Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1537 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi 2hard! Leuk dat je even zwaait, hoe is het met je? En wat was je vroeg vanmorgen joh, kon je niet slapen?

Poehpoeh, hoe gaat het nu met jou en de ontrouwe apperT? ;-D
.
Leuk 2Hard en inderdaad schreef ik voorheen onder een andere nick :hello:

Net als Roos ben ik heel benieuwd hoe het met jou gaat en de :flirting:
Live Life to the fullest
Ja ik had een slechte nacht, had nog geen oog dicht gedaan.... Zucht... gelukkig daarna nog 3 uurtjes kunnen pakken
Hier alles min of meer hetzelfde gangetje, nog weinig veranderd🙈
Wel blijven er nog steeds uitdagingen in mijn leven, de bekende maar ook komen er nieuwe, die zijn vooral kind-gerelateerd en niet voor hier van toepassing.

Tja en de :flirting:
Ook daarin niets veranderd..... Hoewel het de afgelopen 3 jaar met minnaar wel beter "stabieler" verloopt. Geen gekkigheden en discussie over de app meer, maar een fijne manier gevonden om situaties, irritaties, frustraties aan te pakken en te bespreken. We lijken elkaar steeds beter aan te voelen, ook als we op afstand van elkaar zijn.

Roos hoe gaat het met jou en met Vent? Nog steeds helemaal dol en vol van elkaar?

Geweldigweer, echt fijn je hier te lezen, hoe gaat het met jou?
Rooss4.0 schreef:
20-06-2025 08:57

Poehpoeh, hoe gaat het nu met jou en de ontrouwe apperT? ;-D
Het is rustig! (Door mij, ik hou het af) En ik vind het eigenlijk wel best nu. Later? Weet ik nog niet. Ik mis hem wel en dat zit ook zeker in het elkaar kennen, lekkere seks, wel wat gemakzucht van mijn kant. 8-)

Ik app ondertussen nog met een andere man, dat waren er twee. Eén leek leuk maar werd ineens veeleisend, laat maar dan! :bye: De andere? Ik verlies wat de interesse merk ik dus dat wordt ook niks verwacht ik. En dan ben ik er weer wel even klaar mee geloof ik. Ik vertrek over 2 weken op vakantie, of ik ga kennis maken met deze nieuwe man voor de vakantie of ik laat alles los en zie later weer wel wat op mijn pad komt. (Misschien hoop ik stiekem een beetje de ontrouwe apperT :-D )

Hoe is het met jouw jacht naar een tweede man?
2hard2handle73 schreef:
20-06-2025 13:30
Roos hoe gaat het met jou en met Vent? Nog steeds helemaal dol en vol van elkaar?
Ik moest even nadenken wie je ook alweer was, je nick deed bellen rinkelen maar ik geloof dat ik het hele plaatje nu compleet heb. ;-D

Met Vent en mij gaat het nog steeds heel goed! Ondertussen verkeren we nu 7,5 jaar en ik denk niet dat het eind al in zicht is. Het euforische, rozebrillerige is er wel vanaf maar met vlagen ben ik nog steeds hartstikke verliefd op hem en de liefde blijft rollen en vloeien. Dat gaat hartstikke goed dus.

Jij hebt jouw minnaar al echt heel lang hè?
.
Poehpoeh schreef:
21-06-2025 17:22
Het is rustig!

Hoe is het met jouw jacht naar een tweede man?
Fijn dat het van jou uit overzichtelijk is en je heel bewust kiest voor een stukje rust. En niemand zegt dat je niet meer met hem kan daten hè? :biggrin:

Ik heb er even werk van gemaakt maar dat stof is bij mij weer neergedaald. Vent en ik hebben het gewoon te goed saampjes.
.
Poehpoeh schreef:
21-06-2025 17:22
Het is rustig! (Door mij, ik hou het af) En ik vind het eigenlijk wel best nu. Later? Weet ik nog niet. Ik mis hem wel en dat zit ook zeker in het elkaar kennen, lekkere seks, wel wat gemakzucht van mijn kant. 8-)

(Misschien hoop ik stiekem een beetje de ontrouwe apperT :-D )

Ik heb de laatste delen van jouw verhaal teruggelezen.
Maar zou hij dan wel zelf nog iets naar je sturen nu je zelf zo duidelijk hebt uitgesproken een pauze te willen? Niet dat jij stiekem hoopt op een levensteken van hem terwijl hij jouw pauze juist respecteert?
Rooss4.0 schreef:
24-06-2025 16:23

Jij hebt jouw minnaar al echt heel lang hè?
Ja behoorlijk lang.... We gaan ons 7e jaar in inmiddels
Wel een time-out van een half jaar gehad, maar ja... iets met bloed stroomt waar het niet gaan kan ofzo.
Time-outs en passen op de plaats doen we niet meer. Of het is "aan" of niet en als er gedoe is spreken we dat uit. Ik werd zijn pauzes een beetje beu als alles in zijn leven hem een beetje teveel werd. Ik heb gezegd dat ik óf gewoon in zijn leven ben, ook ten tijde van stress etc, of het is dan gewoon afgelopen.
Nou ja en eigenlijk gaat dat nu dus alweer een hele lange tijd goed

Wat fijn dat het bij jullie nog zo heerlijk loopt, maar ik begrijp dat er een bepaalde rust is gekomen? Spreken jullie steeds de jaarlijkse verlenging uit naar elkaar? Meen je te herinneren dat jullie dat deden.
2hard2handle73 schreef:
27-06-2025 16:26
Spreken jullie steeds de jaarlijkse verlenging uit naar elkaar? Meen je te herinneren dat jullie dat deden.
Jazeker! Met bijbehorende, handgeschreven gelofte!
.
Ik heb de laatste delen van jouw verhaal teruggelezen.
Maar zou hij dan wel zelf nog iets naar je sturen nu je zelf zo duidelijk hebt uitgesproken een pauze te willen? Niet dat jij stiekem hoopt op een levensteken van hem terwijl hij jouw pauze juist respecteert?
Ik heb hem een tijdje terug bericht dat ik hem mis maar dat ik het wekenlang hem niet horen niet meer wil voor mezelf. We hebben er wat over bericht, hij belooft beterschap en mist mij ook. Ik heb gezegd erover na te denken maar hem nu niet wil zien. Hij hoopt dat hij de kans krijgt het anders te doen, hij had niet opgemerkt dat het voor mij zo'n ding was en lijkt me wel te begrijpen. Hij wacht nu op bericht van mij, we hebben afgesproken dat ik me na mijn vakantie laat horen en samen zien of er nog wat zit waar we mee door willen.

Klinkt goed jouw minnaar na de genomen drempels! Beide in een relatie?
Hier best een doen gevoel. Minnaar heeft ons contact na 7 maanden gestopt.
Kan m’n verdriet ook met niemand delen.

Hij vond dat het niet werkt tussen ons. Vanwege het afspreken, hij wilt zelf vaker afspreken dan dat we nu deden.
Yoekiweerstand schreef:
01-07-2025 00:04
Hier best een down gevoel. Minnaar heeft ons contact na 7 maanden gestopt.
Kan m’n verdriet ook met niemand delen.

Hij vond dat het niet werkt tussen ons. Vanwege het afspreken, hij wilt zelf vaker afspreken dan dat we nu deden.
Was dat de man die via teams ineens niet meer bereikbaar was? Van een minnaarafscheid kun je net zoveel verdriet hebben dan van een relatie, ik snap dat je down bent. Je hebt nu wel duidelijkheid, dat is dan ergens wel weer fijn, iemand niet kunnen bereiken vind ik zelf misschien nog wel naarder.
.
Rooss4.0 schreef:
01-07-2025 11:25
Was dat de man die via teams ineens niet meer bereikbaar was? Van een minnaarafscheid kun je net zoveel verdriet hebben dan van een relatie, ik snap dat je down bent. Je hebt nu wel duidelijkheid, dat is dan ergens wel weer fijn, iemand niet kunnen bereiken vind ik zelf misschien nog wel naarder.
Ja klopt we hadden via daar contact.
Omdat ik liever geen app contact wil.
Of mijn privé nummer delen.
Aangezien partner van niks weet natuurlijk.

Ik heb hem paar dagen terug gemaild.
En heb gevraag en waarom hij ineens niet meer bereikbaar was via teams.
En dat hij gewoon kan communiceren ipv mij te negeren op teams.

Hij vertelde dus dat dit niet gaat werken zo.
Hij kan me niet vaak zien, en hij vind dat het een struikelblok begint te worden. Ook dat ik dan banaler van te voren thuis moet regelen voordat we elkaar kunnen zien.
Kan dus nooit spontaan.

Heb daarna nog gezegd dat ik me best zal doen om vaker te kunnen en dat we dan kunnen kijken of het beter gaat of dat we toch stoppen.
En dat ik vrijdag naar hem toe kan komen om te praten.

Maar heb daar geen bericht meer op gehad.
Dus hij heeft me gewoon genegeerd.

En stiekem heb ik nog hoop dat hij toch nog zegt voor vrijdag. Afspraakje gaat door.

Wat is jullie advies?
Denk dat jij het beste je wonden kunt gaan likken, want hij is al duidelijk geweest.
Ik persoonlijk zou niet meer zoveel zin hebben in iemand die zo met mij omgaat. Duidelijk zijn, prima. Negeren en niks meer laten horen, nee, dat is naar.

Pijnlijk is het zeker! Wat dacht je van wonden likken, verdrietig zijn en deze man achter je laten? Hij is vrij duidelijk geweest denk ik.

Hoe ben je aan deze minnaar gekomen? Actief gezocht, kwam hij op je pad en draaide het uit op seks.

Sterkte!
Poehpoeh schreef:
01-07-2025 16:15
Ik persoonlijk zou niet meer zoveel zin hebben in iemand die zo met mij omgaat. Duidelijk zijn, prima. Negeren en niks meer laten horen, nee, dat is naar.

Pijnlijk is het zeker! Wat dacht je van wonden likken, verdrietig zijn en deze man achter je laten? Hij is vrij duidelijk geweest denk ik.

Hoe ben je aan deze minnaar gekomen? Actief gezocht, kwam hij op je pad en draaide het uit op seks.

Sterkte!
Nee niet actief gezocht, wel via een forum. Hij plaatste daar een verhaal over zijn scheiding en zijn kids. Ik lees soms daar op dat forum mee. En toen heb ik een reactie geplaatst op zijn verhaal. En daarna een privé bericht van hem gekregen en daar contact gekregen dus.

Maar dit bedoel ik ook. Hij kan gewoon duidelijk zijn en communiceren.
Maar hij koos er eerst voor om mij te negeren via teams.
Pas nadat ik hem een mail stuurde kreeg ik duidelijkheid.

Maar indd ik ga me niet verlagen. Is
Wel lastig momenteel. Maar kom er zeker weer bovenop.
Het is ook even wennen geen contact meer te hebben.
We hadden vaak meteen in de ochtend contact. Bellen onderweg in de auto naar werk.
En tussendoor vaak chat contact en middag ook nog even bellen na werktijd. En avonden ook vaak nog even chatten. En dat is nu niet meer.
Poehpoeh schreef:
01-07-2025 16:15

Sterkte!
Nee niet actief gezocht, wel via een forum. Hij plaatste daar een verhaal over zijn scheiding en zijn kids. Ik lees soms daar op dat forum mee. En toen heb ik een reactie geplaatst op zijn verhaal. En daarna een privé bericht van hem gekregen en daar contact gekregen dus.

Maar dit bedoel ik ook. Hij kan gewoon duidelijk zijn en communiceren.
Maar hij koos er eerst voor om mij te negeren via teams.
Pas nadat ik hem een mail stuurde kreeg ik duidelijkheid.

Maar indd ik ga me niet verlagen. Is
Wel lastig momenteel. Maar kom er zeker weer bovenop.
Het is ook even wennen geen contact meer te hebben.
We hadden vaak meteen in de ochtend contact. Bellen onderweg in de auto naar werk.
En tussendoor vaak chat contact en middag ook nog even bellen na werktijd. En avonden ook vaak nog even chatten. En dat is nu niet meer.
Uiteindelijk raak je gewend aan de adrenaline. Iemand die jou wil en continu in contact is. Een soort verslaving is het eigenlijk. En een goede afleiding als je thuis niet goed in je relatie zit. Of een invulling als je single bent. Maar uiteindelijk is hij natuurlijk niet betrouwbaar. Hij gaat met zijn eigen partner niet netjes om. En kan dat dus ook met jou doen.
evelien2010 schreef:
01-07-2025 17:28
Uiteindelijk raak je gewend aan de adrenaline. Iemand die jou wil en continu in contact is. Een soort verslaving is het eigenlijk. En een goede afleiding als je thuis niet goed in je relatie zit. Of een invulling als je single bent. Maar uiteindelijk is hij natuurlijk niet betrouwbaar. Hij gaat met zijn eigen partner niet netjes om. En kan dat dus ook met jou doen.
Ja indd verslaving.
Ik blijf steeds aan onze gesprekken denken.
Maar moet me focussen op andere leuke dingen.
Jazeker niet betrouwbaar. Maargoed ben ik ook niet geweest.
Wel oprecht tegen hem en m’n gevoel naar hem geuit etc. Ben zelf echt een gevoelig persoon.
Een aantal jaar geleden hier ook meegeschreven, en dit jaar weer verzeilt geraakt met een getrouwde man. (ik inmiddels single)
Zou graag van me afschrijven aangezien ik het vorige week beëindigd heb en ik het er toch wel lastig mee heb.
Het heeft ruim 6 maanden geduurd, waarin we 24/7 app/bel contact hadden en elkaar wekelijks zagen. Elke week kort, en 1x per 3/4 weken een hotel voor een hele dag.
We hebben allebei gevoelens voor elkaar uitgesproken en zouden (heel cliché) het liefst met elkaar verder gaan. De situatie is echter onmogelijk geworden, na 3 maanden kwam zijn vrouw erachter dat ze (onverwachts) in verwachting is. We besloten na veel gepraat te hebben toch nog door te gaan met onze affaire, en dat hij bij zijn vrouw zou blijven gedurende de zwangerschap. Ook veel gepraat over hoe het eventueel hierna zou gaan, maar dat we voornamelijk wilde genieten van 'ons' op dit moment.

Natuurlijk was dit totaal niet houdbaar en begon ik te jaloers te worden en had ik continu te veel bevestiging nodig (dit weet ik van mezelf), hij wilde dit me steeds wel geven, maar voor mij was het niet genoeg en heb ik besloten ermee te stoppen. De leuke momenten wogen niet meer op tegen de onzekerheid. De lol was er wel vanaf.

Het was een echte verslaving geworden, het continu contact, de geweldige seks, de overspoeling van (nieuwe) gevoelens, alles aan en met hem was zo fijn. Maar het kan niet langer zo, ik moet weer terug naar mezelf maar oh wat is het afkicken moeilijk.

We hebben ook geen 'eind' gesprek gehad. Na weer eens een ruzietje heb ik gezegd per app dat het voor mij niet meer werkt en hier heeft hij geen reactie meer op gegeven, sindsdien geen contact meer. Dit vind ik voor de afsluiting wel lastig.
Overigens zijn we (verre) collega's en zullen we elkaar nog wel sporadisch tegenkomen.
Elegantic schreef:
02-07-2025 10:41
Een aantal jaar geleden hier ook meegeschreven, en dit jaar weer verzeilt geraakt met een getrouwde man. (ik inmiddels single)
Zou graag van me afschrijven aangezien ik het vorige week beëindigd heb en ik het er toch wel lastig mee heb.
Het heeft ruim 6 maanden geduurd, waarin we 24/7 app/bel contact hadden en elkaar wekelijks zagen. Elke week kort, en 1x per 3/4 weken een hotel voor een hele dag.
We hebben allebei gevoelens voor elkaar uitgesproken en zouden (heel cliché) het liefst met elkaar verder gaan. De situatie is echter onmogelijk geworden, na 3 maanden kwam zijn vrouw erachter dat ze (onverwachts) in verwachting is. We besloten na veel gepraat te hebben toch nog door te gaan met onze affaire, en dat hij bij zijn vrouw zou blijven gedurende de zwangerschap. Ook veel gepraat over hoe het eventueel hierna zou gaan, maar dat we voornamelijk wilde genieten van 'ons' op dit moment.

Natuurlijk was dit totaal niet houdbaar en begon ik te jaloers te worden en had ik continu te veel bevestiging nodig (dit weet ik van mezelf), hij wilde dit me steeds wel geven, maar voor mij was het niet genoeg en heb ik besloten ermee te stoppen. De leuke momenten wogen niet meer op tegen de onzekerheid. De lol was er wel vanaf.

Het was een echte verslaving geworden, het continu contact, de geweldige seks, de overspoeling van (nieuwe) gevoelens, alles aan en met hem was zo fijn. Maar het kan niet langer zo, ik moet weer terug naar mezelf maar oh wat is het afkicken moeilijk.

We hebben ook geen 'eind' gesprek gehad. Na weer eens een ruzietje heb ik gezegd per app dat het voor mij niet meer werkt en hier heeft hij geen reactie meer op gegeven, sindsdien geen contact meer. Dit vind ik voor de afsluiting wel lastig.
Overigens zijn we (verre) collega's en zullen we elkaar nog wel sporadisch tegenkomen.
Oh wat vervelend zeg.
Het word echt verslavend indd.
Ik hoop dat je er gauw overheen komt.
Wellicht ook beter voor je.. aangezien jij ik jaloerse gevoelens kreeg etc.

Hier vind ik het ook lastig, maar ik zou hem
Nooit meer ergens tegen kunnen komen in mijn dagelijkse leven en dat scheelt!
Elegantic schreef:

Oh wat vervelend zeg.

Elegantic schreef:

Oh wat vervelend zeg.

Yoekiweerstand schreef:
02-07-2025 14:36
Oh wat vervelend zeg.

Dat scheelt wel veel inderdaad, dan kun je echt 'no contact' gaan en het afsluiten.
Hij was ook zo onderdeel van mijn dag, vanaf dat we opstonden tot dat we gingen slapen was er contact. Wat een rot gevoel!

Ik hoop ook dat jij er gauw overheen komt :hug:
Elegantic schreef:
02-07-2025 15:04
Dat scheelt wel veel inderdaad, dan kun je echt 'no contact' gaan en het afsluiten.
Hij was ook zo onderdeel van mijn dag, vanaf dat we opstonden tot dat we gingen slapen was er contact. Wat een rot gevoel!

Ik hoop ook dat jij er gauw overheen komt :hug:
Ja hier was dat ook zo, echt onderdeel van de dag indd.
Heb heel stiekem wel hoop dat hij mij misschien contacteert over vrijdag. (We zouden dan afspreken om te praten) maar het is nu al bijna donderdag dus ik denk dat het echt over is!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven