Hoe zwaar is jouw leven vandaag

28-06-2025 11:47 319 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Soms is zeiken om het zeiken gewoon pure therapie. Niet omdat je leven echt vreselijk is, maar omdat het tussen de kattenkots en puberstress door gewoon even fijn is om ongegeneerd dramatisch te doen over een ingescheurde teennagel, een man die stervende is aan een niesbui, of een banaan in ontbinding uit je lievelingstas peuteren.

Hoe zwaar is jouw leven vandaag op de schaal van ' gat in je sok' tot ' ongemerkt met nutella op je wang door de winkel gelopen'?
vgm1980 wijzigde dit bericht op 28-06-2025 13:55
0.32% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
apppie schreef:
28-06-2025 14:33
Ik ben op vakantie en heb een uur moeten wachten tot er een bedje bij het zwembad vrij kwam. Pittig.
Niet te behappen. Te zwaar voor woorden. 🌻
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Donderdag op vrijdagnacht niet geslapen door ziek kind (oorontsteking) Gisteren ging het best oké, gewoon gewerkt. Sinds gisteravond ingekakt en vandaag voel ik me alsof ik door 3 vrachtwagens ben overreden en daarna 2 weken heb doorgehaald.
Zo moed verzamelen om mezelf naar de winkel te slepen voor boodschappen.
Daarnaast laat mijn hond vieze scheten dus geen idee wat zij op heeft maar het stinkt enorm.

Dochters zijn nu bij hun vader dus hoef gelukkig niets bijzonders - op boodschappen na - te doen vandaag.
heb net uren lang op muggen en vliegen gejaagd, laat man de deur weer open staan en hebben we weer een nieuwe lichting (wonen in een agrarisch gebied met koeien). Zelfs de vliegen bijten en was vanmorgen ook om 7 uur met hond op stap die alleen voort te bewegen was als ik snoepjes gaf en ik wil gaan winkelen maar het is te warm buiten (geen winkelcentrum in de buurt alleen dorpskern). nou ja, niet echt zwaar dus behalve die rotvliegen.
mijn hond ligt ook te ruften dus dat zijn er nu al 3 in dit topic / komt denk ik door de hitte.
Ongesteld. Dus ja, heel zwaar vandaag.
En het is veel te warm in huis.
Zoontje van 3 in de speeltuin binnen gevallen en van schrik in zijn broek geplast. Ik had geen schone kleren mee. Gelukkig een onderbroek van een meneer mogen lenen.

Net geslapen maar ben nog steeds moe.

Verder best blij dus denk een 7.
Zwaar..niet per defenitie, maar leuk is anders

*Maar voel me al wel twee weken wat numb in emoties (nu kan dat einde schooljaars moeheid zijn of een beschermer vanuit mijn eigen psyche),
*Had een sukkelige fout gemaakt met het verlengen van de mobiel van mijn man vannacht (okay helder, na 22u ben ik echt niets waard) gevolg. Ik kon net het proces opnieuw door, liet ik daar nou net weinig trek in hebben.
*Boodschappen werden net bezorgt, 6pack drank en nog wat blikjes stuk...gros van de boodschap zeiknat en stinkend...dus kon dat nog staan afpoetsen ook naast het inruimen.
*Zit al dagen op een bericht te wachten, wat maar niet volgt...blegh

Wel even al een dag enigszins pijnvrij.
Ik begon de dag goed, eindelijk bijgeslapen.

Maar nu hebben er alweer mensen op mijn korte lontje getrapt en ben ik pissig as hell.
Ik ben ziek en wil naar buiten. Ik baal.
Aan de zoveelste opvlieger vandaag.
Zou mee gegaan zijn vandaag met leuk uitje met man, en leuke collega’s die ik al een poos niet heb gezien, maar vanwege gewricht pijn en spierpijn en opvliegers ben ik thuis gebleven.
Kiespijn stukje afgebroken, maar heb zo’n onwijze angst voor de tandarts, zit niet voor niet bij angst tandarts, dat dit weer nachten wakker lig voor een afspraak te maken.
En ik zou dinsdag naar de Sauna toe willen, vanwege de hitte, maar gewoon me even terug trekken, is die dicht.

Zo zwaar klaag modus weer uit.

Oja naar een noice koptelefoon of goede oortjes ben ik ook op zoek,
Ik had een sacherijnige collega!
Ik zit in een trampolinepark zonder airco en heel veel kinderen.
Gisteravond een late dienst, vanmorgen een vroege, 3 zieke collega's waardoor we met z'n tweeën op een groep bewoners stonden die we normaal met z'n vijven of zessen doen. Alle bewoners waren incontinent van van alles en nog wat, er waren regelmatig aanvaringen die gesust moesten worden en 2 bewoners waren gevallen en bijna met geen mogelijkheid overeind te krijgen. Ik had al rugpijn voor ik begon en nu kan ik bijna niet meer op of neer. Ik ben op de bank geploft met een doos chocolade en ik kom er vandaag niet meer vanaf. Ik ben even helemaal klaar met alles
noa schreef:
28-06-2025 13:05
Het is juist goed wat je doet, opladen heet dat. Het beste wat je voor jezelf en je omgeving kunt doen.
I know, ik heb me er aan overgegeven! Ik verschuif tussen bed, bank en tuinbank, val telkens een paar minuten in slaap. Heerlijk. Even een yoga nidra sessie gedaan in bed en ga nu even m'n nagels doen, Netflix en straks lekker eten
Soumis schreef:
28-06-2025 16:18
Ik zit in een trampolinepark zonder airco en heel veel kinderen.
tjezus wat erg voor je, sterkte! :hug:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik dacht net wat dode bladeren weg te halen in de tuin en greep vol in een hommelnest. En ik ben een week te vroeg ongesteld geworden en heb nu dus onverwacht buikpijn.
Misssunshine schreef:
28-06-2025 16:37
Gisteravond een late dienst, vanmorgen een vroege, 3 zieke collega's waardoor we met z'n tweeën op een groep bewoners stonden die we normaal met z'n vijven of zessen doen. Alle bewoners waren incontinent van van alles en nog wat, er waren regelmatig aanvaringen die gesust moesten worden en 2 bewoners waren gevallen en bijna met geen mogelijkheid overeind te krijgen. Ik had al rugpijn voor ik begon en nu kan ik bijna niet meer op of neer. Ik ben op de bank geploft met een doos chocolade en ik kom er vandaag niet meer vanaf. Ik ben even helemaal klaar met alles
Jee wat pittig! Vandaag lekker bijkomen, niksen en chocola eten!
Ik krijg maagzuur van de lekkere koekjes die we bij de bakker hebben gekocht. En het zijnn echt heel lekkere koekjes, dus ik baal
ik had chocolate chip koekjes gebakken, maar zijn niet echt geweldig teveel bakpoeder en te ''weinig'' suiker :bonk:
ik vind ze niet te vreten :roll:

en ik moet mijn planten nat gaan maken heb zo geen zin.. maar het moet echt :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rodepeper schreef:
28-06-2025 12:34
Ik ben gevloerd door moeheid. Heb teveel gewerkt afgelopen tijd op zowel werk, thuis, tuin, vrijwilligerswerk etc. Veel extra qua school kinderen, mental shitload etc. Kinderen oververmoeid en slechte nachten waardoor ik ook slecht slaap. Lig in bed, voelt zo onnatuurlijk om te gaan slapen terwijl ik niet ziek ben en zoveel moet doen eigenlijk. Kinderen zijn weekend bij hun vader, het mag, ik hoef eigenlijk niet echt iets. Toch dat stemmetje hé

Hoe gaat het nu? Heb je een beetje bijgeslapen?
Rodepeper schreef:
28-06-2025 12:34
Ik ben gevloerd door moeheid. Heb teveel gewerkt afgelopen tijd op zowel werk, thuis, tuin, vrijwilligerswerk etc. Veel extra qua school kinderen, mental shitload etc. Kinderen oververmoeid en slechte nachten waardoor ik ook slecht slaap. Lig in bed, voelt zo onnatuurlijk om te gaan slapen terwijl ik niet ziek ben en zoveel moet doen eigenlijk. Kinderen zijn weekend bij hun vader, het mag, ik hoef eigenlijk niet echt iets. Toch dat stemmetje hé

Misssunshine schreef:

Heel begrijpelijk!
Misssunshine schreef:
Zwaar beroep, heb er erg veel respect voor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Strikje schreef:
28-06-2025 22:04
Ja! Eenmaal mezelf overgegeven ging het makkelijker. Korte slaapjes gedaan, bed, bank en loungebank buiten. Heerlijk! Yogasessie gedaan en zit nu aan een kop thee, ga zo echt slapen! Morgen zie ik wel verder;)
7 maanden zwanger en ik pas in 2 stuks kleding.
Als er nog een warme dag is, ga ik in het zwembad inbreken en overnachten.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven