Sinds wanneer hang jij hier rond?
dinsdag 1 juli 2025 om 15:22
dinsdag 1 juli 2025 om 15:56
Omdat mensen die elkaar kennen een soort voorsprong hebben. De anonieme meeschrijver komt er dan toch moeilijker tussen. En krijgt niet mee wat er buiten het forum wordt besproken. Als iedereen onbekend blijft voor elkaar is dat eerlijker ofzo. Maar ik weet wel dat het heel onrealistisch is om dat te verwachten.
huismuis
dinsdag 1 juli 2025 om 16:16
Sinds 2006 en echt actief geweest in een 2008 baby topic. Die groep heeft elkaar ook nog ontmoet toen de baby’s wat groter waren. En nu gaan ze studeren.
Ik herinner mij die dame die of in het buitenland zat of bij haar ouders en altijd de verkeerde partner aan de haak sloeg.
En ook een topic van iemand die stewardess werd bij de Emiraten.
Bij de meeste topics heb ik vol verbazing meegelezen
Ik herinner mij die dame die of in het buitenland zat of bij haar ouders en altijd de verkeerde partner aan de haak sloeg.
dinsdag 1 juli 2025 om 16:49
Lys30 denk ik?Janice schreef: ↑01-07-2025 15:21Een kwart eeuw ongeveer, met Jelle en Sanne, Ly30 (?) en haar vriend Ron (dacht ik) die zich heel anders voordeden dan ze waren. Hans66 is tamelijk geradicaliseerd op X actief. Pepijn, Lindy. Allehens. Francoise (van wie die een tweede nick was weet ik niet). De topics van mensen die overleden hebben de meeste indruk gemaakt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 1 juli 2025 om 16:59
Ah.Milestone schreef: ↑01-07-2025 15:56Omdat mensen die elkaar kennen een soort voorsprong hebben. De anonieme meeschrijver komt er dan toch moeilijker tussen. En krijgt niet mee wat er buiten het forum wordt besproken. Als iedereen onbekend blijft voor elkaar is dat eerlijker ofzo. Maar ik weet wel dat het heel onrealistisch is om dat te verwachten.
Ik heb heel veel mensen op mijn fb. Hoewel ik me afvraag eigenlijk hoeveel hier nu nog zitten... maar de meesten spreek ik niet (meer) persoonlijk.
Mensen die ik nog wel veel spreek en die ik van het forum ken, forummen hier niet meer.
Maar ja, er zijn absoluut forummers in achterkamertjes ja.
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
dinsdag 1 juli 2025 om 17:08
Ja, Suus was hilarisch.
Ik heb jou en Enn altijd als een soort tweeling beschouwd. Ik haal(de) jullie ook altijd door elkaar. . Is zij er nog ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 1 juli 2025 om 17:24
Ik dacht 2016-2020, maar bij heel veel wat jullie noemen gaat een belletje rinkelen, dus wellicht langer. Meerdere nicks want ik ben een drama met wachtwoorden en 1x gewijzigd vanwege herkenning.
Wie herinnert zich nog het topic van een vrouw die ongepland zwanger was, onduidelijk wie de vader van het kind was, en uiteindelijk met 1 van de 2 mannen verder ging (hij was heel lief en zei sowieso van het kind te houden). Weet iemand hoe dat geëindigd is?
Wie herinnert zich nog het topic van een vrouw die ongepland zwanger was, onduidelijk wie de vader van het kind was, en uiteindelijk met 1 van de 2 mannen verder ging (hij was heel lief en zei sowieso van het kind te houden). Weet iemand hoe dat geëindigd is?
dinsdag 1 juli 2025 om 17:32
Die schrijft nog steeds mee. Andere nick inmiddels.Juul234 schreef: ↑01-07-2025 16:16Sinds 2006 en echt actief geweest in een 2008 baby topic. Die groep heeft elkaar ook nog ontmoet toen de baby’s wat groter waren. En nu gaan ze studeren.
There is always something happening, and it's usually right now

dinsdag 1 juli 2025 om 18:32
Calamitycat schreef: ↑01-07-2025 11:52Ik mis Rik en Lotte ook. En daarnaast ook veel andere leuke/fijne forummers zoals Enn, Kerol, Lucifee en nog veel meer.
Die laatste is er nog wel. Andere nick.
dinsdag 1 juli 2025 om 18:56
Als we dezelfde bedoelen. Volgens mij had een van de twee mannen haar voorkeur als zijnde de vader van haar ongeboren kind. En hij bleek ook uiteindelijk de vader te zijn. Als ik me goed herinner, hebben zij een zoontje gekregen en later nog een kind samen.
dinsdag 1 juli 2025 om 19:28
Ja, ik ook! Geen idee waarom eigenlijk.blijfgewoonbianca schreef: ↑01-07-2025 17:08Ja, Suus was hilarisch.
Ik heb jou en Enn altijd als een soort tweeling beschouwd. Ik haal(de) jullie ook altijd door elkaar. . Is zij er nog ?
dinsdag 1 juli 2025 om 19:49
Een tweeling met Ennblijfgewoonbianca schreef: ↑01-07-2025 17:08Ja, Suus was hilarisch.

Enn is er al heel lang niet meer, heel jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 juli 2025 om 20:33
Meelezer sinds 2007, actief sinds 2009. Begon op dezelfde dag als een van de drama’s van Zoyla begon (stemadvies kind om niet op Wilders te stemmen). Van Angelgate snapte ik niet veel. Wel dat er een ‘gevallen engel’ nog jarenlang heeft zitten copy pasten van dit forum naar haar eigen blogspot om aan te tonen dat we allemaal verdorven, intens gemene wijven waren.
dinsdag 1 juli 2025 om 20:56
En gaf ook niet op.vivapimpelmees schreef: ↑30-06-2025 20:09Ik vermoed ook allemaal van dezelfde. Badmeester was er ook zo goed in.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 1 juli 2025 om 21:18
Wel benieuwd welke Angel dat was. Dat heb ik toen niet meegekregen.LemoosGaatDoor schreef: ↑01-07-2025 20:33Meelezer sinds 2007, actief sinds 2009. Begon op dezelfde dag als een van de drama’s van Zoyla begon (stemadvies kind om niet op Wilders te stemmen). Van Angelgate snapte ik niet veel. Wel dat er een ‘gevallen engel’ nog jarenlang heeft zitten copy pasten van dit forum naar haar eigen blogspot om aan te tonen dat we allemaal verdorven, intens gemene wijven waren.
dinsdag 1 juli 2025 om 22:11
Alweer 21 jaar inmiddels! Wel met tussenpozen en daardoor weer nieuwe accounts omdat ik mijn nickname en wachtwoord dan weer eens vergeten was
Zo nu en dan reageer ik wat vaker op topics, dan weer tijden niet. Lees wel vaak even de nieuwe topics door.
Ik heb hier met name rond mijn zwangerschappen heel veel meegelezen en actief gepost in de zwangerschapstopics, namentopics etc, was een leuke tijd!

Zo nu en dan reageer ik wat vaker op topics, dan weer tijden niet. Lees wel vaak even de nieuwe topics door.
Ik heb hier met name rond mijn zwangerschappen heel veel meegelezen en actief gepost in de zwangerschapstopics, namentopics etc, was een leuke tijd!

dinsdag 1 juli 2025 om 22:20
Fidanzata schreef: ↑01-07-2025 14:07Ik denk een jaar of tien (onder verschillende nicks).
Vanaf het begin van de eeuw heb ik veel op een ander bekend forum gezeten. Ik kan me herinneren dat de tijden toen anders waren en het leek alsof het een heel klein, afgeschermd wereldje was (ons-kent-ons). Mensen postten gewoon foto's van zichzelf en hun huizen op het forum.
Namen die mij van Viva vooral bijgebleven zijn, zijn El Ninjo, Eenzamehans, Marianne?
Dat weet ik nog, dat sommige forummers foto's van zichzelf postten. Sommige dingen vergeet je niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in