Hoe warm is het nu bij jou in huis?
zondag 29 juni 2025 om 00:17
Wij zijn recent verhuisd en ons nieuwe huis is heel veel koeler dan de oude, heerlijk! (Met dit weer althans, misschien hoor je me klagen in de winter).
Maar ik ben heel benieuwd hoe warm het bij iedereen is!
Ik lig nu in bed, dus kan zelf pas morgenochtend onze temperatuur delen
Ik gok zo rond 23,5
Maar ik ben heel benieuwd hoe warm het bij iedereen is!
Ik lig nu in bed, dus kan zelf pas morgenochtend onze temperatuur delen

Ik gok zo rond 23,5
woensdag 2 juli 2025 om 10:01
woensdag 2 juli 2025 om 10:28
Op zolder is het nu 26,4, wat een verschil met gister.Pink-Freud schreef: ↑01-07-2025 22:24Op zolderkamer: 31,9. Hier slaap ik normaal, maar vandaag niet. Ik voeg me bij man een etage lager, scheelt 6 graden.

In de slaapkamer waar ik wakker werd is het nu 26, in de woonkamer 24,5 en in de keuken 23,3.
Buiten nu 25,6, of 24,5 of 23 of 26. Afhankelijk van welk weerstation ik gebruik

Vanmiddag regen. Lekker de luchtvochtigheid wat opkrikken

Vanity of vanities; all is vanity
woensdag 2 juli 2025 om 14:36
Grappig dat je dan kiest voor Airco in de huiskamer.GroenTuintje schreef: ↑02-07-2025 14:31Ik wil niet meer zonder airco, wat een heerlijkheid… in de woonkamer. Echt 15 jaar lang in de hitte gezeten elke zomer, nooit weer. Alleen in de slaapkamers is het wel benauwd.
Wij hebben airco's in de slaapkamer, omdat ik het in de huiskamer overdag wel trek, maar slecht slapen door de hitte is voor mij een crime.
woensdag 2 juli 2025 om 15:21
woensdag 2 juli 2025 om 15:22
Hier is het in de woonkamer 29 graden en in de slaapkamer 28. Ik hang lekker op de bank voor de ventilator en ik vind het wel uit te houden. In de slaapkamer hangt een plafondventilator en ik slaap prima.
Ik ben geen vroege vogel en ik ga om een uur of 18 boodschappen doen en ik hoop dat het dan een beetje afgekoeld is.
Maar een tandje minder mag van mij ook wel.
Ik ben geen vroege vogel en ik ga om een uur of 18 boodschappen doen en ik hoop dat het dan een beetje afgekoeld is.
Maar een tandje minder mag van mij ook wel.
Wist je dat de oceaan zout is van alle tranen van onbegrepen haaien die alleen maar een knuffel willen?
woensdag 2 juli 2025 om 17:43
woensdag 2 juli 2025 om 18:08
Winterdekbed op mijn bed.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 2 juli 2025 om 18:16
Beneden is het een hele graad gezakt, van 28, naar 27.
Gisteren weet ik niet, want stroom van cv ketel was eraf i.v.m. klussen.
Ook wel lekker, want wat niet weet, wat niet deert
Het was gewoon warm.
Boven zal rond de 30 zijn geweest, koelt nu mooi af.
Volgend jaar staat, als het goed is, de aanbouw (daar komt de unit op) en gaan we de woonkamer met airco koelen en verwarmen (samen met houtkachel). En dan komen er boven in de slaapkamers sowieso airco's.
Plus, ik wacht met smart op onze rolluiken, die mis ik uit het oude huis enorm.
Gisteren weet ik niet, want stroom van cv ketel was eraf i.v.m. klussen.
Ook wel lekker, want wat niet weet, wat niet deert

Boven zal rond de 30 zijn geweest, koelt nu mooi af.
Volgend jaar staat, als het goed is, de aanbouw (daar komt de unit op) en gaan we de woonkamer met airco koelen en verwarmen (samen met houtkachel). En dan komen er boven in de slaapkamers sowieso airco's.
Plus, ik wacht met smart op onze rolluiken, die mis ik uit het oude huis enorm.
woensdag 2 juli 2025 om 19:18

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in