Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.

24-11-2023 12:27 2963 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.

Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter :heart:. Daar worden we blij van.

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
Ik ga even in mijn oven zitten om af te koelen. :sun:

Ik zit op het station, alle treinen vertraging, trein kapot, bermbrand ergens.
Ik kom 3 hele minuten te laat, wat voor mij fantastisch is. Ik ben altijd achterlijk veel te vroeg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
En tig mensen op weg naar Zandvoort. Moet er echt niet aan denken om nu op het strand te zitten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Het idee ook dat dit "het nieuwe normaal is", dat echt koude winters steeds zeldzamer zullen worden. Het vliegt me af en toe naar de strot. Wij zijn niet gemaakt voor intense hitte.
To the end of my days; I will follow.
Net op Qmusic allemaal gejubel over het weer. Niet te doen.
Nieuws: heetste 1 juli ooit. Reactie: muziekje met Ohlala.
En bij het weerbericht: vanavond blijft het nog lang lekker.

Echt Rot op.

Ik kwam net thuis van werk en werd echt even duizelig van de hitte. Verslikte me ook in een ei en intens hoesten. Werd duizelig, paniek aanval dus huisarts spoed gebeld. Ze zei paniekaanval en schrik en combi met hitte. Lig nu even voor pampus op de grond op koeldeken.
13th_Star schreef:
01-07-2025 17:01
Het idee ook dat dit "het nieuwe normaal is", dat echt koude winters steeds zeldzamer zullen worden. Het vliegt me af en toe naar de strot. Wij zijn niet gemaakt voor intense hitte.
Ik heb precies hetzelfde. Kan er echt depri gevoelens van krijgen.
Net weer even de hond uitgelaten, het was echt piesen en poepen, hooguit 3 minuten denk ik. Maar ik werd gewoon echt niet goed joh. Als razende harry weer naar binnen gevlucht :sick:
Ook een Pluviofiel
muts87 schreef:
01-07-2025 17:15

Echt Rot op.

Ik kwam net thuis van werk en werd echt even duizelig van de hitte. Verslikte me ook in een ei en intens hoesten. Werd duizelig, paniek aanval dus huisarts spoed gebeld. Ze zei paniekaanval en schrik en combi met hitte. Lig nu even voor pampus op de grond op koeldeken.
Ah wat naar! Ben je nu wel weer wat rustiger?
Ook een Pluviofiel
13th_Star schreef:
01-07-2025 17:01
Ja, dit.

Het is hier nu 37,5 volgens buienradar. Zit weer even buiten in schaduw, maar merk dat ademhaling verkeerd dreigt te gaan. Paniekgedachten ook van: 'Wat als we deze zomer nog veel meer van dit soort weken krijgen?".

En over paar weken zal overlast van wespen gaan beginnen. Veel bloemen zijn door droogte dan al uitgebloeid (net als ik) en dan komen ze ons lastig vallen.
Ben doodsbang voor die beesten.
Djessy schreef:
01-07-2025 17:45
Ah wat naar! Ben je nu wel weer wat rustiger?
Ja heb even met vriend gebeld en op m'n spijkermatje gelegen
muts87 schreef:
01-07-2025 17:15

Echt Rot op.

:hug:
@muts87 :hug:

Echt niet normaal. 8uur in de avond en nog 35 graden. Morgen wordt hier de eerste hittegolf een feit, hopelijk de laatste. Wat een verschrikking dit zeg.
Liv8 schreef:
01-07-2025 20:06

Echt niet normaal. 8uur in de avond en nog 35 graden. Morgen wordt hier de eerste hittegolf een feit, hopelijk de laatste. Wat een verschrikking dit zeg.
Mis vorig jaar. Lekker veel regen en heel de zomer géén hittegolf
muts87 schreef:
01-07-2025 18:29
Ja heb even met vriend gebeld en op m'n spijkermatje gelegen
Oh fijn!
Ook een Pluviofiel
Gelukkig is man nu met de hond wandelen. Ik zag het echt niet zitten.
Stom kleinigheidje, even zeuren om het zeuren: ik baal ook zo dat het onweer morgen waarschijnlijk weer langs trekt. Ik ben echt gek op onweer maar altijd als het los gaat in Nederland wordt mijn regio overgeslagen ofzo. Heb echt zin om met een wijntje naar het onweer te kijken.
Op deze dagen kijk ik echt zo vreselijk uit naar mijn reis naar Spitsbergen (nog 3 maanden geduld)!
Live long and prosper
Ik heb morgen een afscheidsfeestje van een lieve collega maar ik trek hete chat niet als we buiten zitten, ga heel hard hopen op regen want het begint om 1500
janena schreef:
01-07-2025 20:46
Op deze dagen kijk ik echt zo vreselijk uit naar mijn reis naar Spitsbergen (nog 3 maanden geduld)!
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Pff echt nog steeds zo warm en benauwd niet te doen dit.
Liv8 schreef:
01-07-2025 20:06

Nu nog steeds 32 graden echt verschrikkelijk.. je kunt alleen maar lamlendig hangen en maar wachten op lagere temperaturen (en aftellen naar de Herfst)
Blijft tot middernacht 30 graden hier :cry:
Een heerlijke zwoele zomeravond :bonk:
Maandag staat bij mij 15 graden :cheer2:

Grapje. Had ‘m per ongeluk op minimumtemperatuur staan.
Hier is het nu 29 graden buiten.
Pluviofiel
yesss schreef:
01-07-2025 22:15
Een heerlijke zwoele zomeravond :bonk:
Ja, echt genieten :whip:
Pluviofiel
Bejaarde kat ligt nu op het terras, me uitdagend aankijkend en niet van zins naar binnen te komen. Het is hier nog 35 graden dus ik hoop maar dat ie niet het loodje legt.

*Edit, ik dacht dat ik in napraat zat :biggrin:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven