Singles unite, tweede editie 2025 deel 2

maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
maandag 30 juni 2025 om 19:50
Ik sluit me ook aan bij Peertjes,Idd_, rustig aan en dicht bij jezelf(proberen) te blijven..
Hier de voorbereidingen getroffen voor morgenavond , hij kwam zelf met een voorstel qua wie wat enzo meeneemt en zei zag je het zo een beetje voor je?
Ik weet niet wat ik mee maak, zo attent..
Desondanks toch weer beetje zenuwachtig weet niet waarom haha
Gezonde spanning denk ik..
Hier de voorbereidingen getroffen voor morgenavond , hij kwam zelf met een voorstel qua wie wat enzo meeneemt en zei zag je het zo een beetje voor je?
Ik weet niet wat ik mee maak, zo attent..
Desondanks toch weer beetje zenuwachtig weet niet waarom haha
Gezonde spanning denk ik..
maandag 30 juni 2025 om 20:01
maandag 30 juni 2025 om 22:59
Haha! Toevallig las ik onlangs dat zo'n 'tussenafstand' zelfs lastiger kan zijn dan echt lange afstand. En daar kan ik me eigenlijk wel iets bij voorstellen.
The impossible only takes a little longer
dinsdag 1 juli 2025 om 05:59
Ja Ik ook, nu ik er een nachtje over geslapen heb vind ik het niet zo'n goed idee... Hebben het er trouwens nooit over gehad hoe honkvast hij is. Ik woon op mijn droomplek en ga hier niet weg.
dinsdag 1 juli 2025 om 07:41
Dat is ook heel begrijpelijk!Attraverso schreef: ↑01-07-2025 05:59Ja Ik ook, nu ik er een nachtje over geslapen heb vind ik het niet zo'n goed idee... Hebben het er trouwens nooit over gehad hoe honkvast hij is. Ik woon op mijn droomplek en ga hier niet weg.

dinsdag 1 juli 2025 om 11:18
Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen!
Veel plezier alvast, Mimali!
En Attraverso, jammer van die laatste date. Best apart dat iemand uren met je wil doorbrengen als er geen klik is. De afstand met de andere man is natuurlijk wel een dingetje, maar ik denk toch: geef het een kans. Je hoeft niet meteen te trouwen of te verhuizen. Wat nu als dit die ene superleuke man is.
Idd_ : rustig aan en luister naar je gevoel. Dat zit daar niet voor niets.
Ik heb ook weer een update: ik heb dit weekend zowaar een man 'in het wild' ontmoet!
Ik was een weekendje weg (inclusief twee feestavonden), en op de laatste avond sprak hij me aan bij de bar. Dat was eigenlijk meteen gezellig, en voor ik het wist had ik de hele avond met hem doorgebracht. Mijn groepje een beetje laten zitten (maar ze vergaven het me gelukkig
).
Na het feest bracht hij me ‘thuis’ en hebben we buiten nog lang zitten praten (en oké, ook een klein beetje gezoend) tot het licht werd. We hebben echt al veel onderwerpen aangeraakt en het was echt gezellig. Wat ik vooral leuk vond was dat hij zei meteen zei dat het voor hem geen eenmalig dingetje was en dat hij me na het weekend graag weer wilde zien. En gisteren stuurde hij al vijf data waarop hij kan. Ik hou wel van een man die initiatief neemt. Ben vooral ook wel heel benieuwd naar hoe hij nuchter is
(want dat waren we allebei niet helemaal).
Kleine complicatie: donderdag heb ik ook een tweede date gepland met mijn Breezeman van laatst (waar ik ook al mee had gezoend), dus nu zit ik ineens met twee leuke mannen en eigenlijk hou ik daar helemaal niet van. Ik ben wel echt nieuwsgierig naar allebei en het voelt nog te vroeg om te ‘kiezen’. Ik ken ze immers allebei nog amper. Dus ik ga allebei die dates maar aan en dan hoop ik snel duidelijkheid te voelen. Ook wel zo netjes naar de mannen.
Het kan toch snel verkeren, zo heb je niemand, en zo heb je er twee.
Veel plezier alvast, Mimali!
En Attraverso, jammer van die laatste date. Best apart dat iemand uren met je wil doorbrengen als er geen klik is. De afstand met de andere man is natuurlijk wel een dingetje, maar ik denk toch: geef het een kans. Je hoeft niet meteen te trouwen of te verhuizen. Wat nu als dit die ene superleuke man is.
Idd_ : rustig aan en luister naar je gevoel. Dat zit daar niet voor niets.
Ik heb ook weer een update: ik heb dit weekend zowaar een man 'in het wild' ontmoet!
Na het feest bracht hij me ‘thuis’ en hebben we buiten nog lang zitten praten (en oké, ook een klein beetje gezoend) tot het licht werd. We hebben echt al veel onderwerpen aangeraakt en het was echt gezellig. Wat ik vooral leuk vond was dat hij zei meteen zei dat het voor hem geen eenmalig dingetje was en dat hij me na het weekend graag weer wilde zien. En gisteren stuurde hij al vijf data waarop hij kan. Ik hou wel van een man die initiatief neemt. Ben vooral ook wel heel benieuwd naar hoe hij nuchter is

Kleine complicatie: donderdag heb ik ook een tweede date gepland met mijn Breezeman van laatst (waar ik ook al mee had gezoend), dus nu zit ik ineens met twee leuke mannen en eigenlijk hou ik daar helemaal niet van. Ik ben wel echt nieuwsgierig naar allebei en het voelt nog te vroeg om te ‘kiezen’. Ik ken ze immers allebei nog amper. Dus ik ga allebei die dates maar aan en dan hoop ik snel duidelijkheid te voelen. Ook wel zo netjes naar de mannen.
Het kan toch snel verkeren, zo heb je niemand, en zo heb je er twee.
dinsdag 1 juli 2025 om 11:37
Care, you go girl! Heel leuk. Nu moet je nog kiezen ook! Zijn de mannen allebei in voor een relatie voor zover je weet? Ik zou geloof ik wel de tweede date doen je al met die breeze man, tenzij je al zeker weet dat je die ander leuker vindt.
Attraverso, ik zou het geloof ik ook niet uitsluiten die man op afstand. Ja het is ver, maar waar een wil is, is een weg? Maar goed, dit geldt voor mij. Het is al moeilijk genoeg om een echte klik met iemand te hebben. Misschien is hij wel heel flexibel.
Heeft de laatste date nog geen spijt?
Ik heb contact met 1 van de 3 mannen maar hij wil bellen voor het maken van een afspraak. Ik haat bellen. Dus we lopen een beetje vast, hij doet wat dominant daarin. En als ik ergens niet tegen kan….
Attraverso, ik zou het geloof ik ook niet uitsluiten die man op afstand. Ja het is ver, maar waar een wil is, is een weg? Maar goed, dit geldt voor mij. Het is al moeilijk genoeg om een echte klik met iemand te hebben. Misschien is hij wel heel flexibel.
Heeft de laatste date nog geen spijt?
Ik heb contact met 1 van de 3 mannen maar hij wil bellen voor het maken van een afspraak. Ik haat bellen. Dus we lopen een beetje vast, hij doet wat dominant daarin. En als ik ergens niet tegen kan….
dinsdag 1 juli 2025 om 11:55
Wat ontzettend leuk Care dat je iemand hebt ontmoet in het wild! Dat is toch wel veel fijner (en ongedwongen) lijkt mij dan via een datingsite. Echt heel leuk! Lijkt mij ook wel ingewikkeld om met beide op date te gaan haha maar ik zou het gewoon doen en daarna een keus maken. Moet je geen keuzestress krijgen daarna haha!
Gatsie dat is vervelend Emmely! Vooral hij zijn zin wil doordrijven, daar zou ik al helemaal geen zin in hebben maar ik kan er dan ook heel slecht tegen als iemand gaat pushen
Alvast heel veel plezier vanavond Mimali! Maar dat gaat vast helemaal goed komen
Hier staat nog geen date gepland. Ik ben er achter gekomen dat ik het liefst vrij last minute iets plan (maximaal 2 dagen van te voren), anders heb ik veel te veel tijd om zenuwachtig te worden én na te denken
. Maar ik heb nog steeds 4 lopende gesprekken, nog niet één waar ik hartstikke enthousiast van wordt maar ze lopen lekker en ik ben er ook wel achter dat online contact niets zegt. Eentje heb ik eind vorige week gevraagd om af te spreken maar hij vond dat te snel, wich is fine! Als hij één deze dagen geen poging doet, doe ik dat wel
En nog eentje die vroeg na 10 zinnen al of we konden afspreken, dat ging mij iets te snel haha maar wellicht dit weekend. De andere twee hebben nog niet aangestuurd op een date, wat ook meer dan prima is! Anders wordt mijn nu nog rustige weekend een mega druk date weekend
Gatsie dat is vervelend Emmely! Vooral hij zijn zin wil doordrijven, daar zou ik al helemaal geen zin in hebben maar ik kan er dan ook heel slecht tegen als iemand gaat pushen

Alvast heel veel plezier vanavond Mimali! Maar dat gaat vast helemaal goed komen

Hier staat nog geen date gepland. Ik ben er achter gekomen dat ik het liefst vrij last minute iets plan (maximaal 2 dagen van te voren), anders heb ik veel te veel tijd om zenuwachtig te worden én na te denken

dinsdag 1 juli 2025 om 12:28
Attraverso, ik zou het denk ik toch ook een kans geven. Of misschien als dat lukt van tevoren eens peilen hoe hij erin staat wat betreft de afstand. Wie weet is hij wel de match made in heaven.
Mimali, wat klinkt dat weer goed. Ben benieuwd naar jullie date vanavond.
Emmely, als jij niet wil bellen dan heeft hij daar zich bij neer te leggen. Vervelend dat dominante. Als dat doorgaat dan wordt dat wel een afknapper natuurlijk.
Care, heel leuk! Al is het een beetje ingewikkeld ja, ik date ook nooit meerdere mannen tegelijk. Maar het is eenmaal zo gelopen dus voor nu even go with the flow, denk ik.
Pupke, ook zo goed bezig! Ben benieuwd hoe het verder loopt en naar je dates als die gaan komen!
Peertjes, ik probeer idd dichtbij mijn gevoel te blijven. Maar het onrustige en niet in m'n vel zitten blijft het lastig maken. Het de tijd geven gaat sowieso al gebeuren aangezien hij weinig tijd heeft om af te spreken. Hij stelde nu voor over twee weken. Dat vond ik dan weer een beetje te veel van het goede haha. Hij heeft een druk leven dus ik moet daar wel over nadenken of dat gaat werken, stel dat het serieus zou worden.
Mimali, wat klinkt dat weer goed. Ben benieuwd naar jullie date vanavond.
Emmely, als jij niet wil bellen dan heeft hij daar zich bij neer te leggen. Vervelend dat dominante. Als dat doorgaat dan wordt dat wel een afknapper natuurlijk.
Care, heel leuk! Al is het een beetje ingewikkeld ja, ik date ook nooit meerdere mannen tegelijk. Maar het is eenmaal zo gelopen dus voor nu even go with the flow, denk ik.
Pupke, ook zo goed bezig! Ben benieuwd hoe het verder loopt en naar je dates als die gaan komen!
Peertjes, ik probeer idd dichtbij mijn gevoel te blijven. Maar het onrustige en niet in m'n vel zitten blijft het lastig maken. Het de tijd geven gaat sowieso al gebeuren aangezien hij weinig tijd heeft om af te spreken. Hij stelde nu voor over twee weken. Dat vond ik dan weer een beetje te veel van het goede haha. Hij heeft een druk leven dus ik moet daar wel over nadenken of dat gaat werken, stel dat het serieus zou worden.
dinsdag 1 juli 2025 om 13:37
Soms loopt het even zo toch? Ik heb ook 2 weken tussen de dates met de Breezeman zitten. Als ik iemand heel leuk vindt, maak ik diegene echt wel prioriteit. Maar dat doe ik niet gelijk voor iemand met wie ik één date heb gehad. Dan doe ik mn best, maar soms is het dan even niet anders. Ik zie de man van afgelopen weekend wrs ook pas eind volgende week.Idd_ schreef: ↑01-07-2025 12:28Peertjes, ik probeer idd dichtbij mijn gevoel te blijven. Maar het onrustige en niet in m'n vel zitten blijft het lastig maken. Het de tijd geven gaat sowieso al gebeuren aangezien hij weinig tijd heeft om af te spreken. Hij stelde nu voor over twee weken. Dat vond ik dan weer een beetje te veel van het goede haha. Hij heeft een druk leven dus ik moet daar wel over nadenken of dat gaat werken, stel dat het serieus zou worden.
Ja inderdaad go with the flow. Ik heb dit niet zo gepland, dus het is maar even zo. Ik denk dat één date met allebei vast al veel helderheid gaat geven.
dinsdag 1 juli 2025 om 14:12
Wat een positieve verhalen allemaal!
Je gaat lekker hé Pupke haha
Zwemmen ga ik niet doen hoor Emmely vind ik nog te spannend gelijk in bikini, gelukkig is het water daar afgekeurd
Idd _zo jammer dat de onrust blijft.. kan hij echt niet eerder, misschien even wat korter? Wellicht dat dat wat rust brengt als je hem weer gezien hebt..
Care wat leuk zomaar in het wild..ben benieuwd en ook naar je tweede date..
Zwemmen ga ik niet doen hoor Emmely vind ik nog te spannend gelijk in bikini, gelukkig is het water daar afgekeurd
Idd _zo jammer dat de onrust blijft.. kan hij echt niet eerder, misschien even wat korter? Wellicht dat dat wat rust brengt als je hem weer gezien hebt..
dinsdag 1 juli 2025 om 14:45
Care, ik verwacht niet dat hij meteen alles opzij zet o.i.d. om mij te kunnen zien. Wel was het zo dat hij eerder aangaf wel sneller te willen afspreken. Toen ik paar dagen later concreet vroeg of hij al een dag in gedachten had, werd het over twee weken pas. Is voor iedereen weer anders toch, ik vind het wel een tijdje duren maarja.
dinsdag 1 juli 2025 om 14:51
Hij zei nu dat het misschien kan, idd wat eerder en korter, maar wel nadat ik die vraag stelde. Ik wil ook weer niet dat hij dat doet omdat ik dat zo nodig wil. Maar op het juiste moment eens bespreken.
dinsdag 1 juli 2025 om 14:54
dinsdag 1 juli 2025 om 16:25
Haha daar had ik niet aan gedacht Mimali. Snap ik. Maar neem niet aan dat je volledig bedekt bent met die hitte. Maar is idd anders. Wat jammer trouwens dat het water is afgekeurd! Voor de andere strandgasten dan 
Pupke begrijp het helemaal, ik houd ook van spontane acties. Benieuwd hoe jouw weekend gaat lopen, kan dus alle kanten op!
En idd, het lijkt me juist wel relaxed over 2 weken… maar nu hij , kort , eerder kan natuurlijk ook fijn. Zou daar niet te veel achter zoeken, het was toch ook jouw wens om eerder af te spreken? En hij reageert daar positief op, dus dan niet bespreken of hij het alleen doet omdat jij het vroeg. Dat wordt wel erg ingewikkeld, en is vlg mij helemaal niet nodig.
Pupke begrijp het helemaal, ik houd ook van spontane acties. Benieuwd hoe jouw weekend gaat lopen, kan dus alle kanten op!
En idd, het lijkt me juist wel relaxed over 2 weken… maar nu hij , kort , eerder kan natuurlijk ook fijn. Zou daar niet te veel achter zoeken, het was toch ook jouw wens om eerder af te spreken? En hij reageert daar positief op, dus dan niet bespreken of hij het alleen doet omdat jij het vroeg. Dat wordt wel erg ingewikkeld, en is vlg mij helemaal niet nodig.
dinsdag 1 juli 2025 om 16:30
dinsdag 1 juli 2025 om 16:31
Nee maar dan toch liever in een leuk jurkje of rokjeEmmely schreef: ↑01-07-2025 16:25Haha daar had ik niet aan gedacht Mimali. Snap ik. Maar neem niet aan dat je volledig bedekt bent met die hitte. Maar is idd anders. Wat jammer trouwens dat het water is afgekeurd! Voor de andere strandgasten dan
dinsdag 1 juli 2025 om 16:34
Wat jammer dat het water is afgekeurd, je kan er gewoon in met een jurkje en hij in z'n korte broekMimali schreef: ↑01-07-2025 14:12Wat een positieve verhalen allemaal!
Ik wens je een heel leuke avond Mimali!
dinsdag 1 juli 2025 om 16:47
dinsdag 1 juli 2025 om 18:28

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in