Sinds wanneer hang jij hier rond?

27-06-2025 17:01 717 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een zomaar topic voor op de vrijdagmiddag.

Totaal aantal stemmen: 379

1999 (7%)
2000-2005 (33%)
2006-2010 (26%)
2011-2015 (19%)
2016-2020 (11%)
2021-2025 (4%)
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Ik heb 2006-2010 gekozen. Eerst actief onder een andere nick en nu al heel lang onder mijn huidige.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Janice schreef:
01-07-2025 15:21
Een kwart eeuw ongeveer, met Jelle en Sanne, Ly30 (?) en haar vriend Ron (dacht ik) die zich heel anders voordeden dan ze waren. Hans66 is tamelijk geradicaliseerd op X actief. Pepijn, Lindy. Allehens. Francoise (van wie die een tweede nick was weet ik niet). De topics van mensen die overleden hebben de meeste indruk gemaakt.
Ja, die Hans66 herinner ik mij ook nog. Schreef vooral mee met topics over betaalde seks. Ik herinner mij zelfs zijn avatar…

Wie was ook alweer die forummer met de blonde vrouwelijke captain Amerika Avatar die Bokma dronk?

En het carpe diem topic van AnnA heeft indruk gemaakt. Die vrouw met haar lieve zus Frans die een man en twee zonen achterliet… Dacht in augustus 2019.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Joppie schreef:
01-07-2025 19:26
O echt? Ik dacht dat zij helemaal weg was hier.
Dacht ik ook, ik heb haar nog niet herkend helaas maar ben daar ook niet erg goed in.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
_melon2 schreef:
30-06-2025 20:02
Ongeveer de helft van mijn leven. Een jaar of 17/18. Ik had toen een andere nickname en was piercer. Reageerde toen heel random op verschillende onderwerpen en las heel veel mee.

Hier ook, de helft van mijn leven, begonnen in 2000 dacht ik... Ik had me totaal niet aan de forumetiquette gehouden en begon gewoon ergens mee te praten, waardoor ik me de woede van Qwertu op de hals haalde :proud:

Wat een herkenning, al die namen. En wat is het nu braaf vergeleken met toen.
Such fun!1
Calamitycat schreef:
01-07-2025 23:22
Dacht ik ook, ik heb haar nog niet herkend helaas maar ben daar ook niet erg goed in.
Ik ook niet en ik ben best wel nieuwsgierig altijd :lol:
Maar mensen gaan voorbij
MarindaH schreef:
02-07-2025 00:03
Hier ook, de helft van mijn leven, begonnen in 2000 dacht ik... Ik had me totaal niet aan de forumetiquette gehouden en begon gewoon ergens mee te praten, waardoor ik me de woede van Qwertu op de hals haalde :proud:

Wat een herkenning, al die namen. En wat is het nu braaf vergeleken met toen.
Oh echt? Het forum is er toch voor en door iedereen?

Ik weet nog wel de aanleiding om hier te gaan schrijven. Bij Martinair zochten ze destijds naar zomer stewardessen en er was een topic over. Ik speelde toen met de gedachte om een tijdelijke studie break te nemen en dat te gaan doen. Uiteindelijk nooit van gekomen. Misschien is dit wel mijn derde nick bedenk ik mij net.
En het is inderdaad braver geworden :-D
Die met die dame Edna bril foto, was dat niet Pejeka?

Iedereen irriteerde zich altijd aan hem, kwam er pas veel later achter dat het een man was, ik kon hem altijd erg waarderen.
Blijf het vooral raar vinden dat je (ik, in ieder geval) van die onbenullige dingen onthoudt. De namen van de kinderen van Zoyla, de namen van iemands katten, dat soort dingen.
Jeusnbdhdudh schreef:
02-07-2025 09:28
Die met die dame Edna bril foto, was dat niet Pejeka?

Iedereen irriteerde zich altijd aan hem, kwam er pas veel later achter dat het een man was, ik kon hem altijd erg waarderen.

Ik dacht altijd dat het een troll was.

Hij schreef een keer dat hij in de supermarkt vroeg naar boter en dat de jonge medewerker hem naar de halvarine etc verwees en dat hij hier geïrriteerd schreef dat hij naar boter vroeg en niet naar nepmeuk. Dus hij wilde graag weten waar de roomboter lag en geen margarine of halvarine.

Dat was het moment dat ik dacht.....jij bent echt een troll.
Nee hij was gewoon zo :-D
Jeusnbdhdudh schreef:
02-07-2025 09:41
Nee hij was gewoon zo :-D

Kan ik me niet voorstellen!

Dan ben je of een troll of wereldvreemd dat je denkt dat een kind van 15 of 16 dat vakken staat te vullen, meteen snapt dat jij roomboter bedoelt i.p.v. halvarine.

Als je tien mensen op straat vraagt wat mensen onder boter verstaan, denk ik dat negen mensen zullen zeggen ' dat spul dat in een kuipje zit en dat je op brood smeert'

Of je bent heel decadent.
Hoe dan ook, ik vond hem vreemd.
meisje85 schreef:
02-07-2025 09:32
Blijf het vooral raar vinden dat je (ik, in ieder geval) van die onbenullige dingen onthoudt. De namen van de kinderen van Zoyla, de namen van iemands katten, dat soort dingen.
Ja… suf he? Ik weet van heel IVF forummers ook hoe de trajecten verliepen en wat de opbrengsten waren van de puncties. Belachelijke info die voor een deel nog in mijn hoofd zit. Van de meeste dames uit die tijd weet ik ook wie erachter dat profiel schuilgaat (en hebben we elkaar ook ontmoet).
Ja hij vond zichzelf ook heel decadent, aparte man, maar ik moest ook altijd erg lachen, want zodra hij iets zei wist ik gewoon dit wordt weer een discussie.
Ik mis Eleonora, Enn, Meds, en Dana als posters hier.

Indruk op mij hebben ook tangerine en angel five (maar dan haar forumnaam, waar ik nu niet op kan komen) en Bente gemaakt.

Voor mij zijn Nouschi en Star juist lang een tweelingmix geweest.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jeusnbdhdudh schreef:
02-07-2025 09:53
Ja hij vond zichzelf ook heel decadent, aparte man, maar ik moest ook altijd erg lachen, want zodra hij iets zei wist ik gewoon dit wordt weer een discussie.

Ja, hij vond zichzelf heel decadent inderdaad. :-D
feow schreef:
02-07-2025 09:58

Indruk op mij hebben ook tangerine en angel five (maar dan haar forumnaam, waar ik nu niet op kan komen) en Bente gemaakt.

Voor mij Star en Purrmaid :proud:
feow schreef:

Meds - die bedoelde ik gisteren. Een forummer van het eerste uur. Volgens mij was het S-meds en dronk ze graag Bokma :)
feow schreef:

Die mis ik ook. En Soleil, Nikkinuts, Mimsey, Kjong en Poezewoes. En vast nog wel een aantal.
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
02-07-2025 10:07
Die mis ik ook. En Soleil, Nikkinuts, Mimsey, Kjong en Poezewoes. En vast nog wel een aantal.

Maaique.

Dat was een hele leuke forummer.
De hele club van Cheers. Ik had op dat moment nog geen kinderen, maar kon altijd erg genieten van het lezen van al hun perikelen, en hing graag als meelezer aan de bar. Op een gegeven moment voelde het als een soort soap, maar wel eenrje waarvan je de karakters gewoon in de trein of in de AH kon tegenkomen.
Schrijft Rik hier nog?
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
02-07-2025 11:09
Schrijft Rik hier nog?
Nee, Rik is weg.
feow schreef:

Ik functioneer ook zelfstandig hoor :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-07-2025 11:21
Ik functioneer ook zelfstandig hoor :lol:
maar ik snap het wel, ik heb ook een tijdje jou en Star door elkaar gehaald. Inmiddels weet ik al een hele tijd beter hoor :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven