Sinds wanneer hang jij hier rond?
vrijdag 27 juni 2025 om 17:44
vrijdag 27 juni 2025 om 17:44
Ik denk dat ik hier rond 2004 voor het eerst postte en ik denk zelfs dat het met deze nick was. Die heb ik sinds kort weer terug, hij was opeens weer vrij.
Ik vind het grappig om te zien dat de topics steeds 'ouder' worden. Ik herinner me van vroeger geen topics over incontinentie, grijze haren en de overgang. Benieuwd wanneer het eerste rollatortopic wordt geopend.
Ik vind het grappig om te zien dat de topics steeds 'ouder' worden. Ik herinner me van vroeger geen topics over incontinentie, grijze haren en de overgang. Benieuwd wanneer het eerste rollatortopic wordt geopend.
The impossible only takes a little longer
vrijdag 27 juni 2025 om 17:50
Zouden hier intussen moeders en dochters zitten?
Of trekt het forum 0 dochters aan
?
Ik denk dat ik hier rondloop sinds 2012 of 2013.
Alleszins nog in een tijd dat ik altijd zat te internetten op de computer van man en ik dus elke keer alle sporen kon wissen.
(Tweedehands overgenomen laptop van een tante belandde hier in 2014.)
Of trekt het forum 0 dochters aan

Ik denk dat ik hier rondloop sinds 2012 of 2013.
Alleszins nog in een tijd dat ik altijd zat te internetten op de computer van man en ik dus elke keer alle sporen kon wissen.
(Tweedehands overgenomen laptop van een tante belandde hier in 2014.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 27 juni 2025 om 18:04
vrijdag 27 juni 2025 om 18:07
vrijdag 27 juni 2025 om 18:09
Oh ja, de TTTOT'jesTanteslankie20 schreef: ↑27-06-2025 18:04Sinds 2004.
En ik ben ook nog een tijdje floofd geweest met Pimpelmees en heb menig troll weggejaagd in het desbetreffende TTT nog iets topic.

Dat was toen met die nare Martin

'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)

vrijdag 27 juni 2025 om 18:20
Nee
Wel een hele groep fijne vriendinnen op het forum leren kennen later. Die wonen door het land verspreid maar we zien elkaar regelmatig (en kletsen dagelijks in een app groepje)
vrijdag 27 juni 2025 om 18:42
Dan moet het voor mij 2011 zijn geweest want dat Angelgate was net voorbij en dus heb ik nooit geweten waar mensen het precies over hadden. Ben nu al wel 4 of 5 nicks verder.Lady*Voldemort schreef: ↑27-06-2025 17:44Ik las al een tijdje mee maar tijdens Angelgate ben ik me er tegenaan gaan bemoeien. Dat zal in 2010 zijn geweest.
Ik weet nog dat mijn eerste topic ging over het zoeken van een nieuwe tandarts.
huismuis
vrijdag 27 juni 2025 om 18:55
Hmmm ik weet het niet precies er is een periode geweest dat we heel vaak wisselde van login systeem en toen het systeem “max” werd kon ik lang niet meer inloggen maar ik ben er dus wel van voor het “max” systeem.
Veel meegemaakt zoals het 3000 topic, ruiltopic en de rel rondom het parfum topic
Zoveel vaste forumleden zien weggegaan en sommige weer zien komen.
Veel meegemaakt zoals het 3000 topic, ruiltopic en de rel rondom het parfum topic
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

vrijdag 27 juni 2025 om 18:59
IBIopviva schreef: ↑27-06-2025 18:55Hmmm ik weet het niet precies er is een periode geweest dat we heel vaak wisselde van login systeem en toen het systeem “max” werd kon ik lang niet meer inloggen maar ik ben er dus wel van voor het “max” systeem.
Veel meegemaakt zoals het 3000 topic, ruiltopic en de rel rondom het parfum topicZoveel vaste forumleden zien weggegaan en sommige weer zien komen.
Ik kan me nog herinneren hoe jouw trouwjurk eruit zag.
Geen idee meer waar die foto geplaatst was maar ik zie 'm zo voor me (in mijn hoofd hè, ik heb geen creepy Viva-archief)
vrijdag 27 juni 2025 om 19:01
Haha nou dat geen creepy gedeelte weet ik zo net nog niet
Dat zal de jurk zijn geweest van mijn eerste huwelijk rood/wit. Grappig dat je dat nog weet.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
vrijdag 27 juni 2025 om 19:02
vrijdag 27 juni 2025 om 19:06
vrijdag 27 juni 2025 om 19:07
Sinds halverwege 2001, toen ik een computer met internet kocht omdat ik een deeltijd opleiding ging doen. En het dus niet meer van het inloggen op de telefoonlijn van mijn studentenflat kon hebben.
Verschillende groepjes met meetings gehad, met sommige groepjes nog contact.
Verschillende nicks gehad en soms een paar maanden weggeweest, maar toch trekt het altijd weer...
Verschillende groepjes met meetings gehad, met sommige groepjes nog contact.
Verschillende nicks gehad en soms een paar maanden weggeweest, maar toch trekt het altijd weer...

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in