Entertainment alle pijlers

Stars on Stage

05-01-2024 21:22 112 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook naar dit nieuwe TV-programma op RTL-4 ?

Wie wordt musicalster?
De deelnemers van dit nieuwe grootse entertainmentprogramma zijn allemaal bekende namen uit de wereld van muziek, sport en media. Ze hebben allemaal nog nooit in een musical gespeeld. Wie weet zich te ontwikkelen tot een echte musicalster? De volgende BN’ers doen een poging:

Emma Heesters (zangeres)
Susanna Klibansky (mediapersoonlijkheid)
Michel Mulder (voormalig schaatser, trainer)
Gerard Joling (zanger)
Lisa Loeb (cabaretière)
John de Bever (zanger)
Sylvia Geersen (model)
Glen Faria (rapper)
Op zoek naar… mag dan wel weer meer musical nummers hebben. De laatste twee seizoenen (daarvoor weet ik niet meer) hadden zeker de helft geen musical-nummers. En bij de musical-nummers zit er dan ook nog wat ‘valsspelen’ in door nummers van the Bodyguard, Mama Mia, Tina of We Will Rock you.
Ik denk dat ik de enige ben die niet koud of warm werd van Michael Mulder. Zij stem klinkt best goed maar steeds dezelfde kleur en hoogte. Ook zijn gezichtsuitdrukking was telkens hetzelfde. Niet veel aan. Ik zag liever Suzanna winnen.
Bergje65 schreef:
12-02-2024 09:40
Ik denk dat ik de enige ben die niet koud of warm werd van Michael Mulder. Zij stem klinkt best goed maar steeds dezelfde kleur en hoogte. Ook zijn gezichtsuitdrukking was telkens hetzelfde. Niet veel aan. Ik zag liever Suzanna winnen.
Je bent niet de enige. Ik irriteerde me op den duur aan die gekwelde uitdrukking op zijn gezicht bij elk liedje. Suzanna was ook mijn favoriet. Emma vond ik ook niet bijzonder en werd steeds afgeleid door haar mond.
Maar wel een leuk programma.
Wie heeft er gisteren naar de 1e aflevering van het 2e seizoen gekeken?

Ik begrijp gewoon niet, waarom ze bn'ers laten mee doen, die niet kunnen zingen.

Ik vond de jury kritischer dan vorig seizoen, of ligt dat aan mij?
Ik ben de vorige keer na een paar afleveringen gestopt met kijken. Is het de moeite waard om te proberen?
Flashy schreef:
25-05-2025 11:14
Ik ben de vorige keer na een paar afleveringen gestopt met kijken. Is het de moeite waard om te proberen?
Ik vond het wel de moeite waard, maar daar kan jij heel anders over denken. Ik vind het dus lastig om daar iets over te zeggen.
Ik kijk ook, tenminste: ik heb genoten van vorig seizoen en heb afgelopen week de eerste aflevering gekeken.

Ik vind het leuk ook een stukje achtergrond te krijgen van wat er bij komt kijken om musical als vak te beoefenen, al hoewel 1 nummer zingen natuurlijk anders is dan een hele show draaien. Maar vorige keer zag je bijvoorbeeld duidelijk bij Gerard Joling duidelijk dat er meer nodig is dan kunnen zingen.

Vond het een leuke eerste aflevering, al hoewel ik aan sommige deelnemers een beetje moet wennen.
Zag wel irritatie bij Paul dat z'n mede jury-leden nu al zoveel sterren geven, omdat hij als enige niet meedoet aan de "we vinden elkaar allemaal zo gezellig dus prijzen elkaar de hemel in"-trend.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering. (Die moet ik nog terug kijken)
Wat vonden we van de laatste aflevering? Ik vond Marco geweldig!
Ik vond Marco ook geweldig. Hij speelde zijn rol heel goed en zingen kan hij sowieso.
Verder ben ik fan van Numidia en Emma. Die hebben allebei een geweldige stem.
Ik vond gisteren Patty de slechtste. Jammer dat Keizer eruit moest.
Ik ben fan van Janice, Rayen en Marco. Daar zie ik ook de meeste groeipotentie. Emma en Numidia kunnen erg goed zingen en dansen, maar acteren vind ik minder sterk.

Ook gisteren bij Emma die Elisabeth zong; natuurlijk klinkt het fantastisch en is het ontzettend knap dat ze ook zo presteerde ondanks dat ze heel ziek was. Maar zo'n rol als Elisabeth, dat past niet bij haar als 17-jarige. Ze mist de levenservaring om zo'n rol goed neer te zetten. En dat vind ik bij veel andere rollen van Emma eigenlijk ook.
Eindelijk Patty er uit. Janice vind ik erg leuk en verrassend steeds
Ja het werd echt tijd dat Patty eruit ging. De anderen zijn stukken beter.
Ja, de anderen groeien meer. Ik vond Emma wel veel beter matchen met haar rol. Rayen en Marco weer minder. Janice vond ik het beste deze week.
O leuk dat er een topic over Stars on Stage is. Ik vind het iedere keer weer verrassend leuk. Patty er eindelijk uit, ik heb niks met haar maar moet toegeven dat ze mij als persoon iedere keer weer meeviel. Emma gun ik de wereld, maar ze moet wel een rol krijgen die bij haar past, en dat geldt ook voor Numidia.
Ik vond de eerste aflevering echt de moeite waard en daarna ging het rap bergafwaarts.

Ik zou het veel leuker (en vooral ook eerlijker), vinden, als ze kandidaten selecteren die sowieso kunnen zingen.

Hoe wil je iemand "opleiden" tot musicalster als iemand niet kan zingen. Dat begrijp ik gewoon echt niet.

Emma is erg goed, toch vind ik bijvoorbeeld Numidia & Janice ook erg verrassend.
leeg_zakje schreef:
25-06-2025 13:38
Hoe wil je iemand "opleiden" tot musicalster als iemand niet kan zingen. Dat begrijp ik gewoon echt niet.
Wie vind je op dit moment dan niet goed kunnen zingen?

Aan de andere kant; er zijn ook goede zangers in de show die niet kunnen acteren. En weer mensen die meer acteer- dan zangtalent hebben.

Het is denk ik juist leuk om te zien dat mensen zich ontwikkelen in het programma, wat heb je aan een afvalrace met mensen die alles vooraf al kunnen? De cringe dat ze het niet meteen goed kunnen, dat is denk ik ook waarom mensen kijken. Vooral ook omdat het BN'ers zijn.
Pimpelmeesje87 schreef:
25-06-2025 14:12
Wie vind je op dit moment dan niet goed kunnen zingen?

Aan de andere kant; er zijn ook goede zangers in de show die niet kunnen acteren. En weer mensen die meer acteer- dan zangtalent hebben.

Het is denk ik juist leuk om te zien dat mensen zich ontwikkelen in het programma, wat heb je aan een afvalrace met mensen die alles vooraf al kunnen? De cringe dat ze het niet meteen goed kunnen, dat is denk ik ook waarom mensen kijken. Vooral ook omdat het BN'ers zijn.
Ik vond Rayen & Marco niet goed deze keer. Daarvoor Everon, Koen & Gallyon. Patty vond ik na de eerste aflevering ook niet goed meer.

Dat begrijp ik en zal altijd lastig zijn qua het selecteren van kandidaten. Voor een musicalster is kunnen zingen een vereiste, dus ik blijf er echt bij, dat ze kandidaten moeten selecteren die echt kunnen zingen.

Ik verwacht ook niet dat ze vooraf al alles kunnen, maar als je kan zingen heb je daarna nog een hoop te leren als het aankomt op een musicalster worden en dat zou ik graag in het programma willen zien.

Ik haak juist af vanwege die cringe. Ik zit elke aflevering ondertussen op mijn mobiel, omdat ik het zo saai vind allemaal.
Ik vind het wel echt leuk om te zien dat BN'ers uit een heel andere discipline ineens goed blijken te kunnen zingen.

Rayen & Marco hadden echt pech met de selectie van nummers/rollen. Ik denk dat hun acteerskills daarin ook tekort schoten, of ja, ze hadden te weinig coaching daarin gehad. Daardoor kwam het zingen ook minder goed uit de verf. Het gaat er natuurlijk om dat je de heilige drie tegelijk beheerst; zingen, acteren en dansen.

Emma is natuurlijk de gedoodverfde winnaar, maar stiekem hoop ik dat Janice wint. Zij had al een vooropleiding, en zij is gewoon heel stabiel goed. Ook ontwikkelt ze nog iedere week.

Stiekem hoop ik dat ze Marco nog weer zo'n lekkere rol geven als in Les Mis, want daarin vond ik hem echt steengoed.

Ik vind het soms ook cringe trouwens, maar ik kijk via Videoland dus alles wat saai is skip ik meteen.
Jammer dat ik, als groot musical fan, dit programma nu pas ontdek. Hoe dan?

Ik zag steeds filmpjes van Emma Kok op youtube. En daarom vanavond maar opgenomen en gekeken. En ook die van vorige week omdat ik hoorde dat Numidia Inspiratie had gezongen.
Nooit verwacht dat ik met plezier naar Marco Schuitemaker zou kijken!

En waar ik, zonder het programma gezien te hebben, ergens hoopte dat Emma zou winnen... Hoop ik ni stiekem dat Numidia wint. Wat een leuke vrouw!
Op Videoland kan je seizoen 1 terug kijken Kletskous11!

Ik was toen erg onder de indruk van olympisch schaatser Michel Mulder: https://www.rtl.nl/tv/fragmenten/video/ ... -omver-met

Denk dat het terecht was dat Marco eruit ging deze aflevering, maar wel jammer. Vond Numidia en Emma het beste.
Kletskous11 schreef:
28-06-2025 23:43
Jammer dat ik, als groot musical fan, dit programma nu pas ontdek. Hoe dan?

Ik zag steeds filmpjes van Emma Kok op youtube. En daarom vanavond maar opgenomen en gekeken. En ook die van vorige week omdat ik hoorde dat Numidia Inspiratie had gezongen.
Nooit verwacht dat ik met plezier naar Marco Schuitemaker zou kijken!

En waar ik, zonder het programma gezien te hebben, ergens hoopte dat Emma zou winnen... Hoop ik ni stiekem dat Numidia wint. Wat een leuke vrouw!
Marco Schuitmaker deed vorig jaar mee aan de verraders en daar zag ik dat hij veel leuker én intelligenter is dan ik van te voren dacht.
Ik heb echt genoten van het programma gisteren.
En ik ben echt fan van Numidia. Zo blij en enthousiast hoe zij in het leven staat.
Een prachtige stem. En nu fantastische dansmoves.
Die anderen waren ook super.
Maar ik hoop dat Numidia wint.
oorbel schreef:
29-06-2025 16:30
Ik heb echt genoten van het programma gisteren.
En ik ben echt fan van Numidia. Zo blij en enthousiast hoe zij in het leven staat.
Een prachtige stem. En nu fantastische dansmoves.
Die anderen waren ook super.
Maar ik hoop dat Numidia wint.
Numidia is leuk, kan goed zingen maar ik ben niet altijd enthousiast over de intensiteit van haar stem. Ergens las ik dat het eigenlijk al een uitgemaakte zaak is dat Emma Kok gaat winnen maar daar ben ik nog niet zo van overtuigd.
PoesMinoes schreef:
29-06-2025 16:52
Numidia is leuk, kan goed zingen maar ik ben niet altijd enthousiast over de intensiteit van haar stem. Ergens las ik dat het eigenlijk al een uitgemaakte zaak is dat Emma Kok gaat winnen maar daar ben ik nog niet zo van overtuigd.

Numidia kan goed zingen maar ik vind haar wel heel extravert en daar ga ik zelf wat minder goed op. Denk dat je om intieme rollen te kunnen spelen ook wel een andere kant van jezelf moet kunnen laten zien. Ben benieuwd of ze de kandidaten de komende weken nog even extra gaan uitdagen.

Het zou heel voor de hand liggend zijn als Emma wint. Het publiek is gek op haar. Ik moet ook denken aan publiekslieveling Michel Mulder, die toen vertelde dat ie een goedaardige tumor had. Op zo'n moment heb je natuurlijk een extra gunfactor van het publiek.

Ik hoop eigenlijk dat ze degene laten winnen die de grootste ontwikkeling heeft gemaakt en alle facetten het beste beheerst. Ik vind dat een 17-jarige daarin nog levenservaring mist om alle soorten rollen te beheersen (zoals Elisabeth), hoe goed ze ook is. Maar misschien verrast ze me nog in de komende weken. Ik denk eerlijk gezegd dat het redelijk vast ligt in welke volgorde deelnemers gaan afvallen. Het zal volgende week Rayen wel zijn vrees ik.
Ik vond de dame die gisteren een nr uit Evita deed echt fantastisch (ik ken haar niet).
En inmiddels ook haar versie van Ursula uit the little mermaid gezien en dat vond ik ook echt fantastisch!
Zou zij geen kans op de winst maken dan?
Gisteren was zij toch qua dansen wel echt de beste vond ik.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven