Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 717 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
biol schreef:
30-06-2025 20:24
Jaaaa!!
Ik heb nog een tijdje contact met haar gehad nadat ze al niet meer als Eleonora actief was. Is ook verwaterd..
Gek hoe er dingen in je geheugen blijven plakken :-)
Strikje schreef:
30-06-2025 20:25
Dat is dezelfde he.

Jaah. Dat weet ik. Maar emanina misschien niet.
biol schreef:
Ja dat was dezelfde volgens mij..
Ik kende alleen de naam redbulletje.
Geen motto
Purrmaid schreef:
30-06-2025 20:26
Jaah. Dat weet ik. Maar emanina misschien niet.
Precies.
Geen motto
Dat jullie dit allemaal zo oplepelen.
Wat een herkenning!
Gewoon _melon met login problemen
emanina schreef:
30-06-2025 20:27
Ik kende alleen de naam redbulletje.

Dat zeg ik. En dat is dezelfde als El Ninjo of el ninjoo (ik weet niet van iedereen van bijna niemand de exacte schrijfwijzen)
En was er niet ooit ook een luchtballonvaart voor de dochter van Zoyla bij elkaar gesponsord, toen deze aan het vechten was tegen kanker?
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Vanaf 1999 of 2000.
Vooral als meelezer, bij tijden ook gepost.
Heb meerdere nicks al gehad.

Één van mijn eerste herinneringen aan het forum is Zoyla. Was dat niet de vrouw die weleens foto's van haarzelf en vriend plaatste?
Gothic types?

Ik heb enorm meegeleefd met oa. Robo, Lamaatje, AnnA. Die tot het eindstadium van hun ziekte bleven schrijven.

En met IBI toen haar eerste man overleed.

Ik herinner me Eleonora nog heel goed, die mis ik echt. Zo'n lieve vrouw.

Veel gelachen om Elninjo/Redbulletje, Djoels.

En ook wel om Meds en BGB in de tijd van de BEO's.

Verdere herinneringen: digitalis/persephone, doddie, Frank.

Meegeschreven in het nachtbrakers topic rond 2008. Met Iri (ik hoop zó dat het goed met haar gaat!), Saartje, Soleil, etc. (als Mister Wasabi in de garage je iets zegt: komt uit dat topic).

Ik hang hier dus al zo'n 25 jaar rond en heel veel namen die worden genoemd zeggen me iets :)
Purrmaid schreef:
30-06-2025 20:29
Dat zeg ik. En dat is dezelfde als El Ninjo of el ninjoo (ik weet niet van iedereen van bijna niemand de exacte schrijfwijzen)
Ja en ik bedoelde dus dat ik alleen wist dat ze redbulletje heette en nog niet wist dat ze ook el ninjo als nick had 😄
Geen motto
biol schreef:
Ja dat was dezelfde volgens mij..
Ja. En zij stookte met de ramen en deuren open in de winter, onder de 24 graden was het (te) koud binnen. Maar op het eind nam ze opeens ijsbaden.
Lavi schreef:
30-06-2025 20:30
Vanaf 1999 of 2000.
Vooral als meelezer, bij tijden ook gepost.
Heb meerdere nicks al gehad.

Één van mijn eerste herinneringen aan het forum is Zoyla. Was dat niet de vrouw die weleens foto's van haarzelf en vriend plaatste?
Gothic types?

Ik heb enorm meegeleefd met oa. Robo, Lamaatje, AnnA. Die tot het eindstadium van hun ziekte bleven schrijven.

En met IBI toen haar eerste man overleed.

Ik herinner me Eleonora nog heel goed, die mis ik echt. Zo'n lieve vrouw.

Veel gelachen om Elninjo/Redbulletje, Djoels.

En ook wel om Meds en BGB in de tijd van de BEO's.

Verdere herinneringen: digitalis/persephone, doddie, Frank.

Meegeschreven in het nachtbrakers topic rond 2008. Met Iri (ik hoop zó dat het goed met haar gaat!), Saartje, Soleil, etc. (als Mister Wasabi in de garage je iets zegt: komt uit dat topic).

Ik hang hier dus al zo'n 25 jaar rond en heel veel namen die worden genoemd zeggen me iets :)
Klopt. Oogverblindende schoonheden uit de grachtengordel.
Ja, Eleonora was echt een lieverd inderdaad. Jammer dat zij gestopt is.

Ik herinner me ook nog Bluesie die altijd zo fel kon reageren, Poezewoes, Tenderlover ( was een man), Zamirah die muzieklerares was. En Robo inderdaad.

Qwertu herinner ik me ook nog die net FV in de clinch lag regelmatig. En ik herinner me ook nog dat een forummer een vlog had hier.

HPL was op een gegeven moment echt aan het doordraaien met een blogwedstrijd. Ze had zwaar de pik op Nienke de Jong de toen mee deed met die wedstrijd.
Lucy schreef:
30-06-2025 20:29
En was er niet ooit ook een luchtballonvaart voor de dochter van Zoyla bij elkaar gesponsord, toen deze aan het vechten was tegen kanker?
Daar ontstond een vette rel uit, omdat er bijna wat misging . De forummer die het regelde, kreeg de schuld.
Geen bijzonderheden
Renske schreef:
30-06-2025 20:35
Klopt. Oogverblindende schoonheden uit de grachtengordel.
Hm, dan haal ik iets door elkaar in mijn herinneringen, want degene die ik bedoel kwam uit Groningen. Heeft ook nog foto's van hun huis en uitzicht geplaatst in die tijd. Ik dacht echt dat dat Zoyla was.
Lavi schreef:
30-06-2025 20:40
Hm, dan haal ik iets door elkaar in mijn herinneringen, want degene die ik bedoel kwam uit Groningen. Heeft ook nog foto's van hun huis en uitzicht geplaatst in die tijd. Ik dacht echt dat dat Zoyla was.
Groninger grachtengordel wordt hier bedoeld.
Pieremachochel
Strikje schreef:
30-06-2025 20:38
Ja, Eleonora was echt een lieverd inderdaad. Jammer dat zij gestopt is.

Ik herinner me ook nog Bluesie die altijd zo fel kon reageren, Poezewoes, Tenderlover ( was een man), Zamirah die muzieklerares was. En Robo inderdaad.

Qwertu herinner ik me ook nog die net FV in de clinch lag regelmatig. En ik herinner me ook nog dat een forummer een vlog had hier.

HPL was op een gegeven moment echt aan het doordraaien met een blogwedstrijd. Ze had zwaar de pik op Nienke de Jong de toen mee deed met die wedstrijd.

Vlog moet zijn weblog.
Lavi schreef:
Dat klopt precies, dat was zij.
Geen bijzonderheden
Lavi schreef:
Oh sorry, ik heb het iets teveel afgekort. Ze woonde in Groningen maar (daar?) wel aan de grachtengordel. Volgens haar dan.
Renske schreef:
30-06-2025 20:43
Oh sorry, ik heb het iets teveel afgekort. Ze woonde in Groningen maar (daar?) wel aan de grachtengordel. Volgens haar dan.
Nee. Toen ze terugkeerde onder de zoveelste nick, wilde ze onherkenbaar lijken en deed voorkomen alsof ze in de grachtengordel woonde en een hoop gebazel over de Zuid As maar zij viel altijd met de eerste post al door de mand.
Geen bijzonderheden
2004.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Huh?
Nickhinten mag bij E-N en bij B-M?
Heb ik de memo gemist?

Toen ik een keer hintte, dat El Ninjo dezelfde was als ... (alleen de voorletter genoemd notabene), ging iemand me berispen en staffen. Dat leverde me mijn allereerste ban allertijden op. Een heule dag, 24 uur, verstoken van het forum.

Legendarisch: de rubberen El Ninjo. (Prijs voor meest kindonvriendelijke topic van het jaar.)

Ik kon goed overweg met de Rotterdammert. Ooit een schattige babyfoto van zijn eerste kindje ontvangen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Explorista schreef:
30-06-2025 20:50
Huh?
Nickhinten mag bij E-N en bij B-M?
Heb ik de memo gemist?

Inmiddels hebben beide nicks een permaban als ik me niet vergis. En dan mag het wel.

Wie bedoel je met B-M?
Purrmaid schreef:
30-06-2025 20:54
Inmiddels hebben beide nicks een permaban als ik me niet vergis. En dan mag het wel.

Wie bedoel je met B-M?
Badmeester gok ik.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
30-06-2025 20:46
Nee. Toen ze terugkeerde onder de zoveelste nick, wilde ze onherkenbaar lijken en deed voorkomen alsof ze in de grachtengordel woonde en een hoop gebazel over de Zuid As maar zij viel altijd met de eerste post al door de mand.
Oh god, ja dat was het. En dan had ze niet 4 maar 3 hoogbegaafde kinderen ofzo.
yasmijn schreef:
30-06-2025 20:56
Badmeester gok ik.

Gekke afko

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven