets van de laatste weken.

En ik heb ook 15 artikelen zie ik nu, maakt het nog erger :-)
Klopt, viel mij ookal op de laatste weken. Normaliter heb ik er vaak met gemak 10. Nu soms geen één.
Ik krijg vaker persoonlijke aanbiedingen voor producten die de week ervoor in de normale bonus zijn geweest. Bijvoorbeeld deze week in de gewone bonus 2+3 gratis bij Royal Club. Volgende week in de persoonlijke bonus van € 2,39 voor € 1,99.

Alsof ik de 2+3 gratis deze week zou laten liggen om volgende week voor een veel kleinere korting te gaan.
Yep, soms geen een.
Harderwijk2021 schreef:
27-06-2025 09:36
Klopt, viel mij ookal op de laatste weken. Normaliter heb ik er vaak met gemak 10. Nu soms geen één.
Ja dit is mij ook opgevallen de laatste weken. Ik kom er 1x per week en koop dan niet zoveel, maar 90% van wat ik koop rouleert in mijn bonusbox. Afgelopen week had ik helemaal niks wat ik regelmatig koop, echt heel raar.
Gewoon _melon met login problemen
Ja dit is heel herkenbaar. Als ik nu naar volgende week kijk zie ik alleen maar dingen die ik nooit heb zoals BleuBand boter terwijl ik altijd Terra koop en Colgate tandpasta terwijl ik altijd Oral koop Knorr Spaghettisaus terwijl ik altijd Honig koop, Page toiletpapier terwijl ik altijd AH 4 laags koop en zo kan ik nog wel even doorgaan. en dit gaat al weken zo. Het enige fijne van premium is momenteel nog dat je dubbele zegels kan sparen
Ik had er zelf nog nooit naar gekeken maar dit is wat ik net vond op hun website:

Gemiddeld besparen klanten maar liefst €100 per jaar.

Dus dat is maar 2 euro per week???? En in ruil daarvoor moet je je hele hebben en houden aan AH geven? Ik denk dat ik met de normale bonusaanbiedingen (en een anonieme bonuskaart meer per week bespaar. Of klopt die 100 euro niet?
Je kan in de app zien hoeveel je hebt bespaard met je premium account.
Appletje schreef:
27-06-2025 11:07
Ik had er zelf nog nooit naar gekeken maar dit is wat ik net vond op hun website:

Gemiddeld besparen klanten maar liefst €100 per jaar.

Dus dat is maar 2 euro per week???? En in ruil daarvoor moet je je hele hebben en houden aan AH geven? Ik denk dat ik met de normale bonusaanbiedingen (en een anonieme bonuskaart meer per week bespaar. Of klopt die 100 euro niet?
En €15 per jaar betalen.
Ik heb al bijna 600 euro bespaard dit jaar volgens de app, dat komt vooral omdat je ook korting krijgt op alle biologische producten. Dat telt aardig op als je dat veel koopt.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
27-06-2025 11:26
Ik heb al bijna 600 euro bespaard dit jaar volgens de app, dat komt vooral omdat je ook korting krijgt op alle biologische producten. Dat telt aardig op als je dat veel koopt.
Volgens mij is die besparing (bij mij iig) vanaf het begin van dat ik Premium had. Want er staat bij mij €132, maar zoveel heb ik dit (Premium) jaar nog niet eens uitgegeven.
Appletje schreef:
27-06-2025 11:07
Of klopt die 100 euro niet?
Het is een gemiddelde, wat uiteindelijk volledig afhankelijk van je aankoopgedrag en in hoeverre je veel persoonlijke bonus artikelen gaat kopen.
_melon2 schreef:
27-06-2025 11:28
Volgens mij is die besparing (bij mij iig) vanaf het begin van dat ik Premium had. Want er staat bij mij €132, maar zoveel heb ik dit (Premium) jaar nog niet eens uitgegeven.
Je kan instellen van welke periode je het wil zien.
_melon2 schreef:
AH is netjes: Wanneer je Mijn Albert Heijn Premium afsluit, krijg je 100% voordeelgarantie op je eerste contractjaar. Heb je de abonnementskosten van €14.99 niet terugverdiend na je eerste jaar? Dan krijg je het verschil gewoon terug in AH Shoptegoed.
margreetder wijzigde dit bericht op 27-06-2025 11:33
11.67% gewijzigd
_melon2 schreef:
O ja tuurlijk, ik zat me even heel rijk te rekenen ;-D Dit is volgens mij het derde jaar dat ik premium heb, weet niet precies per welke maand. Maar ik koop ook wel echt veel biologisch. En ook meer omdat ik premium heb, want soms zijn daardoor biologische groentes bijvoorbeeld dezelfde prijs.
Voor die paar aanbiedingen in de bonusbox hoef je het niet te doen.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
27-06-2025 11:31
O ja tuurlijk, ik zat me even heel rijk te rekenen ;-D Dit is volgens mij het derde jaar dat ik premium heb, weet niet precies per welke maand. Maar ik koop ook wel echt veel biologisch. En ook meer omdat ik premium heb, want soms zijn daardoor biologische groentes bijvoorbeeld dezelfde prijs.
Voor die paar aanbiedingen in de bonusbox hoef je het niet te doen.
Ik denk dat dat laatste een beetje verschilt per huishouden (of gezinssamenstelling). Het grootste deel van onze besparing, zit 'm wel in de bonus box-artikelen. Dat is zo'n 50%, de andere besparingen zijn bij elkaar opgeteld die andere 50%. In totaal 460 euro in 2,5 jaar.
meisje85 schreef:
27-06-2025 11:35
Ik denk dat dat laatste een beetje verschilt per huishouden (of gezinssamenstelling). Het grootste deel van onze besparing, zit 'm wel in de bonus box-artikelen. Dat is zo'n 50%, de andere besparingen zijn bij elkaar opgeteld die andere 50%. In totaal 460 euro in 2,5 jaar.
Zit net te kijken naar de verdeling. Bij mij zo'n 25% bonusbox, de rest is biologisch dus dat is inderdaad een andere verhouding. Maar goed, dat was ook waarom ik voor Premium koos, dus logisch. Ik koop in principe alle dierlijke producten biologisch, drink biologische thee (Veel Thee ;-D) en koop biologische groente afhankelijk van de prijs. Dan gaat het wel hard.

Ik zie trouwens geen verschil in de Bonusbox aanbiedingen, om even on topic te blijven. Een enkele week wel dat ik er niks mee kan, maar een paar basics zitten er meestal wel in.
Tjezus, wat vals
Herkenbaar.

Maar wat voor mij een nog veel grotere ergernis is , is dat die artikelen dan niet leverbaar zijn.
Al weken dat het flatbread in de aanbieding of bonusbox zit en niet leverbaar; nu weer met de royal club aanbieding en zo kan ik wel doorgaan.
Heb ik mijn bestelling gemaakt en zijn er weet tig artikelen niet leverbaar.
meisje85 schreef:
27-06-2025 11:30
Je kan instellen van welke periode je het wil zien.
Ik had daar eigenlijk nooit naar gekeken. Ik heb premium vanaf 2021, maar als ik kijk naar de hele jaren 2022, 2023 en 2024 valt het me wel op dat ik elk jaar minder ga besparen terwijl ik meer uitgeef aan boodschappen :idee:
Ik zie dat ik in 2024 €80 heb bespaard via de bonusbox, en halverwege 2025 nog maar €18. In 2023 was het zelfs nog €240. Ik had dit zelf nog helemaal niet door tot dit topic, het lukt me altijd wel om 10 aanbiedingen te selecteren maar het zijn idd wel vrije matige kortingen. Bijv 10 cent korting op iets wat ik elke week wel koop, dat tikt niet echt aan.
Had ook nog nooit gezien dat je je besparing per jaar kunt bekijken. En dat wordt ieder jaar minder.

2022: € 150
2023: € 120
2024: € 70
2025 tot heden: € 40

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven