Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 599 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yakuzakiko schreef:
25-06-2025 14:47
Dat 'zus van Jan Smit' liedje is nog steeds zo grappig!! Wat is Bianca Krijgsman toch leuk. (en Plien van Bennekom natuurlijk ook)
Echt ik ga er al een dag om stuk dat van koefnoen. Vandaag om gelachen met collega's.
'En Carola Smit van BZN woont skuin achter ons toevallig'

'De toekomstige schoonzus van Yolanthe Cacao van de Kasberg'

:rofl:
https://youtu.be/PG27jIMDhRA?si=x7ydEewZa5xmZuoO

Deze van Koefnoen is na al die jaren ook nog steeds spot on. Bianca Krijgsman als Rachel Hazes.
VGM1980 schreef:
27-06-2025 09:49
Met 2 jaar hoeren bedoelt ie ' rondsletten'. Dus veel ONS
Niet dat ik nu stijl achterover sla, die man verandert niet. Je kan alleen veranderen als je dat zelf wil, en dat wil hij niet.
Wel steil?
Geen motto
muts87 schreef:
27-06-2025 19:21
https://youtu.be/PG27jIMDhRA?si=x7ydEewZa5xmZuoO

Deze van Koefnoen is na al die jaren ook nog steeds spot on. Bianca Krijgsman als Rachel Hazes.
Ik kende het niet. Dreesland :D
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
emanina schreef:
28-06-2025 22:15
Wel steil?
:?:
Gaan we hier nu ook al taalnazi-en?
Hallodaar schreef:
27-06-2025 13:45
Gordon weer in de bocht!
Plaatst een foto van het graf van Whitney en familie, bedekt onder een bloemenzee.
"Kijk! Het heeft dus wél gewerkt!" Schrijft hij.
Daarmee natuurlijk doelend op zijn eerdere oproep om het graf te adopteren.
Wat blijkt, de foto is van anderhalf jaar geleden.
Dus hoezo "het heeft gewerkt!" ???
Zou hij dit echt niet geweten hebben? Of heeft hij met een paar drankjes teveel op gewoon een foto opgezocht, om daarmee zijn gezichtsverlies te willen beperken?
Wat is die man toch bezig de laatste jaren. Het is afgang na afgang en hij doet het telkens helemaal zelf. Hij lijkt gewoon niet meer te kunnen stoppen met zijn destructieve gedrag.
Bron: Telegraaf
Die man is echt de realiteit kwijt. Dat graf heeft geen adoptie nodig, zeker niet van hem. :proud: :facepalm:
Als hij zich nu eens ging inzetten voor een echt goed doel, zat te doen deze dagen.
https://www.ad.nl/show/douwe-bob-weiger ... ~aa2144ab/

Het ging om een optreden bij het voetbalevenement Jom Ha op het terrein van AFC in Amsterdam-Zuid. ‘Op het terrein werden we geconfronteerd met een zionistische poster en pamfletten’, stelde Douwe Bob op Facebook. ‘Ik vind het schandalig dat een kinderfeestje wordt gehijackt door politieke organisaties. Ik heb op het podium m’n verhaal gedaan. Wij zijn daarna geduwd, uitgescholden en dus snel vertrokken.’

Douwe Bob heeft het mogelijk over een poster van Netzer Nederland, daarop noemen ze zichzelf ‘dé Liberaal-Joodse & Zionistische jongerenbeweging van Nederland’.

"Misverstand over zionisme’
Een woordvoerder van de organisatie laat weten het ‘ontzettend jammer’ te vinden dat het optreden van Douwe Bob niet doorging. Gevraagd naar de uitspraak van Douwe Bob over zionisme, denkt de woordvoerder dat er sprake is geweest van een ‘misverstand’ op basis van de betekenis die mensen aan zionisme geven. „Ik denk dat Douwe er iets heel anders mee bedoeld heeft, of gedacht wat het was, dan waar het werkelijk voor staat.”

Ik ben geen Douwe fan, vond hem vaak hele rare keuzes maken maar hier snap ik hem wel helemaal.
En dan jammer dat hij zo lastig is gevallen toen hij niet wilde optreden.
Denk ook dat de woordvoerder van de organisatie heus wel weet dat Douwe Bob hier prima wist waar die poster voor stond.
Laat maar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zit "Het waren 2 fantastische dagen" op sbs6 te kijken:

Wesley Sneider, Jamie Vaes en Igone de Jongh twee dagen in een huis.
Ze zijn open en eerlijk vind ik
Ik ook. Igone komt op mij nog erg verdrietig over.
Haar ogen lachen niet mee.
noekske74 wijzigde dit bericht op 29-06-2025 20:49
Reden: Toevoeging
21.26% gewijzigd
calvijn1 schreef:
29-06-2025 20:40
Zit "Het waren 2 fantastische dagen" op sbs6 te kijken:

Wesley Sneider, Jamie Vaes en Igone de Jongh twee dagen in een huis.
Ze zijn open en eerlijk vind ik
Ik heb me kapot geërgerd. "Kanker, ik wil het niet weten. Kan me niet heugen wanneer ik de laatste keer een mammografie heb gedaan". Wat een domheid, ook bij Wesley. Beiden met die drankopmerkingen. En wat heeft Jamie zichzelf aangedaan? Dat gezicht en die lichtgevende tanden :@@: En gelukkig is Dubai goed voor kinderen ' in het spectrum'.
Wesley met zijn verhaal hoe hij zijn vriendin vertelde dat ze kon wieberen zodra hij in contact kon komen met Jolanthe :facepalm:
Igone voelt zich in de rol van 'presentator/regisseur' geduwd. Die probeert de meubelen te redden want ze voelt feilloos aan dat dit niet het beeld gaat brengen wat zij voor ogen had door hieraan deel te nemen.
noekske74 schreef:
29-06-2025 20:44
Ik ook. Igone komt op mij nog erg verdrietig over.
Haar ogen lachen niet mee.
Nee mee eens

Ik vond Jamie sympathieker dan ik verwacht had.
Wesley iets te popie jopie, maar wel lief.
Wel lullig voor zijn vriendin om te horen dat hij niet verliefd is, maar wel gevoelens heeft.
OlleGrieze schreef:
29-06-2025 22:01
Ik heb me kapot geërgerd. "Kanker, ik wil het niet weten. Kan me niet heugen wanneer ik de laatste keer een mammografie heb gedaan". Wat een domheid, ook bij Wesley. Beiden met die drankopmerkingen. En wat heeft Jamie zichzelf aangedaan? Dat gezicht en die lichtgevende tanden :@@: En gelukkig is Dubai goed voor kinderen ' in het spectrum'.
Wesley met zijn verhaal hoe hij zijn vriendin vertelde dat ze kon wieberen zodra hij in contact kon komen met Jolanthe :facepalm:
Igone voelt zich in de rol van 'presentator/regisseur' geduwd. Die probeert de meubelen te redden want ze voelt feilloos aan dat dit niet het beeld gaat brengen wat zij voor ogen had door hieraan deel te nemen.
Dan heb je niet helemaal begrepen wat zij bedoelden.
Beiden ouders overleden aan kanker. Wsch erfelijkheidsfactor en zowel Igone als Wesley willen zichzelf niet laten testen.
Duidelijk geval "kop in het zand", maar ik snap het ergens wel.
@Calvijn. Ik heb geen idee waar jij 'lief' bij Wesly zag. Ik zie een uitgezakte egocentrische vent die af en toe snapt dat hij 'iets empatisch' moet zeggen. En dat doet hij zonder enig gevoel.
OlleGrieze schreef:
29-06-2025 22:41
@Calvijn. Ik heb geen idee waar jij 'lief' bij Wesly zag. Ik zie een uitgezakte egocentrische vent die af en toe snapt dat hij 'iets empatisch' moet zeggen. En dat doet hij zonder enig gevoel.
Dat precies.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
calvijn1 schreef:
29-06-2025 22:33

Wel lullig voor zijn vriendin om te horen dat hij niet verliefd is, maar wel gevoelens heeft.
Ik denk dat hij nog altijd spijt heeft dat hij Yolanthe zo heeft bedonderd.
Stressed is just desserts spelled backwards
OlleGrieze schreef:
29-06-2025 22:41
Lief als in zorgzaam?
Maleficent schreef:
29-06-2025 22:47
Ja, dat zegt hij ook
Ik denk ook dat als Yolanthe zou willen, hij zo weer terug gaat naar haar.
Maleficent schreef:
29-06-2025 22:47

Yep

Ik vond hem in de real life van Yolanthe ook erg leuk en liefdevol naar haar.
TAFKAPML
calvijn1 schreef:
29-06-2025 22:53
Lief als in zorgzaam?
Ook zorgzaamheid zie ik niet. Hij kookt. En daar houdt de zorgzaamheid op. Als eerste gast ging hij meteen voor de beste kamer met bad. Toen Igone kwam en hij haar niet bleek te kennen, vond hij dat ook gewoon niet boeiend genoeg om wel door te vragen en aandacht aan die ander te besteden. Onder zorgzaamheid versta ik iets ander dan dit gedrag.
Naar zijn nieuwe vlam is hij ook niet zorgzaam want hij vertelt even op tv dat hij niet verliefd is in combi met dat leeftijdsverschil niet boeit blabla. Eigenlijk zegt hij dat zijn pik dit wel lekker vindt en hij het verder pikt dat zij de relatie publiek maakt, want tja die pik wil toch het liefst bediend worden. Tot Jolanthe... Wat never nooit gaat gebeuren want (alhoewel ik niets met haar heb) die vrouw heeft tenminste wel fatsoen.
calvijn1 schreef:
29-06-2025 22:39
Dan heb je niet helemaal begrepen wat zij bedoelden.
Beiden ouders overleden aan kanker. Wsch erfelijkheidsfactor en zowel Igone als Wesley willen zichzelf niet laten testen.
Duidelijk geval "kop in het zand", maar ik snap het ergens wel.

Eens.
TAFKAPML
Yo had dus laatst op insta gezet dat zij altijd alles zelf heeft bekostigd. Ik maakte daaruit op, geen (kinder) alimentatie. En dat is toch erg gek? Verdiende hij destijds niet meer dan zij?
Ik heb t niet gezien maar wie is Wesley? Die dames ken ik uiteraard maar who the f… is Wesley?
Wesley en Yolanthe, nee? Wesley Sneijder.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven