Sinds wanneer hang jij hier rond?
maandag 30 juni 2025 om 21:02
Zij heeft FV toch gestalkt?
En er was ook een Suusss, heel vaak te vinden in de bar en FV liep weg met haar.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

maandag 30 juni 2025 om 22:56
biol schreef: ↑30-06-2025 19:52Ik schrijf hier al sinds ik kan typen volgens mij.. Echt alles heb ik hier meegemaakt en gedeeld en hebben “jullie” mij door hele zware dingen heen geholpen.
De geboortes van mijn kinderen, het overlijden van mijn beide ouders. (Vooral met het overlijden van mijn moeder heb ik hier enorm veel steun en warmte ontvangen)
Nachtenlang als ik wakker was bij mijn kind in het ziekenhuis was er hier wel iemand die met me mee waakte..
Ik heb hier zulke dierbare vriendschappen opgebouwd. Mensen die ik nu nog steeds met regelmaat zie en zo goed als dagelijks spreek..
Ik was een van de harde kern slimme meiden die op hun toekomst voorbereiden.. veel van die meiden spreek ik nog. En van die groep waren er bijvoorbeeld ook een aantal op de uitvaart van mijn moeder.. (ik krijg de tranen in mijn ogen als ik er aan denk)
Maar ook zo veel lol en plezier hier.. idd schuimspekkie, de wet van wuiles (die nog altijd van toepassing is)
Hilarische gesprekken en onderwerpen, pittige discussies waar we elkaar echt echt niet konden vinden..
Mijn man roept nog steeds bij gekke vraagstukken: wat vindt het Viva forum??

dinsdag 1 juli 2025 om 01:21
Nou zeg dat wel. Op een meeting stelde ze serieus voor dat we samen op de wc suïcide konden plegen incl garantie dat het zou lukken zie liet zien wat ze mee had genomen ervoor. Ik denk aangezien ik hier toen wel eens schreef over mijn depressieve klachten. Haast verbaasd dat ik nee zei.canis-felis schreef: ↑30-06-2025 19:44Yep. Heeft ze ook gezeten volgens mij. Het is in ieder geval ongeveer het eerste beeld dat bij me opkomt als ik die naam zie, of alleen het horen zeggen heeft me het al doen visualiseren.
Daar was psychisch het een en ander mee, toch?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 1 juli 2025 om 01:34
Biol jij was inderdaad bij die utrecht meeting.
Er schreef hier iemand met ik meen ook in de nicknaam het woord zwerver in voor. Ze was ook dakloos.
Een hele, zo leek het, lieve vrouw die ooit nog eens in paniek berichtte dat ze zich weer in de wc zich had opgesloten in de trein om onder een boete uit te komen.
Volgens mij was ze oprecht en vroeg ook nooit om hulp of geld. Soms was ze er maanden niet maar de laatste jaren heb ik haar niet meer gelezen benieuwd hoe het nu met haar gaat.
Er schreef hier iemand met ik meen ook in de nicknaam het woord zwerver in voor. Ze was ook dakloos.
Een hele, zo leek het, lieve vrouw die ooit nog eens in paniek berichtte dat ze zich weer in de wc zich had opgesloten in de trein om onder een boete uit te komen.
Volgens mij was ze oprecht en vroeg ook nooit om hulp of geld. Soms was ze er maanden niet maar de laatste jaren heb ik haar niet meer gelezen benieuwd hoe het nu met haar gaat.
ibiopviva wijzigde dit bericht op 01-07-2025 11:14
2.71% gewijzigd
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 1 juli 2025 om 07:17
Oh en het ruiltopic! Waar echt de meest gekke dingen geruild werden. En er spontane dates ontstonden omdat sommige spullen niet zomaar opgestuurd konden worden.. dat was geweldig.
Is uiteindelijk de das omgedaan omdat mensen ineens geld wilden hebben voor spullen en dat nou net niet de bedoeling was.
Is uiteindelijk de das omgedaan omdat mensen ineens geld wilden hebben voor spullen en dat nou net niet de bedoeling was.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 1 juli 2025 om 07:31
dinsdag 1 juli 2025 om 07:34
Help Djoels de Kram(p)fors door. Is idd al voorbij gekomen.
Ook een Pluviofiel
dinsdag 1 juli 2025 om 10:49
dinsdag 1 juli 2025 om 10:50
Ik ben volgens mij ook nog een keer bij jou thuis geweest om je iets te brengen van het ruilforum..IBIopviva schreef: ↑01-07-2025 01:34Biol jij was inderdaad bij die utrecht meeting.
Er schreef hier iemand met ik meen ook in de nicknaam het woord zwerver in voor.
Een hele, zo leek het, lieve vrouw die ooit nog eens in paniek berichtte dat ze weer in de wc zich had opgesloten in de trein om onder een boete uit te komen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 1 juli 2025 om 10:54
Oh ja, heb ik ook nog van alles geruild. Volgens mij nog een broek met Marels. En wimper crème met Eindeloos (of zoiets?), zij is daarna beetje raar gaan doen (niet naar mij, op het forum).biol schreef: ↑01-07-2025 07:17Oh en het ruiltopic! Waar echt de meest gekke dingen geruild werden. En er spontane dates ontstonden omdat sommige spullen niet zomaar opgestuurd konden worden.. dat was geweldig.
dinsdag 1 juli 2025 om 11:07
Ik denk dat het 2000 was, toen we op het werk internet kregen. Ben tussendoor wel een hele tijd afwezig geweest en heb uiteindelijk een nieuwe nick aan moeten maken.
Ik herinner me uit die begintijd vooral Allehensaandesk, Hanskamp en Pippi
Er waren er nog veel meer, maar mijn hersenen hebben besloten om het verval te laten beginnen door namen te vergeten.
Ik herinner me uit die begintijd vooral Allehensaandesk, Hanskamp en Pippi

Er waren er nog veel meer, maar mijn hersenen hebben besloten om het verval te laten beginnen door namen te vergeten.
dinsdag 1 juli 2025 om 11:52
Ik mis Rik en Lotte ook. En daarnaast ook veel andere leuke/fijne forummers zoals Enn, Kerol, Lucifee en nog veel meer.lizenlotte schreef: ↑01-07-2025 08:38Ik vind het echt jammer dat Rick en Lotte weg zijn. Ik vond hun beiden altijd fijn om te lezen. Van Rick heb ik meegekregen dat hij weg is gegaan en waarom, Lotte lijkt met stille trom vertrokken?
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

dinsdag 1 juli 2025 om 13:53
Ik las voor 2005 al mee. Ik heb mijn eerste nick aangemaakt rond de tijd dat het forum overging op de max-software. In 2009 of zo maakte ik een nieuwe nick aan waarmee ik vooral op de sekspijler schreef (en later ook elders). Dat was nog in de tijd dat BGB daar het satirisch bedoelde 'beschrijf je laatste neuk'-topic opende.
De sekspijler was duidelijk een andere bubbel dan waar de meesten hier in dit topic over schrijven, ik mis heel veel sekspijler-nicks nog in de verhalen. Bijvoorbeeld Maya die vrij onverwacht overleed destijds. Stewardess die altijd het minnaar-topic opende, Lookolook, Haddock, Stout, MissT en MrT, SensualD, Highlander, etc etc etc
De sekspijler was duidelijk een andere bubbel dan waar de meesten hier in dit topic over schrijven, ik mis heel veel sekspijler-nicks nog in de verhalen. Bijvoorbeeld Maya die vrij onverwacht overleed destijds. Stewardess die altijd het minnaar-topic opende, Lookolook, Haddock, Stout, MissT en MrT, SensualD, Highlander, etc etc etc
dinsdag 1 juli 2025 om 14:07
Ik denk een jaar of tien (onder verschillende nicks).
Vanaf het begin van de eeuw heb ik veel op een ander bekend forum gezeten. Ik kan me herinneren dat de tijden toen anders waren en het leek alsof het een heel klein, afgeschermd wereldje was (ons-kent-ons). Mensen postten gewoon foto's van zichzelf en hun huizen op het forum.
Namen die mij van Viva vooral bijgebleven zijn, zijn El Ninjo, Eenzamehans, Marianne?
Vanaf het begin van de eeuw heb ik veel op een ander bekend forum gezeten. Ik kan me herinneren dat de tijden toen anders waren en het leek alsof het een heel klein, afgeschermd wereldje was (ons-kent-ons). Mensen postten gewoon foto's van zichzelf en hun huizen op het forum.
Namen die mij van Viva vooral bijgebleven zijn, zijn El Ninjo, Eenzamehans, Marianne?
dinsdag 1 juli 2025 om 14:20
dinsdag 1 juli 2025 om 15:21
Een kwart eeuw ongeveer, met Jelle en Sanne, Ly30 (?) en haar vriend Ron (dacht ik) die zich heel anders voordeden dan ze waren. Hans66 is tamelijk geradicaliseerd op X actief. Pepijn, Lindy. Allehens. Francoise (van wie die een tweede nick was weet ik niet). De topics van mensen die overleden hebben de meeste indruk gemaakt.
…

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in