Sinds wanneer hang jij hier rond?

maandag 30 juni 2025 om 20:30
Vanaf 1999 of 2000.
Vooral als meelezer, bij tijden ook gepost.
Heb meerdere nicks al gehad.
Één van mijn eerste herinneringen aan het forum is Zoyla. Was dat niet de vrouw die weleens foto's van haarzelf en vriend plaatste?
Gothic types?
Ik heb enorm meegeleefd met oa. Robo, Lamaatje, AnnA. Die tot het eindstadium van hun ziekte bleven schrijven.
En met IBI toen haar eerste man overleed.
Ik herinner me Eleonora nog heel goed, die mis ik echt. Zo'n lieve vrouw.
Veel gelachen om Elninjo/Redbulletje, Djoels.
En ook wel om Meds en BGB in de tijd van de BEO's.
Verdere herinneringen: digitalis/persephone, doddie, Frank.
Meegeschreven in het nachtbrakers topic rond 2008. Met Iri (ik hoop zó dat het goed met haar gaat!), Saartje, Soleil, etc. (als Mister Wasabi in de garage je iets zegt: komt uit dat topic).
Ik hang hier dus al zo'n 25 jaar rond en heel veel namen die worden genoemd zeggen me iets
Één van mijn eerste herinneringen aan het forum is Zoyla. Was dat niet de vrouw die weleens foto's van haarzelf en vriend plaatste?
Gothic types?
Ik heb enorm meegeleefd met oa. Robo, Lamaatje, AnnA. Die tot het eindstadium van hun ziekte bleven schrijven.
Meegeschreven in het nachtbrakers topic rond 2008. Met Iri (ik hoop zó dat het goed met haar gaat!), Saartje, Soleil, etc. (als Mister Wasabi in de garage je iets zegt: komt uit dat topic).
Ik hang hier dus al zo'n 25 jaar rond en heel veel namen die worden genoemd zeggen me iets

maandag 30 juni 2025 om 20:31
maandag 30 juni 2025 om 20:35
Klopt. Oogverblindende schoonheden uit de grachtengordel.Lavi schreef: ↑30-06-2025 20:30Vanaf 1999 of 2000.
Gothic types?
Ik hang hier dus al zo'n 25 jaar rond en heel veel namen die worden genoemd zeggen me iets![]()

maandag 30 juni 2025 om 20:38
Ja, Eleonora was echt een lieverd inderdaad. Jammer dat zij gestopt is.
Ik herinner me ook nog Bluesie die altijd zo fel kon reageren, Poezewoes, Tenderlover ( was een man), Zamirah die muzieklerares was. En Robo inderdaad.
Qwertu herinner ik me ook nog die net FV in de clinch lag regelmatig. En ik herinner me ook nog dat een forummer een vlog had hier.
HPL was op een gegeven moment echt aan het doordraaien met een blogwedstrijd. Ze had zwaar de pik op Nienke de Jong de toen mee deed met die wedstrijd.
Ik herinner me ook nog Bluesie die altijd zo fel kon reageren, Poezewoes, Tenderlover ( was een man), Zamirah die muzieklerares was. En Robo inderdaad.
Qwertu herinner ik me ook nog die net FV in de clinch lag regelmatig. En ik herinner me ook nog dat een forummer een vlog had hier.
HPL was op een gegeven moment echt aan het doordraaien met een blogwedstrijd. Ze had zwaar de pik op Nienke de Jong de toen mee deed met die wedstrijd.
maandag 30 juni 2025 om 20:39
maandag 30 juni 2025 om 20:40
maandag 30 juni 2025 om 20:42

maandag 30 juni 2025 om 20:42
Strikje schreef: ↑30-06-2025 20:38Ja, Eleonora was echt een lieverd inderdaad. Jammer dat zij gestopt is.
Vlog moet zijn weblog.
maandag 30 juni 2025 om 20:43
maandag 30 juni 2025 om 20:43
Oh sorry, ik heb het iets teveel afgekort. Ze woonde in Groningen maar (daar?) wel aan de grachtengordel. Volgens haar dan.
maandag 30 juni 2025 om 20:46
Nee. Toen ze terugkeerde onder de zoveelste nick, wilde ze onherkenbaar lijken en deed voorkomen alsof ze in de grachtengordel woonde en een hoop gebazel over de Zuid As maar zij viel altijd met de eerste post al door de mand.
Geen bijzonderheden
maandag 30 juni 2025 om 20:50
Huh?
Nickhinten mag bij E-N en bij B-M?
Heb ik de memo gemist?
Toen ik een keer hintte, dat El Ninjo dezelfde was als ... (alleen de voorletter genoemd notabene), ging iemand me berispen en staffen. Dat leverde me mijn allereerste ban allertijden op. Een heule dag, 24 uur, verstoken van het forum.
Legendarisch: de rubberen El Ninjo. (Prijs voor meest kindonvriendelijke topic van het jaar.)
Ik kon goed overweg met de Rotterdammert. Ooit een schattige babyfoto van zijn eerste kindje ontvangen.
Heb ik de memo gemist?
Toen ik een keer hintte, dat El Ninjo dezelfde was als ... (alleen de voorletter genoemd notabene), ging iemand me berispen en staffen. Dat leverde me mijn allereerste ban allertijden op. Een heule dag, 24 uur, verstoken van het forum.
Legendarisch: de rubberen El Ninjo. (Prijs voor meest kindonvriendelijke topic van het jaar.)
Ik kon goed overweg met de Rotterdammert. Ooit een schattige babyfoto van zijn eerste kindje ontvangen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.

maandag 30 juni 2025 om 20:54
Explorista schreef: ↑30-06-2025 20:50Huh?
Heb ik de memo gemist?
Inmiddels hebben beide nicks een permaban als ik me niet vergis. En dan mag het wel.
Wie bedoel je met B-M?
maandag 30 juni 2025 om 20:56
Oh god, ja dat was het. En dan had ze niet 4 maar 3 hoogbegaafde kinderen ofzo.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in