Sinds wanneer hang jij hier rond?
woensdag 2 juli 2025 om 12:26
Was dat niet Suzanne Rethans?LemoosGaatDoor schreef: ↑01-07-2025 20:33Meelezer sinds 2007, actief sinds 2009. Begon op dezelfde dag als een van de drama’s van Zoyla begon (stemadvies kind om niet op Wilders te stemmen). Van Angelgate snapte ik niet veel. Wel dat er een ‘gevallen engel’ nog jarenlang heeft zitten copy pasten van dit forum naar haar eigen blogspot om aan te tonen dat we allemaal verdorven, intens gemene wijven waren.
Die het aan de stok had (oa) met FV.
Ik lees hier vooral mee, sinds 2007 ongeveer. Ik vond het maar een dom forum

En zodoende nooit meer echt (lang) uitgecheckt. Soms periodes meeschrijven. Dit is mijn vierde Nick denk ik.
Ik mis Meds ook. Heb me stuk gelachen om de gekkigheid tussen haar en BGB.

Vanity of vanities; all is vanity
woensdag 2 juli 2025 om 14:24
Ik dus ook. Ik vond het echt hilarisch als die 2 samen op dreef warenPink-Freud schreef: ↑02-07-2025 12:26Ik mis Meds ook. Heb me stuk gelachen om de gekkigheid tussen haar en BGB.![]()

Oh ja en Pejeka.
Als hij iets vond dan was hij daar zo van overtuigd en ook te star om zelfs maar een heel klein beetje open te staan voor de zienswijze van een ander.
Verder mis ik het wel en wee van Bladora.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.
woensdag 2 juli 2025 om 14:28
Bladora heeft gewoon gepost in dit topic, hoor.Lavi schreef: ↑02-07-2025 14:24Ik dus ook. Ik vond het echt hilarisch als die 2 samen op dreef waren![]()
Oh ja en Pejeka.
Als hij iets vond dan was hij daar zo van overtuigd en ook te star om zelfs maar een heel klein beetje open te staan voor de zienswijze van een ander.
Verder mis ik het wel en wee van Bladora.
Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Geen bijzonderheden

woensdag 2 juli 2025 om 15:20

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 juli 2025 om 15:36
woensdag 2 juli 2025 om 16:41
Dat heb ik gemist. Suzanne Rethans is een persoon waar ik graag een hekel aan heb.Pink-Freud schreef: ↑02-07-2025 12:26Was dat niet Suzanne Rethans?
Eerst gebruikte ik het forum om dingen op te zoeken en later ben ik blijven plakken toen ik een topic las van een forummer die geen baan kon houden. In mijn herinnering ging dat maar door met gedoe.
woensdag 2 juli 2025 om 18:29
Willem1959 met zijn stogzuiger topic, echt gelachen toen.
Hollebollegijs, niet meer gesignaleerd.
Nicole123, ik heb veel aan haar relativerende berichten in het coronapijler gehad.
Yggdrassil met dr dochter die niet door de audities van de Voice Kids heen kwam, terwijl ze toch zo goed kon zingen.... en haar voorbeeldige gedrag in coronatijd terwijl iedereen volgens haar fout was toen.
Soleil was laatst nog actief in het songfestival topic.
Nicole123, ik heb veel aan haar relativerende berichten in het coronapijler gehad.
Yggdrassil met dr dochter die niet door de audities van de Voice Kids heen kwam, terwijl ze toch zo goed kon zingen.... en haar voorbeeldige gedrag in coronatijd terwijl iedereen volgens haar fout was toen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
woensdag 2 juli 2025 om 19:36
Oh ja Yggdrassil. Wie was dat ook alweer? Die heette van te voren ook anders toch?Mutsje78 schreef: ↑02-07-2025 18:29Willem1959 met zijn stogzuiger topic, echt gelachen toen.
Willem was een vies mannetje.
Pejeka een betweter, maar ergens mocht ik hem wel.
woensdag 2 juli 2025 om 19:36
Oh ja Yggdrassil. Wie was dat ook alweer? Die heette van te voren ook anders toch?Mutsje78 schreef: ↑02-07-2025 18:29Willem1959 met zijn stogzuiger topic, echt gelachen toen.
Willem was een vies mannetje.
Pejeka een betweter, maar ergens mocht ik hem wel.
woensdag 2 juli 2025 om 22:18
[...]Pink-Freud schreef: ↑02-07-2025 12:26Was dat niet Suzanne Rethans?
Ik lees hier vooral mee, sinds 2007 ongeveer. Ik vond het maar een dom forummaar kwam er regelmatig terecht via een zoekterm via google. Toch blijven hangen door een toen actief en langlopend topic. Omdat ik erachter kwam dat die persoon een familielid is
Waar ik overigens geen contact meer mee had/heb.
En zodoende nooit meer echt (lang) uitgecheckt. Soms periodes meeschrijven. Dit is mijn vierde Nick denk ik.
Ik mis Meds ook. Heb me stuk gelachen om de gekkigheid tussen haar en BGB.![]()
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2025 09:36
Reden: Speculeren is niet toegestaan
Reden: Speculeren is niet toegestaan
3.20% gewijzigd

woensdag 2 juli 2025 om 23:50
blijfgewoonbianca schreef: ↑02-07-2025 22:16Zeker .
Ik was al een paar dagen over haar naam aan het nadenken!
Zij had die avatar van Bridget Jones.
donderdag 3 juli 2025 om 07:22
Etosha was toch een blauwe maandag Angel 1 die na een conflict met de overige Angels haar vleugels weer neerlegde?
En ja, Yggdrasill was Zoyla. Heb haar later op een ander forum weer gezien met een andere naam, maar drie hoogbegaafde kinderen valt gewoon op

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in