Napraat 2025.6 met geklets
donderdag 26 juni 2025 om 21:07
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.6 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 1 juli 2025 om 21:14
Wat een onverwachte traktatie!
Ik zag jaren geleden toen ik Aldi binnenkwam een meneer broodjes uit een bak halen. Helaas was hij op een interessante wijze aan het bukken. Ik heb echt veel dingen gezien in mijn leven, maar dit was toch nieuw.
Si abra la puerta hay lobos.
dinsdag 1 juli 2025 om 21:32

je komt er vast overheen. Ook dit.
Vanity of vanities; all is vanity
dinsdag 1 juli 2025 om 21:39
Ik bewonder je kalmte. Want dit soort mensen verdient de braadpan. En "wat neem je mee van deze dag?" "Jouw hoofd op een houten paal is helaas nooit het juiste antwoord.feow schreef: ↑01-07-2025 19:19Die studiedagmeneer is al lang niet hip meer. Die mag je uitlachen. Helaas niet slaan met een braadpan, maar bekogelen met een mobieltje mag wel.
Ik ben te lui en gesmolten om het niet-hardop-topic op te zoeken. Maar ik zat vandaag met collega’s opgesloten in een school (zonder leerlingen, dat wel) om te vergaderen in 32 graden. En we moesten blijven tot de gezamenlijke afsluiter om 16:15. De twee uur daarvoor mochten we alvast werken aan groepsplannen voor komend schooljaar (lukte niet, veel te heet), maar we moesten echt blijven, want er zou nog iets heeel belangrijks gezegd worden. En toen kwam… “Wat neem je mee van deze dag?”.
Ik was te flabbergasted om te gaan huilen, of schelden, of lieflijk op te merken dat een collega gekotst had van de hitte.
Zó toe aan vakantie!
dinsdag 1 juli 2025 om 21:44
Jakkes arme jij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 1 juli 2025 om 21:50
feow schreef: ↑01-07-2025 19:19Die studiedagmeneer is al lang niet hip meer. Die mag je uitlachen. Helaas niet slaan met een braadpan, maar bekogelen met een mobieltje mag wel.
Ik ben te lui en gesmolten om het niet-hardop-topic op te zoeken. Maar ik zat vandaag met collega’s opgesloten in een school (zonder leerlingen, dat wel) om te vergaderen in 32 graden. En we moesten blijven tot de gezamenlijke afsluiter om 16:15. De twee uur daarvoor mochten we alvast werken aan groepsplannen voor komend schooljaar (lukte niet, veel te heet), maar we moesten echt blijven, want er zou nog iets heeel belangrijks gezegd worden. En toen kwam… “Wat neem je mee van deze dag?”.
Ik was te flabbergasted om te gaan huilen, of schelden, of lieflijk op te merken dat een collega gekotst had van de hitte.
Zó toe aan vakantie!

Vanity of vanities; all is vanity
dinsdag 1 juli 2025 om 22:18
dinsdag 1 juli 2025 om 22:20
Tijdens het koken. Soms heb je echt het gevoel dat God zijn lichtje opnieuw schijnt.
Maar bij de broodgraaibak is toch ook wel heel speciaal hoor.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 1 juli 2025 om 22:21
Wat ik niet snap: hoe kan zijn vrouw het er op. Leuke, verzorgde vrouw om te zien.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 1 juli 2025 om 22:24
OMG wat erg. Leeft diegene nog?feow schreef: ↑01-07-2025 19:19Die studiedagmeneer is al lang niet hip meer. Die mag je uitlachen. Helaas niet slaan met een braadpan, maar bekogelen met een mobieltje mag wel.
Zó toe aan vakantie!
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 1 juli 2025 om 22:40
Ja. Gelukkig was er een medewerkster in de buurt die het ook gezien had. Zo konden we elkaar bijstaan. Je ziet veel dingen als je boodschappen doet, maar een harig kontgat had ik dan weer niet verwacht.
Excuus voor deze liederlijke taal.
dinsdag 1 juli 2025 om 23:39
Hier net zoiets maar dan anders; ontzettend leuke aardige buurvrouw, sociaal en warm, een lekkere aanpakker in de zorg.
En haar man scheldt iedereen in het minste en geringste verrot, vergiftigt de boom van de buren en bedreigt de spelende kinderen.
HOE DAN, denk ik steeds.
•
dinsdag 1 juli 2025 om 23:56
woensdag 2 juli 2025 om 00:15
Gezien de ruzies lijkt hij me niet de ideale man en wel 2 kinderen onder de 4 en die zijn vast niet van de melkboerAllyMcBeal schreef: ↑01-07-2025 23:56Misschien kan ze het er wel niet meer op. Blijft ze voor de kinderen of is het verder zo'n ideale man of opent ze hier binnenkort een topic.![]()

Ik zet in op een topic

Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 2 juli 2025 om 06:54
woensdag 2 juli 2025 om 07:10

Maar mensen gaan voorbij
woensdag 2 juli 2025 om 08:09

woensdag 2 juli 2025 om 09:06
HIlarisch.. zo origineel ook.
Nee hoor, deze citroen is er gewoon wel even klaar mee.
Bijna niets anders dan gezeur, geneuzel en gezeik over niets hier. Die hele enkele leuke post, weegt niet meer op tegen de irritante en nutteloze posts waar dit forum mee vol staat. En dat dan ook nog in combinatie met het belabberde Mod-beleid.
Gaat helemaal nergens meer over
woensdag 2 juli 2025 om 09:09