Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2694 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Het is inderdaad warm.doe wat h.h. klusjes en verder rustig aan .
Ben ook echt niet van plan mij druk te maken. Al moeten wij morgen wel weer weg.
Gevulde koelbox en airco in de auto.
En zo moet het gaan lukken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Lize van harte gefeliciteerd 🎁

Bij jullie ook warm begrijp ik.
Wij doen het ook nog steeds rustig aan. Boekje lezen in de schaduw en wat afkoelen in het meer. Veel gekker wordt het hier niet 😅

Fijne dag 👋🏻
Liz van harte ❤️❤️
Goedemorgen,

Het is nu nog lekker koel,heb alles tegen elkaar open staan.
Ik vind het heerlijk maar heb wel meer last van pijn op de borst dus ik doe het rustig aan deze dagen.

Fijne dag allemaal!
Dat is niet fijn coetje, hou jezelf maar goed in de gaten en doe het rustig aan, zeker morgen en overmorgen..
Zou ik ook doen coetje rustig aan met deze temperatuur.

Mooie verjaardag gehad Liz?

Wij zijn nog even naar Apeldoorn op en neer gereden. Ben de auto amper uit geweest. Is ook maar n klein eindje drie kwartier heen en zelfde terug.
Thuis nog n was opgeruimd n witte was zit er nu in.
Morgen weer n rustig dagje. Dat blijft deze week ook zo. Beetje aanpassen aan het weer.
Fijne avond ❤️
Ik kan het goed uithouden in het zwembad hoor en weet gewoon dat ik het rustig aan moet doen.🤣
Is ook zo coetje doen wij ook als senioren. Morgen blijven we binnen. En de rest van de week maar kijken. Ik heb onder voorbehoud met mijn nichtje en de kleine afgesproken om als de kleine het middag slaapje uit heeft om even samen weg te gaan.
Pas Donderdag dan zou het iets minder warm zijn.
We wachten af hoe het loopt deze week.tot nu toe geen klachten over het weer.
Goedemorgen,

Ik lag om 8u al in het zwembad,toen was het achter het huis in de shaduw al 34 graden🌞
Daarna even wat extra fruit en drinken gehaald.
Veel meer dan wat afkoelen komt er vandaag niet meer uit mijn handen.

Pas goed op jullie zelf vandaag😍
Ik kan alleen de hele dag wel slapen.ga zo even op bed liggen.slaap ik zo n uurtje weg.heerlijk.
Ik word ook loom van dit weer,en moe van het slaapgebrek😁 heb wel lekker hele middag in het zwembad liggen dobberen dus geen last van de warmte.
Het was hier vanmiddag om 15u 41.9 graden in de schaduw.
Toch slaap ik elke nacht goed coetje. Afkloppen niet te overmoedig worden😅

Ben niet buiten geweest vandaag heb net als gisteren kleine huishoudelijke karweitjes. Vanmiddag kort op bed gelegen niet geslapen.
En wat er morgen gaat gebeuren zien we morgen wel weer.
Fijne avond❤️
Ik moest vanmorgen om 10.30 bloed prikken in Bad Bentheim, daar gaf de thermometer buiten 38 graden aan 🥵 gelukkig was ik er ook zo weer weg. Wederom wel weer wat jammer dat je in totaal 50 minuten in de auto zit voor 10 minuten aanmelden en bloed prikken met deze hitte :whip: maar goed ooit ga ik dat vast normaal vinden. :roll:
Op de terugweg langs de aldi geweest, meteen ook flessen en glas weggebracht en daarna niks meer. Voor ik vertrok heb ik nog stofgezogen en de was en afwasmachine ingepakt en aangezet.
Goedemorgen,

Liz,jij had nog best een drukke dag!

Ik ga zo met middelste naar de tandarts,als hij daar binnen is ga ik even boodschapje doen bij het winkelcentrum ernaast.
Vanmiddag voornamelijk afkoelen in het zwembad denk ik.

Fijne dag!
Goedemorgen .ik neem aan dat er airco in je auto zit Liz.
Dat is n eind rijden voor bloedprikken.

Weer prima en vast geslapen wel fijn. Want ik lees en hoor dat veel mensen niet kunnen slapen met deze hitte.
Hier moet je online n afspraak maken tijd en datum kun je zelf bepalen.

Fijne dag en maak er nog n mooie dag van.🌹
Goedemorgen.
Ik heb de was en afwasmachine al ingepakt en aangezet, zoon weggebracht, was gevouwen en nu even zitten en wat extra drinken nu het nog mag. Vanaf 10 uur mag dat niet meer ivm de gezonddheidscheck bij de sportschool straks.
Zal mij benieuwen hoe het bevalt; ik gok dat ik de komende 4 weken regelmatig vloek en dat het daarna beter word, hopelijk met als kers op de taart een zichtbaar resultaat bij de 2e check.

Vriend belde net dat hij toch weer een buikpijnaanval had gehad gisterenavond en vanmorgen en misselijk was, hij gaat zich dus morgen melden in het zh. Laat ze het maar verder onderzoeken nu hij nog steeds last heeft ondanks de verlengde antibioticakuur. Ben blij dat hij zelf ook inziet dat dit gebeuren moet ongeacht of dat uitkomt op het werk of niet en jammer dan dat hij dit jaar sowieso al 2 operaties op de planning heeft staan waardoor hij in totaal nog 12 weken uit gaat vallen, het is niet dat hij er op zit te wachten ofzo.
Dat is naar voor vriend Liz! Goed dat hij zich gaat melden voor verder onderzoek.

Chris,fijn dat je zo goed kunt slapen!! Die rust heeft je lijf toch nodig.

Ik heb net de woningbouw gebeld,vorig jaar al aangevraagd om een airco te plaatsen,dat mocht maar met unit achter het huis,dat gaat bij mij niet ivm aanbouw maar ik wil er wel 1😁 wordt vervolgd dus.
Ja het zit vriend echt niet lekker en dat zegt wat bij hem, dus ik hoop maar dat het niks geks is..
Coetje dat zou fijn zijn ja als je airco kunt krijgen, hopelijk word er een oplossing gevonden om dat ding toch te kunnen plaatsen.

Ik heb 2 uur en een kwartier bij de sportschool gezeten, tot mijn verbazing was het vochtgehalte echt in de rood en dat terwijl ik eerder te weinig dan te veel drink :huh:
Ze vertelde dat dat o.a. te maken kan hebben met een mineralen of vitamine tekort en gaf aan dat het goed zou zijn om dat te laten prikken, toevallig word dat al meegenomen bij de endocrynoloog dus dat komt goed.
Qua vet zat ik maar 7 % te hoog, dus dat viel me mee. Mijn spieren moeten wel echt dringend versterkt worden, maar dat wist ik al lang natuurlijk.. kan ook niet anders met mijn geschiedenis.

Ze heeft alle apparaten uitgelegd en ingesteld op mij en ik moest op elk apparaat een krachttest doen om het gewicht te bepalen. Daarna heeft ze me nog wat oefeningen op de mat voor thuis voor gedaan en uit laten voeren en tot slot heeft ze me toen de eerste trainingsronde laten uitvoeren.
Goedemorgen.ja dan zit er bij vriend toch iets niet goed Liz .moeten ze hem goed onderzoeken.

Was jij kapot na dat gesprek en onderzoek?

Airco met n buiten unit mag bijna nooit bij n huurwoning. Als er een iemand er een plaatst wil de rest ook.
Ik heb er een en het is ideaal.maar ik heb al zo lang dat ik bang ben dat ie ook n keer niks meer doet.
Het is nu n stuk koeler geworden. Dus vandaag heb ik m niet nodig.😅
Vanmiddag ga ik weg naar mijn nichtje met dat kleine grietje.
Fijne dag🍀
Veel plezier Chris! 😍

Liz,chapeau voor jou en je pt! Ga je dit 1x per week doen?
En is vriend naar het ziekenhuis? Ik zal voor jullie duimen.

Hier hebben meerdere huizen een airco,bij de hoekhuizen staat de unit aan de zijkant en halverwege het huis hangt dan ook zo'n unit.Mijns inziens maakt dat geen verschil,deze zie je ook zitten.Bij mij zou je dan een unit in de voortuin zien staan,met een mooie bak eromheen.Daar gaat de discussie nu over😁
Ze gaan in het najaar onze huizen verduurzamen,als ze daar mee klaar zijn laat ik een airco plaatsen.En anders mag de meneer van de woningbouw hier lekker zelf eens gaan slapen in de hitte🤣

Ik moet naar de poh vanmiddag en verder rustig aan.
Hopelijk heb je wat aan je gesprek bij de poh coetje en chris hopelijk heb je genoten bij je nichtje van de kleine meid 😃

Chris ik heb het goed gevoeld vannacht en vandaag ja dat ik goed wat gedaan heb bij de fitness, maar dat hoort er bij in het begin natuurlijk.
Coetje ik ga dit nu 3 keer per week doen en daarnaast dan nog 1 keer per week aan de apparaten bij de fysio omdat dat nou eenmaal nog moet.
De aquagym staat nu stop ivm de zomervakantie en ik heb de fysio dus van 2 naar 1 keer per week teruggeschroeft zodat ik gewoon nog 4 dagen per week Sport zoals ik gewend was, alleen dan dus nu wat hoger Niveau en met 1 op 1 begeleiding.

Het is ook echt wel heel erg dringend nodig om mijn spieren op te bouwen want mijn biometrische leeftijd durf ik hier niet eens op te schrijven, maar je kunt denken aan Chris haar leeftijd en nog wat jaartjes er bij op terwijl ik de jongste hier ben en chris de oudste :-$
Vriend is idd naar het zh geweest, ze hebben bloed en urine onderzocht, een echo en een foto gemaakt. Nu denkt de arts dat het een verstopping is door verkleving van de daumen na de blinde darmoperatie van februari, dat schijnt soms te gebeuren.
Hij heeft nu laxeer meegekregen en dan moet het weg zijn. De arts vind het ondanks deze diagnose wel verstandig om een darmspiegeling te maken, daarvoor krijgt vriend nog een oproep.
Ik zou mijn biometrische leeftijd niet willen weten🤣🤣
Heb wel lekker een stukje gefietst vandaag.

Fijn dat ze bij vriend toch even verder zoeken Liz!

Chris,genoten van je dagje uit met die kleine?😍
Ik ben juist zo geschrokken van mijn biometrische leeftijd dat het me extra motiveert om mijn best te doen bij de fitness. Fijn ook dat ze elke 4 weken zo'n bodycheck en krachttest doen zodat je ziet dat er wat veranderd in je lijf ook al zie je dat ms niet meteen aan de buitenkant of op de weegschaal.
Oh wat is ze leuk nu sat kleine grietje.niet meer eenkennig.
Ik hoðield even afstand niet gelijkvan hallo schatje en haar overladen met vragen .heel rustig aan had nog n boekje met stickers mee genomen. En het begoner. Mee dat ik mee naar haar slaapkamer moest om de kleurstiften te zoeken , en niet veel later vroeg ze of ze bij mij op schoot mocht zitten.en ineens was het ijs gebroken .🤣

Mijn biometrische leeftijd zou ver verde 100 zijn zo stijf en wankel ben ik momenteel.
Maar heb ook twee weken geen Fysio gehad.de eerste kwam er van zijn kant iets tussen en kon ik wel naar n ander. En deze week was het mij te warm en te vermoeiend.
Volgende week weer met frisse moed.al heb ik vandaag nog wel gelopen .
En dat gaat morgen ook wel gebeuren .we gaan morgen al op tijd weg fijne avond 🌹

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven