Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
dinsdag 1 juli 2025 om 22:20
Met dank aan de leider van de VVD, die dat flink aangewakkerd heeft.Rouge__ schreef: ↑01-07-2025 22:04Douwe Bob (32) heeft Nederland tijdelijk verlaten na alle commotie rond zijn afgebroken optreden bij een Joods kindervoetbalevenement. Op Instagram laat de zanger weten dat hij dit besluit heeft genomen op advies van de politie. Eerder vertelde Douwe dat hij sinds het voorval met de dood bedreigd wordt.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... d-na-ophef
'Ik schrijf dit vanuit de auto onderweg uit Nederland. Om de veiligheid van m'n gezin en mezelf te waarborgen hebben wij besloten voorlopig te vertrekken', aldus Douwe. Zijn management bevestigt dat hij met een politieauto is vertrokken.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
dinsdag 1 juli 2025 om 23:04
En?XxprisjuhxX schreef: ↑01-07-2025 23:03Tmz meld dat er een uitspraak is voor Pdiddy of hoe die tegenwoordig heet.
Ze zijn nu ook live op fb
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ok, ik word een probleem.
woensdag 2 juli 2025 om 08:41
Ik hoorde dat men uitsluitsel donderdag verwacht; mooi voor 4 juli.
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 2 juli 2025 om 11:56
Ik volg het elke dag live, wel geschreven updates en diverse nieuwkanalen en youtube advocaten ect want wordt niet uitgezonden omdat federale klachten zijn.XxprisjuhxX schreef: ↑01-07-2025 23:03Tmz meld dat er een uitspraak is voor Pdiddy of hoe die tegenwoordig heet.
Ze zijn nu ook live op fb
De jury heeft aangegeven dat er een uitspraak is voor 4 van de 5 aanklachten.
Ze zijn nog in overleg met de 5e, de rico aanklacht. Wat heel gek is want die is zo duidelijk aanwezig dat beetje gek is dat ze daar wat moeite mee hebben.
Een jurylid blijkt beetje moeite te hebben met volgen van de uitleg van de rechter mbt de aanklachten.
Daar hebben ze wat extra instructies uitgedeeld en ws is de 5e uitspraak er al later vandaag.
Ze beginnen pas na 15.00 Nederlandse tijd met nieuwe rechtbank dag.
missnuada wijzigde dit bericht op 02-07-2025 12:00
10.22% gewijzigd
woensdag 2 juli 2025 om 12:20
Iemand deze week nog Nicolette van Dam en Bas Smit gezien bij Boulevard over hun 10-jarige huwelijk? Bas had het over een erotiekpakket dat (voor de gasten, zo begreep ik) klaar stond op de hotelkamers en "ieder huisje heeft zijn kruisje, zolang we elkaars kruisje maar weten te vinden". Niveautje Gordon hoor.
woensdag 2 juli 2025 om 12:27
Ik vind het vreselijke mensenmeisje85 schreef: ↑02-07-2025 12:20Iemand deze week nog Nicolette van Dam en Bas Smit gezien bij Boulevard over hun 10-jarige huwelijk? Bas had het over een erotiekpakket dat (voor de gasten, zo begreep ik) klaar stond op de hotelkamers en "ieder huisje heeft zijn kruisje, zolang we elkaars kruisje maar weten te vinden". Niveautje Gordon hoor.
woensdag 2 juli 2025 om 12:37
Omg wat slechtmeisje85 schreef: ↑02-07-2025 12:20Iemand deze week nog Nicolette van Dam en Bas Smit gezien bij Boulevard over hun 10-jarige huwelijk? Bas had het over een erotiekpakket dat (voor de gasten, zo begreep ik) klaar stond op de hotelkamers en "ieder huisje heeft zijn kruisje, zolang we elkaars kruisje maar weten te vinden". Niveautje Gordon hoor.

woensdag 2 juli 2025 om 12:59
meisje85 schreef: ↑02-07-2025 12:20Iemand deze week nog Nicolette van Dam en Bas Smit gezien bij Boulevard over hun 10-jarige huwelijk? Bas had het over een erotiekpakket dat (voor de gasten, zo begreep ik) klaar stond op de hotelkamers en "ieder huisje heeft zijn kruisje, zolang we elkaars kruisje maar weten te vinden". Niveautje Gordon hoor.
Geen bijzonderheden

woensdag 2 juli 2025 om 15:01
Vreselijke mensen die met een vleugje "kijk ons eens goed doen' net doen alsof het giga filantropen zijn terwijl alles draait om geld verdienen. Prima hoor maar doe niet net alsof je alleen maar dingen voor een goed doel doet.meisje85 schreef: ↑02-07-2025 12:20Iemand deze week nog Nicolette van Dam en Bas Smit gezien bij Boulevard over hun 10-jarige huwelijk? Bas had het over een erotiekpakket dat (voor de gasten, zo begreep ik) klaar stond op de hotelkamers en "ieder huisje heeft zijn kruisje, zolang we elkaars kruisje maar weten te vinden". Niveautje Gordon hoor.
woensdag 2 juli 2025 om 15:18
meisje85 schreef: ↑02-07-2025 12:20Iemand deze week nog Nicolette van Dam en Bas Smit gezien bij Boulevard over hun 10-jarige huwelijk? Bas had het over een erotiekpakket dat (voor de gasten, zo begreep ik) klaar stond op de hotelkamers en "ieder huisje heeft zijn kruisje, zolang we elkaars kruisje maar weten te vinden". Niveautje Gordon hoor.

en ditKrulliebollie73 schreef: ↑02-07-2025 15:01Vreselijke mensen die met een vleugje "kijk ons eens goed doen' net doen alsof het giga filantropen zijn terwijl alles draait om geld verdienen. Prima hoor maar doe niet net alsof je alleen maar dingen voor een goed doel doet.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 2 juli 2025 om 15:19
Ja, dat maakt het irritant he? Ik erger me ook aan hoe ze enerzijds met bijvoorbeeld het Prinses Maxima Centrum bezig zijn en anderzijds juist zo ontzettend schijt lijken te hebben aan de wereld, door alleen al die werkelijk eindeloze stroom aan spullen die hij koopt voor een eenmalig "grappig" filmpje. Hij heeft een tijd gehad dat hij iedere dag weer een nieuwe Chinese meuk-gadget testte.
Ik las trouwens net ook dit bericht, klinkt ook al zo sympathiek, over het moment dat hij eerder dit jaar van de weg was geplukt: “Het was ook een beetje dom, ik was over zo’n verdrijvingsvlak gereden en allemaal onhandige dingen gedaan, richting niet aangeven etcetera. Maar ook kreeg ik een bekeuring voor het niet bij me hebben van mijn rijbewijs. Daar werd die agent helemaal hupseflups van en dat begreep ik niet helemaal.”
Ik las trouwens net ook dit bericht, klinkt ook al zo sympathiek, over het moment dat hij eerder dit jaar van de weg was geplukt: “Het was ook een beetje dom, ik was over zo’n verdrijvingsvlak gereden en allemaal onhandige dingen gedaan, richting niet aangeven etcetera. Maar ook kreeg ik een bekeuring voor het niet bij me hebben van mijn rijbewijs. Daar werd die agent helemaal hupseflups van en dat begreep ik niet helemaal.”
woensdag 2 juli 2025 om 15:22
Zij gaan ook mega vaak op vakantie. Met het vliegtuig natuurlijk.meisje85 schreef: ↑02-07-2025 15:19Ja, dat maakt het irritant he? Ik erger me ook aan hoe ze enerzijds met bijvoorbeeld het Prinses Maxima Centrum bezig zijn en anderzijds juist zo ontzettend schijt lijken te hebben aan de wereld, door alleen al die werkelijk eindeloze stroom aan spullen die hij koopt voor een eenmalig "grappig" filmpje. Hij heeft een tijd gehad dat hij iedere dag weer een nieuwe Chinese meuk-gadget testte.

woensdag 2 juli 2025 om 16:21
Ja dat, bedankt. Ik ben soms nogal haastig met typen en vergat de komma. Natuurlijk vond ik het zelf wel duidelijk
Maar mensen gaan voorbij

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in