Entertainment alle pijlers

Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic

04-03-2023 21:55 2733 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Cochise schreef:
25-06-2025 13:57
En dat vind ik zo'n onzin: als iets je mooi staat (en het staat haar prima) dan kun je het toch gewoon dragen? Hoezo is de leeftijd dan van belang.
Zo jammer, zulke "regels"
Eens met jou!
Itsnojoke schreef:
12-06-2025 14:38
Jennifer Aniston een leuke jurk? Hmm, smaken verschillen. Ik vind het een leuke jurk voor een heel jong meisje. Niet voor een vrouw van middelbare leeftijd. Bijna hetzelfde als dat ze twee staartjes had gemaakt.
Ik vind het juist een hele leuke jurk! En leeftijdsgebonden vind ik ook onzin.

Over tatoeages, ik heb ook losse plakplaatjes op mijn arm. Vind ik mooi.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Yakuzakiko schreef:
25-06-2025 15:09
Eens met jou!
Dat wist ik! Lees je vaak en ben het vaak met je eens. ;-)
Cochise schreef:
25-06-2025 16:24
Dat leeftijdgedoe in combi met kleding vind ik van de pot gerukt. Ik loop tegen de 60 en draag alles wat me staat en in mijn stijltje past inclusief korte rokjes, leren broeken, figuurpanty's... Bloemenjurkjes laat ik dan weer aan me voorbij gaan gewoon omdat die niet in mijn straatje passen. Die laat ik over voor Jenn :D
Cochise schreef:
25-06-2025 16:24
:high5:
OlleGrieze schreef:
25-06-2025 18:06
Dat leeftijdgedoe in combi met kleding vind ik van de pot gerukt. Ik loop tegen de 60 en draag alles wat me staat en in mijn stijltje past inclusief korte rokjes, leren broeken, figuurpanty's... Bloemenjurkjes laat ik dan weer aan me voorbij gaan gewoon omdat die niet in mijn straatje passen. Die laat ik over voor Jenn :D
Ik hou van jouw straatje :heart:
Vind ik niet zozeer met leeftijd te maken hebben. Soms heb je 2 mensen, zelfde leeftijd en bij de 1 staat de outfit fantastisch terwijl het bij de ander het echt niet staat. Maar dan nog vind ik dat het niet boeiend is of anderen het wel/niet mooi vinden. Al ben je een man van 80 en wil je 3 staartjes, een trui van sesamstraat en een paar naaldhakken er onder. Doe wat jou gelukkig maakt en niet wat een ander gelukkig maakt.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Jeff Bezos en Lauren Sanchez trouwen dit weekend. Naar verluid heeft ze 27 jurken voor het feest. Hier alvast de eerste drie.

Afbeelding

Afbeelding

Van deze vind ik de stof mooi maar het model niet zo.

Afbeelding
En hier is dan de jurk van de dag, de jurk is van Dolce en Gabanna. Er waren 900 werkuren voor nodig om de jurk met Italiaans kant en 180 knoopjes van zijde-chiffon te voltooien.

Ik vind het niet zo stijlvol

Afbeelding

Afbeelding
madamecannibale wijzigde dit bericht op 28-06-2025 08:21
16.79% gewijzigd
Het ziet er uit alsof ze hem verkeerdom aan heeft, zo met die knoopjes op de voorkant :$

Dacht dat ze vandaag trouwden, maar dat zal niet. Anders moet je als gast om 8 uur ‘s morgens al opgedoft klaar zitten :mrgreen:
madamecannibale schreef:
28-06-2025 08:18
En hier is dan de jurk van de dag, de jurk is van Dolce en Gabanna. Er waren 900 werkuren voor nodig om de jurk met Italiaans kant en 180 knoopjes van zijde-chiffon te voltooien.

Ik vind het niet zo stijlvol

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind die hele bruiloft niet stijlvol, hoe classy de locaties ook zijn. Wát een wanstaltig, ordinair gebeuren.
Haha, wil net zeggen: een stijlvolle jurk is wel het laatste wat je kunt verwachten bij dit circus.
Ik zeg tegen mijn man: "Kijk de nieuwe mevrouw Bezos." Hij: " Ja alles is nieuw dat kun je wel zien. Alle realiteit verloren."
Maar mensen gaan voorbij
Het gaat helemaal nergens meer over. Ik heb wel een probleem met zulke exorbitante rijkdom. Als je een stad kunt afhuren, wat is dan de grens? Die is er niet, lijkt het.
En OT, die jurk is ook wanstaltig, hoeveel hij dan ook gekost heeft. Geld komt niet automatisch met smaak, dat blijkt maar weer.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Smaken verschillen maar ik ben niet weg van de jurk.
Zijn hoeveelste vrouw is dat eigenlijk?
Lebow schreef:
28-06-2025 10:02

En OT, die jurk is ook wanstaltig, hoeveel hij dan ook gekost heeft. Geld komt niet automatisch met smaak, dat blijkt maar weer.
Als je weinig geld hebt loop je voor joker. Als je rijk bent heet dat excentriek 🧐
DinkyDigger schreef:
28-06-2025 10:07
Smaken verschillen maar ik ben niet weg van de jurk.
Zijn hoeveelste vrouw is dat eigenlijk?
Dat valt wel mee. Hij is 27 jaar getrouwd geweest met zijn vorige vrouw. Vervolgens had hij een affaire met de vrouw met wie hij nu getrouwd is, ze zijn ondertussen ook alweer meer dan 5 jaar samen.
Krulliebollie73 schreef:
10-06-2025 13:39
Vrouwen als Vera Wang zouden mooier ogen met een paar kilo erbij.

Zoiets zou je ook niet zeggen over iemand die te zwaar is toch?

Waarom dan wel over een dun iemand?

Ik snap niet dat je zoiets wel mag zeggen over hele dunne mensen.
Ik vind de hooggesloten trouwjurk van mevrouw Bezos niet mooi, krijg het al benauwd als ik ernaar kijk.
Ik vind de jurk wel meevallen. Hij is niet zo ordinair als ik verwacht had. Deze dame is er om bekend berucht dat ze haar boezem nogal etaleert en dat is hier in elk geval bedekt gedaan. Ze kan deze jurk met haar figuur prima hebben. Haar kapsel, de plukjes ogen wat rommelig, misschien uitgezakt door de warmte, maar al met al een jurk die in elk geval knap gemaakt is.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
madamecannibale schreef:
28-06-2025 11:02
Dat valt wel mee. Hij is 27 jaar getrouwd geweest met zijn vorige vrouw. Vervolgens had hij een affaire met de vrouw met wie hij nu getrouwd is, ze zijn ondertussen ook alweer meer dan 5 jaar samen.
Ooh dat valt allemaal best mee inderdaad
Ik vind het een lelijke jurk. Die spaghettibandjes bijna direct naast de schoudernaden en daarnaast ook nog eens een knopenrij. Het model, zeemeerminnenjurk, kan leuk en niet zo gedateerd zijn maar dat is deze jurk helaas wel. Lijkt wel uit eind jaren ‘80 te komen.

Had nog een filmpje ergens voorbij zien komen van een Italiaans actiecomité dat tegen het Bezos-huwelijk in huidige vorm was. Behoorlijk pittige dame die daar het woord voerde. Snap wel dat die mensen geen zin hadden om in hun eigen woonplaats te moeten figureren in een Amerikaanse Disneyversie van Venetië.
LemoosGaatDoor schreef:
28-06-2025 12:42
Ik vind het een lelijke jurk. Die spaghettibandjes bijna direct naast de schoudernaden en daarnaast ook nog eens een knopenrij. Het model, zeemeerminnenjurk, kan leuk en niet zo gedateerd zijn maar dat is deze jurk helaas wel. Lijkt wel uit eind jaren ‘80 te komen.

Had nog een filmpje ergens voorbij zien komen van een Italiaans actiecomité dat tegen het Bezos-huwelijk in huidige vorm was. Behoorlijk pittige dame die daar het woord voerde. Snap wel dat die mensen geen zin hadden om in hun eigen woonplaats te moeten figureren in een Amerikaanse Disneyversie van Venetië.
Ja en behoorlijk succesvol ook, want de plek van het feest werd uiteindelijk niet wat ze wilden:

https://www.bbc.com/news/articles/cd0vjr07570o
Strikje schreef:
28-06-2025 11:15
Zoiets zou je ook niet zeggen over iemand die te zwaar is toch?

Waarom dan wel over een dun iemand?

Ik snap niet dat je zoiets wel mag zeggen over hele dunne mensen.
Daar heb je een punt maar hele slanke mensen tekenen vaak sneller in hun gezicht. Volle vrouwen hebben over het algemeen meer collageen in de huid en ogen daarmee minder getekend. Vera Wang doet er alles aan op Instagram om er jonger/jeugdiger/strakker uit te zien. Mijn idee is dat een paar kilo erbij daar meer aan bijdraagt. Maar goed, ik weet ook dat niet iedereen kiest voor de lichaamsbouw die ze hebben. Alleen schijnt zij een heel strak eet regime te hebben om zo slank te blijven.
ach.. ik doe ook maar wat..
LemoosGaatDoor schreef:
28-06-2025 12:42
[..] Snap wel dat die mensen geen zin hadden om in hun eigen woonplaats te moeten figureren in een Amerikaanse Disneyversie van Venetië.
Nou precies, konden ze het niet in Las Vegas vieren, genoeg wat op Europa lijkt, of ergens een stukje Europa Disney style nabouwen. Geld zat :roll:
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven