Napraat 2025.6 met geklets
donderdag 26 juni 2025 om 21:07
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 29 juni 2025 om 10:44
Lijkt me juist perfect weer om naar het strand te gaan itt het weer voor aankomende dagen.

Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 29 juni 2025 om 10:48
Facepalm als in: ik zei het verkeerd. Je geeft de ondervacht juist weer ruimte met plukken, dus facepalm.MrsM schreef: ↑29-06-2025 10:44Ik snap niet wat je hier nou mee wil zeggen, jij zegt in een eerder bericht toch "die ondervacht haal je er toch niet uit met scheren"
Daar reageer ik op als nee die miet je vgm zoveel mogelijk met rust laten toch?
Dan vind ik die facepalm wel een beetje raar, icm nou ja ieder zijn ding.
En ieder zijn ding mbt een ruwhaar wel of niet scheren.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zondag 29 juni 2025 om 10:51
Aahhh op die manier. Ik begreep het al niet.
Nou ja mijn voorkeur heeft wel plukken, echter dat is verre van de voorkeur van mijn honden. Die vinden dat echt vreselijk. Dus ja, dan is scheren een goeie 2e optie. Dat kan ik ook zelf dus dan zijn ze rustiger dan in een trimsalon. Het blijven toch Jackrussels natuurlijk...

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 29 juni 2025 om 12:27
zondag 29 juni 2025 om 12:37
zondag 29 juni 2025 om 18:09
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad Frizz. Mijn vader, Brabant woon achtig in het ZO, vond het vandaag goed te doen. En hij wist echt wel dat hij genoeg moest drinken, aankomende dagen. M.a.w.ik was te bezorgd. Ik hoop dat het voor liefhebbers fijn is en voor de minder liefhebbers een koel huis. Ik vind het hier prima. 37 schaduw nu.
zondag 29 juni 2025 om 18:18
Ik ben net terug van een paar dagen BE kust. Heerlijk gegeten en rondgestruind en gelogeerd in een hotel waar we al jaren graag komen. Ik gedij heel goed in deze temperaturen.
Mijn emmertje is leger en mijn kleerkast voller
Morgen start ik 'welgekleed en goedgemutst' aan nog twee giga drukke werkweken voor het wat rustiger wordt.
Mijn emmertje is leger en mijn kleerkast voller

maandag 30 juni 2025 om 08:34
Dit vind ik dan toch wel heerlijk hoor, buiten ontbijten terwijl achter mij de sproeier even aanstaat... hondjes lekker erbij.
Ik moet helaas wel zo gaan werken tot 20.00, een lange dag en met deze warmte heb ik het best zwaar. Maar anderen staan weer in de volle zon op een dak te werken denk ik dan maar. Die hebben het veel zwaarder.
Wel besloten om de komende dagen niet te koken maar gewoon een koude maaltijd te eten als iets van slaatje ofzo.
Ik moet helaas wel zo gaan werken tot 20.00, een lange dag en met deze warmte heb ik het best zwaar. Maar anderen staan weer in de volle zon op een dak te werken denk ik dan maar. Die hebben het veel zwaarder.
Wel besloten om de komende dagen niet te koken maar gewoon een koude maaltijd te eten als iets van slaatje ofzo.
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
maandag 30 juni 2025 om 08:39
Wij ook, helemaal geen zin in een zware maaltijd.MrsM schreef: ↑30-06-2025 08:34Dit vind ik dan toch wel heerlijk hoor, buiten ontbijten terwijl achter mij de sproeier even aanstaat... hondjes lekker erbij.
Mijn dag begon top: antibiotica vergeten in te nemen (bedacht ik mij toen ik al op de snelweg reed), toegangspas voor mijn werk lag nog thuis en koffie over mijn broek gemikt.
maandag 30 juni 2025 om 09:32
Maar goed dat ik pas later hier las, maar ik had gisteren een fijne dag op een Waddeneiland. Prachtig weer en echt een dag vakantie. Inclusief huurfiets en gloeiend hete patat. Beste dag! En als ik op het strand slaap, heb ik geen nachtmerries, dus ik denk dat ik de nieuwe burgemeester van Schier ga worden.
Si abra la puerta hay lobos.
maandag 30 juni 2025 om 09:43
Fijn!Rabarbara schreef: ↑30-06-2025 09:32Maar goed dat ik pas later hier las, maar ik had gisteren een fijne dag op een Waddeneiland. Prachtig weer en echt een dag vakantie. Inclusief huurfiets en gloeiend hete patat. Beste dag! En als ik op het strand slaap, heb ik geen nachtmerries, dus ik denk dat ik de nieuwe burgemeester van Schier ga worden.

Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

maandag 30 juni 2025 om 11:49
maandag 30 juni 2025 om 12:11
Knettergek. Ik zou er wat van zeggen.
Het is ijskoud in de Jumbo
Het is al zo’n gedoe met zo’n trekkarretje achter je aan. Mooie oplossing als je tijdelijk onthand bent, maar ik voel mij net wijlen mijn grootmoeder.
Geen bijzonderheden
maandag 30 juni 2025 om 12:12
Stomme buren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 30 juni 2025 om 12:39
Ik overweeg juist de aanschaf van zo'n karretje

Maar ja, mij past dat ook